Версия за печат

00530-2015-0144

BG-Пловдив: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880039

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив, ул. Скопие 106, За: С. Тименова, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935497, E-mail: s.timenova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: Пловдив, ул. Скопие 106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2756.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Извършване на охранителни услуги на обекти на ТД на НАП Пловдив с физическа охрана, съгласно приложените технически спецификации”, в две обособени позиции. Обособена позиция №1 „Извършване на денонощна физическа охрана на административната сграда и имуществото на ТД на НАП Пловдив, находящи се в гр. Стара Загора на ул. „Кенали” № 1”. Обособена позиция №2 „Извършване на денонощна физическа охрана на административната сграда и имуществото на ТД на НАП Пловдив, находящи се в гр. Кърджали на ул. „Деспот Слав” № 1”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място за изпълнение на поръчката - административните сгради на ТД на НАП Пловдив на територията на съответния град: Обособена позиция № 1 - гр. Стара Загора на ул. „Кенали” № 1”; Обособена позиция № 2 - гр. Кърджали на ул. „Деспот Слав” № 1”
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Извършване на охранителни услуги на обекти на ТД на НАП Пловдив с физическа охрана, съгласно приложените технически спецификации”, в две обособени позиции. Обособена позиция № 1 – Извършване на денонощна физическа охрана на административната сграда и имуществото на ТД на НАП Пловдив, находяща се в гр. Стара Загора на ул. „Кенали” № 1. Обособена позиция № 2 – Извършване на денонощна физическа охрана на административната сграда и имуществото на ТД на НАП Пловдив, находяща се в гр. Кърджали на ул. „Деспот Слав” № 1.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
150598.72 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Процедурата е открита с Решение изх № РД-44-11/16.11.2015 г. на директора на ТД на НАП Пловдив.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 211 - 383023 от 30.10.2015 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 224 - 408097 от 19.11.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 30 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Извършване на денонощна физическа охрана на административната сграда и имуществото на ТД на НАП Пловдив, находящи се в гр. Стара Загора на ул. „Кенали” № 1”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

24.02.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Сибелиус Р ЕООД, ЕИК 201867654, ул. Кирил Благоев 16, Република България 1271, София, Тел.: 02 8381037, E-mail: sib.r@gmx.com

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 88666.67 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 67414.08 BGN без ДДС
Брой месеци: 32
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 31 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Извършване на денонощна физическа охрана на административната сграда и имуществото на ТД на НАП Пловдив, находящи се в гр. Кърджали на ул. „Деспот Слав” № 1”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

24.02.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Сибелиус Р ЕООД, ЕИК 201867654, ул. Кирил Благоев 16, Република България 1271, София, Тел.: 02 8381037, E-mail: sib.r@gmx.com

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 109425 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 83184.64 BGN без ДДС
Брой месеци: 32
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Предварително обявление за процедури за възлагане на обществени поръчки за услуги, които НАП възнамерява да открие през 2015 г., № 2015/S 211-383023 от 30.10.2015 г., изпратено за публикуване на 28.10.2015 г., поради анулирането на обявление за предварителна информация № 2015/S 39-66690 от 25.2.2015 г. с публикация № 2015/S 202-366470 от 17.10.2015 г. поради допусната техническа грешка и съдържащо същата информация, като обявление за предварителна информация публикувано под № 2015/S 39-66690 на 25.2.2015 г., с което потвърждава намеренията на възложителя Национална агенция за приходите да възложи описаните поръчки за услуги през 2015 г. Срокът на действие на договор № 30/07.04.2016 г. е 32 месеца, считано от 19.05.2016 г. Срокът на действие на договор № 31/07.04.2016 г. е 32 месеца, считано от 19.05.2016 г. В случай че някой от предходните договори със същият предмет бъде прекратен предсрочно, договорът/договорите ще влезе/влязат в сила предсрочно от деня следващ датата на прекратяване на предходния договор.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Обявяване недействителност на сключен договор или на рамково споразумение на основанията, посочени в чл. 41б, ал. 1, може да иска: 1. всяко заинтересовано лице - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 1 и 2; 2. всяко заинтересовано лице и заинтересован кандидат - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 3, букви "а" и "б"; 3. заинтересован кандидат и/или заинтересован участник - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 3, буква "в". (2) Искът се предявява по реда на Гражданския процесуален кодекс. (3) Недействителност на договора или на рамковото споразумение по ал. 1 може да се иска в срок до два месеца от публикуване на информация за сключването му в Регистъра на обществените поръчки, а ако не е публикувана - от узнаването, но не по-късно от една година от сключването. (4) Когато възложителят е публикувал информация за сключен договор на основание чл. 4, т. 2, 4 и 5, чл. 12, ал. 1, т. 2 - 9, 11 - 15 и чл. 13, ал. 1 и е посочил мотиви за прилагане на съответното основание, се прилага двумесечният срок по ал. 3. (5) Когато възложителят е публикувал информация за сключен договор или за рамково споразумение преди приключване на производство по обжалване, двумесечният срок за искане на недействителност на основание чл. 41б, ал. 1, т. 3 тече от влизането в сила на решението, с което е отменено обжалваното решение на възложителя.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Подадени оферти за обособена позиция № 1 /за гр. Стара Загора/ : 1. "Сибелиус Р" ЕООД, ЕИК 201867654; 2. "Ловец -01" ЕООД, ЕИК: 125539444; 3." Експерт Секюрити" ЕООД, ЕИК 200733848; 4." Титаниум груп" ООД, ЕИК 115533457; 5. "Саламандър Асо" ООД, ЕИК113546751; 6. "ВИС-42" ООД, ЕИК 126655238 Подадени оферти за обособена позиция № 2 /за гр.Кърджали/ : 1. "Сибелиус Р" ЕООД, ЕИК 201867654; 2." Титаниум груп" ООД, ЕИК 115533457; 3. "Саламандър Асо" ООД, ЕИК113546751; 4. "ВИС-42" ООД, ЕИК 126655238.