Версия за печат

00040-2016-0013

BG-Свиленград: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Свиленград, бул. България 32, За: инж.Грозденка Дюлгерова, Република България 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74308, E-mail: obshtina@svilengrad.bg, Факс: 0379 74371

Място/места за контакт: Общинска администрация, стая 308

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://svilengrad.nit.bg/obshhestveni-porchki/izplnenie-na-inzhenering-ul.rodina-14/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Свиленград, бул. България 32, За: Мария Димитрова, Република България 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74302, Факс: 0379 74371

Място/места за контакт: Общинска администрация-стая 302

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Свиленград на сграда с административен адрес: гр.Свиленград, ул. „Родина” №14”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр.Свиленград,„Родина” №14”
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Свиленград на сграда с административен адрес: гр.Свиленград, ул. „Родина” №14”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 71315000, 71221000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Архитектурно проектиране на сгради

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1.изготвяне на технически проект по всички части 2.Да се изпълнят СМР, предписани в техническото обследване, както и в докладът за обследване за енергийна ефективност, с които да се постигне клас на енергопотребление „С” в съответствие с Наредба №7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради и които се финансират от Националната програма за ЕЕ на многофамилни жилищни сгради: - Подмяна на част от съществуващата дограма, в съответствие с изискванията на ЗЕЕ и препоръките за енергоспестяващи мерки. - Подмяна на топлоизолация по ограждащите конструкции (фасадни елементи и покриви) с материали и параметри, в съответствие с изискванията на ЗЕЕ и препоръките за енергоспестяващи мерки. - Подмяна на осветление на общи части в съответствие с изискванията на ЗЕЕ и препоръките за енергоспестяващи мерки. РЗП на сградата - 3620,68 м2; Ориентировъчни количества СМР, предписани в обследването: 1.Ремонт на Покрив-673 кв.м;2. смяна дограма-345кв.м;3.Ремонт на Външната Фасада-2530кв.м;4.Подмяна на осветлението в общите части-26 бр. Забележка: Посочените количества са ориентировъчни и са по данни от доклада за енергийно обследване на блока. В тези количествата не са включени съпътстващите дейности по енергийното и конструктивно обновяване на сградата, които количества да се уточнят от изпълнителя след изготвяне на техническия проект. ВАЖНО!!!!Трябва да се изпълнят и всички задължителни мерки предвидени в техническия паспорт и в техническия доклад (доклад за резултатите от обследването за установяване на технически характеристики свързани с изискванията по чл.169 от ЗУТ), които са свързани с конструктивното възстановяване/усилване/основен ремонт на сградата, в зависимост от повредите, настъпили по време на експлоатация й и финансирани по НПЕЕМЖС. 3.Упражняване на авторски надзор по време на строителството Общата прогнозна цена на поръчката е до – до 535 860,64 лв без ДДС, от които: - 506 895,20 лв без ДДС за изпълнение на СМР или до 140 лв./ кв. м без ДДС - 28 965,44 лв. без ДДС за проектиране и авторски надзор или до 8 лв./ кв. м без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
535860.64 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

240


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за участие е абсолютна сума в размер на 5 000 лв. Забележка: Банковата гаранция за участие трябва да е задължително със срок, покриващ минимум срока на валидност на офертата. Гаранцията за изпълнение на договора е 5% (пет на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя като парична сума, внесена по банкова сметка BIC-DEMIBGSF, IBAN-BG27DEMI92403300034744, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград или като безусловна банкова гаранция в оригинал. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ финансира дейностите със средства, представляващи безвъзмездна финансова помощ по Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради.Договарянето, разплащането и финансирането на дейностите се извършват чрез ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от името и за сметка на сдружението на собствениците на сградата, посочена в предмета на поръчката.Поради естеството на проекта и спецификата на дейностите възложителят (общината) е различно лице от собствениците на обекта на интервенция, като извършва възлагане по силата на сключения договор. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща стойността на възложените работи по банков път, по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка по следния начин: 1.Междинно плащане за изпълнение на СМР по настоящия договор се извършват след доказване на реално извършени видове работи в обем не по-малък от 50% от предвидените в проекта. Изплащането се извършва в срок до 30 дни след подписване и представяне на протокол – обр. №19 за действително извършени и подлежащи на разплащане видове СМР и представяне на оригинална фактура; 2.Окончателното плащане, след приспадане на междинното плащане от общата стойност на СМР, предмет на договора, ще се извърши до 30 дни след подписване и представяне на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на сградата, екзекутивна документация, протокол – обр. № 19 за действително извършени и подлежащи на заплащане на окончателни видове СМР по одобрени цени, подписани от страните, удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта и оригинална фактура за окончателната стойност на дължимата сума съгласно клаузите на договора. От окончателното плащане се приспадат всички суми за не извършени СМР и начислени неустойки, в случай че има такива. 3.Плащането на стойността за изготвяне на технически проект по всички части ще се извърши в срок от 30 календарни дни след получаване на фактура и след издаване на разрешение за строеж на обекта. 4.Плащането на стойността на авторския надзор ще се извърши до 30 календарни дни след подписване и представяне на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на сградата, екзекутивна документация, приемно-предавателен протокол за действително извършени и подлежащи на заплащане на услуги по осъществен авторски надзор на обекта, подписани от страните и оригинална фактура за окончателната стойност на дължимата сума и съгласно клаузите договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато определеният за изпълнител участник е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, но Изпълнителят следва да изпълни изискванията на чл. 49 от ППЗОП

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят няма да сключи договор за обществена поръчка с участника, определен за изпълнител, който при подписване на договора: - не представи заверено от участника копие на валидна застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за категорията строеж от обект на поръчката , както и на посочените лица, които ще участват в проектирането. За участник/(и/или лице), установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника.В случай, че застраховката е със срок, изтичащ преди крайния срок за изпълнение на договора участникът(лицето) представя декларация, че ще сключи застрахователен договор за професионална отговорност, за целия срок на договора. -не представи заверено копие от валиден документ за пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ или еквивалентен за посочените лица, съгласно изискванията на Възложителя; - не представи декларация в която декларира, че не е ангажиран в други дейности на Възложителя, които не са приключили към момента и са свързани със СМР изпълнявани по НПЕЕМЖС.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: А). Представяне на участника (Приложение №1) - Посочва се ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата.При участници обединения копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия;Б). документ за внесена гаранция за участие – оригинал или копие от документа за внесена гаранция за участие под формата на парична сума.Банкова гаранция за участие трябва да е със срок, покриващ минимум срока на валидност на офертата, а именно 120 дни. В). Доказателства икономическото и финансово състояние на участника по чл. 50 от ЗОП ;Г). доказателства за техническите възможности и/или квалификацията на участника по чл. 51 от ЗОП; Д). заверено копие на валидно удостоверение за регистрация в ЦПРС (или еквивалентно), съгласно Закона за Камарата на строителите за обекти първа група, трета категория строежи по чл.137, ал.1, т.1, б.”м” от ЗУТ или еквивалентно.За чуждестранните участници:Представя се декларация или копие от валидно удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния закон на участника( чл.49 от ЗОП). Е). оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Приложение № 6). Наличието на обстоятелства по чл.47,ал.1, ал.2,т.1,т.2а,т.4 и т.5 и ал.5 от ЗОП води до отстраняване на участие в процедурата;Ж). оригинал на декларация за липса на свързаност по чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелства по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП (Приложение №7); З). Декларация за ползването на подизпълнители (Приложение №8); участникът декларира, дали ще ползва/няма да ползва подизпълнители и посочва списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката (ако има такива), и вида и дела на тяхното участие (в процент от стойността на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител);И). Декларации за съгласие за участие от подизпълнител(и) по образец (Приложение №9); Й). Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП (Приложение №11); Органите, от които участниците могат да получат информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в страната са: НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ МИНИСТЕРСТВО НА ОКОЛНАТА СРЕДА И ВОДИТЕ АГЕНЦИЯ ПО ЗАЕТОСТТА ГЛАВНА ИНСПЕКЦИЯ ПО ТРУДА; К). Декларация за приемане условията в проекта на договор.- (Приложение № 13); Л).Пълномощно, нотариално заверено в случай, че офертата се подписва от пълномощник; М)Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Приложение № 14); Н).Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение от банка, издадено не по-рано от шестдесет дни преди датата на подаване на офертата в настоящата процедура (оригинал); и/или Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за предходната финансово приключила година (когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен). В случай, че годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, са публикувани в публичен регистър в Република България, участникът следва да посочи информацията за органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: Участникът да разполага с финансов ресурс за осигуряване изпълнението на поръчката не по-малък от 300 000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1)декларация - списък на строителството, еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка* (Приложение №2), изпълнено през последните 5(пет) години(считано от датата за подаване на офертата), която съдържа стойностите, датите и възложителите и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, както и данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията да съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2)Декларация - списък, съдържаща минимум изисканите от възложителя лица за изпълнение на поръчката, които участникът ще използва при изпълнението на обществената поръчка (Приложение №3); Професионални автобиографии на лицата, които ще бъдат ангажирани с обекта на обществената поръчка(Приложение №4) Декларация за ангажираност/разположение на лицата, посочени в списъка (Приложение №5); 3)Заверено копие на валиден сертификат ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите с обхват включващ строителство или еквивалентна. - Заверено копие на валиден сертификат ISO 14001:2004 Система за управление на околната среда с обхват включващ строителство или еквивалентна.
Минимални изисквания: 1)Участникът (сумарно обединението) да има изпълнено строителство еднакво или сходно с предмета* на обществената поръчка мимимум на 2(два) обекта през последните 5 (пет) години (считано от датата за подаване на офертата). * За „строителство сходно/еднакво с предмета на поръчката” възложителят ще приема извършено строителство (изграждане/реконструкция/основен ремонт) свързано с въвеждане/внедряване на мерки за енергийна ефективност на сграда/и включващи минимум- поставяне на топлоизолация на стени и подмяна на дограма. 2)За изпълнение на поръчката участникът трябва да разполага с екип от проектанти и инженерно–технически състав, включващ минимум: 1. Ръководител на екипа за обекта – строителен инженер със специалност ПГС/ССС (или еквивалентна) или архитект (или еквивалентна) с минимум 5 г. професионален опит; 2. Проектантски екип:2.1.Ръководител на проектантския екип - «строителен инженер» със специалност ПГС/ССС (или еквивалентна) или архитект (или еквивалентна);2.2.Проектант по част архитектура – висше образование-архитект;.2.3.Проектант по част „ВиК” - строителен инженер – „ВиК” или еквивалентна;.2.4.Проектант по част „Електрическа” – електроинженер(или еквивалентен); 2.5.Проектант по част „Пожарна безопасност” – инженер или архитект; 2.6.Проектант по част „План за безопасност и здраве”- инженер или архитект; 2.7.Проектант по част „План за управление на отпадъците”- инженер или архитект,който да притежава удостоверение (сертификат) за изпълнение на този вид дейност(или еквивалентен);2.8. Проектант по част „Конструкции” – строителен инженер, специалност /ПГС/ССС (или еквивалентна); 2.9.Проектант по част „Енергийна ефективност”,притежаващ удостоверение/лиценз/ за изпълнение на този вид дейност(или еквивалентен); Всички предложени проектанти да притежават пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ (или еквивалентен); Допустимо е при наличие (притежание) на съответните сертификати и удостоверения за проектантска правоспособност, един проектант да изработи повече от една проектна част. 3. Инженерно-технически състав, включващ: 3.1.Технически ръководител, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: а) строителен инженер-специалност ПГС/ССС ( или еквивалентно), архитект или строителен техник(средно-спациално образование, специалност»архитектура и строителство» (или еквивалентно); б) 5 (пет) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ. 3.2.Специалист – контрол на качеството, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: а) - да притежава сертификат/удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно ; 3.3. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: а) да притежава удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно. 3) Участникът да е сертифициран по: - ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите с обхват включващ строителство или еквивалентна; - ISO 14001:2004 Система за управление на околната среда с обхват включващ строителство или еквивалентна;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: К1 – „ЦЕНОВА ОЦЕНКА“; тежест: 65
Показател: К2– „СРОК ЗА СМР; тежест: 15
Показател: К3 –„СРОК ЗА ПРОЕКТИРАНЕ; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.05.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.05.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31.05.2016 г.  Час: 09:00
Място

Малката заседателна зала на Общинска администрация, гр.Свиленград, ет.2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, както и представители на средствата за масово осведомяване , както и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ОбА-Свиленград.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията може да бъде изтеглена от Профила на купувача: http://svilengrad.nit.bg/obshhestveni-porchki/izplnenie-na-inzhenering-ul.rodina-14/. Изтеглянето на документацията е безплатно. Ако участниците желаят да получат отпечатан екземпляр на документацията за участие, същата е платима в размер на 12 лв. с вкл. ДДС. Заплащането се извършва по банков път по банкова сметка: IBAN BG51DEMI92408400034740, BIG: DEMIBGSF, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград, код 447000 или на място в ОбА -Свиленград. В случай, че се заплаща на място в ОбА- Свиленград е необходимо: предварително да се вземе талон от стая 308 на ОбА, след което се заплаща на касата на информационен център (8:30 до 16:00 часа) в Общинска администрация – Свиленград и се получава от стая 302. При поискване от заинтересованото лице, възложителят изпраща документацията на хартиен носител за сметка на лицето, отправило искането.Сроковете се намаляват съгласно чл.64, ал.3 от ЗОП. Обединения: Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по чл.56,ал.1,т.1,буква „а” и „б” от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл.56,ал.1,т.1, буква”в” и т.4 и 5 от ЗОП се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. Декларацията по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугата. >Чуждестранни участници: Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56,ал.1,т.1 от ЗОП се представя в официален превод, документите по чл.56,ал.1,т.4,5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.Сроковете са съкратени на основание чл.64, ал.3 от ЗОП. Срок за изпълнение включващ- Срокът за изработване на Техническия проект и Срок за изпълнение на СМР. Максималният срок за изпълнение на поръчката е 240 календарни дни, включващ проектиране и СМР. Максималния срок за изработване на проектите е 90 календарни дни след сключване на договора до входирането им в ОбА-Свиленград. Предложеният срок за изпълнение на проектирането следва да бъде цяло число! Максималният срок за изпълнение на СМР 150 календарни дни след откриване на строителната площадка. Предложеният срок за изпълнение на строителството следва да бъде цяло число! Срокът за изпълнение се предлага в календарни дни. Участници, предложили срок за изпълнение в друга мерна единица, се отстраняват от участие в процедурата. Участник, предложил по-дълъг срок за изработване на проектите от максималния посочен от Възложителя се отстранява от участие в процедурата. Участник, предложил по-дълъг срок за изпълнение на СМР от максималния посочен от Възложителя се отстранява от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ