Версия за печат

00207-2016-0029

BG-Велико Търново: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

РЗОК - Велико Търново, ул. Ивайло 2, За: д-р Галина Димитрова Василева, Р България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 611201, E-mail: tarnovo@nhif.bg, Факс: 062 611202

Място/места за контакт: Рзок - Велико търново

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg/web/guest/780.

Адрес на профила на купувача: www.nhif.bg/web/guest/780.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК – Велико Търново, включително доставка и монтаж на резервни части.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: РЗОК- Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК – Велико Търново, включително доставка и монтаж на резервни части.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30230000

Описание:

Компютърно оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК – Велико Търново, включително доставка и монтаж на резервни части, включва: 1. Сервизно обслужване на компютърна и периферна техниката за следгаранционна поддръжка, както следва: № Компютърна техника Брой 1 Компютър НР Compaq DC 5750 Bussines 38 2 Компютър НР Compaq DC 6005 Bussines 16 3 Монитор HP L 1706 38 4 Монитор HP LA 2006 16 № Периферна техника Брой 1 Принтер Lexmark T650 DN 6 2 Принтер Brother HL-5250DN 4 3 Принтер Kyocera Mita FS-3820DN 3 4 Принтер Kyocera FS1000+ 3 5 Принтер HP LaserJet 1010 1 6 Принтер HP LaserJet 1100 2 7 Принтер лазерен Samsung CLP-300 ( цветен) 1 8 Устройство мултифункционално Samsung SCX 4300 1 Компютърна техника, на която следгаранционното поддържане да започне от 01.01.2017 г. № Компютърна техника Брой 1 Компютър TURBO-X 4 2 Монитор TURBO-X 4 2. Доставка и монтаж на резервни части за компютърна и периферна техника посочени по-долу по видове и параметри: № по ред Артикул резервни части I Компютър HP compaq DC 5750 1 Оперативна памет DDR2 – 1GB 2 Оперативна памет DDR2 – 2GB 3 Твърд диск 160 GB - SATA 4 Твърд диск 250 GB - SATA 5 DVD R/W - SATA 6 Захранване 250 W HP II Компютър HP Compaq 6005 1 Оперативна памет DDR3 – 1GB 2 Оперативна памет DDR3 – 2GB 3 Твърд диск 250 GB - SATA 4 Твърд диск 500 GB - SATA 5 DVD R/W - SATA 6 Захранване 250 W HP III Компютър TURBO-X 1 Оперативна памет DDR3 – 1GB 2 Оперативна памет DDR3 – 2GB 3 Твърд диск 500 GB - SATA 4 DVD R/W - SATA 5 Захранване 250 W HP IV Мрежово оборудване 1 Мрежови адаптор /суич/ 10/100М - 8 порта 2 Кабел LAN 2xRJ45 – 3 метра 3 Кабел LAN 2xRJ45 – 5 метра 4 Кабел LAN 2xRJ45 – 7 метра

Прогнозна стойност без ДДС
4000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Няма

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Няма

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се изисква.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът следва да представи декларация, че при ремонт на компютърната и периферна техника на Възложителя, ще доставя и влага само нови и неупотребявани резервни части и консумативи. Декларацията се представя в оригинал с подпис и печат; 2. Участникът следва да представи списък на договори с предмет, сходен с обекта на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години от участника, с посочване на стойности, срокове на изпълнение и клиенти по всеки договор, придружени от препоръки за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал с подпис и печат на участника; 3. Участникът следва да представи списък на техническите лица, изпълняващи обслужването на компютърната и периферна техника и монтажа на резервните части. Списъкът се представя в оригинал с подпис и печат и трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за извършване на услугата; 4. Участникът следва да представи декларация от участника, че сервизното обслужване и ремонт на компютърната и периферна техника, предмет на настоящата поръчка, ще се извършват съгласно предписанията на производителя за съответната марка; 5. Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи списък на договори с предмет, сходен с обекта на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години от участника, с посочване на стойности, срокове на изпълнение и клиенти по всеки договор, придружени от препоръки за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал с подпис и печат на участника;
Минимални изисквания: Участникът следва да представи списък на договори с предмет, сходен с обекта на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години от участника, с посочване на стойности, срокове на изпълнение и клиенти по всеки договор, придружени от препоръки за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал с подпис и печат на участника;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи списък на техническите лица, изпълняващи обслужването на компютърната и периферна техника и монтажа на резервните части. Списъкът се представя в оригинал с подпис и печат и трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за извършване на услугата; Участникът следва да представи декларация от участника, че сервизното обслужване и ремонт на компютърната и периферна техника, предмет на настоящата поръчка, ще се извършват съгласно предписанията на производителя за съответната марка; Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности.
Минимални изисквания: Участникът следва да представи списък на техническите лица, изпълняващи обслужването на компютърната и периферна техника и монтажа на резервните части. Списъкът се представя в оригинал с подпис и печат и трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за извършване на услугата; Участникът следва да представи декларация от участника, че сервизното обслужване и ремонт на компютърната и периферна техника, предмет на настоящата поръчка, ще се извършват съгласно предписанията на производителя за съответната марка;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.05.2016 г.  Час: 14:00
Място

РЗОК - Велико Търново

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват лицата по чл. 68, ал.3 от ЗОП. Участниците ( законните им представители) или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал. 4 и ал. 5 отЗОП,както и при отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решенията на Възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора подлежат на обжалване относно тяхната законосъобразност включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата пред Комисията за защита на конкуренцията по реда на Глава 11 от ЗОП. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалба срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка „спиране на процедурата”. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение се обжалва. Жалба не може да се подава пред Комисията за защита на конкуренцията след сключването на договор за обществена поръчка.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ