Версия за печат

00207-2016-0029

BG-гр. Велико Търново:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-09-414 от 07.04.2016 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Районна здравноосигурителна каса, ул. Ивайло 2, За: д-р Галина Димитрова Василева, Р България 5000, гр. Велико Търново, Тел.: 026 611201, E-mail: tarnovo@nhif.bg, Факс: 062 611202

Място/места за контакт: РЗОК- Велико Търново

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg/web/guest/780.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване


А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 16, ал. 8 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Услуги
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

Следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК – Велико Търново, включително доставка и монтаж на резервни части. Обхват на предмета на поръчката: Следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК – Велико Търново, включително доставка и монтаж на резервни части, включва: 1. Сервизно обслужване на компютърна и периферна техниката за следгаранционна поддръжка, както следва: № Компютърна техника Брой 1 Компютър НР Compaq DC 5750 Bussines 38 2 Компютър НР Compaq DC 6005 Bussines 16 3 Монитор HP L 1706 38 4 Монитор HP LA 2006 16 № Периферна техника Брой 1 Принтер Lexmark T650 DN 6 2 Принтер Brother HL-5250DN 4 3 Принтер Kyocera Mita FS-3820DN 3 4 Принтер Kyocera FS1000+ 3 5 Принтер HP LaserJet 1010 1 6 Принтер HP LaserJet 1100 2 7 Принтер лазерен Samsung CLP-300 ( цветен) 1 8 Устройство мултифункционално Samsung SCX 4300 1 Компютърна техника, на която следгаранционното поддържане да започне от 01.01.2017 г. № Компютърна техника Брой 1 Компютър TURBO-X 4 2 Монитор TURBO-X 4 2. Доставка и монтаж на резервни части за компютърна и периферна техника посочени по-долу по видове и параметри: № по ред Артикул резервни части I Компютър HP compaq DC 5750 1 Оперативна памет DDR2 – 1GB 2 Оперативна памет DDR2 – 2GB 3 Твърд диск 160 GB - SATA 4 Твърд диск 250 GB - SATA 5 DVD R/W - SATA 6 Захранване 250 W HP II Компютър HP Compaq 6005 1 Оперативна памет DDR3 – 1GB 2 Оперативна памет DDR3 – 2GB 3 Твърд диск 250 GB - SATA 4 Твърд диск 500 GB - SATA 5 DVD R/W - SATA 6 Захранване 250 W HP III Компютър TURBO-X 1 Оперативна памет DDR3 – 1GB 2 Оперативна памет DDR3 – 2GB 3 Твърд диск 500 GB - SATA 4 DVD R/W - SATA 5 Захранване 250 W HP IV Мрежово оборудване 1 Мрежови адаптор /суич/ 10/100М - 8 порта 2 Кабел LAN 2xRJ45 – 3 метра 3 Кабел LAN 2xRJ45 – 5 метра 4 Кабел LAN 2xRJ45 – 7 метра 1.Следгаранционното сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК-Велико Търново включва: Профилактика на периферна техника. Профилактиката на принтерите включва почистване на модули и възли при писмена заявка от възложителя 2 пъти в годината. Ремонт на компютърна и периферна техника. Ремонта на компютърната и периферна техника включва: известяване за проблем от заявителя; диагностика от изпълнителя; доклад за резултат от диагностиката и предложение от изпълнителя; ремонт след писмено съгласие от заявителя; тестване на ремонтираната техника. Сервизното следгаранционно обслужване обхваща всички дейности по привеждането на компютърната и периферна техника в изправно състояние. Всички операции, свързани с обслужването трябва да се извършват в съответствие със стандартите и изискванията на производителя за съответната марка принтери. При необходимост от извършване на ремонт, в това число доставка и влагане на резервни части, Възложителят възлага същият с писмена заявка по факс или ел. поща. 2. Изпълнителят следва писмено да посочи гаранционен срок на извършените дейности, който не може да бъде по-кратък от шест месеца. Гаранционният срок на вложените резервни части не може да бъде по-кратък от дадения от производителя им. 3. Заплащането на всички дейности извън дейностите, описани в ценовото предложение на Изпълнителя, се доказват с фактури и подробни количествено-стойностни сметки. В случай на некачествен ремонт, извършен от Изпълнителя, същият се отстранява за сметка на Изпълнителя.

ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ

ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

Необходимост от следгаранционно сервизно обслужване.

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: ОДОБРЯВАМ

обявлението и документацията за участие


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

11.04.2016 г. 


Възложител

Трите имена: д-р Галина Димитрова Василева
Длъжност: Директор