00067-2016-0009
Технически редакции | ||
11.04.2016 15:08 ч. : | 11/04/2016 12:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.04.2016 15:08 ч. : | 11/04/2016 12:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Многопрофилна болница за активно лечение Национална кардиологична болница ЕАД, ул. Коньовица 65, За: М. Кацарски, България 1309, София, Тел.: 02 9211202, E-mail: mkatsarski@hearthospital.bg, Факс: 02 9217145
Място/места за контакт: ул. Коньовица 65Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.hearthospital.bg.
Адрес на профила на купувача: http://procurement.hearthospital.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160407DjEx594825.
Електронен достъп до информация: http://procurement.hearthospital.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160407DjEx594825.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
доставка на медицински изделия (консумативи за кардиостимулация) за нуждите на МБАЛ „НКБ” ЕАД
Обявлението обхваща обществена поръчка
доставка на медицински изделия (консумативи за кардиостимулация) за нуждите на МБАЛ „НКБ” ЕАД
33141000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
доставка на медицински изделия (консумативи за кардиостимулация) за нуждите на МБАЛ „НКБ” ЕАД по 63 броя номенклатурни единици
НЕ
НЕ
12
1. Гаранцията за участие в процедурата следва да е в размер на 5000 лева и да е със срок 90 календарни дни. 2. Гаранцията за изпълнение на поръчката следва да е в размер на 3% от прогнозната стойност на поръчката без вкл. ДДС. 3. Срокът на гаранцията за изпълнение следва да е не по-малък от 13 месеца. 4. Гаранцията за изпълнение служи за удовлетворяване на Възложителя при неустойки и вреди вследствие на неизпълнение или лошо изпълнение на поръчката.
Плащанията се извършват в срок до 60 календарни дни, считано от датата на доставката, но не преди представяне на следните документи: фактура – оригинал (като за всеки доставен имплантант се издава отделна фактура, в която се посочва: търговско наименование, производител, каталожен №, сериен №, срок на годност, № на договора), приемо-предавателен протокол по направената конкретна заявка.
ДА
1. Предвид предмета на процедурата и на основание чл. 25, ал. 3, т. 3 от ЗОП се допуска участниците да предлагат частично изпълнение на поръчката - да оферират доставка на част от номенклатурните единици, обект на поръчката. 2. Посочените в спецификацията количества на медицинските изделия по отделните номенклатурни единици са прогнозни и не следва да се тълкуват като задължение на Възложителят нито за минимално, нито за максимално общо количество (в рамките на действие на договора) на заявени за доставка медицински изделия; 3. В срок до 10 работни дни след подписване на договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ прави първа рамкова тримесечна заявка до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. До изтичане на едногодишния срок на договора ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ прави още три тримесечни рамкови заявки до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, които се изпращат в срок до 30 календарни дни преди първия ден от съответното тримесечие. В тримесечните рамкови заявки ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ задължително прави разбивка на тримесечните количества по месеци. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ следва във всеки един момент да поддържа на склад количествата за следващия едномесечен период. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не се задължава да усвои цялото количество по рамковите заявки. Доставките се извършват само въз основа на конкретни заявки, които ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да изпълни в пълен обем в срок до 24 часа от получаването им. В случай, че конкретните заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ надхвърлят предварително заявеното месечно рамково количество, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не носи отговорност при забавено изпълнение на доставките, освен ако забавата е над 72 часа. 4. Условията за изпълнение на поръчката са описани в одобрената от Възложителя документация за провеждане на процедурата.
1. Представяне на участника, изготвено по приложен в документацията за участие образец, което включва: 1.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 1.2. Оригинални декларации по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, а именно: декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, по чл. 47, ал. 2, т. 1 и по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, изготвени по приложен в документацията за участие образец, подписани от лицата, които представляват участника. В декларациите следва де се включи и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя; 1.3. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2 от ЗОП, а именно: заверено от участника копие от разрешение от ИАЛ за търговия на едро с медицински изделия. 2. При участници обединения – заверено от участника копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Оригинал на банкова гаранция за участие или заверено от участника копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. Оригинална декларация, изготвена по приложен в документацията за участие образец, за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 5. Оригинална декларация за участие/неучастие на подизпълнители при изпълнението на поръчката, изготвена съобразно приложен в документацията за участие образец. В случай, че се предвижда участие на подизпълнители в декларацията следва се посочат видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. В този случай следва да се представи също декларация за съгласие от подизпълнителя, изготвена съобразно приложен към документацията за участие образец със съответни приложения. 6. Оригинална декларация за приемане на условията в проекта на договор, представляващ част от документацията за провеждане на процедурата, изготвена по приложен към документацията за участие образец.
няма
няма
1. Оригинална декларация, изготвена съобразно приложен в документацията за участие образец, съдържаща списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството може да се представи под формата на удостоверение, издадено от получателят или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Удостоверенията, издадени от получателя, следва да съдържат видовете и количествата медицински изделия, производителят им, стойностите им, датите на доставките (договорите), както и дали доставените продукти са с необходимото качество. Минималните изисквания са: 1.1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, да са изпълнени минимум 5 доставки на кардиостимулатори и ендокардни електроди, произведени от същия производител, чиито продукти (кардиостимулатори и ендокардни електроди) се оферират от участника в настоящата процедура 1.2. През последната календарна година (2015г.) в 3 /три/ различни държавни болници, базирани в България или друга държава, членка на ЕС, да са доставени минимум по 80 бр. кардиосимулатора, произведени от същия производител, чиито продукти (кардиостимулатори) се оферират от участника в настоящата процедура. 2. Заверени от участника копия от оторизационни писма от производителите на предлаганите продукти, удостоверяващи права за представителство и търговия на територията на цялата страна, придружени със заверени преводи на български език, когато е приложимо; 3. Заверени от участника копия от CE сертификати и декларации за съответствие с приложимата Директива на ЕС, издадени от производителя; 4. Оригинална декларация, изготвена съобразно приложен в документацията за участие образец, че участникът (в качеството му на търговец) отговаря на нормативните изискванията по ЗМИ и че предлаганите от него продукти отговарят на нормативните изискванията за употреба в България съгласно ЗМИ.
Да се представят: 1. Оригинална декларация, изготвена съобразно приложен в документацията за участие образец, съдържаща списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството може да се представи под формата на удостоверение, издадено от получателят или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Удостоверенията, издадени от получателя, следва да съдържат видовете и количествата медицински изделия, производителят им, стойностите им, датите на доставките (договорите), както и дали доставените продукти са с необходимото качество. Минималните изисквания са: 1.1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, да са изпълнени минимум 5 доставки на кардиостимулатори и ендокардни електроди, произведени от същия производител, чиито продукти (кардиостимулатори и ендокардни електроди) се оферират от участника в настоящата процедура 1.2. През последната календарна година (2015г.) в 3 /три/ различни държавни болници, базирани в България или друга държава, членка на ЕС, да са доставени минимум по 80 бр. кардиосимулатора, произведени от същия производител, чиито продукти (кардиостимулатори) се оферират от участника в настоящата процедура. 2. Заверени от участника копия от оторизационни писма от производителите на предлаганите продукти, удостоверяващи права за представителство и търговия на територията на цялата страна, придружени със заверени преводи на български език, когато е приложимо; 3. Заверени от участника копия от CE сертификати и декларации за съответствие с приложимата Директива на ЕС, издадени от производителя; 4. Оригинална декларация, изготвена съобразно приложен в документацията за участие образец, че участникът (в качеството му на търговец) отговаря на нормативните изискванията по ЗМИ и че предлаганите от него продукти отговарят на нормативните изискванията за употреба в България съгласно ЗМИ.
Открита
НЕ
20160407DjEx594825
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи Възложителят изисква от лицата заплащането на посочената по-горе цена, представляваща разхода за нейното отпечатване и размножаване.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
сградата на МБАЛ “НКБ” ЕАД, гр. София, ул. “Коньовица” 65
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.
ДА
м. април 2017г.
НЕ
Документацията за провеждане на процедурата може да се заплати, а гаранциите за участие или за изпълнение могат да се внесат по банкова сметка на възложителя в лева в Банка ДСК: IBAN BG06STSA93000002427310; BIC STSABGSF.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на 14-дневен срок от публикуване на обявлението за откриване на процедурата - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3. уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие - срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата.
11.04.2016 г.