Версия за печат

00067-2016-0008

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение Национална кардиологична болница ЕАД, ул. Коньовица 65, За: Мариус Кацарски, България 1309, София, Тел.: 02 9211202, E-mail: mkatsarski@hearthospital.bg, Факс: 02 9217142

Място/места за контакт: ул. Коньовица 65

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hearthospital.bg.

Адрес на профила на купувача: http://procurement.hearthospital.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160407HBmJ580738.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

текущи строително - ремонтни дейности в обекти на МБАЛ „НКБ” ЕАД в гр.София и гр. Банкя

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.София, ул. „Коньовица” 65 и гр. Банкя, ул. "Шейново" 6
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

текущи строително - ремонтни дейности в обекти на МБАЛ „НКБ” ЕАД в гр.София и гр. Банкя

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

текущи строително - ремонтни дейности в обекти на МБАЛ „НКБ” ЕАД в гр.София и гр. Банкя

Прогнозна стойност без ДДС
300000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Размерът на гаранцията за участие следва да е в размер на 3000 лева и да е със срок 90 календарни дни. 2. Гаранцията за изпълнение на поръчката следва да е в размер на 3% от общата прогнозната стойност на поръчката (която обща прогнозна стойност се определя в размер на 300000 лв., без вкл. ДДС). 3. Срокът на гаранцията за изпълнение следва да е не по-малко от 12, считано от датата на подписване на договора за възлагане на поръчката. 4. Гаранцията за изпълнение служи за покриване на евентуални щети, които възложителя би претърпял при виновно неизпълнение или лошо изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането за извършените видове СРД ще става в срок до 60 календарни дни след представяне на редовна фактура и двустранно подписан Акт образец 19 с включени подробна количествена сметка и Акт образец 12 (за СРД, подлежащи на закриване) с приложени анализи по показатели и фактури от доставчиците на вложените материали

ІІІ.1.4) Други особени условия

Условията за изпълнение на поръчката са описани в одобрената от Възложителя документация за провеждане на процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи: 1. Представяне на участника, изготвено по приложен в документацията за участие образец, което включва: 1.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 1.2. Оригинална декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, а именно: декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, по чл. 47, ал. 2, т. 1 и по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, изготвена по приложен в документацията за участие образец, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията следва де се включи и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя; 1.3. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2 от ЗОП, а именно: заверени от участника копия от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя и от валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за строежи от първа група от втора до пета категория. В случай на обединение – това изискване се отнася за водещия строител от обединението. 2. Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица за сключена застраховка за професионална отговорност на строителя за строежи от първа група, от втора до пета категория съгласно изискванията на чл. 137 и чл. 171 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ и НАРЕДБА № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи; 3. При участници обединения – заверено от участника копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 4. Оригинал на банкова гаранция за участие или заверено от участника копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 5. Оригинална декларация, че при изготвяне на офертата са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд в строителството. 6. Оригинална декларация, изготвена по приложен в документацията за участие образец, за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 7. Оригинална декларация за участие/неучастие на подизпълнители при изпълнението на поръчката, изготвена съобразно приложен в документацията за участие образец. В случай, че се предвижда участие на подизпълнители в декларацията следва се посочат видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. В този случай следва да се представи също декларация за съгласие от подизпълнителя, изготвена съобразно приложен към документацията за участие образец със съответни приложения. 8. Оригинална декларация за приемане на условията в проекта на договор, представляващ част от документацията за провеждане на процедурата, изготвена по приложен към документацията за участие образец.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Оригинален банков документ, с дата на издаване, която не е по-ранна от 30 (тридесет) дни преди крайният срок за представяне на офертите и с информация за салдото към дата, която не по-ранна от 30 (тридесет) дни преди крайният срок за представяне на офертите, удостоверяващ, че участника разполага с финансов ресурс в размер на 150 000.00лв. (сто и петдесет хиляди лева) в една от следните форми – собствени финансови средства или достъп по кредитна/и/ линия/и/.
Минимални изисквания: 1. Участникът да разполага с финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер на не по-малко от 150 000.00лв. (сто и петдесет хиляди лева) в една от следните форми – собствени финансови средства или достъп по кредитна/и/ линия/и/
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Оригинална декларация - списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата – изготвена по приложен към документацията за участие образец, придружена от: посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството; или заверени копия от удостоверения за добро изпълнение, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, както и да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт; или заверени копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Оригинална декларация – списък на технически правоспособните лица, които ще отговарят за извършването на СРД по поръчката, изготвена по приложен към документацията за участие образец, с приложени към нея заверени от участника копия от съответни дипломи, сертификати, трудови договори и извлечения от трудови книжки на лицата от списъка. 3. Оригинална декларация, че участникът разполага със собствен или нает склад или складова база за строителни материали – изготвена по приложен към документацията за участие образец. 4. Заверени от участника копие на валидни сертификати по: ISO 9001:2008 (или еквивалентен) за внедрена система за управление на качеството, ISO 14001:2004 (или еквивалентен) за внедрена система за управление на околната среда, OHSAS 18001:2007 (или еквивалентен) за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството, SA 8000:2008 (или еквивалентен) за внедрена система за социална отговорност, които да са с предметен обхват, сходен с предмета на поръчката. Сертификатите следва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Участникът може да представи еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за съответни еквивалентни мерки: за осигуряване на качеството, за управление на околната среда, за безопасни условия на труд в строителството, за социална отговорност.
Минимални изисквания: 1. През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил поне 3 /три/ договора с предмет, еднакъв или сходен с предмета на поръчката, изпълнени в поне 3 /три/ различни лечебни заведения и да представи и да представи съответни доказателства за това, както е посочено в описанието на изискуемите документи; 2. Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на поръчката следните технически правоспособни лица, които ще отговарят за извършването на СМР по поръчката: 2.1. Отговорник за безопасността и здравето на служителите при извършване на СРД с най-малко 5 години трудов стаж; 2.2. Отговорник по контрол на качеството с най-малко 5 години трудов стаж; 2.3. Ръководител строителство или технически ръководител със съответната квалификация по чл.163а, ал.2-4 от ЗУТ с най-малко 15 години трудов стаж. 3. Участникът да разполага със собствен или нает склад или складова база за строителни материали. 4. Участникът да притежава внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по ISO 9001:2008 (или еквивалентен), с предметен обхват, сходен с предмета на поръчката. 5. Участникът да притежава внедрена система за управление на околната среда, сертифицирана по ISO 14001:2004 (или еквивалентен), с предметен обхват, сходен с предмета на поръчката. 6. Участникът да притежава внедрена система за безопасни условия на труд в строителството, сертифицирана по OHSAS 18001:2007 (или еквивалентен), с предметен обхват, сходен с предмета на поръчката. 7. Участникът да притежава внедрена система за социална отговорност, сертифицирана по SA 8000:2008 (или еквивалентен), с предметен обхват, сходен с предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: допълнителни разходи върху труда (ДРТ) ; тежест: 12
Показател: доставно-складови разходи (ДСР); тежест: 12
Показател: часова ставка (ЧС); тежест: 10
Показател: утежнени условия на труд (УУТ); тежест: 10
Показател: печалба (П); тежест: 10
Показател: мерки за осигуряване на качеството при изпълнение на поръчката; тежест: 10
Показател: мерки за осигуряване на безопасност и здраве при изпълнение на поръчката; тежест: 10
Показател: мерки за опазване на околната среда при изпълнение на поръчката; тежест: 10
Показател: срок на започване на работа след получаване на възлагателно писмо; тежест: 10
Показател: разходи за механизация (РМ); тежест: 6

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

20160407HBmJ580738

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.05.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 8 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи Възложителят изисква от лицата заплащането на посочената по-горе цена, представляваща разхода за нейното отпечатване и размножаване.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.05.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.05.2016 г.  Час: 14:00
Място

сградата на МБАЛ “НКБ” ЕАД, гр. София, ул. “Коньовица” 65

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

м. април 2017 г.

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

м. април 2017 г.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Съгласно разпоредбата на чл. 14, ал. 3, т. 1 от ЗОП процедурата се провежда по опростени правила; 2. Документацията за провеждане на процедурата може да се заплати, а гаранциите за участие или за изпълнение могат да се внесат по банкова сметка на възложителя в лева в Банка ДСК: IBAN BG06STSA93000002427310; BIC STSABGSF.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на 14-дневен срок от публикуване на обявлението за откриване на процедурата - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3. уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие - срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ