Версия за печат

00145-2015-0246

BG-Сливен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение на Националния осигурителен институт - Сливен, бул. Стефан Караджа № 10, За: Бончо Вълков, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 615141, E-mail: sliven@nssi.bg, Факс: 044 615140

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: https://tenders-public.nssi.bg/tp/sli/2014/Forms/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/docsethomepage.aspx?ID=338&FolderCTID=0x0120D52000423694F84FFEDC4B9148CCEE2E947C4B00D6F26C59A66F4644A2A25514AE9C7FF9&List=1784abb3-2871-4cb5-af5d-140db1c5dda7&RootFolder=%2Ftp%2Fsli%2F2014%2F19%2D2015%2D64&RecSrc=%2Ftp%2Fsli%2F2014%2F19%2D2015%2D64.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Управлява държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на канцеларски материали - хартиени изделия по вид и предполагаеми количества, за нуждите на ТП на НОИ - Сливен"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: административната сграда на ТП на НОИ - Сливен, находяща се на адрес: гр.Сливен, бул. Стефан Караджа №10
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обществената поръчка обхваща периодични доставки на оригинални, фабрично нови и неупотребявани канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ – Сливен, като артикулите по вид и прогнозни количества са описани в „Техническите спецификации“. Количествата посочени в техническите спецификации са прогнозни, без Възложителят да се ангажира с тяхното усвояване. Количеството и видовете канцеларски материали се доставят по отделни заявки – в зависимост от моментните потребности на ТП на НОИ – Сливен. Възложителят може да заявява канцеларски материали при изчерпване на прогнозните количества от договорените видове, по единични цени от ценовото предложение на избрания за изпълнител участник, до изчерпване на сумата по договора или до изтичане на срока му. Възложителят прилага чл.16г от ЗОП, тъй като стоките, от предмета на обществената поръчка, са включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания.Поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30199000

Описание:

Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 701932 от 11.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1005-19-8 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали - хартиени изделия по вид и предполагаеми количества, за нуждите на ТП на НОИ-Сливен
V.1) Дата на сключване договора
01.04.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.03.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Транс Ко 04 ЕООД ЕИК 131230324, бул. Цариградско шосе № 139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: zop@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3000 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.04.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Участник : "Транс Ко 04" ЕООД гр.София , представлявано от Асен Крумов Асенов - управител


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор