Версия за печат

02709-2016-0005

BG-Годеч: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СЗДП Враца ТП Държавно горско стопанство Годеч, пл Свобода №3, За: инж. Антон Петров Попов, Република България 2240, Годеч, Тел.: 088 84493939, E-mail: dgsgodech@abv.bg

Място/места за контакт: ТП ДГС Годеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.szdp.bg.

Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Стопанисване и опазване на горски територии - държавна собственост и други дейности съгласно Закона за горитеДруго (моля пояснете): Стопанисване и опазване на горски територии - държавна собственост и други дейности съгласно Закона за горите

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Абонаментна поддръжка и ремонт на офис техника - компютри /стационарни и преносими/, хардуер, софтуер, принтери, копирни машини, монитори, UPS устройства, мрежово оборудване, модеми, рутери и др., собственост на ТП ДГС Годеч за срок от 36 месеца"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: пл. Свобода №3
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Абонамента поддръжка и ремонт на офис техника - компютри, хардуер, софтуер, принтери, копирни машини, монитори, UPS устройства, мрежово оборудване, модеми, рутери и др.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000, 50320000, 50323000, 50324000, 50312300, 50312320, 50310000, 50300000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка
Услуги по ремонт и поддържане на персонални компютри
Услуги по поддържане и ремонт на периферни компютърни устройства
Услуги по оказване на техническа помощ, свързана с персонални компютри
Услуги по поддържане и ремонт на оборудване за компютърна мрежа
Услуги по ремонт на оборудване за компютърна мрежа
Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника
Услуги по ремонт и поддържане на канцеларска и електронноизчислителна техника, радио-, телевизионна и далекосъобщителна техника

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4700 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 705844 от 06.01.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 24 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Абонаментна поддръжка и ремонт на офис техника, включваща поддръжка и ремонт на компютри /стационарни и преносими/, хардуер, софтуер, принтери, копирни машини, UPS устройства, мрежово оборудване, модели, рутери и др."
V.1) Дата на сключване договора
31.03.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.02.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

АЙФЕСТ ЕООД ЕИК 121115341, Район Красно село, ул. Райко Жинзифов №20, бл.11, вх.В, ап.60, Република България 1606, София, Тел.: 02 9502225, E-mail: office@aifest.net

URL: http://www.aifest.net/.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 7200 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4700 BGN без ДДС
В Брой месеци 36
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалбите се подават по реда на глава единадесета от Закона за обществените поръчки.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.04.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

АЙФЕСТ ЕООД, гр.София, ЕИК 121115341 СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ АД, гр.София, ЕИК 1218140067 АСАП ЕООД, гр.София, ЕИК 175370880 ВИ ДЖИ СЕРВИЗ ЕООД, гр.София, ЕИК 202827328 СМАРТ СОФТ ЕООД, гр. Ботевград, ЕИК 832069304


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор