Версия за печат

00566-2016-0005

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална спортна академия “Васил Левски“, Студентски град, НСА, Ректорат ет.4, Стая №408, За: инж. Ивайло Филипов, Република България 1700, София, Тел.: 0896 776608, E-mail: nsa.filipov@gmail.com

Място/места за контакт: Отдел Капитално строителство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nsa.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nsa.bg/bg/page,1677.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Национална спортна академия“Васил Левски“, София, Студентски град, Деловодство, ст.111, Ректорат, За: Красимира Андонова, Република България 1700, София, Тел.: 02 4014224

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Ремонтни строителни работи в сградите и базите на НСА „Васил Левски“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: във всички сгради и учебни бази на НСА„Васил Левски“
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Ремонтни строителни работи във всички сгради и учебни бази на НСА„Васил Левски“, до 31.12.2016 г и безплатно гаранционно обслужване за срок до 31.12.2017 г.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и обемът на дейностите, поради големия си обем, са посочени в табл.1 към т.2.2. от Документацията за участие, публикувана в Профила на купувача на Възложителя. Същите са ориентировъчни и всяка ремонтна работа или група от ремонтни работи ще севъзлага с конкретна поръчка на Възложителя, съгласно неговите потребности и финансови възможности.

Прогнозна стойност без ДДС
125000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2017 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за добро изпълнение на договора: Определеният изпълнител, е длъжен в срок до 7 работни дни от влизане в сила на решението за избирането му да представи на Възложителя гаранция за добро изпълнение на договора, по банкова сметка на Национална спортна академия „Васил Левски”, IBAN: BG74 BNBG 9661 3300 1751 01, при БНБ, ЦУ, BIC BNBG BGSD, в размер на3000 три хиляди/ лева. В случай, че се представя банкова гаранция за добро изпълнение на договора същата следва да е в оригинал и да е със срок на валидност до 31.12.2017 г. Гаранцията за изпълнение на договора, служи за обезпечение на точното изпълнение на договора. Възложителят има право без предизвестие да удовлетворява чрез нея паричните си вземания срещу Изпълнителя, които последният не изпълнява доброволно (претърпени вреди, пропуснати ползи, неустойки, обезщетения и т.н.), за което Изпълнителят декларира своето предварително съгласие. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в срок до 15 работни дни след изтичане на срока на действие на договора, но само при условие, че Изпълнителят няма неизпълнени изискуеми задължения към Възложителя и при условие, че няма неразрешени спорове и/или не приключили съдебни производства, свързани с изпълнението на договора, както и ако е направил изрично писмено искане да му бъде върната, с приложение на вносните платежни документи. В случай, че Изпълнителят желае да представи банкова гаранция за добро изпълнение на договора същия следва да представи в оригинал образеца на банкова гаранция приложен към Документацията за участие, в противен случай, същата се счита за невалидна и Възложителят ще има право да сключи договор с класирания на второ място участник. Същата следва да е издадена без условия за Възложителя – безусловна и неотменима. Не се допускат и няма да бъдат приемани банкови гаранции с различно съдържание, в които са заложени затруднения за Възложителя за усвояване и удовлетворяване на сумите по нея, както и условия за „потвърждения на подписи от обслужващи банки”. Банката издаваща същата следва да е задължена да изплаща незабавно всички писмено поискани от Възложителя суми до размера на издадената гаранция на основанията предвидени в договора приложен към документацията за участие, както и да задържа и не възстановява суми по нея в случай на направено такова искане от страна на Възложителя. При изписване на основанието на гаранцията за добро изпълнение на договора в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва номера на решението за класиране.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят ще заплати по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ действително изпълнените и приети работи за всяка отделна поръчка, по единичните цени в лева, посочени в ценовото му предложение – Приложение 1, умножени по приетото количество, в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на подписване без забележки на ППП по чл.4.1. от договора и представяне на изрядни финансови документи. За непредвидени и/или допълнително възложени видове работи, без които изпълнението не би могло да бъде довършено, Изпълнителят ще информира Възложителя, и ще му представи за преглед и одобрение „Предложение за изпълнение на непредвидени дейности“ съставена по точно определени видове работи с изчислени количества и единични цени на база актуалното издание на „Справочник за цените в строителството“ на Издателство СЕК, като получената стойност на Предложението е крайно и не се предвижда и няма да се заплаща допълнително начисляване на печалба, а единствено дължимия ДДС.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване за създаване на обединение, както и за участие с такова, но в случай, че се участва в процедурата като обединение, задължително следва: 1. да се спазят изискванията на чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, чл.56, ал.1, т.2 и ал.3 от ЗОП. 2. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощят) едно лице, което да представлява обединението пред Възложителя, което е упълномощено да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; 3. да се представи заверено копие на договора, с който е създадено обединението. 4. Срокът за който е учредено да не е по-кратък от този на действие на договора на обществената поръчка, и да съдържа клаузи, които да гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Да е посочено ясно разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от тях при изпълнение на настоящата обществена поръчка. 5. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано юридическо лице, всяко физическо или юридическо лице, включено в Обединението следва да представи в Плик №1, всички Декларации по образец изисквани от участника. Доказателствата за изпълнение на минималните финансови и технически изисквания към Участника се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 6. В случай, че обединението бъде избрано за изпълнител без да е вписано по реда на чл.23 от Закона за търговския регистър, същото следва да се впише и най-късно в срок до 7 (седем) работни дни след влизане в сила на решението за избора му да представи доказателства за Единният идентификационен код по чл.23 от ЗТР издаден на името на обединението, в Деловодството на Възложителя, в противен случай Възложителят прилага чл.74 от ЗОП. 7. да не се правят промени в състава на обединението за времето от подаването на офертата в деловодството на Възложителя, до сключване на договор за обществена поръчка, а в случай, че обединението бъде избрано за изпълнител до изтичане срока на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Класираният на първо място участник следва в срок до 7 (седем) работни дни, след влизане в сила на решението за класиране, да представи в Деловодството на Възложителя, оригинали или нотариално заверени копия от документите по чл.47, ал.10 от ЗОП, ведно със съответната гаранция за добро изпълнение на договора и Декларация № 11, по образец, приложен към документацията за участие. Участниците следва в срок до 15:00 часа на 10.05.2016 г. да се запознаят предварително на място с обекти на Възложителя в гр.София, ПУСБ „проф.Никола Хаджиев”, КК Боровец и ПУСБ „проф.Иван Стайков”, ПП „Витоша” и задължително да представят Протокол от извършен оглед по образеца в Документацията за участие. В тази връзка следва да уговорят предварително /по телефон/ за дата и час на посещение с лицето за контакт: Инж. Владимир Ачов – Отдел „Капитално строителство” НСА – 0893 338 379.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Офертата по чл. 57, ал.1 от ЗОП се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика се посочва наименованието на участника, електронен адрес за кореспонденция (email), телефон/GSM и ЕИК, както и НАИМЕНОВАНИЕТО на обществената поръчка, по II.1.1. от това обявление, за която участва. 2.Офертата по чл. 57, ал.1 от ЗОП съдържа най-малко три отделни запечатани непрозрачни, здрави, с ненарушена цялост, надписани с предмета на обществената поръчка и наименованието на участника, плика, както следва: 2.1. По чл. 57, ал.2, т.1 от ЗОП плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят: 1. Списък по чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП, подписан от участника, в оригинал 2. Декларации от № 1 до № 10 включително, по образец, приложени към документацията за участие, в зависимост от наличието обстоятелствата, които декларират. 3. Протокол за извършен оглед , по образец приложен към документацията за участие 4. Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника, изисквани от възложителя и посочени в III.2.2 в това обявление 5.Нот. заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгл. документите му за регистрация); 6. Документ - договор или споразумение за създаване на обединение/консорциум, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обед./консорциум, което не е юрид. лице. Лицето, определено да представлява обединението – посочено в учредителния документ или в друг документ, подписан от всички съдружници в обединението; 2.2. По чл. 57, ал.2, т.2 от ЗОП плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят в три екземпляра попълнени, подписани и подпечатани, следните документи: 1. образецът на договора, който е приложен към документацията за участие 2. техническо предложение. 2.2.1. Не се допуска изменение на образеца на договора. В случай, че бъде представен изменен или различен договор от образеца на документацията за участие, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата и няма да бъде допуснат до оценяване и класиране. 2.2.2. Не се допуска поставянето на други документи освен посочените в т. 2.2. от този раздел. 2.3. По чл. 57, ал.2, т.3 от ЗОП плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника, попълнено по образеца на документацията за участие 3. Върху всеки плик с номера 1, 2 и 3, се посочва НАИМЕНОВАНИЕТО на обществената поръчка, по II.1.1. от това обявление, за която участва и ФИРМАТА на участника. 4.1 Възложителят няма да приема за участие в процедурата и ще връща незабавно оферти, които са представени след изтичане на крайния срок и час за получаване или такива в незапечатан, ненадписан, прозрачен или скъсан плик. 4.2. Подадените след този час предложения за участие чрез куриери и чрез пощата няма да бъдат предавани на комисията за разглеждане, а кандидатите няма да бъдат допуснати до участие в процедурата. 5. Участниците следва да представят ценова оферта и проекто-договора, по образеца и условията на документация за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания към кандидатите и участниците по чл.50 от ЗОП
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания към кандидатите и участниците по чл.50 от ЗОП
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Да е вписан в регистъра на Камара на строителите в България. 2. Валиден Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват отговарящ на предмета на поръчката – представя се заверено от участника копие. 3. Валидна за 2016 г. застраховка „Професионална отговорност в строителството“ по чл.171, ал.1 от ЗУТ 4. Да представи списък на инженерно–техническия екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката съгласно чл.51, ал.1, т.7 и т.10 от ЗОП. 5. Да разполага на трудов договор минимум със следните експерти, които ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката и отговарящи на следните изисквания: - „Технически Ръководител” – инженер или техник, преминал минимум четиригодишен курс на обучение в областта на строителството, отговарящ на изискванията на чл.163а, ал.2 и ал.4 от ЗУТ и да има минимум 3 (три) години професионален опит в областта на строителството; - „Координатор по безопасност и здраве“, който да следи да се спазват минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи и притежаващ Удостоверение за завършен курс на обучение по Наредба № 2 от 22.03.2004 г. - Електроспециалист – техник с трета степен на професионална квалификация „електротехник“ и поне 3-та категория професионална квалификация по електробезопасност.
Минимални изисквания: 1. Валидна за 2016 г. застраховка „Професионална отговорност в строителството” по чл.171, ал.1 от ЗУТ 2. Валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от акредитиран орган, за система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват отговарящ на предмета на поръчката - представя се заверено от участника копие 3. Да е регистриран член на Камара на строителите в България 4.Да oсигури едно или повече лица за Технически 1. Да е вписан в регистъра на Камара на строителите в България. 2. Да притежава внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалентен за ремонтни - строителни дейности. 3. Да представи заверено от участника копие на валидна за 2016 г. застраховка „Професионална отговорност в строителството“ по чл.171, ал.1 от ЗУТ 4. Да представи списък на инженерно–техническия екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката съгласно чл.51, ал.1, т.7 и т.10 от ЗОП. 5. Да разполага на трудов договор минимум със следните експерти, които ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката и отговарящи на следните изисквания: - „Технически Ръководител” – инженер или техник, преминал минимум четиригодишен курс на обучение в областта на строителството, отговарящ на изискванията на чл.163а, ал.2 и ал.4 от ЗУТ и да има минимум 3 (три) години професионален опит в областта на строителството; - „Координатор по безопасност и здраве“, който да следи да се спазват минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи и притежаващ Удостоверение за завършен курс на обучение по Наредба № 2 от 22.03.2004 г. - Електроспециалист – техник с трета степен на професионална квалификация „електротехник“ и поне 3-та категория професионална квалификация по електробезопасност.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.05.2016 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.05.2016 г.  Час: 10:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.05.2016 г.  Час: 10:30
Място

Гр. София, кв. „Студентски град“, Национална спортна академия „ Васил Левски“, Ректорат, ет. 3, Заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват представляващите участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Няма да бъдат допуснати до участие ценови предложения с крайна обща цена, предмет на оценяване, над 140 000 (сто и четиридесет хиляди) лева с включен ДДС, а предложилият ги участник ще бъде отстранен от процедурата. 2. Няма да бъдат допуснати до участие ценови предложения, с една или повече единични цени без включен ДДС, над максимално допустимите такива по отделните дейности по Таблица 1, на т.2.2. от документацията за участие, а предложилият ги участник ще бъде отстранен от процедурата 3. Всички разяснения по чл.29 от ЗОП, ще бъдат публично достъпни и оповестявани, чрез публикуване в ПРОФИЛА НА КУПУВАЧА на интернет страницата на Възложителя http://www.nsa.bg/bg/page,1677.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ