00566-2016-0004
Технически редакции | ||
11.04.2016 10:57 ч. : | 11/04/2016 10:37 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.04.2016 10:57 ч. : | 11/04/2016 10:37 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Национална спортна академия “Васил Левски“, Студентски град, За: Александър Вуков, Република България 1700, София, Тел.: 0896 776631, E-mail: avukov@abv.bg
Място/места за контакт: Управител служба Студентски столовеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nsa.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nsa.bg/bg/page,1677.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Национална спортна академия “Васил Левски“, София, Студентски град, Деловодство, ст.111, Ректорат, За: Красимира Андонова, Република България 1700, София, Тел.: 02 4014224
Място/места за контакт: ДеловодствоПубличноправна организация
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на хранителни продукти до стол ВУСБ – Равда за 2016 г. включени в Решения на Министерски съвет №551/2014 г. и №278/2015 г.“
Възлагане на обществена поръчка
Доставка на хранителни продукти за нуждите на Национална спортна академия „Васил Левски” до стол ВУСБ – Равда, включени в Решения на Министерски съвет №551/2014 г. и №278/2015 г. Поръчката е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16 г от ЗОП, за услуги включени в Решения на Министерски съвет №551/2014 г. и №278/2015 г. Поръчката ще се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества хранителни продукти за периода на месеци юни, юли, август и септември на 2016 г. Изпълнителят ще е задължен за своя сметка (включително транспорт) и на свой риск да доставя заявените хранителни продукти до стола на Национална спортна академия „Васил Левски” Срокът на договора е до 30.09.2016 година.
15000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
1. Обществената поръчка е за доставка на Замразен грах 2,5 кг., Замразени броколи 2,5 кг., Замразен зелен фасул 2,5 кг., Замразена царевица 2,5 кг., Замразен спанак 2,5 кг., Замразени бейби моркови 2,5 кг., Замразени бейби картофи 2,5 кг., Замразен зеленчуков микс 2,5 кг., Картофи бланширани 2,5 кг., Замразени гъби печурки 2,5 кг., Маслини кутия 2,5 кг., Кетчуп 1 л., Печени чушки консерва 1,700 кг., Замразена, печена, белена капия 2,5 кг., Консерва домати белени,рязани 0,800 кг., Доматено пюре 0,680 кг. , Лютеница 1 кг., Лютеница 0,360 кг., Консерва марин.краставици 1,700 кг., Сладко от плодове 0,390 кг., Конфитюр разфасовка 20 гр. 2. Количеството за месечното потребление на видовете хранителни продукти необходими на Възложителя за периода на посочените месеци на 2016 г. е ориентировъчно и не е задължително за закупуване от Възложителя. 3. Конкретното количеството и вид на заявяваните за доставка хранителни продукти ще се определя от Възложителя в зависимост от потреблението и евентуалното възникване на необходимост от доставка на такива в рамките на бюджетните възможности, поради което Възложителят не е обвързан със закупуването на изброените видове и количества по месеци, а само и единствено с посочената единична стойност, въз основа на която да заплати хранителните продукти, в случай че такива бъдат закупени.
НЕ
30.09.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Възложителят не изисква депозити и гаранции
1. Възложителят ще заплаща на Изпълнителя стойността на доставените и приети хранителни продукти за периода на всяка учебна смяна, след нейното приключване, по единичните цени посочени в ценовото му предложение, след представяне на сборна фактура, по банкова сметка на Изпълнителя. 2. Фактурата следва да бъде представена на касиер – счетоводителя на НСА „Васил Левски”, при стол ВУСБ Равда НСА и на електронен адрес email: avukov@abv.bg. 3. Не се допускат корекции на цените, поради промяна на други елементи от нейното формиране (доставно - складови, транспортни и всички други присъщи за осъществяването на дейността разходи, печалба и т.н.), освен в полза на Възложителя. 4. При сключен договор с подизпълнител, Възложителят извършва окончателно плащане, след като получи от Изпълнителя доказателства, че е заплатил на подизпълнителя всички работи приети по реда на Чл. 4.8 от този договор.
Възложителят не поставя изискване за създаване на обединение, както и за участие с такова, но в случай, че се участва в процедурата като обединение, задължително следва: 1. да се спазят изискванията на чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, чл.56, ал.1, т.2 и ал.3 от ЗОП. 2. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощят) едно лице, което да представлява обединението пред Възложителя, което е упълномощено да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; 3. да се представи заверено копие на договора, с който е създадено обединението. 4. Срокът за който е учредено да не е по-кратък от този на действие на договора на обществената поръчка, и да съдържа клаузи, които да гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Да е посочено ясно разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от тях при изпълнение на настоящата обществена поръчка. 5. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано юридическо лице, всяко физическо или юридическо лице, включено в Обединението следва да представи в Плик №1, всички Декларации по образец изисквани от участника. Доказателствата за изпълнение на минималните финансови и технически изисквания към Участника се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 6. В случай, че обединението бъде избрано за изпълнител без да е вписано по реда на чл.23 от Закона за търговския регистър, същото следва да се впише и най-късно в срок до 7 (седем) работни дни след влизане в сила на решението за избора му да представи доказателства за Единният идентификационен код по чл.23 от ЗТР издаден на името на обединението, в Деловодството на Възложителя, в противен случай Възложителят прилага чл.74 от ЗОП. 7. да не се правят промени в състава на обединението за времето от подаването на офертата в деловодството на Възложителя, до сключване на договор за обществена поръчка, а в случай, че обединението бъде избрано за изпълнител до изтичане срока на договора.
Класираният на първо място участник следва в срок до 7 (седем) работни дни, след влизане в сила на решението за класиране, да представи в Деловодството на Възложителя, оригинали или нотариално заверени копия от документите по чл.47, ал.10 от ЗОП, и Декларации от № 11, по образец, приложен към документацията за участие.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
10.06.2016 г.
София, Студентски град, Национална спортна академия „ Васил Левски“, Ректорат, ет. 3, Заседателна зала.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват представляващите участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Настоящата поръчка е запазена за специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания, по смисъла на чл. 16г от ЗОП. Съгласно чл. 16г, ал. 10 от ЗОП, в настоящата поръчка не могат да участват специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания, в случай, че не могат да изпълнят 80 на сто от нейния предмет със собствен ресурс, освен ако не ползват подизпълнители или ресурсите на трети лица, при условие, че и те са специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания, за което се представя информация по реда на чл.16г, ал. 7 от ЗОП. Специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания, по смисъла на чл. 16г от ЗОП, представят декларация в която декларират информацията и обстоятелствата по 16г, ал. 7 и ал.10 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
11.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ