Версия за печат

02538-2016-0008

BG-София: 20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Прокуратура на Република България- главен прокурор, бул. Витоша 2, Съдебна палата, За: Гергана Чолакова, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036035, E-mail: gcholakova@prb.bg, Факс: 02 9633373

Място/места за контакт: Гергана Чолакова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.prb.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vzlagane-na-obshestvena-po-19/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Надзор за законност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на билети за превоз по въздух на пътници и багаж с авиопревозвач при пътувания в страната и в чужбина и извършване на застраховки и хотелски резервации, за нуждите на Прокуратурата на Република България.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 20
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Осигуряване на билети за превоз по въздух на пътници и багаж с авиопревозвач при пътувания в страната и в чужбина и извършване на застраховки и хотелски резервации, за нуждите на Прокуратурата на Република България.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

63500000

Описание:

Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Около 120 самолетни билета, около 50 хотелски резервации и около 400 здравни застраховки. Количества са прогнозни и възложителят си запазва правото да не ги усвои (да не възложи) в пълен обем. Възложителят има право при необходимост от самолетни билети, резервации и здравни застраховки над посочените количества да прави заявки до достигане на пределната стойност на договора.

Прогнозна стойност без ДДС
130000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е 1% от прогнозната стойност на обществената поръчка или 1 300 (хиляда и триста) лева.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка,Банков код BIC: BNBGBGSD,Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01.Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията.б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 6), представен към документацията и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите.Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 4% (четири процента) от стойността на договора без ДДС.2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България:Българска народна банка,Банков код BIC: BNBGBGSD,Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01.В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката.б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 7), представен към документацията и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора.2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетно финансиране. Плащането се извършва в български лева, по банков път, по сметка на Изпълнителя, при условия и срокове, посочени в документацията и сключения договор/и за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица

ІІІ.1.4) Други особени условия

Поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, в съответствие с разпоредбата на чл. 16г от ЗОП. Оферти могат да подават и други заинтересовани лица извън тези, за които поръчката е запазена. Офертите на лицата по ал. 6 на чл. 16г от ЗОП се разглеждат само ако няма: 1. кандидат или участник, за когото поръчката е запазена и който отговаря на критериите за подбор, или 2. участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В п-та за възлагане на ОП може да участва всеки, който отговаря на изискванията на В-ля, посочени в док. за у-тие и за когото не са налице о-ствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “a”, “б“, „в“, „г“ и „д“, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. За целта у-ците попълват Д-ция по образец на В-ля.Наличието на о-ства по чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 5 от ЗОП води до отстраняване от участие в п-та. Д-вата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим , и свързаните с тях лица, пряко или косвено, не може да участват в п-ра по ОП по ЗОП, независимо от х-ра и с-стта на ОП, вкл. и чрез гражд. д-во/консорциум, в което участва д-во, регистрирано в юрисдикция с преф. данъчен режим. Наличието на посочените о-ства води до отстраняване на у-ка от участие в п-та. За липсата на посочените о-ства, у-ците следва да представят Д-ция по образец, подписана от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, в зависимост от правно-организационната форма на у-ците. В случай, че у-ците са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим или свързани с тях лица и попадат в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДР, то същите следва да посочат тези о-ства в Д-цията. У-кът следва да има необходимата рег-ция по ЗТ за извършване на туроператорска и/или туристическа агентска дейност. За док. на това изискване у-кът следва да представи:зав. копие от у-ние за рег-ция на туроператор/туристически агент по ЗТ, валидно към датата на подаване на офертата. * У-к – чужд. лице, трябва да представи зав. копие от еквивалентен документ, удостоверяващ правото му да извършва такава дейност, издадено от компетентен орган за професионална рег-ция на туроператори / туристически агенти в държавата, където е установено и/или извършва такава дейност. У-кът следва да е член на IATA или да притежава акредитация от IATA (акред. агент на IATA). За док. на това изискване у-кът следва да представи:зав. копие от документи, удостоверяващи членството или акредитацията на у-ка в IATA, валидни към датата на подаване на офертата.У-кът следва да бъде админ.на ЛД по смисъла на ЗЗЛД. За док. на това изискване у-кът следва да представи: зав. копие на валидно към датата на подаване на офертата у-ние за вписване в РАЛДВР, издадено от КЗЗЛД или еквивалент. При участие на обед., които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от у-ците в обед-то. В п-рата едно ФЛ или ЮЛ може да участва само в едно обед. Представяне на у-ка, което включва: - Посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идент. инфо.в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или у-кът е установен, както и адрес, вкл. електронен, за кореспонденция при провеждането на п-та; - Д-ция по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (П-е № 2). При у-ци обед. - копие на дог. за обед., а когато в дог. не е посочено лицето, което представлява у-ците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (П-е № 1); Д-ция за липса на свързаност с друг у-к или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (П-е № 3 и № 4 Видовете работи от предмета на п-ката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на ОП, и предвидените подизпълнители - П-е № 8; Представяне на у-ка-П-е № 9; Д-ция по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮСЛДС от у-к/ подизпълнител – П-е № 9.1 Когато у-кът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, в офертата си у-кът представя и Д-ция по П-е № 1.1., в която посочва номера, под който е вписан в регистъра на спец. предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от АХУ, или инфо.отн. рег-ция в еквивалентен регистър на държава - членка на ЕС.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът следва да представи: списък на основните услуги с еднакъв или сходен предмет, които са изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, включително стойностите, датите и получателите, придружен от доказателства за извършените услуги. За изпълнените услуги следва да се представят доказателства за изпълнение съгласно чл. 51, ал. 4 от ЗОП – доказателствата за извършените услуги се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2.Участникът следва да представи:заверено копие от валиден сертификат за внедрена система на управление на качеството, отговаряща на изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, с обхват на сертификация, еднакъв или сходен с предмета на поръчката.Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3.Участникът следва да представи:декларация, в която да посочи системата за резервации и продажба на самолетни билети, с която работи 4.Участникът следва да представи:попълнена декларация - списък, по Приложение № 8.1. от документацията за участие, на квалифицираните специалисти на участника, които ще участват в изпълнението на поръчката, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на експертите в областта на резервацията и продажбата на самолетни билети съгласно чл. 51, ал.1, т. 7 от ЗОП 5.Участникът следва да представи:валиден документ - копие от разпечатка от BSP линк или друг документ, удостоверяващ валидна оторизация за работа в системата, както и авиокомпаниите, за които участникът има право на продажба на самолетни билети.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да е изпълнил минимум две услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата.Под услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, следва да се разбират услуги по продажба на самолетни билети. 2.Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент (с обхват на сертификация, еднакъв или сходен с предмета на поръчката). 3.Участникът следва да работи с глобална система за резервации и продажба на самолетни билети „Амадеус”, „Галилео“, „Сейбър“ или друга еквивалентна система за резервация и продажба на самолетни билети. 4 Участникът трябва да разполага най-малко с 3 (три) квалифицирани лица за продажба на самолетни билети, които ще участват в изпълнението на услугата. Лицата следва да отговарят на изискванията за образование, езикова квалификация и стаж на персонала, посочени в чл. 7 от Наредба № 16-1399 от 11.10.2013 г. на министъра на икономиката и енергетиката. Лицата следва да са сертифицирани за работа с резервационните системи и да са завършили квалификационен курс на обучение към IATA. 5. Участникът следва да има валидна оторизация за работа със системата Billing Settlement Plan (BSP) - България.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ОПИ-528/08.04.2016г.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31.05.2016 г.  Час: 10:30
Място

гр. София, пл. Света Неделя 1, ет. 4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от Раздел III.2.1) Когато у-кът е обединение на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, Д-цията са представя от всеки един от чл. на об-то.Когато у-кът е спец. предприятие или кооперация на хора с увреждания или обед.от такива лица, у-кът представя и Д-ция по П-е № 1.2., в която се съд. инфо .отн. обема на п-ката, който у-кът може да изпълни със соб. пр-ство или ресурс, съответно при невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем – инфо. отн. подизпълн.или третите лица, чиито ресурси ще използва.Комуникацията с участниците ще се извършва по ел. поща или факс, освен ако участник писмено заяви желание за друг вид комуникация. Документацията за участие се предоставя безплатно. Същата е достъпна на интернет-страницата на Възложителя www.prb.bg. Документацията може да бъде получена безплатно и на хартиен носител по реда на чл. 28, ал. 7 от ЗОП. Участниците в процедурата следва да прегледат и да се съобразят с всички указания, образци, условия и изисквания, представени в документацията. Офертите се подават всеки работен ден до крайния срок за подаване на оферти от 10.00 до 12.00 и от 13.00 до 17.00 часа, в „Информационен център“ на Прокуратурата на Република България, бул.”Витоша” № 2, Съдебна палата, партер, стая № 79.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ