Версия за печат

00043-2016-0003

BG-гр.Дулово: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Дулово, ул. Васил Левски №18, За: д-р Юксел Осман Ахмед, Р.България 7650, гр.Дулово, Тел.: 0864 23000, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 0864 23020

Място/места за контакт: д-р Юксел Осман Ахмед

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dulovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/dulovo-145/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на СМР на обект “Реконструкция и модернизация на водопроводна мрежа на с.Раздел, община Дулово”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: общ. Дулово
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Дейностите, включени в обхвата на настоящата обществена поръчка, са основна част от изпълнението на обект: Изпълнение на СМР на обект “Реконструкция и модернизация на водопроводна мрежа на с.Раздел; община Дулово” В проекта се дава решение за разширение и реконструкция на съществуващата водопроводна мрежа. Разширение на водопроводната мрежа Разширението на водоснабдителната мрежа предвижда изграждането на нови водопроводни клонове, както и свързване на съществуващи водопроводни участъци в регулацията на селището с цел цялостно покритие и задоволяване на населението с качествена водоснабдителна услуга. Новите водопроводни участъци ще бъдат изграждани в рамките на утвърдената регулация на населеното място. Реконструкция на водопроводната мрежа Реконструкцията на водоснабдителната мрежа предвижда подмяна на остарели, неотговарящи на нормативините изисквания за минимален диаметър, както и компрометирани участъци от водопроводната мрежа.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231300, 45232150, 45232151

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на разпределителни водопроводи
Строителни и монтажни работи по реконструкция на главни водопроводи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейностите, включени в обхвата на настоящата обществена поръчка, са основна част от изпълнението на обект: Изпълнение на СМР на обект “Реконструкция и модернизация на водопроводна мрежа на с.Раздел; община Дулово” В проекта се дава решение за разширение и реконструкция на съществуващата водопроводна мрежа. Разширение на водопроводната мрежа Разширението на водоснабдителната мрежа предвижда изграждането на нови водопроводни клонове, както и свързване на съществуващи водопроводни участъци в регулацията на селището с цел цялостно покритие и задоволяване на населението с качествена водоснабдителна услуга. Новите водопроводни участъци ще бъдат изграждани в рамките на утвърдената регулация на населеното място. Реконструкция на водопроводната мрежа Реконструкцията на водоснабдителната мрежа предвижда подмяна на остарели, неотговарящи на нормативините изисквания за минимален диаметър, както и компрометирани участъци от водопроводната мрежа.

Прогнозна стойност без ДДС
1238406 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие–ГУ в процедурата е в размер на 12 000 лева. Тя може да бъде представена под формата на банкова гаранция или парична сума. Когато гар. е под формата на парична сума, тя следва да бъде внесена по банков път на името на Община Дулово, по следната сметка в лв: „ПИБ“ АД, Офис Дулово, IBAN: BG65FINV91503315830466; BIC: FINVBGSF, като се посочи изрично видът на гаранцията и процедурата, за която се внася. Валидността на ГУ е със срок минимум 180 дни считано от крайния срок за получаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата ОП. Гаранция за изпълнение на договора (ГИ) Участникът, определен за изпълнител, представя ГИ на договора за обществената поръчка. Размерът на ГИ на договора е 3 % от общата стойност на договора без включен ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение (когато участникът определен за изпълнител на поръчката е избрал банкова гаранция) следва да покрива срока за изпълнение на предмета на договора, удължен с 90 кал.дни. ГИ може да бъде представена под формата на банкова гаранция или парична сума. Когато гаранцията е под формата на парична сума, тя следва да бъде внесена по банков път на името на Община Дулово, по следната сметка „ПИБ“ АД, Офис Дулово, IBAN: BG65FINV91503315830466; BIC: FINVBGSF, като се посочи изрично видът на гаранцията и процедурата, за която се внася тя. При банкова гаранция, същата трябва да бъде издадена от банка. Ако банковата гаранция е на език, различен от БГ, тя се представя в превод на БГ език. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на ГИ се уреждат в договора за възлагане на ОП. ГИ трябва да бъде представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава ГУ на: 1. отстранените участници в срок 5 раб дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител;2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 раб дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Съгласно чл. 61, ал.1 от ЗОП Възложителят ще се възползва от възможността до решаване на спора да задържи гар. за участие или участник в процедура за възлагане на ОП, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Съгласно чл. 61, ал. 2 от ЗОП Възложителят ще задържи ГУ независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи дог. за ОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата поръчка се обявява под условие, че бъде осигурен финансов ресурс. ВАЖНО!!! В случай, че финансирането на поръчката не бъде осигурено поради каквато и да е причина, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай, че процедурата е проведена и Възложителя е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено или ще бъде осигурено частично финансиране на проекта, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи. При осигурено частично финансиране Възложителят си запазва правото да изпрати уведомление за изпълнението само на дейностите по вид и количество, за които има осигурено финансиране. В този случай при съгласие страните сключват анекс на основание чл.43 ал.2 т.1, б.“г“ от ЗОП. При несъгласие на Изпълнителя, той има правото да прекрати договора едностранно. 1. Междинни плащания до 80 % от стойността на договора: Възложителят, при поискване от Изпълнителя, заплаща на Изпълнителя междинни плащания на стойност не по-малко от 100 000 (сто хиляди) лева без включено ДДС, както и ДДС върху посочената сума, в случай че такъв е дължим, в срок до 5(пет) календарни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на извършената работа периодично. Общата стойност на междинните плащания не може да надхвърля 80% от цената на договора. - ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще получава заплащане на изпълнените възложени видове работи след подписване на Протокол обр.19. - Окончателното плащане по договора ще се извърши след окончателното завършване на договора и приемане на неговото изпълнение от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. 2. Окончателно плащане е в размер на разликата между общата стойност на действително извършените, измерени, одобрени и заплатени от Възложителя строителни работи и заплатените от Възложителя междинни плащания, установени с акт образец № 19, в срок от 30 дни след подписване на констативен акт образец № 15 за установяване годността за ползване на строежите, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за Съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Стойността на окончателното плащане не може да надхвърля първоначално договорената сума.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица

ІІІ.1.4) Други особени условия

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът, съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: ПЛИК “1” с надпис “Документи за подбор”, ПЛИК “2” с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, ПЛИК “3” с надпис “Предлагана цена”. Представят се задължително всички посочени части и липсата на някоя от тях или несъответствието им с изискванията към съответния вид документи е основание за отстраняване на участника, след провеждане на процедурите по чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП в приложимите случаи. Плик № 1- „Документи за подбор” съдържащ: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника - (по Образец Приложение 1, 2. Административни сведения и представяне на участника– (по Образец Приложение 2) Представянето на участника трябва да включва:2.1 посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Идентифициращата информация следва да съдържа достатъчно данни за правната индивидуализация на участника, в т.ч. правосубектност; постоянен адрес или седалище и адрес на управление; управителни органи и представителство; вписване в търговски регистри и/или регистрация в съдебни или административни органи и/или обявяване в публични актове, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2.2 Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по образец Приложение №4 (в оригинал).2.3 Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1; Оферта – (Приле 3); Заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (когато участникът е обединение/консорциум което не е юридическо лице). (ако е приложимо);Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал). (ако е приложимо);Декл за запознаване с условията на поръчката (Прил 5);Декл за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 (оригинал)- (Прил № 6) Доказателства за икономически и финансови възможности; Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване на подизпълнители (оригинал), ако се предвиждат такива от участника; (Прил № 9); Декларация за съгласие на подизпълнител (по образец) - когато е приложимо (Прил № 9а); Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд (Прил № 10) „Минимална цена на труд" според § 1, т. 12 от ДР на ЗОП е минималният размер на заплащане на работната сила, определен като минимален месечен размер на осигурителния доход по дейности и групи професии съгласно чл. 8, т. 1 от ЗБДОО за съответната година. Допълнителна информация относно обстоятелствата, свързани със закрилата на заетостта, включително минималната цена на труда и условията на труд, може да бъде получена от МТСП и създадените към него структури; Декл за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП ( Приложение № 11); Декл по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС Прил № 12). Ел носител на док, в Плик 1 във формат .pdf; ПЛИК №2Техническо предложение – (Приложение 13 и 13а );Ел носител на док, съдържащи се в Плик 2 във формат .pdf; ПЛИК № 3Ценово предложение – (по Приложение 14, 14а, 14б,);Ел носител на док, съдържащи се в Плик 3 във формат .xls

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения (консорциум или дружество по ЗЗД). От участие в процедурата се отстранява Участник, за който е налице което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г" и "д", т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки. Когато Участникът е обединение при изпълнение на поръчката, изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, се прилагат за всички съдружници на обединението. За обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 2, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно декларирането им от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя/ЦПРС/ за изпълнение на строежи IV група, II категория или по-висока, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от ЗУТ, или еквивалентна регистрация в държавата, в която са регистрирани. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издадени от компетентен орган на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. В случай, че участникът не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава някой от документите, посочени по-горе, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава при подписване на договора за обществена поръчка да представи изисквания по настоящата точка документ, удостоверяващ вписването му в ЦПРС. Възложителят няма да отстрани участник от процедура за възлагане на обществена поръчка или да откаже да сключи договор с него на основание, че не е представил документ по чл. 51 или чл. 53, ал. 1, посочени в обявлението и в документацията за участие, когато: 1. участникът е представил удостоверение за вписване в професионален регистър, създаден по силата на закон, или еквивалентен документ, издаден от организация, установена в друга държава - членка на Европейския съюз, и 2. от удостоверението или еквивалентния документ по т. 1 може да се установи наличието на обстоятелствата, които биха се доказали със съответния документ, изискан от възложителя.Участникът може да докаже съответствието си с критериите за подбор с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. В случаите по чл.49 изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение от банка и/или Годишен финансов отчет за последната финансово приключила година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. В случай, участникът избере да използва Годишен финансов отчет за последната финансово приключила година или някоя от съставните му части, Възложителят няма право да изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. В случай, че участник избере да използва удостоверение от банка, той трябва да докаже наличието на бързо ликвиден финансов ресурс или достъп до такъв (например пари в брой, неотменима кредитна линия или подобни банкови кредитни инструменти). Достъпът до финансов ресурс трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. Участникът може да докаже съответствието си с изискването за икономическо и финансово състояние с възможностите на трети лица, като представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Забележка: Когато по обективни причини участникът не може да представи искания от възложителя документ, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Възложителят няма изискване участникът да представя документ, ако е публикуван в публичен регистър в Р.България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. Забележка: Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: Участникът трябва да докаже наличието на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки в размер равен или по-голям от 500 000 лв. (петстотин хиляди лева)
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството (Приложение № 7), изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, както и на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: -посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2 Декларация за техническото оборудване, което участникът ще осигури за изпълнение на обществената поръчка.– (Приложение № 8) 3 Данни за техническита лица, които участникът ще използва за извършване на строителството – попълва се образец на списък на технически лица, които участникът ще използва за извършване на строителството. Участникът следва да посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които ще отговарят за извършване на строителството. (Приложение № 8а) 4. Заверено от участника копие от сертификат, който удостоверява съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентна система за качеството. 5. Заверено от участника копие на валиден сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството и/или строителство и проектиране. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда. Забележка: В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за техническите възможности се доказват от един или повече от участниците в обединението. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: 1 Участникът да има опит да предоставя строителните работи, като да е изпълнил поне едно еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка строителство през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. Под строителство еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка следва да се разбира строителство, свързано с изпълнение на строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция/ремонт и/или рехабилитация на ВиК системи и съоръжения. 2. Минималният състав на ръководните служители, които ще отговарят за изпълнението на обществената поръчка, със следните квалификация и професионален опит: Ръководител на обекта- висше образование с образователна степен „магистър” и специалност „водоснабдяване и канализиация” или еквивалентна инженерна квалификация; да има професионален опит и стаж по специалността не по-малко от 5 год.; Технически ръководител – да притежава квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията /или еквивалент/; минимум 5 години опит в областта и да има опит като техничекси ръководител на обекти, сходни с обектите в настоящата обществена поръчка; Геодезист – да има диплома за завършено висше образование, степен „магистър” специалност „Геодезия” или еквивалент и стаж по специалността не по-малко от 5 години; Експерт - контрол върху качеството: диплома от завършено висше образование, квалификация строителен инженер или еквивалентна специалност; да притежава сертификат/удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент; Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) - да притежава не по-малко от 3 (три) години опит на такава позиция и валиден сертификат за КБЗ; ВАЖНО: Изпълнителят няма право да променя лицата от екипа, посочени в офертата му, без предварително писмено съгласие на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Екипът може да бъде променян само след писмено съгласие на възложителя при невъзможност на ключов експерт да изпълни възложената му работа, поради причини, които не зависят от Изпълнителя. При възникване на конкретна необходимост екипа може да бъде допълван. При възникване на посочените по-горе обстоятелства, изпълнителят уведомява писмено възложителя, като посочва конкретните причини и прилага доказателства за настъпването им. Предложеният нов експерт трябва да отговаря на всички изисквания на възложителя, посочени в документацията на настоящата обществена поръчка, като изпълнителят представя доказателства за това. Допълнителните разходи, възникнали в резултат от смяната или допълването на експерт за сметка на изпълнителя. Забележка: Участникът може (но не е длъжен) да предложи и други експерти извън определените от Възложителя, за да представи цялостната си визия за изпълнение на поръчката от гледна точка на необходимите човешки ресурси. ВАЖНО!!!! За допустими се считат и всички еквивалентни предложения за доказване на минималните изисквания за участие от потенциалните участници в поръчката, относими към всяко конкретно поставено от възложителя изискване. ВАЖНО: Участниците могат да докажат съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, Участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Съгласно чл. 51а ал. 2, трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на Участника с тях. Продължава в РАЗДЕЛ VI Допълнителна информация
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение –П2; тежест: 50
Показател: Подпоказател П2.1 ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ; тежест: 60
Показател: Подпоказател П2.1 УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА; тежест: 40
Показател: Ценово предложение – П3; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.05.2016 г.  Час: 10:30
Място

Община Дулово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел III 2,3 Технически възможности 4 Участникът, избран за изпълнител, трябва да разполага за изпълнeние на обществената поръчка със следното техническо оборудване както следва: Багер 2 броя, Самосвал 2 броя, Челен товарач 1 брой, Валяк 1 броя, Трамбовки 1 брой, Пътна фреза 1 брой, Мини багер 1 брой, Асфалтополагаща машина 1 брой 5 Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или да представи други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството. 6 Участникът трябва да притежава сертификат за внедрена система за управление на околната среда в строителството EN ISO 14001:2004 или еквивалентен или да представи други доказателства за еквивалентни мерки за за управление на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството 1.Във връзка с провеждането на процедурата и подготовката на офертите от участниците за въпроси, които не са разгледани в настоящите указания, се прилагат ЗОП и документацията за участие в процедурата. 2.При противоречие в записите на отделните документи от документацията валидни са записите в документа с по-висок приоритет, като приоритетите на документите са в следната последователност: а) Решението за откриване на процедурата; б) Обявление за обществена поръчка; в) Техническо задание и описание на обществената поръчка; г) Указания за подготовката на оферта; д) Критерий за определяне на оценка на оферта; е) Проект на договор за изпълнение на поръчката; ж) Указания по провеждането и участието в процедура; з) Образците за участие в процедурата. Документът с най-висок приоритет е посочен на първо място. 3.Оферта, получена от Възложителя след срока, посочен в обявлението за обществена поръчка, ще бъде върната неразпечатана на Участника. Не се разглеждат оферти, поставени в незапечатан плик или с нарушена цялост. 3.Документацията по настоящата процедура може да бъде свалена от сайта на възложителя безплатно: http://sop.bg/dulovo-145/. Същата може да бъде получена и в административната сграда на Община Дулово, на адрес: гр. Дулово, Ул. “Васил Левски” № 18, всеки работен ден от 8,00 часа до 16,00 часа до 10 дни съгласно чл. 28, ал.6 от ЗОП преди изтичане на срока за получаване на офертите. На основание 64, ал.3 от ЗОП, сроковете са намалени под установените в чл.64, ал.1 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Редът за обжалване е регламентиран в чл. 120, ал. 5, ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Дулово, ул.Васил Левски №18, Р.България 7650, гр.Дулово, Тел.: 0864 23000, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 0864 23020

Интернет адрес/и:

URL: www.dulovo.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ