Версия за печат

01008-2016-0001

BG-Камено:

РЕШЕНИЕ

Номер: 2 от 08.04.2016 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Камено, ул.Освобождение 101, За: Милена Стоянова, България 8120, Камено, Тел.: 05515 3008, E-mail: obshtina@kameno.bg, Факс: 05515 2480

Място/места за контакт: Община Камено

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kameno.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.kameno.bg/bg/public-orders.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на строителни материали за нуждите на Община Камено”, обособени в позиции: Обособена позиция №1 –„Доставка на бетонови изделия”, Обособена позиция №2 –„Доставка на бетон” , Обособена позиция №3 - „Доставка на инертни материали”, Обособена позиция №4 – „Доставка на В и К материали” и Обособена позиция №5 – „Доставка на строителни материали”

II.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата процедура е доставката на строителни материали за нуждите на Община Камено.Обществената поръчка е разделена на 5 обособени позиции, а именно : Обособена позиция №1 –„Доставка на бетонови изделия”, Обособена позиция №2 –„Доставка на бетон” , Обособена позиция №3 - „Доставка на инертни материали”, Обособена позиция № 4 – „Доставка на В и К материали“, Обособена позиция № 5 – „Доставка на строителни материали“. Доставките ще се извършват периодично след подадена заявка. Конкретните количества и видове строителни материали се определят от страна на упълномощен представител на Възложителя,чрез конкретни заявки по договора. Доставката се извършва франко складова база на Община Камено, намираща се в гр.Камено.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

44000000, 44100000, 44110000, 44114000, 44190000, 44113200, 14210000, 44912400, 44111100, 44111200, 44111400, 44111500, 44111800, 44113000

Описание:

Строителни конструкции и материали; помощни строителни материали (без електрически апарати)
Строителни материали и свързани с тях изделия
Строителни материали
Бетон
Различни видове строителни материали
Плочки за настилки
Чакъл, пясък, натрошен камък и други инертни материали
Бордюри
Тухли
Цимент
Бои и стенни покрития
Изолатори и изолационни принадлежности
Хоросан (вид строителен разтвор)
Материали, използвани за строителството на пътища

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 1 от 04.04.2016 г. 
Година и номер на документа:
 - 
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 1008-2016-1
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

735254

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

04.04.2016 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3)Технически възможности

Вместо:

В настоящата процедура Възложителят не поставя минимални изисквания за технически възможности и квалификация за всяка от обособените позиции.

Да се чете:

Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за технически възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП. 4.2.1. Участниците трябва да разполагат със собствена и/или наета производствена и търговска база. 4.2.2. Участниците трябва да разполагат с минимум един служител, който ще отговаря за контрола на качеството на доставките при изпълнение на поръчката; 4.2.3. Участникът да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват сходен на предмета на поръчката. 4.2.4. Участникът да има внедрена система за околната среда ISO 14001 или еквивалент с обхват сходен на предмета на поръчката. 4.2.5. Участникът да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001 или еквивалент с обхват сходен на предмета на поръчката. 4.2.6. Участниците трябва да разполагат със собствено/и или наето/и и/или на лизинг специализирано/и МПС, позволяващо доставката на съответните материали, заявени от Възложителя.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
09/05/2016 16:00
Да се чете:
12/05/2016 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Дата на отваряне на офертите

Вместо:
10/05/2016 14:00
Да се чете:
13/05/2016 14:00
V.8) Текст, който трябва да се добави в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.1)Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Да се чете:

7.1.8. Декларация (свободен текст) за наличието на собствена и/или наета производствена или търговска база. 7.1.9. Декларация (свободен текст) от участника, че ще осигури минимум един служител, който ще отговаря за контрола на качеството на доставките при изпълнение на поръчката. Същият следва да декларира своята ангажираност за целия период на изпълнение на договора. 7.1.10. Заверено копие на валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват сходен на предмета на поръчката. 7.1.11. Заверено копие на сертификат ISO 14001 или еквивалент с обхват сходен на предмета на поръчката. 7.1.12. Заверено копие на сертификат OHSAS 18001 или еквивалент с обхват сходен на предмета на поръчката. 7.1.13. Декларация (свободен текст), че участникът разполага със собствено/и или наето/и и/или на лизинг специализирано/и МПС. В декларация се описва МПС-то, основанието на което се ползва (собствено, наето, на лизинг или др.). Към декларацията участникът трябва да приложи копие/я на удостоверението/ята за регистрация на транспортното средство. За чуждестранни участници – еквивалентни документи, съобразно законодателството по местоседалището им. Забележка: Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация. Съгласно чл. 53, ал. 4 ЗОП възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. Забележка: Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за техническите възможности и квалификация се доказва от един или от повече участници в обединението. 7.2. С офертата си участниците могат без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. 7. 3. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т.1, букви „а“ и „б“ от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, буква „в“ и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП;


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

08.04.2016 г. 


Възложител

Трите имена: Жельо Василев Вардунски
Длъжност: Кмет на Община Камено