Версия за печат

02889-2016-0001

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Софийска математическа гимназия „Паисий Хилендарски”, ул. Искър №61, За: Антони Стоянов, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9831219, E-mail: smg0@abv.bg, Факс: 02 9831219

Място/места за контакт: на горепосочения адрес

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.smg.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/smg-58/obshtestveni-porachki-zop/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на строително-ремонтни работи и доставка на оборудване за нуждите на Софийска математическа гимназия „Паисий Хилендарски” по две обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Извършване на строително-ремонтни работи в класни стаи и общи помещения“ Обособена позиция № 2 „Доставка и монтаж на оборудване за класни стаи“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

за Първа обособена позиция: •Строително ремонтни работи по опис и заложени количества по част Архитектура•Строително ремонтни работи по опис и заложени количества по част ЕЛ •Строително ремонтни работи по опис и заложени количества по част ОВК. Изпълнението на предмета на първа обособена позиция се изразява в: - Изпълнение на строително-ремонтни работи, както и всички външни услуги, свързани с предмета на поръчката и описани в подробната количествена сметка; - Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата и нормативните документи;- Доставка на необходимите материали за извършване на строително - монтажните работи са за сметка на Изпълнителя; - Обезопасяване на околното пространство около сградата при извършване на ремонта ПБЗ ; - Посочените в ценовото предложение единични цени не могат да се променят за срока на договора. - Изпълнителят се задължава да осъществява дейностите, обхванати от предмета на настоящата обществена поръчка с необходимата отговорност, опазващ наличното имущество, техника, материали и документация от повреждане и/или унищожаване.При изпълнение на строително - монтажните работи следва да се спазват изискванията на действащото законодателство и нормативната уредба.В единичните цени на видовете СМР от КС да се включат всички видове операции, които технологично са необходими за извършване на конкретния вид СМР до окончателното му завършване, освен ако не са подадени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, като отделна операция. В случай, че в единичната цена не са включени цени на съпътстващи операции, необходими за извършване на дадения вид СМР, няма да се допуска разплащането им като допълнителен вид СМР и същите ще се извършват за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Участникът попълва единичните цени и стойностите на съответните видове работи в приложената КС . втора обособена позиция: 1. .Мебелите трябва да отговарят на изискванията за ергономичност, функционалност и безопасност, да са удобни и с добър съвременен дизайн; 2.Повърхността на мебелите да не дава отблясъци и да не променя цвета си под въздействие на пряка слънчева светлина; 3.Плоскостите да са с гладки, равни, чисти, без драскотини, подбитости и вдлъбнатини повърхности, гарантиращи лесно хигиенизиране и да са устойчиви срещу драскане и изгаряне; 4. Плотовете да са произведени от ламинирани ПДЧ плоскости от дървесни частици, отговарящи на БДС - EN - 716; 5. Рафтовете да са подвижни, каптирани от всички страни с кант, с цвета на плоскостта;6.Мебелите да са с крачета, с възможност за многократно нивелиране, за да се компенсират неравности по пода и стените на помещенията, в които се монтират. Да може да бъдат разглобявани и сглобявани, без загуба на качествата им; 7. Чекмеджетата да са с метални ролкови водачи; 8.Крепежниге елементи да са метални, осигуряващи многократно разглобяване и сгробяване; 9.Конструкциите да са без видими връзки, сглобки и болтове по външните повърхности; 10.Дамаските на мебелите/столовете да отговарят на стандарти за износоустойчивост, устойчивост на светлина и устойчивост на пламък; 11.Мебелите да са със заоблени ръбове. Предвид обстоятелството, че мебелите и другите елементи на обзавеждане, предмет на доставка и монтаж, са включени в Списъка на „произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на Закона за обществените поръчки утвърден с Решение №551/25.07.2014 г. на Министерски съвет на Р. България, на основание чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, във връзка с § 113, ал. 1 от ПЗР на ЗИДЗОП, тази поръчка е запазена за участие и е предназначена за изпълнение само от специализирани предприятия или кооперации па хора с увреждания, съглисно чл. 16г от ЗОП. В тези случаи, оферти могат да подават и други заинтересовани лица извън тези, за които поръчката е запазена.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45400000, 45410000, 45430000, 45442000, 45315100, 39160000

Описание:

Довършителни строителни работи
Работи по полагане на мазилка
Работи по полагане на подови настилки и стенни облицовки
Работи по боядисване и нанасяне на защитни покрития на сгради
Строителни и монтажни работи на електротехнически инсталации
Училищна мебелировка

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За първа обособена позиция:•Строително ремонтни работи по опис и заложени количества по част Архитектура •Строително ремонтни работи по опис и заложени количества по част ЕЛ •Строително ремонтни работи по опис и заложени количества по част ОВК За втора обособена озиция: Ученически чин с рафт под плота, двоен, 50х120х75, изработен от здрава тръбна конструкция и ламинирано ПДЧ, заоблен плот 25 мм. Ученически стол, двойно подсилена метална конструкция Стенна закачалка за дрехи с 6 бр. двойни закачалки, 30/90 см Бяла класна дъска с алуминиева рамка 120/240 см Подиум 150/150/20 см Подиум 85/350/20 см Дъски за стена, за последен ред чинове 40/200 см, изработени от ламинирано ПДЧ Учителско бюро с чекмедже и врата, 5/120/60 см, изработено от тръбна конструкция и ламинирано ПДЧ, заоблен плот .Стол за преподавател

Прогнозна стойност без ДДС
416100 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия на гаранцията за участие: Размерът на гаранцията за участие е определен, съобразно условията на чл. 59, ал. 2 от ЗОП, за всяка една обособена позиция е, както следва: Обособена позиция № 1: „Извършване на строително-ремонтни работи в класни стаи и общи помещения“- в размер на 3 390.00 (три хиляди триста и деветдесет) лева Обособена позиция № 2 „Доставка и монтаж на оборудване за класни стаи“ - в размер на 771.00 (седемстотин седемдесет и един) лева При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Софийска математическа гимназия „Паисий Хилендарски”, в банкова сметка на Банка: Общинска банка IBAN: BG61SOMB91303126314400 BIC: SOMBBGSF. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде в оригинал и да съдържа следните условия:1. Банковата гаранция трябва да е безусловна и неотменима, трябва да е със срок на валидност – задължително не по-малък от срока на валидност на офертата. След изтичане на този срок, гаранцията автоматично става невалидна, независимо дали гаранцията е върната или не.2. Банковата гаранция за участие съдържа неотменяем и безусловен ангажимент на банката гарант да изплати в полза на Възложителя в срок от 3 (три) работни дни сумата в размер, представляващ гаранцията за участие, при отправено надлежно подписано и подпечатано писмено искане от Възложителя, придружено с декларация, удостоверяваща, че е налице основание за усвояване на гаранцията, съгласно ЗОП. Условия на гаранцията за изпълнение: Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Софийска математическа гимназия „Паисий Хилендарски”, в банкова сметка на Банка: Общинска банка IBAN: BG61SOMB91303126314400 BIC: SOMBBGSFВ случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде в оригинал и да съдържа следните условия:1. Банковата гаранция трябва да е безусловна и неотменима, трябва да е със срок на валидност задължително с 10 дни по-дълъг от срока за изпълнение на договора, предложен от участника. След изтичане на този срок, гаранцията автоматично става невалидна, независимо дали гаранцията е върната или не.2. Банковата гаранция за изпълнение съдържа неотменяем и безусловен ангажимент на банката гарант да изплати в полза на Възложителя в срок от 3 (три) работни дни сумата в размер, представляващ гаранцията за изпълнение, при отправено надлежно подписано и подпечатано писмено искане от Възложителя, придружено с декларация, удостоверяваща, че е налице основание за задържане гаранцията за изпълнение или за упражняване на правата по банковата гаранция, съгласно договора, подписан с изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

За първа обособена позиция: аванс 30 % /тридесет на сто/ от стойността на договорените видове работи по чл.2, без стойността на непредвидените работи, в размер на ......................... /...................................../ словом/ лв., в срок до 7 (седем) дни от подписването на договора. Междинни плащания в размер на стойността на действително извършените СРР, от които се приспада пропорционално платения аванс и се задържа сума в размер на 5 % (пет на сто) от дължимата сума и срещу представена оригинална фактура за стойността и двустранно подписан протокол (акт обр. 19 от Наредба №3 от 31.07.2003г), отразяващ извършените и одобрени дейности, дължими в срок до 7 (седем) дни от предоставяне на посочените документи. Окончателно плащане в размер на задържаната сума от посочените в предходната точка плащания, дължимо в срок до 7 (седем) дни от датата на подписване на протокол, аналогичен на акт обр. 15. Всички плащания по договора се извършват по банков път, при спазване сроковете определени в настоящия договор. За втора обособена позиция:Авансово плащане в размер на 30% от общата стойност на договорената по този договор сума, платимо в срок от 7 (седем) дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на оригинална фактура, оформена в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството; Окончателно плащане на договорената сума, платимо след изпълнение на всички предвидени дейности – доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация, когато същата е необходима с оглед спецификата на съответния елемент на доставка, в срок от 7 (седем) дни след представяне и подписване на приемо-предавателен протокол, удостоверяващ окончателно изпълнение на всички дейности от предмета на възлагане и съответно: качеството на доставените и монтирани мебели и обзавеждане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не изисква създаване на юридическо лице в случай, че избраният изпълнител е обединение от юридически/физически лица

ІІІ.1.4) Други особени условия

В процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия. 1.Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран:•За престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; •за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; •за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; •за престъпление против собствеността по чл. 194- 217 от Наказателния кодекс; •за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс.2.Участникът да не е обявен в несъстоятелност.3.Участникът да не е в производство по ликвидация или в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове.4.Участникът да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата или общината, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.5.Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. 6.Участникът да не е лишен от правото да упражнява строителна дейност (за първа обособена позиция) или доставка на мебели/оборудване (за втора обособена позиция), или професия, свързана със строителната дейност (за първа обособена позиция) или доставка на мебели/оборудване (за втора обособена позиция), съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението.7.Участникът да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение.8.Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците.9.Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки 10.Участникът да няма лице по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, което да е свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация.11.Участникът да няма сключен договор с лице по чл. 21 или 22 от "Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси”. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото намира приложение хипотезата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е приложима разпоредбата по чл.4 от същия закон.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника – Образец № 1. Документите, следващи списъка се подреждат в последователност, така, както са посочени в списъка и се номерират.2. Представяне на участника съгласно чл. 56, ал.1, т.1 от ЗОП – Образец № 2, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липсата на обстоятелства по чл. 47 ал. 1, т. 1 („а”, „б”, „в”, „г” и „д”), т. 2, т. 3 и т. 4; ал. 2 т. 1, 2, 2а, 4 и 5; ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП – Образец № 3.За първа обособена позиция: в) доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49,ал.1 от ЗОП, както следва:"Копие от удостоверение за вписване в ЦПРС или еквививалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен. Участникът трябва да е регистриран в ЦПРС за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на четвърта категория, първа група, или представянето на валиден еквивалентен документ, доказващ регистрацията на участника в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен или представянето на декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон.За втора обособена позиция: Декларация по чл. 16г, ал. 7 от Закона за обществените поръчки (ако е приложимо)3. Нотариално заверено копие на пълномощното на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата или отделни документи от нея.4. При участници обединения – заверено копие на договора за обединение/анекс към договора за създаване на обединение, а когато в договора/анекса не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и пълномощно от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.5. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 5.1. Участниците попълват по образец информация за банковата сметка и обслужващата банка за връщане на гаранцията за участие в парична форма (Образец № 7) или информация за адрес за връщане на оригинална банкова гаранция за участие (Образец № 8 ), според формата на гаранцията за участие.6. Доказване на икономическото и финансовото състояние Доказателства за техническите възможности и/или квалификация 8. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП и за липса на пречки за участие в процедура по ЗОП, съгласно Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Образец № 11;9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител- Образец № 12. 10. Декларация за приемане клаузите в проекта на договор - Образец № 12.1.11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - Образец № 12.2 Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в страната от Национална агенция за приходите, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”. В плик № 2 ако е приложимо участникът прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. Плик № 2 Плик №3
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: -Удостоверение от банка, доказващо достъп на участника до кредитна линия, или Удостоверение/извлечение от банкова сметка за наличие на собствени финансови ресурси по банкови сметки. Удостоверението трябва да установява по несъмнен начин, че достъпът до финансовите ресурси не зависи от никакви условия (включително такива, свързани с правилата на банката за отпускане на финансиране), или - годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. В случай, че участникът доказва минималните изисквания с годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и кандидатът или участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра Всеки участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи освен документите, определени за доказване на съответните възможности участника следва да представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица за срока на изпълнение на договора. При участници обединения, съответствието с горепосочените изисквания се доказва от един или повече участници в обединението.
Минимални изисквания: С цел обезпечаване точното и навременно изпълнение на дейностите по строително-ремонтните работи, в това число доставка и монтаж на обзавеждането, предмет на възлагане, както и възможността за закупуване на необходимите за производството им материали и консумативи, при предвидено само 30 %, съгласно проекта на договор, включително и осигуряването на средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки на производствените и монтажни екипи, Участникът следва да разполага с финансов ресурс, в следните размери:Минимално изискване: За първа обособена позиция:не но-малко от 100 000.00 лв. (сто хиляди лева); За втора обособена позиция не но-малко от 20 000.00 лв. (двадесет хиляди лева);
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: -Списък на строителство (Образец № 9), изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, придружен с доказателства за изпълнение:а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. -Списък на доставките (Образец № 9.1), изпълнено през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, придружен с доказателства за изпълнение: удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или други документи, които доказват по несъмнен начин изпълнение на доставките. *** Договори в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани. - Списък - декларация на инженерно-техническия състав, (Образец № 10), в който е посочено образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, упоменати в минималните изисквания - №/дата/учебно заведение на диплома за завършено висше образование; №/дата/ от сертификати (ако е приложимо). Към списъка се прилагат Автобиографии на експертите (по образец на участника), съдържащи данни и информация, съгласно минималните изисквания. - Списък - декларация на състава, (Образец № 10.1), в който е посочено образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, упоменати в минималните изисквания - №/дата/учебно заведение на диплома за завършено висше образование; №/дата/ от сертификати (ако е приложимо). Към списъка се прилагат Автобиографии на експертите (по образец на участника), съдържащи данни и информация, съгласно минималните изисквания. - Сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Минимални изисквания: За първа обособена позиция: - Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите – минимум 3 броя строителство, еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, а именно: цялостно строителство или основни ремонти на обществени/жилищни сгради, минимум първа група, четвърта категория, да са изпълнявани минимум: част Архитектура, част Ел.инсталации, осветление, полагане на проводници и кабели. - Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите, е изпълнил минимум 3 дейности по доставка и монтаж на обзавеждане, еднакви или сходни с предмета на поръчката, а именно – „дейности по ”доставка и монтаж на мебели и обзавеждане за училища и/или образователни институции и/или сгради на образователната или социални инфраструктура и/или сгради за обществено обслужване“. За първа обособена позиция: - За изпълнение на настоящата обществена поръчка, участникът следва да подсигури следните специалисти:- Ръководител на обекта: строителен инженер „ПГС“/“ССС“ с образователно-квалификационн степен магистър, и да има професионален по специалността не по-малко от 5 г.;- Електроинженер с образователно-квалификационн степен магистър;- Инженер „ОВК” с образователно-квалификационн степен магистър, специалност „ОВК”;- Строителен инженер – отговорник по качеството, да притежава валидно Удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент;- Инженер – координатор по безопасен труд, да притежава валидно Удостоверение за да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ и/или Наредба РD -07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент. За втора обособена позиция: -Участникът следва да докаже, че има на свое разположение за целия срок на изпълнение на договора квалифициран за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, екип от минимум 5 (петима) монтажници. За първа обособена позиция: - Участникът да има внедрени системи: - по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация за (СМР/СРР); -по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентна, с обхват на сертификация за (СМР/СРР); Съгласно чл.51а,ал.1 от ЗОП участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица.В тези случаи освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.Тези доказателства могат да бъдат декларация /свободен текст/ за ангажиране, договори и всякакви др. подходящи док-ти. За тази цел трети лица може да бъдат посочени подизпълнители, свързани предприятия и др. лица, независимо от пр. връзка на участника с тях. При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: За 1ОП:2. Техническо предложение – обяснителна записка за изпълнение на поръчката, включваща организация на изпълнението, план/подход за организацията и реализация на работите с обхват видове работи по Количествената сметка. ; тежест: 50
Показател: 1ОП:Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 5
Показател: 1ОП:Гаранционен срок ; тежест: 5
Показател: 1ОП:Предложена цена-часова ставка,допълнителни разходи върху труд,доставно-складови разходи,печалба ; тежест: 40
Показател: 2ОП:Техническа оценка за изпълнение на поръчката -Възложителя да може да се запознае достатъчно ясно и подробно с техническите и функционалните характеристики на мебелите и обзавеждането, и с което да представят възможностите им да покриват изискванията и очакванията на Възложителя по отношение задоволяване специфичните потребности на ползвателите; тежест: 40
Показател: 2ОП:Срок за изпълнение ; тежест: 5
Показател: 2ОП:Гаранционен срок ; тежест: 15
Показател: 2ОП: Предлагана цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.05.2016 г.  Час: 15:00
Място

СМГ „Паисий Хилендарски“ на адрес: гр. София, ул. „Искър” №61, СО-район „Оборище”

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертата е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до административната сграда на СМГ.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Извършване на строително-ремонтни работи в класни стаи и общи помещения“
1) Кратко описание

В Количествената – сметка за извършване на СМР предоставена на участниците, е заложено : •Строително ремонтни работи по опис и заложени количества по част Архитектура •Строително ремонтни работи по опис и заложени количества по част ЕЛ •Строително ремонтни работи по опис и заложени количества по част ОВК 2. Изпълнението на предмета на поръчката ще се изразява в: - Изпълнение на строително-ремонтни работи, както и всички външни услуги, свързани с предмета на поръчката и описани в подробната количествена сметка; - Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата и нормативните документи;- Доставка на необходимите материали за извършване на строително - монтажните работи са за сметка на Изпълнителя; - Обезопасяване на околното пространство около сградата при извършване на ремонта ПБЗ ;- Посочените в ценовото предложение единични цени не могат да се променят за срока на договора.- Изпълнителят се задължава да осъществява дейностите, обхванати от предмета на настоящата обществена поръчка с необходимата отговорност, опазващ наличното имущество, техника, материали и документация от повреждане и/или унищожаване. При изпълнение на строително - монтажните работи следва да се спазват изискванията на действащото законодателство и нормативната уредба.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45400000, 45410000, 45430000, 45315100

Описание:

Довършителни строителни работи
Работи по полагане на мазилка
Работи по полагане на подови настилки и стенни облицовки
Строителни и монтажни работи на електротехнически инсталации

3) Количество или обем

В Количествената – сметка за извършване на СМР предоставена на участниците, е заложено : •Строително ремонтни работи по опис и заложени количества по част Архитектура •Строително ремонтни работи по опис и заложени количества по част ЕЛ •Строително ремонтни работи по опис и заложени количества по част ОВК

Прогнозна стойност, без ДДС
339000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка и монтаж на оборудване за класни стаи“
1) Кратко описание

В изпълнение на възложените му дейности от обхвата на предмета на настоящата обществена поръчка, съответният Изпълнител следва да осъществи дейностите по доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация (когато е приложимо), предвидени от Възложителя в настоящите Количествената сметка 1. .Мебелите трябва да отговарят на изискванията за ергономичност, функционалност и безопасност, да са удобни и с добър съвременен дизайн; 2.Повърхността на мебелите да не дава отблясъци и да не променя цвета си под въздействие на пряка слънчева светлина; 3.Плоскостите да са с гладки, равни, чисти, без драскотини, подбитости и вдлъбнатини повърхности, гарантиращи лесно хигиенизиране и да са устойчиви срещу драскане и изгаряне;4. Плотовете да са произведени от ламинирани ПДЧ плоскости от дървесни частици, отговарящи на БДС - EN - 716;5. Рафтовете да са подвижни, каптирани от всички страни с кант, с цвета на плоскостта;6.Мебелите да са с крачета, с възможност за многократно нивелиране, за да се компенсират неравности по пода и стените на помещенията, в които се монтират. Да може да бъдат разглобявани и сглобявани, без загуба на качествата им; 7. Чекмеджетата да са с метални ролкови водачи; 8.Крепежниге елементи да са метални, осигуряващи многократно разглобяване и сгробяване; 9.Конструкциите да са без видими връзки, сглобки и болтове по външните повърхности; 10.Дамаските на мебелите/столовете да отговарят на стандарти за износоустойчивост, устойчивост на светлина и устойчивост на пламък; 11.Мебелите да са със заоблени ръбове.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39160000

Описание:

Училищна мебелировка

3) Количество или обем

Ученически чин с рафт под плота, двоен, 50х120х75, изработен от здрава тръбна конструкция и ламинирано ПДЧ, заоблен плот 25 мм. Ученически стол, двойно подсилена метална конструкция Стенна закачалка за дрехи с 6 бр. двойни закачалки, 30/90 см Бяла класна дъска с алуминиева рамка 120/240 см Подиум 150/150/20 см Подиум 85/350/20 см Дъски за стена, за последен ред чинове 40/200 см, изработени от ламинирано ПДЧ Учителско бюро с чекмедже и врата, 75/120/60 см, изработено от тръбна конструкция и ламинирано ПДЧ, заоблен плот . Стол за преподавател

Прогнозна стойност, без ДДС
77100 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30