00265-2016-0057
Технически редакции | ||
08.04.2016 10:54 ч. : | 08/04/2016 10:46 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.04.2016 10:54 ч. : | 08/04/2016 10:46 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Раднево: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Мини Марица - Изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: По техническите въпроси: Емил Любенов – инженер механик звено технологична механизация; Въпроси по процедурата: Красимира Георгиева - експерт търговия;, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3704/; 0417 83305/3626/, E-mail: k-georgieva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: звено технологична механизация отдел „Механооборудване”, отдел ТърговскиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Мини Марица - Изток ЕАД, ул.Георги Димитров №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура отдел „Търговски”, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел „Търговски”Проучване и добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Ремонт на цели машини, възли и агрегати на товарни автомобили с повишена проходимост за превоз на хора марка „IVECO” Euro cargo 4x4.
Възлагане на обществена поръчка
Ремонт на цели машини, възли и агрегати на товарни автомобили с повишена проходимост за превоз на хора марка „IVECO” Euro cargo 4x4, съгласно техническа спецификация и условия за изпълнение на възложителя в документацията за участие. Автомобилите се намират в трите поделения на Възложителя – рудник „Трояново 1” – с.Трояново, рудник „Трояново – Север” – с.Ковачево и рудник „Трояново 3” – с.Медникарово. Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията за участие.
50100000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Количество: 24 броя товарни автомобили „Iveco” Euro cargo 4х4. Срок на договора: до 24 месеца от датата на подписване на договора или до изчерпване на общата стойност по него в размер до 100 000,00 лева без ДДС, в зависимост от това кое от двете събития настъпи по-рано. Изпълнението ще се извършва на база подадена заявка от съответното поделение на Възложителя за всеки конкретен случай. Възложителят не е длъжен да възложи цялата предвидена стойност по договора и/или цялото количество автомобили и не носи отговорност за това.
НЕ
24
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е 900,00 лева или равностойността в евро. Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след извършване на конкретната услуга (всеки ремонт), удостоверено с фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършения ремонт. Срокът на плащане по всяка конкретна услуга започва да тече от датата на последно представения документ ( фактура или приемо-предавателен протокол) по същата услуга. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева.
Не се изискват.
През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата участниците да са изпълнили минимум 1 (един) ремонт на товарен автомобил марка "IVECO" 4X4 – доказва се по реда на чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП, със списък на ремонтите на товарни автомобили марка "IVECO" 4X4 изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата - по образец на възложителя, заедно с доказателства за извършените ремонти (съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП). Списъкът трябва да бъде изготвен съгласно образеца в документацията за участие. Посочените в списъка обстоятелства следва да бъдат доказани с удостоверение за извършена услуга, издадено от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за услугата. Информацията се представя само за описаните в списъка изпълнени услуги. Представените удостоверения или посочения публичен регистър трябва да съдържат следната информация: предмет (кратко описание) на услугата, дата на изпълнение и получателя.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
реф.№45/2016 г.
НЕ
НЕ
Български
150
Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала.
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.
08.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ