Версия за печат

00164-2016-0008

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий, За: Лазар Узунов, България 1092, София, Тел.: 02 9220654, E-mail: l.uzunov@mod.bg, Факс: 02 9515169

Място/места за контакт: Главна дирекция Отбранителна аквизиция

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mod.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pp.mod.bg/MO-DOA-2016-017.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий, За: Красимира Ангелова, България 1092, София, Тел.: 02 9220675

Място/места за контакт: Главна дирекция Отбранителна аквизиция

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Министерство на отбраната, ул. Иван Вазов № 12, За: Красимира Ангелова, България 1092, София, Тел.: 02 9220675, Факс: 02 9220675

Място/места за контакт: Главна дирекция Отбранителна аквизиция

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Отбрана

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на полеви обувки и маратонки.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Военно формирование 46 690 - Пловдив.
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

1. Обособена позиция № 1 Доставка на 932 чифта полеви обувки както следва: - Обувки цели полеви, черни зимни-332 чифта; - Обувки зимни полеви, пустинен тип-300 чифта; - Обувки летни полеви, пустинен тип-300 чифта. 2.Обособена позиция № 2 Маратонки-435 чифта.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18813000, 18820000

Описание:

Обувки с горна част от естествена кожа
Спортни обувки

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Доставка на 932 чифта полеви обувки както следва: - Обувки цели полеви, черни зимни-332 чифта; - Обувки зимни полеви, пустинен тип-300 чифта; - Обувки летни полеви, пустинен тип-300 чифта. 2. Маратонки -435 чифта.

Прогнозна стойност без ДДС
156013 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.11.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Документ за внесена гаранция за участие в процедурата – банкова гаранция или парична сума преведена по сметка на Дирекция “Финанси” в Българска Народна Банка , гр.София,пл."Александър I " №1, IBAN BG96 BNBG 9661 3300 1522 01.Размерът на стойностите на гаранцията за участие е: - Обособена позиция № 1 - полеви обувки - 1 270 лева. - Обособена позиция № 2 -маратонки -270 лева. Участникът избира сам формата на гаранцията. При представяне на банкова гаранция, участниикът представя декларация в свободна форма, че е съгласен при необходимост да бъде удължен срока на гаранцията. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 5 % от неговата стойност без ДДС - банкова гаранция или парична сума преведена по сметка на дирекция „Финанси” в Българска Народна Банка, гр.София, IBAN сметка BG96 BNBG 9661 3300 1522 01. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Валидността на банковата гаранция е за целия срок на изпълнение нан договора, плюс 30 /тридесет/ календарни дни след изтичането му.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начинът на плащане да бъде: По банков път в срок от 30 /тридесет/ календарни дни след представяне в дирекция Отбранителна аквизиция на следните документи: - фактура /оригинал/ - надлежно оформена, съгласно изискванията на чл. 114 от ЗДДС и подписана от получателя на стоката в склада; - складова разписка; - протокол за приемане / предаване на материалните средства, подписан между изпълнителя и крайния получател на изделията в склада-получател;

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Предметът на поръчката за обособена позициия № 2 е включен в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания и тя е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл.16г от ЗОП. 2.Съгласно чл. 16г, ал. 6 от ЗОП, оферти за обособена позиция № 2 - „Доставка на маратонки” могат да подават и други лица, извън тези за които поръчката е запазена. Офертите на тези лица се разглеждат от комисията назначена от възложителя само при условията на чл. 16г, ал. 9 от ЗОП. 3.Участниците, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, могат да участват в настоящата обществена поръчка, само ако отговарят на условията на чл. 16г, ал. 10 от ЗОП и съгласно изискванията на възложителя от настоящата документация. 4.Участниците, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които не могат да изпълнят поне 80 % от обема на обществената поръчка със собствени ресурси, могат да ползват подизпълнители или да се позовават на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се представя информация по реда на ал. 7. 5. Когато участникът специализирано предприятие е посочил, че ще ползва подизпълнители или ресурси на трети лица, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители или трети лица, за което се предоставя информация по реда на чл.16г, ал.7. 6.Участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, включва декларация в офертата си, в която се посочва номера под който участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията на хората с увреждания или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз. 7.Възложителят не изисква гаранция за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хората с увреждания.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник трябва да представи в офертата си следните документи: 1.Представяне на участника, съдържащо: посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистъри/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата в която е установен, както и адрес, включително електронен за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация за обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и ал. 5 от ЗОП; 3. Документ за внесена гаранция за участие /оригинал/, съгласно условията описани в т. ІІІ.1.1. от обявлението; 4. Копие на договора за обединение, ако участникът е обединение. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, трябва да се представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който следва да е посочен представляващият обединението; 5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, подробно описани в т. ІІІ.2.3. от обявлението; 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съотвествие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП; 7. Декларация по чл. 327, ал.1 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ) ; 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ; 9. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 10. Декларация за наличие или липса на подизпълнители, ако участникът предвижда участие на подизпълнители, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, се прилага и декларация за съгласие от подизпълнителя да участва като такъв при изпълнение на обществената поръчка; 11. Техническо предложение за изпълнение на поръчката. Представя се техническо предложение за всяко изделие от предмета на поръчката. В техническото предложение следва всички показатели(параметри), заложени в съответната техническа спецификация да са доказани с приложени протоколи с резултати от изпитванията на мострите, издадени от признат орган; 12. Ценово предложение; 13. Декларация за срока на валидност на офертата (свободен текст); 14. Декларация за приемане условията в проекта на договора; 15. Декларация по чл.51а, ал.1 от ЗОП (попълва се само, ако участник в процедурата ще ползва ресурсите на трети лица при изпълнение на поръчката); 16. Списък на документите, съдържащи се в офертата подписан от участника; 17. Пакт за почтеност; За участници, които са специализирани предприятия по чл. 16г, ал.1 от ЗОП освен посочените документи представят и следнитата допълнителна информация в офертата: 1. Декларация, в която се посочва номера под който участникът, съответно всеки от участниците в обенинението, е вписаан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хора с увреждания или в еквивалентен регистър на държава членка на Европейския съюз - свободен текст; 2. Декларация, че участникът отговаря на изискването на чл.16г, ал.10 от ЗОП. Когато участникът - специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, ползва подизпълнители или ресурсите на трети лица, задължително в декларацията си посочва подизпълнителите/ лицата, чиито ресурс ще използва при изпълнение на поръчката, както и информацията за тях по чл. 16г, ал. 7 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изисква.
Минимални изисквания: Не се изисква.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участниците за изпълнение на поръчката съгласно чл. 51, ал. 1, т. 1 и т. 5 от ЗОП: 1.Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършване на доставките; При подаване на оферта за една или повече обособени позиции №1 и №2, за доставки, сходни с предмета на поръчката, следва да се считат доставки на обувки. 2. Участниците да представят по една мостра от всяко изделие за което участва;
Минимални изисквания: 1. Да има изпълнени поне две доставки за последните три години, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, за които да се представят удостоверения от предишни възложители с доказателство за извършени доставки. Удостоверенията да съдържат следната информация: възложител, предмет на договора, място на изпълнение, участие в договора, стойност на договора, дата на възлагане, крайна дата на изпълнение, подписани от лицето, което ги издава; В случай, че участник, подава оферта за една или повече обособени позиции №1 и №2, е достатъчно да има изпълнени поне две доставки, общо за позиции от №1 до №2, съгласно изискванията . Документите се представят в плик №1, съгласно изискванията на чл.57, ал.3 от ЗОП. 2. Образците (мострите) на изделията да отговарят на описанието от съответната техническа спецификация;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Настоящата документация може да бъде закупена преди изтичане на срока за получаване на офертите на адрес: гр. София, ул. "Иван Вазов" № 12, етаж пети, сградата на "Военно издателство" в главна дирекция "Отбранителна аквизиция" , всеки работен ден между 9:00 -12:00 ч. и между 13:00-17:00ч.Пълната документация за участие в обществената поръчка е публикувана на интернет-страницата на Министерство на отбраната www.mod.bg., Обществени поръчки - профила на купувача, главна дирекция Отбранителна аквизиция (http://pp.mod.bg/MO-DOА-2016-000). При поискване от заинтересованото лице възложителят изпраща документацията на хартиен носител за сметка на лицето. В тези случаи, лицето заплаща цената на документацията за участие в процедурата, която е в размер 12.00 лева с ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.05.2016 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ул. Иван Вазов №12, сградата на Военно издателство, пети етаж, дирекция Отбранителна аквизиция

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На основание чл. 68, ал. 3 и чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, участниците в процедурата или техни представители, представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при отварянето на офертите за проверка съответствието им със списъка по чл. 56, ал.1, т. 14 от ЗОП и при отварянето на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно изискванията на чл. 120, ал. 5, т.1 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на полеви обувки.
1) Кратко описание

1. Доставка на 332 чифта Обувки цели полеви, черни зимни. Обувките да отговарят на техническите изисквания подробно описани в техническата спецификация ТСЖ 71.2058.15. 2.Доставка на 300 чифта Обувки полеви зимни, пустинен тип.Обувките да отговарят на техническите изисквания подробно описани в техническата спецификация ТСЖ 71.1598.13-ВО. 3.Доставка на 300 чифта Обувки полеви летни, пустинен тип.Обувките да отговарят на техническите изисквания подробно описани в техническата спецификация ТСЖ 71.1599.13-ВО.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18813000

Описание:

Обувки с горна част от естествена кожа

3) Количество или обем

1. Доставка на 332 чифта Обувки цели полеви, черни зимни. 2.Доставка на 300 чифта Обувки полеви зимни, пустинен тип. 3.Доставка на 300 чифта Обувки полеви летни, пустинен тип

Прогнозна стойност, без ДДС
129175 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2016 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на маратонки.
1) Кратко описание

Доставка пна 435 чифта маратонки. Маратонките да отговарят на техническите изисквания подробно описани в техническата спецификация ТСЖ 71.1600.13

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18820000

Описание:

Спортни обувки

3) Количество или обем

Дставка на 435 чифта.

Прогнозна стойност, без ДДС
26838 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2016 г.