Версия за печат

00339-2016-0003

BG-Ямбол: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ямбол, ул.Г. С. Раковски № 7, За: Мария Караиванова; Радостин Евтимов, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681439; 046 681339, E-mail: m.karaivanova@yambol.bg, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Община Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.yambol.bg..

Адрес на профила на купувача: http://yambol.bg/profile/item/132.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Ямбол, ул.Г. С. Раковски № 7, За: Христина Дунакова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681112

Място/места за контакт: Община Ямбол

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Ямбол по обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Сграда с административен адрес гр. Ямбол, к-с „Хале“, бл.2“ Обособена позиция № 2 „Сграда с административен адрес гр. Ямбол, к-с „Граф Игнатиев“, бл.64“ Обособена позиция № 3 „Сграда с административен адрес гр. Ямбол, к-с „Георги Бенковски“, бл.19“ Обособена позиция № 4 „Сграда с административен адрес гр.Ямбол к-с „Златен рог”, бл. 15“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: област Ямбол, община Ямбол, гр.Ямбол
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Инженеринг – проектиране и извършване на строителни, монтажни и ремонтни работи за постигане на обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Ямбол, изпълнявана в рамките на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради в т.ч.: - Изготвяне на работен проект; - Доставка на необходимите материали и оборудване за строително-монтажни работи за постигане на енергийна ефективност на обекта; - Извършване на предвидените за изпълнение в проектите строително-монтажни и ремонтни работи; - Упражняване на авторски надзор по време на строителството;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 71315000, 45000000, 45310000, 45320000, 45332000

Описание:

Архитектурно проектиране
Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Изолационни строителни работи
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществената поръчка включва изпълнение на инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Ямбол и се състои от четири обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Сграда с административен адрес гр. Ямбол, к-с „Хале“, бл.2“ Обособена позиция № 2 „Сграда с административен адрес гр. Ямбол, к-с „Граф Игнатиев“, бл.64“ Обособена позиция № 3 „Сграда с административен адрес гр. Ямбол, к-с „Георги Бенковски“, бл.19“ Обособена позиция № 4 „Сграда с административен адрес гр.Ямбол к-с „Златен рог”, бл. 15“. Данни относно количеството и обема за всяка обособена позиция се съдържат в Приложение Б от настоящото обявление. В рамките на Националната програма се включват следните разходи, които изпълнителят ще направи за периода на изпълнение на поръчката: разходи за СМР; разходи, свързани със заснемания,технически и/или работни проекти; разходи за авторски надзор; разходи, свързани с осигуряването на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, включително и свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни орган; разходи, свързани с въвеждането на обекта в експлоатация. Недопустими разходи по сградите: Всички разходи извън посочените като допустими, Всички разходи за дейности, които не са предписани в резултат на извършеното техническо и енергийно обследване, Разходи за ремонт в самостоятелните обекти извън тези по възстановяване на първоначалното състояние на обектите вследствие ремонта на общите части или подмяната на дограма.

Прогнозна стойност без ДДС
6677392.96 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

260


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие. Гаранциите за участие по обособените позиции са в размер, както следва:За ОП 1 – 12 250 (дванадесет хиляди и двеста и петдесет) лв.; За ОП 2 – 13 900 (тринадесет хиляди и деветстотин) лв.; За ОП 3 – 13 800 (тринадесет хиляди и осемстотин) лв.; За ОП 4 – 13 390 (тринадесет хиляди и триста и деветдесет) лв.;Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранциите за участие. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва конкретната обособена позиция, за която се внася/представя гаранцията за изпълнение. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: „Общинска банка” АД - клон Ямбол Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 75 SOMB 91303324121301 Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец на Банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Ямбол или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертите, посочен в Обявлението за обществена поръчка. Задържането, освобождаването и усвояването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора по съответната обособена позиция без ДДС. Същата може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най–малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 60 календарни дни. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва конкретната обособена позиция, за която се внася/представя гаранцията за изпълнение. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: „Общинска банка” АД - клон Ямбол Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 75 SOMB 91303324121301 Гаранцията за изпълнение се освобождава в срок до 30 календарни дни от датата на съставяне на Констативен акт обр. 15 по Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството за приемане на сградата, предмет на настоящия договор.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят финансира дейностите със средства, представляващи безвъзмездна финансова помощ по Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради. Цената е формирана като сбор от стойностите за изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор по време на строителството във връзка с изпълнение на мерките по Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради за четирите обособени позиции. Договарянето, разплащането и финансирането на дейностите се извършват чрез Възложителя от името и за сметка на Сдружението на собствениците на всяка една от сградите посочени в предмета на поръчката. Поради естеството на проекта и спецификата на дейностите Възложителят (Общината) е различно лице от собствениците на обекта на интервенция, като извършва възлагане по силата на сключения договор.Възложителят заплаща стойността на възложените работи по банков път, по посочена от Изпълнителя банкова сметка по следния начин: - Авансово плащане в размер до 35 % от сумата за изпълнение на строителството, без стойността на допълнително възникнали непредвидени разходи след представяне на фактура и гаранция за цялата стойност на авансовото плащане. Гаранцията за авансово плащане следва да бъде в полза на Сдружението, като в нея трябва да бъде посочено, че при плащане на средствата, те трябва да постъпват по сметката на Сдружението в Българска Банка за развитие. Гаранцията се освобождава поетапно и пропорционално след приспадане на съответната част на аванса от междинните плащания. Авансовото плащане се приспада пропорционално от всяко междинно плащане. Изплащането се извършва в срок до 30 календарни дни от датата на представяне на целево финансиране от страна на ББР по НПЕЕ;- Междинни плащания се извършват след доказване на реално извършени видове работи от предвидените в проекта по съответната позиция. Изплащането се извършва след подписване и представяне на протокол за действително извършени и подлежащи на плащане видове работи от предвидените в проекта по съответната позиция и представяне на фактура, в срок до 30 календарни дни от датата на представяне на целево финансиране от страна на ББР по НПЕЕ;- Окончателното плащане, което да бъде остатък от стойността на изпълнените СМР по договора, от която са извадени изплатените авансови и междинни плащания и ще се извърши след подписване на протокол (акт Образец № 19) за действително извършени и подлежащи на плащане окончателни видове СМР по одобрени цени, подписани от страните, екзекутивна документация и оригинална фактура за окончателната стойност на дължимата сума, съгласно клаузите договора. От окончателното плащане се приспадат всички суми за неизвършени СМР и начислени неустойки, в случай че има такива. Окончателното плащане се извършва до 30 календарни дни от датата на представяне на целево финансиране от страна на ББР по НПЕЕ.- Плащането на стойността за изготвяне на технически проект по всички части ще се извърши в срок от 30 календарни дни след получаване на фактура и след издаване на разрешение за строеж на обекта.Плащането на стойността на авторския надзор ще се извърши до 30 календарни дни след подписване и представяне на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на сградата, екзекутивна документация, приемо - предавателен протокол за действително извършени и подлежащи на заплащане на услуги по осъществен авторски надзор на обекта, подписани от страните и оригинална фактура за окончателната стойност на дължимата сума и съгласно клаузите договора. Непредвидените разходи следва да са в размер на максимум до 10 % от стойността на СМР.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в Обединението сключват договор. Договорът за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен в оригинал или в нотариално заверено копие, като в текста му задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват партньорите в него. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен и анекс към първоначално сключения договор. Анексът следва да бъде представен в оригинал или в нотариално заверено копие. Договорът /анексът/ трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1. всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 1.2. е определен представляващия член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 1.3. изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на представляващия член на обединението; 1.4. разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението/консорциума; 1.5. участниците в обединението трябва задължително да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Когато не е приложен договор за създаването на обединение или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия и участникът не отстрани тези пропуски при спазване на условията, разписани в чл. 68, ал.8 и ал.9 от ЗОП – участникът ще да бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Ако участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лицадоговорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя копие от удостоверение за данъчна регистрация и копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Договорът не се сключва с ИЗПЪЛНИТЕЛ, който при подписване на договора не изпълни изискванията на чл. 42, ал.1, т.1,2,3,4 от ЗОП, а именно: 1. не изпълни задълженията си по чл. 47, ал.10 от ЗОП; 2. не представи определената гаранция за изпълнение на договора 3. не извърши съответната регистрация, не представи документ или не изпълни друго изискване, което е необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и е поставено от възложителя при откриване на процедурата, а именно: 1. Копие от валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава; 2.Копие на валидна поименна застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за всеки един от проектантите, в случай, че в офертата на изпълнителя е посочен екип от лица на граждански договори, които ще изпълняват проектирането, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство и копие на валидна Копие от Застраховка за професионална отговорност в строителството по чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. 3. Копия на документи (например документи за собственост, договори за наем и др.)удостоверяващи, че предложената механизация в офертата на участника определен за изпълнител ще бъде на разположение при изпълнение на договора, както и документи, удостоверяващи (например копия на трудови договори или други подходящи документи), че предложените лица в офертата на участника определен за изпълнител ще бъдат на разположение при изпълнение на договора.4. Към момента на сключване на договор, за всеки един от проектантите следва да се представят удостоверения за пълна проектантска правоспособност за текущата година, издадени от КАБ или КИИП, а за участници чуждестранни лица – еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени, както и документи, удостоверяващи квалификацията им.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик № 1 „Документи за подбор”:1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (в оригинал) или от изрично упълномощен негов представител.2.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.3.Представяне на участника – посочва се единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; (Образец № 1 „Представяне на участника“)4.Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП, а именно: Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката І група минимум четвърта категория или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.За доказване на това изискване се представя Декларация или Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката- за повече информация: http://register.ksb.bg/). 5.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП;6.Документ за внесена/учредена гаранция за участие.7. Декларация за ползване/ не ползване на подизпълнител/и;8.Договор за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка;9.Декларация от членовете на обединението/консорциума;10.Декларация, че участникът е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката;11.Декларация за приемане на условията в проекта на договор;12.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП.13.Доказателства за техническите възможности на участника: съгласно раздел III.2.3 ляво поле.;14.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелството по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП.15. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител.16.Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим /ЗИФОДРЮПДРС/, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.17.Декларация по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРС. 18. Декларация за направен предварителен оглед на обекта и за запознаване със специфичните условия за изпълнение на поръчката – свободен текст /за обособената позиция, за която се участва/.19.Декларация съгласно изискванията на НПЕЕМЖС, приета с ПМС 18 от 29.01.2015, изм. С ПМС 23 от 04.02.2016 г. на МРРБ, с която участникът декларира, че ще бъде в състояние да осигури предложения от него материален и човешки ресурс за изпълнение на поръчката/ ако същата им бъде възложена/. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” съдържа Техническо предложение, в което се посочва и срок за изпълнение, изготвено по образец и ако е приложимо, се прилага декларация относно това коя част от офертата има конфиденциален характер и изискване възложителят да не я разкрива. Техническото предложение следва да съдържа следните приложения: І. Приложение – “Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР за живущите в сградата. II. Приложение – Работна програма за изпълнение на строителството.ІІІ. Приложение: Подробен Линеен график за видове СМР – по етапност на изпълнението и разпределение на ресурсите и работната сила.Плик №3 „Предлагана цена” - Ценовото предложение по Образец № 4, окрупнени количествено стойностни сметки и предложение за показателите за ценообразуване.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изискване за икономически и финансови възможности на участниците.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изискване за икономически и финансови възможности на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация със Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 3 (три) г., считано от датата на подаване на офертата. Удостоверение, издадено от получателя на услугата или чрез посочване на компетентен орган;Посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.2.Списък на строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж, изпълнено през последните 5 /пет/ г., считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка., а именно: СМР по въвеждане на енергоефективни мерки в сгради, вкл. ремонтни строителни работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради за въвеждане енергоефективни мерки в съществуващи сгради с РЗП: мин. 1000кв.м Доказателствата за извършеното строителство се предоставят под формата на:посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, илиудостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 3.Съответствието с изискванията, поставени от Възложителя към екипа от технически лица за изпълнение на поръчката, се доказва с представяне на: 1) Справка-декларация за техническите лица, включително тези,отговарящ за контрола по качеството; 2) Списък на техническите лица (работници отговарящи за изпълнение на поръчката - общи работници) 3) Декларация по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на експерт.4.Декларация, съдържаща списък на техническото оборудване (механизация), което участникът ще осигури за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка.5.Заверено копие на сертификат ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен, или еквивалентни мерки съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП и Заверено копие на сертификат ISO 14001 Система за управление на околната среда или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП. Забележка: Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Забележка №1: В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, съответствието с мин. изисквания за техническите възможности на участниците се доказва от един или повече от участниците в обединението. Забележка №2: Задължително условие за допустимостта на участник в процедурата е той (участващ самостоятелно като физическо, юридическо лице или като обединение от физически и/или юридически лица) да покрива изцяло, в пълна степен поставените мин. изисквания за технически възможности. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целта трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има изпълнена мин. 1 (една) услуга през последните 3 (три) г., считано от датата на подаване на офертата, с предмет еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.Забележка: Под „сходен“ с предмета на поръчката се има предвид услуги по изработване на технически инвестиционни проекти свързани с реализация на енергоефективни мерки в сгради, вкл. ремонтни строителни работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради за въвеждане енергоефективни мерки в съществуващи сгради, с РЗП: мин. 1000кв.м /отнася се за всички обособени позиции/. 2. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на СМР/ строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж/, еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ г., считано от датата на подаване на офертата. За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР по въвеждане на енергоефективни мерки в сгради, вкл. ремонтни сторителни работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради за въвеждане енергоефективни мерки в съществуващи сгради с РЗП: мин. 1000кв.м /отнася се за всички обособени позиции/. 3. За изпълнение на предмета на поръчката, са необходими мин. следните лица/отнася се за всички об.поз./:3.1.За изпълнение на проектните дейности: Ръководител на екипа – Архитект, който да притежава мин. 1 (една) г. специфичен проф. опит като ръководител на проектантски екип или еквивалент; Инженер – Конструктор, или еквивалент; Проектант по част „ВиК” - строителен инженер – „В и К”, или еквивалент;Проектант по част „ОВК” – инженер ОВК, или еквивалент;Проектант по част „Електрическа” – електро-инженер, или еквивалент; Проектант по част „Пожарна безопасност” – инженер, или еквивалент.; Проектант с квалификация по част „ПБЗ”- инженер, или еквивалент; Проектант по част управление на отпадъците – инженер, или еквивалент.3.2. За изпълнение на СМР:3.2.1.Ръководни технически лица:- Технически ръководител 1 бр., който да притежава квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна и проф. опит 3 (три) г. като техн. ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ.;Експерт Контрол по качеството- 1 бр., с Висше образование с проф.квалификация "строителен инженер" или еквивалентна, Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент и 1 (една) г. опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР; Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - притежаващ съответната правоспособност за това. 3.2.2. Общи работници: 1. Работници топлоизолация – мин. 8 бр.2. Работници хидроизолация – мин. 2 бр.3. Ел. работници – мин. 2 бр.4. ВиК работници –мин. 2 бр. 5. Работници монтаж дограма – мин. 5 бр. 6. Бояджии – мин. 2 бр. 7. Общи работници –мин. 4 бр.4. Участниците следва да докажат наличие на мин. следната собствена или наета техника със срок на договора не по-кратък от срока за изпълнение предмета на настоящата поръчка/отнася се за всички обособени позиции/: 1. Заваръчен апарат – мин. 1 бр.2. Оградни пана– мин. 200 м.л.3. Тръбно скеле– мин. 1000 м2,4. Пробивна техника- мин. 2 бр., 5. Товарни автомобили –мин. 2 бр. 6. Металорежещи инструменти- мин. 3 бр. 5.Всеки участник трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти: ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП и ISO 14001 Система за управление на околната среда или еквивалентен, или еквивалентни. мерки, съгласно чл. 53, ал.4 от ЗОП. /отнася се за всички обособени позиции/
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката, с два подпоказателя:За оценка съдържанието на Приложение – “Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР за живущите в сградата” – максимално 25 точки;За оценка съдържанието на Приложение – Работна програма за изпълнение на строителството максимално 25 точки ; тежест: 50
Показател: Предложена от участника крайна цена ; тежест: 40
Показател: Срок за проектиране ; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 4 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие на интернет адрес http://www.yambol.bg - раздел „Профил на купувача”. Ако лицата, желаят да получат документацията на хартиен носител, същата може да бъде предоставена от 08:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа, всеки работен ден в Центъра за услуги и информация на Община Ямбол до изтичане на срока за получаване на офертите на адрес: Община Ямбол, гр. Ямбол, обл. Ямбол, ул. „Г. С. Раковски” № 7, срещу заплащане на сумата от 4 лв. (четири лева) с ДДС. Документацията за участие се заплаща по банков път по сметка: Банкова сметка за плащане при закупуване на документация за обществената поръчка: IBAN: BG 13SOMB91308424420344 BIC: SOMBBGSF код за вид плащане: 447000 Банка:Общинска банка АД – ФЦ Ямбол При поискване от заинтересовано лице, документацията на хартиен носител може да му бъде изпратена по пощата или с куриер за негова сметка, след представяне на доказателство за извършено плащане по посочената банкова сметка на сумата по нейното размножаване.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.05.2016 г.  Час: 11:00
Място

гр.Ямбол, ул."Г. С. Раковски" 7, ст.203

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (с изключение на о-вото по т.1, б. "е") и ал. 5 от ЗОП, както и следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка; 3. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; От участие в процедурата по възлагане на обществена поръчка се отстранява участник и в следните случаи: 1. Когато участникът не е представил в офертата си някой от документите, изискуеми по чл. 56 от ЗОП или документите, предвидени в настоящата документация, след като са му били изискани от оценителната комисия; 2. Когато участникът е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия в тази документация, или не е използвал изготвените от Възложителя образци, или не са спазени указанията за изготвянето им или не отговаря на нормативните изисквания; 3. Когато участникът е представил офертата в нарушение на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 4. Когато участникът участва в обединение или е дал съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник и е подал самостоятелна оферта. 5. Когато представената от участника техническа оферта не отговаря на условията в тази документация. 6. За когото е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 7. Който е представил оферта, надхвърляща обявената прогнозна стойност за съответната обособена позиция. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56 ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56 ал. 1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП и ще съкрати срока от 52 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по ел. път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120, ал. 7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Сграда с административен адрес гр. Ямбол, к-с „Хале”, бл. 2“
1) Кратко описание

Жилищната сграда с административен адрес к-с „Хале ”, бл. 2 е построена през 1974 г. Сградата е с идентификатор 87374.546.36.8 по Кадастралната карта на гр. Ямбол. Блок 2 е изпълнен по строителна система ЕПЖС. Състои се от три секции от по два входа. Всички са от по осем етажа с един полувкопан. В жилищните входове са изградени асансьорни клетки. Във вход „А“ на всички жилищни етажи освен на първия са разположени по три апартамента, като два са двустайни, а третия едностаен. Във вход „Б“ на всички жилищни етажи освен на първия са разположени по два апартамента, като и двата са двустайни. Във вход „В“ на всички жилищни етажи освен на първия са разположени по три двустайни апартамента. Във вход „Г“ на всички жилищни етажи освен на първия са разположени по три апартамента, един едностаен, един двустаен и един тристаен. Във вход „Д“ на всички жилищни етажи освен на първия са разположени по три апартамента, като два са двустайни, а третия едностаен. Във вход „Е“ на всички жилищни етажи освен на първия са разположени по два апартамента, като и двата са двустайни. Носещата конструкция се състои от панелни плоскости, изготвени в заводски условия и построени по сглобяем начин. Свързването на отделните стоманобетонни елементи се изпълнява чрез пръти от обла стомана, които са заложени при изготвянето на панела. Заваряват се в специално оформена ниша, след което се замонолитват с бетон. Антикорозионното покритие обикновено е на основа епоксидна смола. Фундаментите са изпълнени монолитно. Външните стените са от сглобяеми панели с дебелина 20 см, а вътрешните 16 см, преградните стени на мокрите помещения са 6 см и 8 см. В полуподземния етаж външните стени са с дебелина 20 см. В зоната на първия етаж има стени от сдвоени панели. Подовите панели с дебелина 15 см са монтирани чрез хоризонтални такива. По проект парапетите на балконите се състоят от три хоризонтални бетонни елемента, хванати с вертикални метални профили. Вертикалните комуникации в отделните секции се осъществяват чрез стълбищни клетки изпълнени монолитно, обхващащи всички етажи от полуподземния до машинните помещения разположени на покрива. Парапетите са метални с дървени ръкохватки и елементи. Покривът на сградата е плосък с въздушна междина – тип „студен покрив“, изграден от стоманобетонни панели, върху които е положена циментова замазка и хидроизолация. Фасадните стени са обработени с цименто-пясъчна мазилка. Ремонтни дейности, преустройства и подмяна на материали за довършителни работи са извършвани в различен период от експлоатацията на сградата. Характерни извършвани преустройства в жилищата са: - Частично остъкляване на балкони с дограма от метални профили единично стъкло, частично или цялостно остъкляване на балкони с PVC дограма със стъклопакет или алуминиева дограма; - Частично зазиждане и приобщаване на балкони към квадратурите на прилежащите стаи, чрез премахване на фасадна стена /панел/ или част от нея и монтиране на нова дограма; - В няколко жилищни единици има смяна на предназначението на стаите с усвояване на балкони, без нарушаване на конструктивната цялост на сградата; - Частична подмяна на съществуващата дограма с нова алуминиева или PVC дограма със стъклопакет; - Частично поставяне на таплоизолация по фасадите; - Монтаж на климатици по фасади, изграждане на отоплителни тела на твърдо гориво /камини, камини с водни ризи и котли/. . Общата разгърната застроена площ /РЗП/ на сградата е 10349,64 кв.м.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45320000, 45310000, 71221000, 45332200, 45300000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Изолационни строителни работи
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Архитектурно проектиране на сгради
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации
Строителни и монтажни работи на инсталации

3) Количество или обем

Приблизително количество и обем СМР: РЗП 10349.64 кв.м; ремонт покрив 987,27 кв.м; смяна дограма 1693,11 кв.м;ремонт на външни фасади 3985,88; подмяна на осветителни тела 108 бр. Задължителни мерки за изпълнение на СМР обособена позиция №1: - всички елементи на стоманобетонната конструкция на сградата с установени дефекти /вкл. парапетите при терасите/ да бъдат възстановени въз основа на индивидуални технологични решения и изготвен проект, в които да се предвидят отстраняване на дефектиралото бетонно покритие, изпълнение на антикорозионна защита на носещата армировка, стоманени елементи или дюбелни връзки и възстановяване монолитноста на бетона въз основа равноякостни полимер-циментови състави с компенсирано съсъхване; - отстраняване на отлепената и напукана мазилка по елементите на конструкцията и ефективно възстановяване на дефектиралите участъци; - почистване на фугите между фасадните панели и да се затворят с подходящ еластичен водоплътен материал; - да се отстрани наличието на течове; - подмяна на старата дървена дограма /прозорци и врати/ в общите части; - топлоизолиране на покрива с XPS 12см и = 0,03 W/mK, върху нея ще се положи армирана циментова замазка, почистване, премахване на стара хидроизолация, ламаринени поли, водосточни тръби /500лм/, казанчета и олуци, подмяна на отводнителната система. Полагане на два пласта хидроизолация, като втория е с посипка; - подмяна на отводнителната система; - подмяна на стари воронки, водосточни тръби и улуци; - подмяна на компрометирани ламаринени шапки на бордове и комини; - подмяна на профилирана ламарина по козирки на балкони; - полагане на нова мазилка по комини и ремонт на разрушени участъци; - да се изпълни нова мазилка върху част от стените в полуподземния етаж с цел предпазването им, освежаване на цокъл; - подмяна и обръщане страници /външно и вътрешно/ на неподменената дограма с PVC с коефициент на топлопрминаване отговарящ на нормативния U=1,40 W/m2K за прозорци, входните врати – с алуминиеви с U=1,70 W/m2K, а за прозорците на подземния етаж - PVC с U=1,40 W/m2K и подпрозоречни алуминиеви первази; - топлинно изолиране на външните ограждащи елементи тип 1, тип 2, тип 3 с EPS 10см и коефициент на топлопроводност = 0,037 W/mK. Стени от тип 4 и тип 5 ще се топлоизолират с допълнителен слой EPS 5 см. Стените от тип 2 от вътрешна страна ще се дозидат с газобетон 6 см - /~350м2/, за да може да се монтира новата дограма. Измазване с мозаечна мазилка на цокъла, а фасадата с минерална мазилка. На всеки отвор прозорец или врата да се изпълнява ивица от топлоизолация с клас по реакция на огън А1 или А2 с мин широчина 20см, достигаща най-малко странично 30см извън ръбовете на отвора, съгласно Наредба № Iз-1971 от 29 октомври 2009 г. За строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар; - подмяна на осветителните тела на лампите с нажежаема жичка в стълбищните клетки, с LED енергоспестяващи тела 9W, ще се демонтират ключовете и ще се монтират датчици за присъствие; - да се изгради нова заземителната и мълниезащитна инсталации. - Проектиране и изграждане на архитектурни елементи по фасадите и цветовото решение на сградата с цел индивидуализиране на облика и; - Ново решение на фасадите със съответното оцветяване. При префасадирането да се имат в предвид остъклените тераси, новооформяне на цокъл и корниз на сградата; - Да се ползват топлоизолационни системи от материали с гаранционен срок над 5 години. С проекта да се приложат мерките заложени в доклада за обследване и в паспорта на сградата. Препоръчителни мерки за изпълнение на СМР обособена позиция №1: - ревизия на околосградна тротоарна настилка с корекция на наклони за правилно отвеждане на повърхностни води; - освежаване на цокъл; - ревизия и ремонт на подовите настилки в общите части на сградата; - нова мазилка върху част от тухлени стени в полуподземния етаж с цел предпазването му; - ревизия и полагане на антикорозионно покритие върху металните части на парапет

Прогнозна стойност, без ДДС
1531746.72 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 260
5) Допълнителна информация

Към обособения раздел на обществената поръчка в Профила на купувача е публикуван доклада от енергийното обследване на сградата.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Сграда с административен адрес гр. Ямбол, к-с „Граф Игнатиев”, бл. 64“
1) Кратко описание

Жилищната сграда с административен адрес к-с „Граф Игнатиев”, бл.64 е построена през 1972 г.Сградата е с идентификатор 87374.548.50.6 по Кадастралната карта на гр. Ямбол. Блок 64 е изпълнен по строителна система ЕПЖС. Сградата е построена и въведена в експлоатация през 1972 година и представлява многофамилна жилищна сграда с шест секции, всяка от които съдържа по 8 жилищни етажа и един полуподземен етаж. Носещата конструкция се състои от панелни плоскости, изготвени в заводски условия. Свързването на елементите се осъществява чрез заваряване на стоманени пръти, заложени при изготвянето на панелите, след което се замонолитват с бетон. Външните стени (панели) са с дебелина 20см, а вътрешните - 14см. Преградните стени на мокрите помещения са 6см и 8см. В полуподземния етаж външните стени са с дебелина 30см. Междуетажната конструктивна височина по всички етажи е 2.70м. Подовите панели са с дебелина 15см. Общия брой на жилищните единици е 144 броя, като във всички входове са разположени по 3 апартамента на етаж. В полуподземните етажи са обособени мазета към всеки един от апартаментите, както и общо помещение. Вертикалните комуникации в отделните секции се осъществяват чрез стълбищни клетки, обхващащи всички етажи от полуподземния до машинните помещения разположени на покрива. Изградени са и асаньори, обслужващи етажите от първия до последния жилищен етаж. На повечето междинни площадки са обособени малки складови помещения зад асансьора, използвани от живущите. Парапетите са метални с дървени ръкохватки и дървени елементи. Фасадните стени са обработени с цименто-пясъчна мазилка. Ремонтни дейности, преустройства и подмяна на материали за довършителни работи са извършвани в различен период от експлоатацията на сградата. Характерни извършвани преустройства в жилищата са: - Частично остъкляване на балкони с дограма от метални профили единично стъкло, частично или цялостно остъкляване на балкони с PVC дограма със стъклопакет или алуминиева дограма; - Частично зазиждане и приобщаване на балкони към квадратурите на прилежащите стаи, чрез премахване на фасадна стена /панел/ или част от нея и монтиране на нова дограма; - В няколко жилищни единици има смяна на предназначението на стаите с усвояване на балкони, без нарушаване на конструктивната цялост на сградата; - Частична подмяна на съществуващата дограма с нова алуминиева или PVC дограма със стъклопакет; - Частично поставяне на таплоизолация по фасадите; - Монтаж на климатици по фасади, изграждане на отоплителни тела на твърдо гориво /камини, камини с водни ризи и котли/.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45300000, 45320000, 45332200, 45310000, 71221000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Изолационни строителни работи
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Архитектурно проектиране на сгради

3) Количество или обем

Приблизително количество и обем СМР: РЗП 11 758.81 кв.м; ремонт покрив 1149.1 кв.м; смяна дограма1315 кв.м;ремонт на външни фасади 3198.68; подмяна на осветителни тела 108 бр. 1.Задължителни мерки за изпълнение на СМР обособена позиция №2: - всички елементи на стоманобетонната конструкция на сградата с установени дефекти /вкл. парапетите при терасите/ да бъдат възстановени въз основа на индивидуални технологични решения и изготвен проект, в който да се предвидят отстраняване на дефектиралото бетонно покритие, изпълнение на антикорозионна защита на носещата армировка, стоманени елементи или дюбелни връзки и възстановяване монолитноста на бетона въз основа равноякостни полимер-циментови състави с компенсирано съсъхване; - отстраняване на отлепената и напукана мазилка по елементите на конструкцията и ефективно възстановяване на дефектиралите участъци; - почистване на фугите между фасадните панели и да се затворят с подходящ еластичен водоплътен материал; - да се проверят заварките при местата на връзките на козирките с останалата конструкция. Да се извършат нови заваръчни шевове при необходимост и да се изпълни антикорозионна защита навсякъде. Участъците да се замонолитят и върху цялата козирка да се изпълни хидроизолация; - да се отстрани наличието на течове; - да бъде възстановена целостта и носимоспособноста на констатирания засегнат от преустройство стенен панел в средния апартамент вх.Б ет.8 по конструктивен проект; - топлоизолиране на покрив с ХPS с дебелина 120 mm и коефициент на топлопроводност 0,030 W/mK и армирана циментова замазка, с почистване, премахване на стара хидроизолация, ламаринени поли, водосточни тръби, казанчета и улуци, подмяна на отводнителната система. Дозиждане на борд 0,25м от решетъчна тухла 25/25/12. Полагане на два пласта хидроизолация, като втория е с посипка; - да се изгради нова заземителна и мълниезащитна инсталации; - подмяна на стари казанчета, водосточни тръби и улуци; - подмяна на компрометирани ламаринени шапки на бордове и комини; - подмяна на профилирана ламарина по козирки на балкони; - полагане на нова мазилка по комини и ремонт на разрушени участъци; - да се изпълни нова мазилка върху част от стените в полуподземния етаж с цел предпазването им, освежаване на цокъл; - полагане на антикорозионно покритие върху металните части по парапети и балкони; - подмяна и обръщане страници /външно и вътрешно/ на неподменената дограма с PVC с коефициент на топлопреминаване отговарящ на нормативния U=1,40 W/m2K за прозорци, прозорците в общите части и входните врати – с алуминиеви с U=1,70 W/m2K, а за прозорците на подземния етаж - PVC с U=1,40 W/m2K и подпрозоречни алуминиеви первази; - топлинно изолиране на външните ограждащи елементи тип 1, тип 2, тип 4 с EPS 10см и коефициент на топлопроводност = 0,037 W/mK. Стени от тип 3 ще се топлоизолират с допълнителен слой EPS 5 см. Стените от тип 2 от вътрешна страна ще се дозидат с газобетон 6 см - /~240м2/, за да може да се монтира новата дограма. Измазване с мозаечна мазилка на цокъла, а фасадата с минерална мазилка. На всеки отвор прозорец или врата да се изпълнява ивица от топлоизолация с клас по реакция на огън А1 или А2 с мин широчина 20см, достигаща най-малко странично 30см извън ръбовете на отвора, съгласно Наредба № Iз-1971 от 29 октомври 2009 г. За строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар; - подмяна на осветителните тела на лампите с нажежаема жичка в стълбищните клетки, с LED енергоспестяващи тела 9W, ще се демонтират ключовете и ще се монтират датчици за присъствие; - ревизия на околосградна тротоарна настилка с корекция на наклони за правилно отвеждане на повърхностни води; - Проектиране и изграждане на архитектурни елементи по фасадите и цветовото решение на сградата с цел индивидуализиране на облика и; - Ново решение на фасадите със съответното оцветяване. При префасадирането да се имат в предвид остъклените тераси, новооформяне на цокъл и корниз на сградата;

Прогнозна стойност, без ДДС
1740303.88 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 260
5) Допълнителна информация

Към обособения раздел на обществената поръчка в Профила на купувача е публикуван доклада от енергийното обследване на сградата.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Сграда с административен адрес гр. Ямбол,к-с „Георги Бенковски”, бл. 19“
1) Кратко описание

Жилищната сграда с административен адрес к-с „Георги Бенковски”, бл. 19 е построена през 1985 г. Обследваната сграда с ПИ 87374.521.6.1 представлява жилищен блок общо от шест секции, всяка с един вход. Вх. „А“, вх.„Б“, вх.„В“, вх.„Г“, вх.“Д“, вх.“Е“ на жилищната сграда представляват шест отделни секции с жилищно предназначение, като всяка секция включва полуподземен етаж /мазета/, и съответно седем жилищни етажа, осем жилищни етажа, осем жилищни етажа, осем жилищни етажа, седем жилищни етажа и шест жилищни етажа. В жилищните входове са изградени асансьорни клетки. Конструктивната етажна височина е 2,80м. Носещата конструкция се състои от панелни плоскости, изготвени в заводски условия и построени по сглобяем начин. Свързването на отделните стоманобетонни елементи се изпълнява чрез пръти от обла стомана, които са заложени при изготвянето на панела. Заваряват се в специално оформена ниша след което се замонолитват с бетон. Антикорозионното покритие обикновено е на основа епоксидна смола. Стените са от сглобяеми панели с дебелина 20см за външни и 14см и 8см за вътрешни преградни. В полуподземния етаж стените са стоманобетонни монолитни с дебелина 20см и 30см. Монтажът на стенните панели е извършен посредством електрозаваръчни шевове между вертикални връзки заложени в самите елементи. Подовите панели са монтирани чрез хоризонтални връзки. Стълбищата са изпълнени монолитно. Под жилищните етажи, на кота -2.60, са изградени полуподземни етажи, в които са разположени по едно мазе за всеки апартамент, както и на места общи помещения за живущите. Коридорите и складовете са осветени с изкуствено осветление или прозорци, намиращи се на височина 140см от кота готов под. Вертикалните комуникации на сградата се състоят от стоманобетонни стълбищни клетки, които достигат от полуподземните до последния осми жилищен етаж, в най-високите входове и асансьори, достигащи от първи жилищен етаж до последния осми жилищен етаж. Всеки жилищен етаж от отделните входове се състои от стълбищна клетка, асансьор, етажна площадка и три апартамента. Във всеки жилищен вход от последната стълбищна площадка, чрез метална ("моряшка") стълба се стига до машинното помещение, и след това до покрива на съответната секция. Покривите на жилищните обеми са плоски тип „студен“, изградени от стоманобетонни панели, върху които е положен бетон за наклон и хидроизолация, оградени със стоманобетонов борд. Покривите на отделните секции се разминават във височина, поради това че различните входове имат различна етажност. В жилищната сграда и в шестте входа на всеки етаж са разположени по три апартамента, двустайни и тристайни – включващи кухня, дневна, спалня, санитарен възел, коридор и лоджии и балкони. Фасадните стени са обработени с цименто-пясъчна мазилка. Ремонтни дейности, преустройства и подмяна на материали за довършителни работи са извършвани в различен период от експлоатацията на сградата. Характерни извършвани преустройства в жилищата са: -Частично остъкляване на балкони с дограма от метални профили единично стъкло, частично или цялостно остъкляване на балкони с PVC дограма със стъклопакет или алуминиева дограма; -Частично зазиждане и приобщаване на балкони към квадратурите на прилежащите стаи, чрез премахване на фасадна стена /панел/ или част от нея и монтиране на нова дограма; -В няколко жилищни единици има смяна на предназначението на стаите с усвояване на балкони, без нарушаване на конструктивната цялост на сградата; - Частична подмяна на съществуващата дограма с нова алуминиева или PVC дограма със стъклопакет; - Частично поставяне на таплоизолация по фасадите; - Монтаж на климатици по фасади, изграждане на отоплителни тела на твърдо гориво /камини, камини с водни ризи и котли/.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45300000, 45320000, 45332200, 45310000, 71221000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Изолационни строителни работи
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Архитектурно проектиране на сгради

3) Количество или обем

Приблизително количество и обем СМР: РЗП 11 692.74 кв.м; ремонт покрив 1360 кв.м; смяна дограма 912 кв.м;ремонт на външни фасади 5027 кв.м.,Подмяна на осветителни тела - 100 бр. 1.Задължителни мерки за изпълнение на СМР обособена позиция №3: - всички елементи на стоманобетонната конструкция на сградата с установени дефекти /вкл. парапетите при терасите/ да бъдат възстановени въз основа на индивидуални технологични решения и изготвен проект, в които да се предвидят отстраняване на дефектиралото бетонно покритие, изпълнение на антикорозионна защита на носещата армировка, стоманени елементи или дюбелни връзки и възстановяване монолитноста на бетона въз основа равноякостни полимер-циментови състави с компенсирано съсъхване; - отстраняване на отлепената и напукана мазилка по елементите на конструкцията и ефективно възстановяване на дефектиралите участъци; - почистване на фугите между фасадните панели и да се затворят с подходящ еластичен водоплътен материал; - да се отстрани наличието на течове; - подмяна на старата дървена дограма /прозорци и врати/ в общите части; - подмяна на отводнителната система; - топлоизолиране на покрив с ХPS с дебелина 120 mm и коефициент на топлопроводност 0,030 W/mK върху нея ще се положи армирана циментова замазка, почистване, премахване на стара хидроизолация, ламаринени поли, водосточни тръби, казанчета и олуци, подмяна на отводнителната система. Полагане на два пласта хидроизолация, като втория е с посипка; - дозиждане на борд 0,25м от решетъчна тухла с р-ри 25/25/12 - подмяна на стари воронки, водосточни тръби и улуци; - подмяна на компрометирани ламаринени шапки на бордове и комини; - подмяна на профилирана ламарина по козирки на балкони; - полагане на нова мазилка по комини и ремонт на разрушени участъци; - да се изпълни нова мазилка върху част от стените в полуподземния етаж с цел предпазването им, освежаване на цокъл; - подмяна и обръщане страници /външно и вътрешно/ на неподменената дограма с PVC с коефициент на топлопреминаване отговарящ на нормативния U=1,40 W/m2K за прозорци, входните врати – с алуминиеви с U=1,70 W/m2K, както и монтаж на плътна врата-склад с U=2,20 W/m2K /6 бр/, а за прозорците на подземния етаж - PVC с U=1,40 W/m2K и подпрозоречни алуминиеви первази; - топлинно изолиране на външните ограждащи елементи тип 1 и тип 3 с EPS 10см и коефициент на топлопроводност = 0,037 W/mK. Стени от тип 2 и тип 4 ще се топлоизолират с допълнителен слой EPS 5 см. Измазване с мозаечна мазилка на цокъла, а фасадата с минерална мазилка. На всеки отвор прозорец или врата да се изпълнява ивица от топлоизолация с клас по реакция на огън А1 или А2 с мин широчина 20см, достигаща най-малко странично 30см извън ръбовете на отвора, съгласно Наредба № Iз-1971 от 29 октомври 2009 г. За строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар; - подмяна на осветителните тела на лампите с нажежаема жичка в стълбищните клетки, с LED енергоспестяващи тела 9W, ще се демонтират ключовете и ще се монтират датчици за присъствие; - ревизия на околосградна тротоарна настилка с корекция на наклони за правилно отвеждане на повърхностни води; - Проектиране и изграждане на архитектурни елементи по фасадите и цветовото решение на сградата с цел индивидуализиране на облика и; - Ново решение на фасадите със съответното оцветяване. При префасадирането да се имат в предвид остъклените тераси, новооформяне на цокъл и корниз на сградата; - Да се ползват топлоизолационни системи от материали с гаранционен срок над 5 години. С проекта да се приложат мерките заложени в доклада за обследване и в паспорта на сградата. Препоръчителни мерки за изпълнение по обособена позиция № 3 - изкърпване, подмяна и почистване на замърсени и дефектирали участъци от вътрешната мазилка от общите части; - ревизия на околосградна тротоарна настилка с корекция на наклони за правилно отвеждане на повърхностни води; - да се подновят заземителната и мълниезащитна инсталации.

Прогнозна стойност, без ДДС
1730525.52 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 260
5) Допълнителна информация

Към обособения раздел на обществената поръчка в Профила на купувача е публикуван доклада от енергийното обследване на сградата.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Сграда с административен адрес гр. Ямбол, к-с „Златен рог”, бл. 15"
1) Кратко описание

Жилищната сграда с административен адрес к-с „Златен рог”, бл. 15 е построена през 1983 г. Обследваната сграда се намира в ПИ: 87374.560.32, идентификатор на сградата 87374.560.32.11, с административен адрес: к-с „Златен рог“ 15, град Ямбол, община Ямбол, област Ямбол. Сградата е построена и въведена в експлоатация през 1983г. и представлява многофамилна жилищна сграда с шест секции, от които три на 8 етажа (Вх. Б, Вх.В, Вх. Г), две на 7 етажа (Вх.А; Вх.Д;) и една на 6 етажа (Вх.А), като всяка секция има полуподземен етаж. Жилищният блок е изграден по система ЕПЖС. Носещата конструкция се състои от панелни плоскости, изготвени в заводски условия. Свързването на елементите се осъществява чрез заваряване на стоманени пръти, заложени при изготвянето на панелите, след което се замонолитват с бетон. Външните стени (панели) са с дебелина 20см, а вътрешните 14см. Преградните стени на мокрите помещения са 6см и 8см. В полуподземния етаж външните стени са с дебелина 30см. Междуетажната височина е 2.80м, а в полуподземния етаж 2.60м. Подовите панели са с дебелина 15см. Вертикалните комуникации в отделните секции се осъществяват чрез стълбищни клетки, обхващащи всички етажи от полуподземния до машинните помещения разположени на покрива. Изградени са и асансьори, обслужващи етажите от първия до последния жилищен етаж. На всички междинни площадки са обособени малки складови помещения използвани от живущите. Фасадните стени са обработени с цименто-пясъчна мазилка. Ремонтни дейности, преустройства и подмяна на материали за довършителни работи са извършвани в различен период от експлоатацията на сградата. Характерни извършвани преустройства в жилищата са: - Частично остъкляване на балкони с дограма от метални профили единично стъкло, частично или цялостно остъкляване на балкони с PVC дограма със стъклопакет или алуминиева дограма; - Частично зазиждане и приобщаване на балкони към квадратурите на прилежащите стаи, чрез премахване на фасадна стена /панел/ или част от нея и монтиране на нова дограма; - В няколко жилищни единици има смяна на предназначението на стаите с усвояване на балкони, без нарушаване на конструктивната цялост на сградата; - Частична подмяна на съществуващата дограма с нова алуминиева или PVC дограма със стъклопакет; - Частично поставяне на таплоизолация по фасадите; - Монтаж на климатици по фасади, изграждане на отоплителни тела на твърдо гориво /камини, камини с водни ризи и котли/.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45300000, 45320000, 45332200, 45310000, 71221000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Изолационни строителни работи
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Архитектурно проектиране на сгради

3) Количество или обем

Приблизително количество и обем СМР: РЗП 11316.33 кв.м; ремонт покрив 1356 кв.м; смяна дограма 892 кв.м;ремонт на външни фасади 5025 кв.м. Подмяна на осветителни тела - 100 бр. 1.Задължителни мерки за изпълнение на СМР обособена позиция №4: - всички елементи на стоманобетонната конструкция на сградата с установени дефекти /вкл. парапетите при терасите/ да бъдат възстановени въз основа на индивидуални технологични решения и изготвен проект, в които да се предвидят отстраняване на дефектиралото бетонно покритие, изпълнение на антикорозионна защита на носещата армировка, стоманени елементи или дюбелни връзки и възстановяване монолитноста на бетона въз основа равноякостни полимер-циментови състави с компенсирано съсъхване; - да се почистят фугите между фасадните панели и да се затворят с подходящ еластичен водоплътен материал; - отстраняване на отлепената и напукана мазилка по елементите на конструкцията и ефективно възстановяване на дефектиралите участъци; - да се отстрани наличието на течове; - подмяна на старата дървена дограма /прозорци и врати/ в общите части;- подмяна на отводнителната система; - топлоизолиране на покрив с ХPS с дебелина 120 mm и коефициент на топлопроводност 0,030 W/mK, армирана циментова замазка с два пласта хидроизолация, втория с посипка. Почистване, премахване на стара хидроизолация, ламаринени поли, водосточни тръби, казанчета и улуци; - полагане на хидроизолация на покрива;- подмяна на стари воронки, водосточни тръби и улуци; - дозиждане на борд 0,25м от решетъчна тухла с р-ри 25/25/12;- доставка и монтаж на воронки; - подмяна на компрометирани ламаринени шапки на бордове и комини; - подмяна на профилирана ламарина по козирки на балкони; - полагане на нова мазилка по комини и ремонт на разрушени участъци; - да се изпълни нова мазилка върху част от стените в полуподземния етаж с цел предпазването им, освежаване на цокъл; - полагане на антикорозионно покритие върху металните части по парапети и балкони; - подмяна и обръщане страници /външно и вътрешно/ на неподменената дограма с PVC с коефициент на топлопреминаване отговарящ на нормативния U=1,40 W/m2K за прозорци, входните врати – с алуминиеви с U=1,70 W/m2K, вратите на складовете с алуминиеви плътни с U=2,20 W/m2K, а за прозорците на подземния етаж - PVC с U=1,40 W/m2K и подпрозоречни алуминиеви первази; - топлинно изолиране на външните ограждащи елементи с EPS 10см и коефициент на топлопроводност = 0,037 W/mK по фасадите на стени тип 1 и тип 3, а за стени тип 2 и тип 4 със съществуваща топлоизолация от 5 см, ще се положи допълнителен слой EPS 5 см. Измазване с мозаечна мазилка на цокъла и измазване на фасада с минерална мазилка. На всеки отвор прозорец или врата да се изпълнява ивица от топлоизолация с клас по реакция на огън А1 или А2 с мин широчина 20см, достигаща най-малко странично 30см извън ръбовете на отвора, съгласно Наредба № Iз-1971 от 29 октомври 2009 г. За строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар; - подмяна на осветителните тела на лампите с нажежаема жичка в стълбищните клетки, с LED енергоспестяващи тела 9W, ще се демонтират ключовете и ще се монтират датчици за присъствие; - да се изгради нова заземителната и мълниезащитна инсталации; - ревизия на околосградна тротоарна настилка с корекция на наклони за правилно отвеждане на повърхностни води; - Проектиране и изграждане на архитектурни елементи по фасадите и цветовото решение на сградата с цел индивидуализиране на облика и; - Ново решение на фасадите със съответното оцветяване. При префасадирането да се имат в предвид остъклените тераси, новооформяне на цокъл и корниз на сградата; - Да се ползват топлоизолационни системи от материали с гаранционен срок над 5 години. С проекта да се приложат мерките заложени в доклада за обследване и в паспорта на сградата. - ревизия на околосградна тротоарна настилка с корекция на наклони за правилно отвеждане на повърхностни води; - освежаване на цокъл; - р

Прогнозна стойност, без ДДС
1674816.84 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 260
5) Допълнителна информация

Препоръчителни мерки за изпълнение на СМР по обособена позиция № 4: - ревизия на околосградна тротоарна настилка с корекция на наклони за правилно отвеждане на повърхностни води; - освежаване на цокъл; - ревизия и ремонт на подовите настилки в общите части на сградата; - нова мазилка върху част от тухлени стени в полуподземния етаж с цел предпазването му; - изкърпване, подмяна и почистване на замърсени и дефектирали участъци от вътрешната мазилка от общите части; - ревизия и полагане на антикорозионно покритие върху металните части на парапети на лоджии и тераси. Към обособения раздел на обществената поръчка в Профила на купувача е публикуван доклада от енергийното обследване на сградата.