Версия за печат

01558-2016-0008

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 175403856

БДЖ-Товарни превози ЕООД, ул. Иван Вазов № 3, За: инж. Катя Стоянова; Васимир Илиев, Република България 1080, София, Тел.: 0882 025755; 0887 466720, E-mail: opp_tp@bdz.bg, Факс: 02 9877983

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки и проекти; отдел ППАР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/profile.html.

Електронен достъп до информация: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/opazvane-imushtestvoto-i-podvijniia-jp-sustav-sobstvenost-na-bdj-tovarni-prevozi-eood.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Железопътни услуги

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Опазване имуществото и подвижния жп състав, собственост на „БДЖ– Товарни превози“ ЕООД, както и на превозваните товари, чрез: денонощна въоръжена физическа охрана, системи за видеонаблюдение и системи за охрана със сигнално-охранителна техника (СОТ) за период от три години”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
на територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Осъществяване на денонощна въоръжена физическа охрана с помощта на технически средства на 55 /петдесет и пет/ обекта за охрана с 391 /триста деветдесет и един/ охранители на територията на цялата страна, съгласно Техническото задание - Приложение № 1 към документацията и осигуряване при необходимост на допълнителна въоръжена охрана на извънредно назначени влакове и в случаите на престой на товари в неохраняеми обекти при максимален брой часове в месеца – 384 часа.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79711000, 79713000

Описание:

Услуги чрез сигнално-охранителни системи
Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Необходимостта е посочена в Техническото задание /Приложение № 1 към документацията за участие в процедурата/.

Стойност, без да се включва ДДС
9822104.64 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 90 000,00 лв. и представлява абсолютна сума, но не повече от 1% от стойността на поръчката. Срокът на валидност на гаранцията за участие е 180 /сто и осемдесет/ календарни дни след датата, определена за краен срок за представянето на офертите за участие. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция, в оригинал, в полза на Възложителя, съгласно приложения образец към документацията за участие - Приложение № 22 или парична сума, внесена по сметка на „БДЖ - Товарни превози" ЕООД в „УниКредит Булбанк” АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF в лева. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП с предмет: „Опазване имуществото и подвижния жп състав, собственост на „БДЖ– Товарни превози“ ЕООД, както и на превозваните товари, чрез: денонощна въоръжена физическа охрана, системи за видеонаблюдение и системи за охрана със сигнално-охранителна техника (СОТ) за период от три години”. За задържането и освобождаването на гаранцията за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. При сключване на договор за възлагане на конкретна обществена поръчка, участникът определен за изпълнител за конкретния договор, представя на Възложителя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал по приложения към документацията за участие образец /Приложение № 23/ или парична сума, внесена по банкова сметка на Възложителя, със срок на валидност 30 /тридесет/ дни след изтичане на срока на договора. Условията за учредяване, задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор /Приложение № 21 от документацията за участие в процедурата/.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва всеки месец в лева, по банков път, в срок до 30 дни след представяне на документите, посочени в чл.4, ал.1, раздел ІІІ от проекта на договора /Приложение № 21 от документацията за участие в процедурата/.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците представят документите, посочени от т. 1.1. до 1.6.4. раздел IІI."СЪДЪРЖАНИЕ НА ОФЕРТАТА ЗА УЧАСТИЕ" от приложените към документацията за участие "Условия за участие в открита процедура по ЗОП и указания към участниците за подготовка на офертата".

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът следва да има финансов ресурс в размер равен или по-голям от 40% от прогнозната стойност на обществената поръчка, наличието на който се доказва с един от следните документи: - удостоверение от банка; - годишния финансов отчет за 2015 г. или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Документите, които участниците следва да представят за доказване на техническите си възможности са посочени в т.1.9 "Доказателства за техническите възможности", раздел IІI."СЪДЪРЖАНИЕ НА ОФЕРТАТА ЗА УЧАСТИЕ" от приложените към документацията за участие "Условия за участие в открита процедура по ЗОП и указания към участниците за подготовка на офертата".

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Закон за частната охранителна дейност.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Пподкноио - План за охрана и детайлна концепция за начина и организацията за изпълнение на охраната на обекта ; тежест: 30
Показател: Птоотс - Техническа оценка на охрана с технически средства; тежест: 20
Показател: Ппц – Предложена от участника цена в лева, без ДДС; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.05.2016 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
30.05.2016 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31.05.2016 г.  Час: 09:00
Място

гр. София, ул. "Иван Вазов" №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.3 от ЗОП, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отваряне на документите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Оферта за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в ЗОП и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. Обстоятелствата, наличието на които води до отстраняване на участниците от процедурата са посочени в т.3., раздел I."I. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ" от приложените към документацията за участие „Условия за участие в открита процедура по ЗОП и указания към участниците за подготовка на офертата”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ