Версия за печат

02709-2016-0057

BG-Плевен: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174776005

ТЕРИТОРИАЛНО ПОДЕЛЕНИЕ ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО ПЛЕВЕН ПРИ СЕВЕРОЗАПАДНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ ВРАЦА, ул. Сан Стефано № 37, За: инж. Яни Йотов Петков - Директор на ТП ДГС Плевен, Република България 5800, Плевен, Тел.: 064 840190, E-mail: dlpleven@abv.bg, Факс: 064 837592

Място/места за контакт: СЗДП ТП ДГС Плевен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.szdp.bg.

Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160407UWhu6847309.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване и опазване на горски територии държавна собственост

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Поддръжка на МПС за срок от 24 месеца за нуждите на ТП ДГС Плевен

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Сервизна база / бази на участника определен за изпълнител на обществената поръчка на територията на гр. Плевен, общ. Плевен.
Код NUTS: BG314
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поддръжка на МПС за срок от 24 месеца за нуждите на ТП ДГС Плевен

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50100000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Марка Модел Рама Кубатура Година Двигател 1.Тойота EН 2649 КА Хайлукс AHTFR22G606046311 2500 2011 г. Дизел 2. Тойота ЕН 2831 ВТ Хайлукс AHTFR22G706018100 2500 2009 г. Дизел 3. Тойота ЕН 1369 ВН Хайлукс МРОHR29G802027425 2500 2009 г. Дизел 4. ВАЗ ЕН 3807 ВТ 21214 ХТА21214081898198 1700 2008 г. Бензин 5. ЛАДА ЕН 3895 ВР 2121 ХТА212140А1959908 1700 2010 г. Бензин 6. ВАЗ ЕН9790 АР 21214 ХТА21214061801539 1700 2006 г. Бензин 7. ВАЗ ЕН 7813 АК 21213 ХТА21213011555641 1700 2001 г. Бензин 8. ВАЗ ЕН 1083 ВТ 21213 ХТА21213011548533 1700 2001 г. Бензин 9. ВАЗ ЕН 8669 АХ 21213 ХТА21213011547887 1700 2001 г. Бензин 10.ВАЗ ЕН 9791 АР 21213 ХТА212130Т1158448 1700 1995 г. Бензин 11.Ситроен ЕН4262 ВС Джъмпи VF7BZWJZA12491939 1900 1999 г. Дизел 12. АУДИ ЕН 8376 ВВ 80 WAUZZZ89ZHA381232 1800 1988 г. Бензин

Стойност, без да се включва ДДС
20000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие съгласно чл. 59, ал. 2 и чл. 60 от ЗОП е определена като абсолютна сума в размер, както следва: 200.00 (двеста лева) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Банковата сметка на възложителя ТП Държавно горско стопанство Плевен: IBAN – BG95CECB979010C7660300 BIC код – CECBBGSF ЦКБ АД – Плевен Банковата гаранция следва да бъде издадена както от банка, намираща се на територията на Република България, така и от друга банка в чужбина. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да съвпада със срока на валидност на офертата. При представяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или съответно в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на поръчката за която се участва. Гаранция за изпълнение съгласно чл. 59, ал. 3 и чл. 60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на участника в размер на 3 % (три процента) от стойността на поръчката, вносима, респ. представена след като участникът бъде определен за изпълнител на поръчката. Гаранциите във формата на парична сума се внасят по банков път по сметка на ТП ДГС Никопол: IBAN – BG95CECB979010C7660300 BIC код – CECBBGSF ЦКБ АД – Плевен а банковата гаранция – оригинал, издаден от българска или чуждестранна банка със срок на валидност – с 30 /тридесет/ дни по–дълъг от срока на договора. При представяне на гаранцията за изпълнение, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка: А/ оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; Б/ е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Гаранциите за участие на участниците се освобождават: 1. на отстранените участници в срок 5 /пет/ работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. на класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 /пет/ работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 /пет/ работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 4. Когато с влязло в сила решение Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Възложителят освобождава гаранциите по т. 1, 2 и 3 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора от участника, определен за изпълнител на поръчката. Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, съгласно предложената оферта (неразделна част от настоящия договор) сума за: 1 Часова ставка с включени разходи (труд, механизация и доставно - складови разходи) в лева / час без ДДС 2. За всеки извършен ремонт следва да се съставя протокол съдържащ: - вид за повредата; - извършената работа; - вложените резервни части, материали и консумативи; - данните от фактурата за закупуването им, материали и консумативи; - времетраене на извършените дейности, който се подписва от двете страни . 3. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ, заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, стойността на вложените резервни части, материали и консумативи, необходими при извършване на ремонтни дейности, по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, което се доказва с прилагане на копие на фактура за закупените и вложени резервни части и материали, заедно с издадената от него оригинална фактура за извършените дейности. 4.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща стойността на извършения ремонт и вложените части, в срок до 30 дни по банков път по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след представяне на фактура в отдел „Счетоводство" при ТП- ДГС Плевен и двустранно подписани протоколи за приемане на извършената работа. 5.Не могат да бъдат фактурирани части, които са в гаранционен срок. 6.Репатрирането на автомобилите в случаите на текущ ремонт са за сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. 7.Общата стойност на всички извършени плащания по договора не може да надвишава определения финансовия лимит за автомобилите на ТП- ДГС Плевен, възлизащ на 20000.00 лв. без ДДС;

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата следва да съдържа:1. Оферта по образец – Приложение № 1.; 2. Документ за закупена документация за участие – заверено копие (в случай, че същата е закупена).; 3. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума.; 4. Представяне на участника, което включва: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.; 5. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.; 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал.8, т.2 от ЗОП (освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата). (Приложение №3); 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 и ал. 2 от Закона за обществени поръчки относно използването на подизпълнители - Приложение № 9. Посочват се подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, в случаите когато участника предвижда участие на такива и дела на тяхното участие. Подизпълнителите да трябва да отговарят само на условията по чл. 47, ал.1 и 5 от ЗОП; подизпълнителите следва да се посочват в офертата и да докажат, че за тях не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и 5 от ЗОП; екземпляр от проекто-договорът се подписва и от подизпълнителя, същият трябва да го попълни съгласно условията, важащи за изпълнителя; разплащане при наличие на договор за подизпълнение – приемането на работата се извършва в присъствието на изпълнителя и подизпълнител/и; не се извършва окончателно плащане без доказателства за разплащане към подизпълнителите; забранява се превъзлагане.; Декларация по чл. 55, ал. 5 от Закона за обществени поръчки за съгласие от подизпълнителя - Приложение № 2. Изискванията към подизпълнителите се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на подизпълнители участникът представя - подписани от подизпълнителите Декларация– Приложение № 3; Декларация– Приложение № 4.; 8. Декларация по чл.47, ал.1, 5, 9, ал.2, т.4 от Закона за обществени поръчки – Приложение № 4.; 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от Закона за обществени поръчки за съгласие с проекто договора – Приложение №5.; 10. Списък по по чл. 56, ал. 1, т. 14 от Закона за обществени поръчки – Приложение № 14; 11. Подписан и подечатан проект на договор: Приложение № 12.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Размера на финансовия ресурс, с който разполага кандидатът или участникът – минимум 50% от стойността на поръчката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Кандидатите или участниците могат да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1. удостоверениe от банкa; 2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 1 от Закона за обществени поръчки. Приложение № 8 - Прилага се документ, доказващ че участникът разполага със сервизна база / бази на територията на гр. Плевен, общ. Плевен – документ за собственост, договор за наем или друг.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Приложение № 6 от документацията за участие – декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги, свързани с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, съгл. чл. 51, ал. 1, т. 1 от Закона за обществени поръчки; /Минимум един изпълнен договор за услуга и доставка, сходен с предмета на поръчката/

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.04.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Комплектът офертни документи може да бъде закупен всеки работен ден срещу заплащане на сумата от 5 /пет/ лева без ДДС, внесена по сметката на възложителя ТП Държавно горско стопанство Плевен: IBAN – G95CECB979010C7660300 BIC код: CECBBGSF при ЦКБ АД – Плевен Документацията е платима в случай, че участникът е заявил, че иска да получи документацията разпечатана в административната сграда на ТП ДГС Никопол или същата да му бъде изпратена по пощата. Съгласно чл. 28, ал. 6 от ЗОП документацията за участие се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка, като в този случай съответното лице дължи заплащане на цената на документацията, посочена в обявлението. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на Интернет страницата на Северозападно държавно предприятие - www. szdp.bg, „Профил на купувача“.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.05.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.05.2016 г.  Час: 09:00
Място

Административна сграда на ТП ДГС Плевен, - гр. Плевен, ул. Сан Стефано" № 37

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ