00848-2016-0003
Технически редакции | ||
07.04.2016 11:18 ч. : | 07/04/2016 11:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
07.04.2016 11:18 ч. : | 07/04/2016 11:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Кърджали: Покупка
Доставки
МБАЛ Д-р Атанас Дафовски АД, бул.Беломорски №53, За: Снежана Карагьозова, Р България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 68241, E-mail: hospital_kj@abv.bg, Факс: 0361 68295
Място/места за контакт: МБАЛ Д-р Атанас Дафовски АДИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.hospital-kj.com..
Адрес на профила на купувача: http://www.hospital-kj.com/procurement2/view/101.
Електронен достъп до информация: http://www.hospital-kj.com/procurement2/view/101.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
„Доставка на хранителни продукти по обособени позиции за нуждите на МБАЛ „Д-р Атанас Дафовски" АД гр.Кърджали”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Откритата процедура е за периодично повтарящи се доставки на хранителни продукти за нуждите на МБАЛ "Д-р Атанас Дафовски" - АД, гр. Кърджали – ВЪЗЛОЖИТЕЛ, съгласно приложената количествена спецификация с цел избор на доставчик по посочените обособени позиции и сключване на договор за доставка за 24/двадесет и четири/ месеца, при най-благоприятни за МБАЛ "Д-р Атанас Дафовски" - АД, гр. Кърджали условия. Кандидатите и участниците задължително оферират /попълват/ всичките редове, които са включени в обособената позиция. Оценката на ценовото предложение е обща за обособената позиция. При непопълване на всички редове в обособената позиция, комисията ще предложи участникът за отстраняване по съответната обособена позиция.
15800000
Описание:
ДА
НЕ
Общата стойност на поръчката се определя в лева, съгласно стойността на класираните на първо място предложения по обособени позиции. Посочените количества по количествената спецификация са ориентировъчни и не пораждат задължение за МБАЛ „Д-р Атанас Дафовски“ АД гр.Кърджали да ги закупи в целия прогнозен обем. Фактическото изпълнение на обществената поръчка се определя на базата прием на пациенти и финансова обезпеченост на изпълнението на поръчката.
НЕ
ДА
24
Гаранцията за участие в процедурата е 1% от прогнозната стойност на обособената позиция, определена за всяка обособена позиция по отделно и подробно посочена в техническата спецификация в документацията за участие в процедурата. Участниците, които са вписани регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквиввалентен регистър на държава членка на Европейския съюз и участват по обособена позиция №8 Консервирани плодове и зеленчуци, захарни изделия съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП не представят гаранция за участие. Кандидатът или участникът избира сам формата на гаранцията за участие – банкова гаранция или парична. Когато кандидатът или участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 (сто и осемдесет) календарни дни от датата на представяне на офертата. Когато кандидатът или участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: Банка: ”ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК” АД – КЛОН КЪРДЖАЛИ Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 09IABG74971000243300 При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Кандидатът или участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. Кандидатът или участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност 180 (сто и осемдесет) календарни дни от датата на представяне на офертата, и че е за настоящата обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на поръчката без включен ДДС. Участниците, които са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава членка на Европейския съюз и участват по обособена позиция №8 Консервирани плодове и зеленчуци, захарни изделия в съответствие с чл.59, ал.6 от ЗОП не представят гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Определеният изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.
Плащането се извършва отсрочено, чрез банков превод в левове, в срок от 60/шестдесет/ дни след представяне на фактурата. Забележка: Участниците, които са представили срок за разплащане по- малък от минимално изискуемия от възложителя се отстраняват от участие в процедурата.
Плик 1 - “Документи за подбор”- В този плик се поставят документите отнасящи се до критериите за подбор на участниците или кандидатите: 1. Представяне на участника – Образец №1;2. Списък на документите, съдържащ вида и броя на документите в офертата – подписан и подпечатан от участника – Образец №11;3. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП - Приложение №1 към Образец №1;4. Декларация за създаване на обединение – Образец №2; 5. Декларация от подизпълнител – Образец №3; 6. Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани с юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици от участници/подизпълнители - Образец №4;7. Доказателства за технически възможности на на участника съгласно чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП. 7. Декларация по по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП – Образец №6;8. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на банковата гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 9. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП съгласно посоченото в ІІ „Изисквания към участниците”, т.2.1.4 „Технически изисквания”, т.2.1.4.1„Изискуеми документи и информация”; 10. Декларация за приемане на условията по договора – Образец №9; 11. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Забележка: Ако кандидатите или участниците участват като обединение или консорциум представят документи за участие съгласно изискванията на ЗОП. „Плик №2 - „Предложение за изпълнение на поръчката по обособена позиция №………………” – В този плик се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката: а) „Техническо предложение“ - Образец №7 по обособена позиция №…………………, б) Приложение №1 към техническата оферта по обособена позиция №……………. - на хартиен носител; в) Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП – ако е приложимо. Плик №3 - „Предлагана цена по обособена позиция №……………….” – В този плик се поставя ценовото предложение на участника: а) „Предлагана цена” - Образец №8 по обособена позиция №……………….. б) Приложение №2 към ценовата оферта по обособена позиция №…………….. – на електронен и хартиен носител. Извън плика №3 с надпис “Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които и по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика “Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и № 3 се представят за всяка от позициите по отделно / ако участник участва по три обособени позиции ще представи плик № 1 – 1 брой, плик № 2 – 3 броя и плик № 3 – 3 броя - за всяка обособена позиция по отделно/. Пликове № 2 - „Предложение за изпълнение на поръчката” и Плик № 3 - „Предлагана цена”, когато са повече от един не се поставят в общи пликове, а се поставят в насипно състояние в общия плик.
Не се изискват.
Няма
1. Списък на доставките за доставка на хранителни продукти, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка – удостоверение издадено от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Описание на техническото оборудване, база и транспорт, които ще бъдат използвани при осъществяване на доставките, отговарящи на хигиенните изисквания за производство, съхранение и транспортиране на стоките съгласно нормативни изисквания, доказани с документи за собственост или за ползване. 3. Декларация, че предлаганите продукти и доставените стоки да отговарят на действащото законодателство, по отношение на тяхното качество и безопасност за консумация от хора, съпроводени с документи удостоверяващи това – за всяко доставено количество – свободен текст. 4. Копие на Актуално удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните, за производство и търговия с храни, обхващащо групите храни, за които участникът участва по обособени позиции, издадено от компетентен орган. 5. Декларация, че предлаганите хранителни продукти отговарят на изискванията на възложителя в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата – свободен текст. 6. Декларация, че предлаганите хранителни продукти ще бъдат с минимален остатъчен срок на годност не по-малък от 60% от общия срок на годност – свободен текст. 7. Декларация, че участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава членка на Европейския съюз – свободен текст. Забележка: Отнася се само за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания при участието им по обособена позиция №8 Консервирани плодове и зеленчуци, захарни изделия е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписването в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хора с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители.
1. Участниците да имат изпълнени минимум 10/десет/ доставки през последните три години, считано от датата на подаване на офертата; 2. Да разполага минимум с един брой автомобил (собствен или нает), регистриран съгласно изискванията на действащото законодателство – чл.6 от Регламент №852 от 2004г. и отговарящ на изискванията за транспортиране на хранителни продукти по обособени позиции, за които участникът е подал оферта; 3. Предлаганите продукти и доставените стоки да отговарят на действащото законодателство, по отношение на тяхното качество и безопасност за консумация от хора, съпроводени с документи удостоверяващи това – за всяко доставено количество. Опаковките на доставените хранителни продукти да отговарят на Наредбата за изискванията за етикиране и представянето на храните и други специални нормативни и подзаконови нормативни актове и на изискванията на възложителя посочени в документацията за участие в процедурата. 4. Да притежава (собствен или нает) търговски обект за търговия с хранителни продукти на едро или дребно, регистриран съгласно изискванията на чл.12 от Закона за храните. 5. Предлаганите хранителни продукти да отговарят на изискванията на възложителя в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата; 6. Минимален остатъчен срок на годност на хранителните продукти не по-малък от 60% от общия срок на годност. 7. Участниците, специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания да бъдат вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквиввалентен регистър на държава членка на Европейския съюз. Кандидатът или участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи някои от изброените по-горе документи или не отговаря на посочените изисквания.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
Залата на V етаж в МБАЛ Д-р Атанас Дафовски АД
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
Срока за изпращането на решението и обявлението за настоящата обществена поръчка, която попада в случаите на чл.64, ал.1 от ЗОП, е 52 дни. В съответствие с предвиденото изпращане на обявлението по електронен път и предвидено предоставяне на достъп до документацията по електронен път, на основание чл.64, ал.3 от ЗОП, срока е намален със 7 дни и с още 5 дни. Обособена позиция №8 Консервирани плодове и зеленчуци, захарни изделия е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно нормата на на чл.120, ал.5, т.1 от Закона за обществените поръчки
07.04.2016 г.
Доставка на други хранителни продукти
15800000
Описание:
Подробно описани по вид и количество в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.
Доставка на зърнени храни и храни на зърнена основа.
15800000
Описание:
Подробно описани по вид и количество в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.
Доставка на месо и местни продукти
15800000
Описание:
Подробно описани по вид и количество в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.
Доставка на пилешко месо и продукти от пилешко месо
15800000
Описание:
Подробно описани по вид и количество в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.
Доставка на колбаси
15800000
Описание:
Подробно описани по вид и количество в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.
Доставка на риба
15800000
Описание:
Подробно описани по вид и количество в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.
Доставка на плодове, зеленчуци - пресни.
15800000
Описание:
Подробно описани по вид и количество в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.
Доставка на консервирани плодове и зеленчуци, захарни изделия. Тази обособена позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
15800000
Описание:
Подробно описани по вид и количество в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.
Доставка на мляко
15800000
Описание:
Подробно описани по вид и количество в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.
Доставка на млечни продукти
15800000
Описание:
Подробно описани по вид и количество в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.
Доставка на масла и мазнини
15800000
Описание:
Подробно описани по вид и количество в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.