Версия за печат

00848-2016-0003

BG-Кърджали: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 108501669

МБАЛ Д-р Атанас Дафовски АД, бул.Беломорски №53, За: Снежана Карагьозова, Р България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 68241, E-mail: hospital_kj@abv.bg, Факс: 0361 68295

Място/места за контакт: МБАЛ Д-р Атанас Дафовски АД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.hospital-kj.com..

Адрес на профила на купувача: http://www.hospital-kj.com/procurement2/view/101.

Електронен достъп до информация: http://www.hospital-kj.com/procurement2/view/101.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на хранителни продукти по обособени позиции за нуждите на МБАЛ „Д-р Атанас Дафовски" АД гр.Кърджали”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
склад за хранителни продукти към кухненски блок в МБАЛ Д-р Атанас Дафовски - АД, гр. Кърджали, бул.Беломорски №53
Код NUTS: BG425
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Откритата процедура е за периодично повтарящи се доставки на хранителни продукти за нуждите на МБАЛ "Д-р Атанас Дафовски" - АД, гр. Кърджали – ВЪЗЛОЖИТЕЛ, съгласно приложената количествена спецификация с цел избор на доставчик по посочените обособени позиции и сключване на договор за доставка за 24/двадесет и четири/ месеца, при най-благоприятни за МБАЛ "Д-р Атанас Дафовски" - АД, гр. Кърджали условия. Кандидатите и участниците задължително оферират /попълват/ всичките редове, които са включени в обособената позиция. Оценката на ценовото предложение е обща за обособената позиция. При непопълване на всички редове в обособената позиция, комисията ще предложи участникът за отстраняване по съответната обособена позиция.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата стойност на поръчката се определя в лева, съгласно стойността на класираните на първо място предложения по обособени позиции. Посочените количества по количествената спецификация са ориентировъчни и не пораждат задължение за МБАЛ „Д-р Атанас Дафовски“ АД гр.Кърджали да ги закупи в целия прогнозен обем. Фактическото изпълнение на обществената поръчка се определя на базата прием на пациенти и финансова обезпеченост на изпълнението на поръчката.

Стойност, без да се включва ДДС
1193697.5 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е 1% от прогнозната стойност на обособената позиция, определена за всяка обособена позиция по отделно и подробно посочена в техническата спецификация в документацията за участие в процедурата. Участниците, които са вписани регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквиввалентен регистър на държава членка на Европейския съюз и участват по обособена позиция №8 Консервирани плодове и зеленчуци, захарни изделия съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП не представят гаранция за участие. Кандидатът или участникът избира сам формата на гаранцията за участие – банкова гаранция или парична. Когато кандидатът или участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 (сто и осемдесет) календарни дни от датата на представяне на офертата. Когато кандидатът или участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: Банка: ”ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК” АД – КЛОН КЪРДЖАЛИ Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 09IABG74971000243300 При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Кандидатът или участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. Кандидатът или участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност 180 (сто и осемдесет) календарни дни от датата на представяне на офертата, и че е за настоящата обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на поръчката без включен ДДС. Участниците, които са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава членка на Европейския съюз и участват по обособена позиция №8 Консервирани плодове и зеленчуци, захарни изделия в съответствие с чл.59, ал.6 от ЗОП не представят гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Определеният изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва отсрочено, чрез банков превод в левове, в срок от 60/шестдесет/ дни след представяне на фактурата. Забележка: Участниците, които са представили срок за разплащане по- малък от минимално изискуемия от възложителя се отстраняват от участие в процедурата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Плик 1 - “Документи за подбор”- В този плик се поставят документите отнасящи се до критериите за подбор на участниците или кандидатите: 1. Представяне на участника – Образец №1;2. Списък на документите, съдържащ вида и броя на документите в офертата – подписан и подпечатан от участника – Образец №11;3. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП - Приложение №1 към Образец №1;4. Декларация за създаване на обединение – Образец №2; 5. Декларация от подизпълнител – Образец №3; 6. Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани с юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици от участници/подизпълнители - Образец №4;7. Доказателства за технически възможности на на участника съгласно чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП. 7. Декларация по по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП – Образец №6;8. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на банковата гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 9. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП съгласно посоченото в ІІ „Изисквания към участниците”, т.2.1.4 „Технически изисквания”, т.2.1.4.1„Изискуеми документи и информация”; 10. Декларация за приемане на условията по договора – Образец №9; 11. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Забележка: Ако кандидатите или участниците участват като обединение или консорциум представят документи за участие съгласно изискванията на ЗОП. „Плик №2 - „Предложение за изпълнение на поръчката по обособена позиция №………………” – В този плик се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката: а) „Техническо предложение“ - Образец №7 по обособена позиция №…………………, б) Приложение №1 към техническата оферта по обособена позиция №……………. - на хартиен носител; в) Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП – ако е приложимо. Плик №3 - „Предлагана цена по обособена позиция №……………….” – В този плик се поставя ценовото предложение на участника: а) „Предлагана цена” - Образец №8 по обособена позиция №……………….. б) Приложение №2 към ценовата оферта по обособена позиция №…………….. – на електронен и хартиен носител. Извън плика №3 с надпис “Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които и по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика “Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и № 3 се представят за всяка от позициите по отделно / ако участник участва по три обособени позиции ще представи плик № 1 – 1 брой, плик № 2 – 3 броя и плик № 3 – 3 броя - за всяка обособена позиция по отделно/. Пликове № 2 - „Предложение за изпълнение на поръчката” и Плик № 3 - „Предлагана цена”, когато са повече от един не се поставят в общи пликове, а се поставят в насипно състояние в общия плик.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на доставките за доставка на хранителни продукти, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка – удостоверение издадено от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Описание на техническото оборудване, база и транспорт, които ще бъдат използвани при осъществяване на доставките, отговарящи на хигиенните изисквания за производство, съхранение и транспортиране на стоките съгласно нормативни изисквания, доказани с документи за собственост или за ползване. 3. Декларация, че предлаганите продукти и доставените стоки да отговарят на действащото законодателство, по отношение на тяхното качество и безопасност за консумация от хора, съпроводени с документи удостоверяващи това – за всяко доставено количество – свободен текст. 4. Копие на Актуално удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните, за производство и търговия с храни, обхващащо групите храни, за които участникът участва по обособени позиции, издадено от компетентен орган. 5. Декларация, че предлаганите хранителни продукти отговарят на изискванията на възложителя в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата – свободен текст. 6. Декларация, че предлаганите хранителни продукти ще бъдат с минимален остатъчен срок на годност не по-малък от 60% от общия срок на годност – свободен текст. 7. Декларация, че участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава членка на Европейския съюз – свободен текст. Забележка: Отнася се само за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания при участието им по обособена позиция №8 Консервирани плодове и зеленчуци, захарни изделия е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписването в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хора с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците да имат изпълнени минимум 10/десет/ доставки през последните три години, считано от датата на подаване на офертата; 2. Да разполага минимум с един брой автомобил (собствен или нает), регистриран съгласно изискванията на действащото законодателство – чл.6 от Регламент №852 от 2004г. и отговарящ на изискванията за транспортиране на хранителни продукти по обособени позиции, за които участникът е подал оферта; 3. Предлаганите продукти и доставените стоки да отговарят на действащото законодателство, по отношение на тяхното качество и безопасност за консумация от хора, съпроводени с документи удостоверяващи това – за всяко доставено количество. Опаковките на доставените хранителни продукти да отговарят на Наредбата за изискванията за етикиране и представянето на храните и други специални нормативни и подзаконови нормативни актове и на изискванията на възложителя посочени в документацията за участие в процедурата. 4. Да притежава (собствен или нает) търговски обект за търговия с хранителни продукти на едро или дребно, регистриран съгласно изискванията на чл.12 от Закона за храните. 5. Предлаганите хранителни продукти да отговарят на изискванията на възложителя в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата; 6. Минимален остатъчен срок на годност на хранителните продукти не по-малък от 60% от общия срок на годност. 7. Участниците, специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания да бъдат вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквиввалентен регистър на държава членка на Европейския съюз. Кандидатът или участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи някои от изброените по-горе документи или не отговаря на посочените изисквания.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена; тежест: 70
Показател: Обоснован срок на доставака; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19.05.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
19.05.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.05.2016 г.  Час: 12:00
Място

Залата на V етаж в МБАЛ Д-р Атанас Дафовски АД

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Срока за изпращането на решението и обявлението за настоящата обществена поръчка, която попада в случаите на чл.64, ал.1 от ЗОП, е 52 дни. В съответствие с предвиденото изпращане на обявлението по електронен път и предвидено предоставяне на достъп до документацията по електронен път, на основание чл.64, ал.3 от ЗОП, срока е намален със 7 дни и с още 5 дни. Обособена позиция №8 Консервирани плодове и зеленчуци, захарни изделия е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно нормата на на чл.120, ал.5, т.1 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Други хранителни продукти
1) Кратко описание

Доставка на други хранителни продукти

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Подробно описани по вид и количество в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
127134.17 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Зърнени храни и храни на зърнена основа
1) Кратко описание

Доставка на зърнени храни и храни на зърнена основа.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Подробно описани по вид и количество в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
271126.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Месо и местни продукти
1) Кратко описание

Доставка на месо и местни продукти

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Подробно описани по вид и количество в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
118916.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Пилешко месо и продукти от пилешко месо
1) Кратко описание

Доставка на пилешко месо и продукти от пилешко месо

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Подробно описани по вид и количество в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
194098.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Колбаси
1) Кратко описание

Доставка на колбаси

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Подробно описани по вид и количество в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
69108.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Риба
1) Кратко описание

Доставка на риба

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Подробно описани по вид и количество в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
34666.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Плодове, зеленчуци - пресни
1) Кратко описание

Доставка на плодове, зеленчуци - пресни.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Подробно описани по вид и количество в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
86758.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Консервирани плодове и зеленчуци, захарни изделия
1) Кратко описание

Доставка на консервирани плодове и зеленчуци, захарни изделия. Тази обособена позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Подробно описани по вид и количество в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
165838.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Мляко
1) Кратко описание

Доставка на мляко

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Подробно описани по вид и количество в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
24493.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Млечни продукти
1) Кратко описание

Доставка на млечни продукти

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Подробно описани по вид и количество в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
72260 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция Масла и мазнини
1) Кратко описание

Доставка на масла и мазнини

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Подробно описани по вид и количество в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
29296.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24