00038-2016-0025
Технически редакции | ||
06.04.2016 14:47 ч. : | 06/04/2016 14:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.04.2016 14:47 ч. : | 06/04/2016 14:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Габрово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Габрово, пл. Възраждане 3, За: Милка Кехайова, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818377, E-mail: mzlateva@gabrovo.bg, Факс: 066 809371
Място/места за контакт: Община ГабровоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.gabrovo.bg/259-.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Упражняване на строителен надзор по време на извършване на строително-монтажни работи на следните обекти от градската среда на Габрово: 1 „Благоустрояване на парк "Колелото" и прилежащи квартални пространства, гр. Габрово“ 2 „Благоустрояване на част от ЦГЧ на Габрово и реконструкция кръстовище „Шиваров мост“ 3 „Изграждане на част от Източна градска улица, гр. Габрово“
Възлагане на обществена поръчка
Обществената поръчка е с предмет: "Упражняване на строителен надзор по време на извършване на строително-монтажни работи на следните обекти от градската среда на Габрово: 1 „Благоустрояване на парк "Колелото" и прилежащи квартални пространства, гр. Габрово“ 2 „Благоустрояване на част от ЦГЧ на Габрово и реконструкция кръстовище „Шиваров мост“ 3 „Изграждане на част от Източна градска улица, гр. Габрово“ Описание на дейността предмет на възлаганата обществена поръчка: • Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал.1, т.1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване, в следния задължителен обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежа; - пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация; - контрол върху предварителния график за изпълнение на СМР; • Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за съответния строеж, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба №3 от 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката, компетентните органи в общинска администрация, РДНСК, РСПБС, Инспекция по труда; • Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. • Предоставяне пред Възложителя на междинни отчети и окончателен отчет при изплащане на извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащи: списък на основните дейности (видове работи) от строежа като цяло, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно необходимите мерки за решаването им. • Изготвяне на Окончателни доклади за съответните строежи, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползване, включително всички технически паспорти и приложенията към тях, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. • Внасяне на съответните окончателни доклади в Общинската администрация; • Участие в огледи на обектите (най-малко 2 огледа – по преценка на Възложителя), съвместно с Възложителя и Изпълнителя на СМР на обектите, в срок до 365 календарни дни, считано от датата на съставяне на Акт обр. 15 за съответния обект, с цел установяване на проявили се дефекти, описването им в тристранен протокол и предприемане на мерки по отстраняването им.
71521000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обществената поръчка е с предмет: "Упражняване на строителен надзор по време на извършване на строително-монтажни работи на следните обекти от градската среда на Габрово: 1 „Благоустрояване на парк "Колелото" и прилежащи квартални пространства, гр. Габрово“ 2 „Благоустрояване на част от ЦГЧ на Габрово и реконструкция кръстовище „Шиваров мост“ 3 „Изграждане на част от Източна градска улица, гр. Габрово“ . Обществената поръчка обхваща изпълнението на следните дейности: • Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал.1, т.1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване, в следния задължителен обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежа; - пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация; - контрол върху предварителния график за изпълнение на СМР; • Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за съответния строеж, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба №3 от 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката, компетентните органи в общинска администрация, РДНСК, РСПБС, Инспекция по труда; • Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. • Предоставяне пред Възложителя на междинни отчети и окончателен отчет при изплащане на извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащи: списък на основните дейности (видове работи) от строежа като цяло, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно необходимите мерки за решаването им. • Изготвяне на Окончателни доклади за съответните строежи, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползване, включително всички технически паспорти и приложенията към тях, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. • Внасяне на съответните окончателни доклади в Общинската администрация; • Участие в огледи на обектите (най-малко 2 огледа – по преценка на Възложителя), съвместно с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на СМР на обектите, в срок до 365 календарни дни, считано от датата на съставяне на Акт обр. 15 за съответния обект, с цел установяване на проявили се дефекти, описването им в тристранен протокол и предприемане на мерки по отстраняването им.
НЕ
550
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранция за участие – парична сума или банкова гаранция в размер на 1 250лв. (хиляда двеста и петдесет лева). Банковите разходи по откриване на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово; Банков код (BIC): STSABGSF; Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910. Ако Участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец № 16 на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от кмета на община Габрово или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертите, посочен в обявлението за обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, и след прилагане на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП не отстранят пропуска, ще бъдат отстранени от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Задържането, усвояване и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово; Банков код (BIC): STSABGSF; Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима и че е в полза на Възложителя. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение трябва да е не по- кратък от 975 календарни дни. Същият започва да тече от сключване на договор за изпълнение на настоящата поръчка. Гаранцията трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец № 17 на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
Схемата на плащанията за всеки отделен обект е следната: 1. Междинни плащания – до 80 % от общата цена по чл. 3, ал.1 за съответния обект. Всяко междинно плащане е процент от договореното възнаграждение за обекта, равняващ се на процентно съотношения на изпълненото и отчетеното с Акт 19 спрямо договореното за обекта СМР. Плащането се извършва в срок до 30 календарни дни след представяне на междинен отчет на изпълнителя за изпълняваните дейности и фактура. 2. Окончателно плащане - изравнително плащане до оставащата сума от стойността на договора по чл. 3, ал.1 за съответния обект след внасяне на искане пред ДНСК за сформиране на държавна приемателна комисия. Плащането се извършва в срок до 30 календарни дни след внасяне на искането и представяне на фактура.
Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. За доказване на регистрация на участника в професионален или търговси регистър в държавата, в която е установен, или за представяне на декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка, изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в Обединението сключват договор. Договорът за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен в оригинал или в заверено копие, като в текста му задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват партньорите в него. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен и анекс към първоначално сключения договор. Анексът следва да бъде представен в оригинал или в заверено копие. Договорът /анексът/ трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1. всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 2. е определен представляващия член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 3.изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на представляващия член на обединението; 4. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 5. разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението/консорциума; 6. участниците в обединението трябва задължително да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен договор за създаването на обединение или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата и участникът не отстрани тези пропуски при спазване на условията, разписани в чл. 68, ал.8 и ал.9 от ЗОП – участникът ще да бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
Община Габрово ще проведе настоящата процедура за избор на изпълнител. В случай, че след нейното провеждане бъде Обществената поръчка се възлага в рамките на проект на Община Габрово "Габрово - инвестиции за изграждане на съвременна градска среда", подготвен за кандидатстване по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020. Община Габрово ще проведе настоящата процедура за избор на изпълнител. В случай, че след нейното провеждане бъде осигурен финансов ресурс от Управляващия орган на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020 (УО на ОПРР), чрез сключване на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ за изпълнение на проекта, ще се сключи договор с изпълнител за реализиране на услугата. Строителните дейности на обекти „Благоустрояване на парк "Колелото" и прилежащи квартални пространства, гр. Габрово“, „Благоустрояване на част от ЦГЧ на Габрово и реконструкция кръстовище „Шиваров мост“ и „Изграждане на част от Източна градска улица, гр. Габрово“ също ще се реализират при условие, че бъде осигурен финансов ресурс по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020.
ДА
Съобразно ЗУТ и ЗКАИИП.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя – www.gabrovo.bg, профил на купувача. Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на място в деловодството на Община Габрово на адрес: 5300 гр. Габрово, пл. „Възраждане” № 3, всеки работен ден между 8:15 ч. и 17:00 ч. или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес за негова сметка. В тези случай Възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е посочена в обявлението и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на Общината или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка: BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.
Български
180
сграда на Община Габрово, Заседателна зала, ет. 3
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване или други лица при спазване на установения режим за достъп в сградата на Община Габрово. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Обществената поръчка се възлага в рамките на проект на Община Габрово "Габрово - инвестиции за изграждане на съвременна градска среда", подготвен за кандидатстване по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020. Община Габрово ще проведе настоящата процедура за избор на изпълнител. В случай, че след нейното провеждане бъде осигурен финансов ресурс от Управляващия орган на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020 (УО на ОПРР), чрез сключване на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ за изпълнение на проекта, ще се сключи договор с изпълнител за реализиране на услугата. Строителните дейности на: „Благоустрояване на парк "Колелото" и прилежащи квартални пространства, гр. Габрово“, „Благоустрояване на част от ЦГЧ на Габрово и реконструкция кръстовище „Шиваров мост“ и „Изграждане на част от Източна градска улица, гр. Габрово“ също ще се реализират при условие, че бъде осигурен финансов ресурс по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020.
Продължава от Раздел III.2.1)..7. Договор за създаване на обед.за участие в поръчката (когато участникът е обед., което не е юрид. лице) – договорът за създаване на обед. за участие в поръчката, следва да бъде представен в ориг. или заверено копие. В случай че обед. не е създадено специално за участие в настоящата поръчка, следва да бъде представен и анекс (в ориг.или в заверено копие) към първоначално сключения договор. 8. Декл. от членовете на обед./консорциума (Обр.№ 4) - В случай, че участник в поръчката е обед., декл. се представя от всеки член на обед. Ако участникът не е обед., декл. не се попълва и прилага;9. Декл., че участникът е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката (Обр. № 5);10. Декл., че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката (Обр. № 6);11. Декл.за приемане на условията в проекта на договор (Обр.№ 7); 12. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително мин. цена на труда и условията на труд (Обр. № 8). Справка може да бъде направена в НАП, НОИ, Агенция по заетостта; 13.Доказателства за техн. възможности и квалификация на участника; 14.Декл. за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Обр. № 11. Декл. се попълва от представляващите участника. В случай че участникът е юрид.лице, декл.се подписва задължително от лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. В случай че участникът е обед., декл. се представя от представляващите на членовете включени в обед.В случай че участник ще използва ресурсите на подизп., декл. се попълва и от подизпълнителите;15. Декл. за съгласие за участие като подизп. - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (Обр. № 12), ако е приложимо.В случай че участник няма да използва ресурсите на подизп., декл. Обр. № 12 не се попълва и не се прилага;16. Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икон. и фин. отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - Обр.№ 13. В случай, че участникът е юрид. лице, декл. се подава задължително от всички лица, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обед., декл. се представя за всяко физ. или юрид. лице, включено в обед., съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП, при спазване на изречение първо от поясненията. Когато деклараторът е чуждестр. гражданин, декл., която е на чужд език се представя и в превод.Когато участникът предвижда участие на подизп., документът се представя за всеки един от тях, съобразно чл. 47, ал. 8 от ЗОП, при спазване на изречение първо от поясненията. Когато участник в процедурата е обед., което не е юрид. лице, документите по т. 4.1 и т.4.2 се представят за всяко физ. или юрид. лице, включено в обединението, а документите по т. 4.3 и т. 13 се представят само за участниците, чрез които обед. доказва съответствието си с критериите за подбор. Декл. по т.12 се представя само за участниците в обед., които ще изпълняват дейности, свързани със услугата. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” съдържа: Техн. предложение за изпълнение на поръчката (Обр. № 14) и Декл.по чл. 33, ал. 4 от ЗОП /свободен текст/ - ако е приложима. Плик № 3 „Предлагана цена” съдържа: попълнен образец на „Ценова оферта“ (Обр.№ 15). Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за който са налице обстоятелства по чл.47,ал.2 т. 1-т.5 от ЗОП. Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл.64, ал.3, във връзка с чл.14, ал.3 от ЗОП и ще съкрати срока от 40 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електр. път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявл. е осигурен пълен достъп по електр. път до документацията за участие и в настоящото обявл. е посочен интернет адресът, на който документац. може да бъде намерена.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съобразно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП, а именно: Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
06.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ