Версия за печат

00038-2016-0025

BG-Габрово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл. Възраждане 3, За: Милка Кехайова, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818377, E-mail: mzlateva@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.gabrovo.bg/259-.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Упражняване на строителен надзор по време на извършване на строително-монтажни работи на следните обекти от градската среда на Габрово: 1 „Благоустрояване на парк "Колелото" и прилежащи квартални пространства, гр. Габрово“ 2 „Благоустрояване на част от ЦГЧ на Габрово и реконструкция кръстовище „Шиваров мост“ 3 „Изграждане на част от Източна градска улица, гр. Габрово“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр. Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка е с предмет: "Упражняване на строителен надзор по време на извършване на строително-монтажни работи на следните обекти от градската среда на Габрово: 1 „Благоустрояване на парк "Колелото" и прилежащи квартални пространства, гр. Габрово“ 2 „Благоустрояване на част от ЦГЧ на Габрово и реконструкция кръстовище „Шиваров мост“ 3 „Изграждане на част от Източна градска улица, гр. Габрово“ Описание на дейността предмет на възлаганата обществена поръчка: • Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал.1, т.1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване, в следния задължителен обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежа; - пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация; - контрол върху предварителния график за изпълнение на СМР; • Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за съответния строеж, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба №3 от 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката, компетентните органи в общинска администрация, РДНСК, РСПБС, Инспекция по труда; • Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. • Предоставяне пред Възложителя на междинни отчети и окончателен отчет при изплащане на извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащи: списък на основните дейности (видове работи) от строежа като цяло, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно необходимите мерки за решаването им. • Изготвяне на Окончателни доклади за съответните строежи, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползване, включително всички технически паспорти и приложенията към тях, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. • Внасяне на съответните окончателни доклади в Общинската администрация; • Участие в огледи на обектите (най-малко 2 огледа – по преценка на Възложителя), съвместно с Възложителя и Изпълнителя на СМР на обектите, в срок до 365 календарни дни, считано от датата на съставяне на Акт обр. 15 за съответния обект, с цел установяване на проявили се дефекти, описването им в тристранен протокол и предприемане на мерки по отстраняването им.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществената поръчка е с предмет: "Упражняване на строителен надзор по време на извършване на строително-монтажни работи на следните обекти от градската среда на Габрово: 1 „Благоустрояване на парк "Колелото" и прилежащи квартални пространства, гр. Габрово“ 2 „Благоустрояване на част от ЦГЧ на Габрово и реконструкция кръстовище „Шиваров мост“ 3 „Изграждане на част от Източна градска улица, гр. Габрово“ . Обществената поръчка обхваща изпълнението на следните дейности: • Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал.1, т.1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване, в следния задължителен обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежа; - пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация; - контрол върху предварителния график за изпълнение на СМР; • Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за съответния строеж, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба №3 от 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката, компетентните органи в общинска администрация, РДНСК, РСПБС, Инспекция по труда; • Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. • Предоставяне пред Възложителя на междинни отчети и окончателен отчет при изплащане на извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащи: списък на основните дейности (видове работи) от строежа като цяло, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно необходимите мерки за решаването им. • Изготвяне на Окончателни доклади за съответните строежи, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползване, включително всички технически паспорти и приложенията към тях, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. • Внасяне на съответните окончателни доклади в Общинската администрация; • Участие в огледи на обектите (най-малко 2 огледа – по преценка на Възложителя), съвместно с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на СМР на обектите, в срок до 365 календарни дни, считано от датата на съставяне на Акт обр. 15 за съответния обект, с цел установяване на проявили се дефекти, описването им в тристранен протокол и предприемане на мерки по отстраняването им.

Прогнозна стойност без ДДС
125000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

550


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранция за участие – парична сума или банкова гаранция в размер на 1 250лв. (хиляда двеста и петдесет лева). Банковите разходи по откриване на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово; Банков код (BIC): STSABGSF; Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910. Ако Участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец № 16 на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от кмета на община Габрово или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертите, посочен в обявлението за обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, и след прилагане на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП не отстранят пропуска, ще бъдат отстранени от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Задържането, усвояване и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово; Банков код (BIC): STSABGSF; Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима и че е в полза на Възложителя. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение трябва да е не по- кратък от 975 календарни дни. Същият започва да тече от сключване на договор за изпълнение на настоящата поръчка. Гаранцията трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец № 17 на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Схемата на плащанията за всеки отделен обект е следната: 1. Междинни плащания – до 80 % от общата цена по чл. 3, ал.1 за съответния обект. Всяко междинно плащане е процент от договореното възнаграждение за обекта, равняващ се на процентно съотношения на изпълненото и отчетеното с Акт 19 спрямо договореното за обекта СМР. Плащането се извършва в срок до 30 календарни дни след представяне на междинен отчет на изпълнителя за изпълняваните дейности и фактура. 2. Окончателно плащане - изравнително плащане до оставащата сума от стойността на договора по чл. 3, ал.1 за съответния обект след внасяне на искане пред ДНСК за сформиране на държавна приемателна комисия. Плащането се извършва в срок до 30 календарни дни след внасяне на искането и представяне на фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. За доказване на регистрация на участника в професионален или търговси регистър в държавата, в която е установен, или за представяне на декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка, изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в Обединението сключват договор. Договорът за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен в оригинал или в заверено копие, като в текста му задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват партньорите в него. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен и анекс към първоначално сключения договор. Анексът следва да бъде представен в оригинал или в заверено копие. Договорът /анексът/ трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1. всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 2. е определен представляващия член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 3.изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на представляващия член на обединението; 4. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 5. разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението/консорциума; 6. участниците в обединението трябва задължително да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен договор за създаването на обединение или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата и участникът не отстрани тези пропуски при спазване на условията, разписани в чл. 68, ал.8 и ал.9 от ЗОП – участникът ще да бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Община Габрово ще проведе настоящата процедура за избор на изпълнител. В случай, че след нейното провеждане бъде Обществената поръчка се възлага в рамките на проект на Община Габрово "Габрово - инвестиции за изграждане на съвременна градска среда", подготвен за кандидатстване по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020. Община Габрово ще проведе настоящата процедура за избор на изпълнител. В случай, че след нейното провеждане бъде осигурен финансов ресурс от Управляващия орган на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020 (УО на ОПРР), чрез сключване на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ за изпълнение на проекта, ще се сключи договор с изпълнител за реализиране на услугата. Строителните дейности на обекти „Благоустрояване на парк "Колелото" и прилежащи квартални пространства, гр. Габрово“, „Благоустрояване на част от ЦГЧ на Габрово и реконструкция кръстовище „Шиваров мост“ и „Изграждане на част от Източна градска улица, гр. Габрово“ също ще се реализират при условие, че бъде осигурен финансов ресурс по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата се изисква участникът да представи следните документи: Плик № 1: „Документи за подбор” - 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (в оригинал) или от изрично упълномощен негов представител; 2. Обща оферта – Обр. №1 ( Когато участникът в процедурата е обединение, офертата се попълва и подписва от лицето, което е упълномощено от членовете на обединението); 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител; 4. Представяне на участника: 4.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата /Обр. № 1.1./; 4.2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от Закона за обществените поръчки за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а”- „д”, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т.1, т. 2, т. 2а, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП /Обр.№ 2/ - Декл. се попълва от представляващите участника. В случай че участникът е юрид. лице, декл. се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай че участникът е обединение, декл.се представя за всяко физ. или юрид. лице, включено в обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декл., която е представена на чужд език, се представя и в официален превод на бълг. език. В случай че участник ще използва ресурсите на подизпълнител, декларация се попълва и от него в съответствие с чл. 47, ал. 8 от ЗОП (В случай че участникът е обед., документите се представят за всяко физ. или юрид. лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП.);4.3. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1 от ЗОП: Валиден документ – заверено от Участника копие на лиценз и основен списък към него, удостоверяващи правото на участника да извършва дейност по упражняване на строителен надзор. Дейността по упражняване на строителен надзор следва да се извърши от лица, на които е издаден лиценз за упражняване на строителен надзор съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ, като съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ тази дейност може да се извършва и от лица, представили копие от документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. В случай, че участникът притежава документ, чийто срок на валидност изтича по време на изпълнение на договора, то той следва да представи към офертата си Декларация (свободен текст), че се задължава да започне своевременно процедура по подновяването на документа, удостоверяващ правото му да извършва дейност по упражняване на строителен надзор, в законоустановения срок, ИЛИ декл. или удостоверение за наличие на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон, когато наличието на регистрация е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на поръчката (В случай че участникът е обединение, документите се представят само от участникът/ците в обединението, който ще изпълни съответната дейност.);5. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция по Обр.№ 16 или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума; 6. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП, съдържаща посочване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизп. и съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на поръчката и предвидените подизпълнители (Обр.№ 3); Продължава в Раздел VI.3) ......
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга - Образец № 9; 2. Доказателство за извършената услуга - под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 3. Списък на техническите лица, които ще участват в изпълнението на поръчката, с посочени за тях образование, професионална квалификация и професионален опит - Образец № 10. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е извършил минимум 1 услуга, еднаква или сходна с предмета на поръчката. За „услуга, сходна с предмета на поръчката”, възложителят ще приема услуги по упражняване на строителен надзор на обекти втора и/или четвърта група, съгласно Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, и III–та кагетория, съгласно чл. 137 от ЗУТ. 2. Участникът трябва да има на разположение човешки ресурс от ключови специалисти, които трябва да са включени в основния заверен списък на правоспособните физически лица, които упражняват дейността. Списъкът е неразделна част от лиценза/удостоверението за упражняване на дейността съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от ЗУТ. Ключовите специалисти трябва да присъстват ежедневно на обекта, съобразно ангажиментите им по време на строителния процес. Участникът следва да отговаря на изискването на чл. 166, ал. 3 от ЗУТ – консултантът не може да сключва договор за строителен надзор за строежи, за които той или наетите от него по трудово правоотношение физически лица са строители и/или доставчици на машини, съоръжения, технологично оборудване, както и свързаните с тях лица по смисъла на Търговския закон. Задължителният минимален състав на екипа трябва да включва ключови специалисти в областите, покриващи предмета на поръчката в съответствие с изискванията на Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, включени в основния списък към лиценза по чл. 167 от ЗУТ, от които минимум три лица, отговарящи на следните изисквания: • Ръководител на екипа, отговарящ на следните минимални изисквания: - придобита образователно-квалификационна степен „магистър” със строително-инженерна специалност транспортно строителство или еквивалент; - минимум 5 години професионален опит по специалността. • Техн. експерт конструкции, отговарящ на следните минимални изисквания: - придобита образователно-квалификационна степен „магистър” със строително-инженерна специалност строителство на сгради и съоръжения или еквивалент; - минимум 3 години професионален опит по специалността; • Техн. експерт озеленяване, отговарящ на следните минимални изисквания: - придобита образователно-квалификационна степен „магистър” със специалност ландшафтна архитектура или еквивалент; - минимум 3 години професионален опит по специалността. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целта трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минимални изисквания за техническите възможности и квалификации на участниците се доказва от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Съобразно ЗУТ и ЗКАИИП.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.05.2016 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя – www.gabrovo.bg, профил на купувача. Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на място в деловодството на Община Габрово на адрес: 5300 гр. Габрово, пл. „Възраждане” № 3, всеки работен ден между 8:15 ч. и 17:00 ч. или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес за негова сметка. В тези случай Възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е посочена в обявлението и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на Общината или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка: BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.05.2016 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.05.2016 г.  Час: 11:00
Място

сграда на Община Габрово, Заседателна зала, ет. 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване или други лица при спазване на установения режим за достъп в сградата на Община Габрово. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се възлага в рамките на проект на Община Габрово "Габрово - инвестиции за изграждане на съвременна градска среда", подготвен за кандидатстване по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020. Община Габрово ще проведе настоящата процедура за избор на изпълнител. В случай, че след нейното провеждане бъде осигурен финансов ресурс от Управляващия орган на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020 (УО на ОПРР), чрез сключване на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ за изпълнение на проекта, ще се сключи договор с изпълнител за реализиране на услугата. Строителните дейности на: „Благоустрояване на парк "Колелото" и прилежащи квартални пространства, гр. Габрово“, „Благоустрояване на част от ЦГЧ на Габрово и реконструкция кръстовище „Шиваров мост“ и „Изграждане на част от Източна градска улица, гр. Габрово“ също ще се реализират при условие, че бъде осигурен финансов ресурс по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020.

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от Раздел III.2.1)..7. Договор за създаване на обед.за участие в поръчката (когато участникът е обед., което не е юрид. лице) – договорът за създаване на обед. за участие в поръчката, следва да бъде представен в ориг. или заверено копие. В случай че обед. не е създадено специално за участие в настоящата поръчка, следва да бъде представен и анекс (в ориг.или в заверено копие) към първоначално сключения договор. 8. Декл. от членовете на обед./консорциума (Обр.№ 4) - В случай, че участник в поръчката е обед., декл. се представя от всеки член на обед. Ако участникът не е обед., декл. не се попълва и прилага;9. Декл., че участникът е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката (Обр. № 5);10. Декл., че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката (Обр. № 6);11. Декл.за приемане на условията в проекта на договор (Обр.№ 7); 12. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително мин. цена на труда и условията на труд (Обр. № 8). Справка може да бъде направена в НАП, НОИ, Агенция по заетостта; 13.Доказателства за техн. възможности и квалификация на участника; 14.Декл. за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Обр. № 11. Декл. се попълва от представляващите участника. В случай че участникът е юрид.лице, декл.се подписва задължително от лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. В случай че участникът е обед., декл. се представя от представляващите на членовете включени в обед.В случай че участник ще използва ресурсите на подизп., декл. се попълва и от подизпълнителите;15. Декл. за съгласие за участие като подизп. - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (Обр. № 12), ако е приложимо.В случай че участник няма да използва ресурсите на подизп., декл. Обр. № 12 не се попълва и не се прилага;16. Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икон. и фин. отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - Обр.№ 13. В случай, че участникът е юрид. лице, декл. се подава задължително от всички лица, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обед., декл. се представя за всяко физ. или юрид. лице, включено в обед., съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП, при спазване на изречение първо от поясненията. Когато деклараторът е чуждестр. гражданин, декл., която е на чужд език се представя и в превод.Когато участникът предвижда участие на подизп., документът се представя за всеки един от тях, съобразно чл. 47, ал. 8 от ЗОП, при спазване на изречение първо от поясненията. Когато участник в процедурата е обед., което не е юрид. лице, документите по т. 4.1 и т.4.2 се представят за всяко физ. или юрид. лице, включено в обединението, а документите по т. 4.3 и т. 13 се представят само за участниците, чрез които обед. доказва съответствието си с критериите за подбор. Декл. по т.12 се представя само за участниците в обед., които ще изпълняват дейности, свързани със услугата. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” съдържа: Техн. предложение за изпълнение на поръчката (Обр. № 14) и Декл.по чл. 33, ал. 4 от ЗОП /свободен текст/ - ако е приложима. Плик № 3 „Предлагана цена” съдържа: попълнен образец на „Ценова оферта“ (Обр.№ 15). Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за който са налице обстоятелства по чл.47,ал.2 т. 1-т.5 от ЗОП. Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл.64, ал.3, във връзка с чл.14, ал.3 от ЗОП и ще съкрати срока от 40 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електр. път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявл. е осигурен пълен достъп по електр. път до документацията за участие и в настоящото обявл. е посочен интернет адресът, на който документац. може да бъде намерена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съобразно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП, а именно: Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ