00085-2016-0011
Технически редакции | ||
06.04.2016 13:22 ч. : | 06/04/2016 11:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.04.2016 13:22 ч. : | 06/04/2016 11:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
Услуги
Военномедицинска академия, бул. Св. Георги Софийски 3, За: инж. Анна Кръстева, Република България 1606, София, Тел.: 02 9225388, E-mail: anna.krasteva@vma.bg, Факс: 02 9523311
Място/места за контакт: ВМА-отдел Медицинска, компютърна техника и комуникационни системиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.vma.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.
Електронен достъп до информация: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Военномедицинска академия, бул. Св. Георги Софийски 3, За: Огняна Димитрова Никодимова, Република БЪлгария 1606, София, Тел.: 02 9225527
Място/места за контакт: ВМА-Явно деловодство-сектор ВходящиПубличноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Абонаментно извънгаранционно сервизно обслужване с включени труд и резервни части на рентгенови апарати за нуждите на ВМА, МБАЛ-София, МБАЛ-Сливен, МБАЛ-Пловдив, МБАЛ-Варна
Обявлението обхваща обществена поръчка
Абонаментно извънгаранционно сервизно обслужване с включени труд и резервни части на рентгенови апарати за нуждите на ВМА, МБАЛ-София, МБАЛ-Сливен, МБАЛ-Пловдив, МБАЛ-Варна
50400000, 50421200
Описание:
НЕ
НЕ
Абонаментно извънгаранционно сервизно обслужване с включени труд и резервни части на рентгенови апарати подробно описани по вид и количество в техническа спецификация Приложение 1
НЕ
НЕ
12
Участникът представя гаранция за участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка, а определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е в размер размер на 1 500.00 /хиляда и петстотин/ лв. Гаранцията за изпълнение по договора е в размер 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС.Гаранциите се представят в една от следните форми - парична сума или банкова гаранция, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. При избор на гаранция под формата на парична сума, то тя следва да се внесе по банков път в лева, по набирателна сметка на ВМА: IBAN BG34BNBG96613300150601; BIC BNBGBGSD; банка БНБ, с основание – „За участие в открита процедура с предмет: „Абонаментното техническо обслужване на ендоскопска, ултразвукова апаратура и системa за обработка, съхранение и пренос на аудио-визуална информация от медицински изследвания”. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, то същата трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни (тридесет дни) след изтичане срока на валидност на офертата на участника. При избор на банкова гаранция същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя – Военномедицинска академия. В банковата гаранция изрично се записват основанията за нейното задържане и усвояване от възложителя при условията на чл. 61 от ЗОП и името на процедурата и обособената/ите позиция/и, за която е открита. Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договора, тя трябва да бъде неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя – Военномедицинска академия и открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни след срока на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора. Всички разходи по представяне на гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнението на поръчката са за сметка на участника, а разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участниците трябва да предвидят и заплатят своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранциите да не бъде по-малък от определения в процедурата. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по гаранцията за участие и за изпълнение се представят и в превод на български език. Гаранциите за участие в процедурата се освобождават, задържат или усвояват от Възложителя по реда и в сроковете по чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка се освобождава или задържа съгласно условията и сроковете, определени в договора. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Удължаване на срока на гаранциите, в случаи на удължаване на срока на валидност на офертите. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от същия закон, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.
Финансиране: Заплащането на услугата предмет на настоящата поръчка ще се иззвършва с бюджетни средства, вкл. и средства от НЗОК. Формиране на цената на услугите: Цената за абонаментно извънгаранционно сервизно обслужване с включени труд и резервни части на рентгенови апарати за нуждите на ВМА, МБАЛ-София, МБАЛ-Сливен, МБАЛ-Пловдив, МБАЛ-Варна се определя в български лева за всеки един от апаратите, съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ – Приложение № 3, неразделна част от настоящия договор. Единични цени без ДДС за един брой апарат са обвързващи за целия срок на изпълнение на поръчката. Месечната абонаментната вноска за извършените услуги, която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща се формира на база сумата от единичните цени на апаратите. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи абонаментно възнаграждение за периода, през който определен рентгенов апарат не е работил поради техническа неизправност, повредата му не е отстранена в рамките на сроковете по т.6.3 от проекта на договор и не се използвал по предназначение, което се установява чрез подписване на констативен протокол, от упълномощени представители на страните по договора. Плащанията ще се извършват по банков път, по сметка на Изпълнителя, при условията на отложено плащане, в срок от 60 (шестдесет) дни след представяне на следните документи: оригинална фактура, протокол за извършени дейности за отчетния период.
В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка не могат да участват физически или юридически лица, както и техни обединения, за които са налице някои от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4, ал.2, т.1, 4 и 5 и ал.5 от ЗОП. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4 и ал. 2, т.1, 4 и 5 от ЗОП. В офертата не могат да бъдат включени като подизпълнители лица, за които са налице някои от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4 и ал. 5 от ЗОП. Пликът, в който се поставя офертата трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1, който съдържа: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – оригинал, по приложен образец; Представяне на участника, включващо административни данни и посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ (и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен – оригинал по приложен образец; Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - оригинал, по приложен образец; При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – оригинал по приложен образец; Документ за гаранция за участие в откритата процедура: оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника по чл. 50, ал. 1, т. 1 от ЗОП, посочени в Раздел III.2.3) „Икономически и финансови възможности” на обявлението за обществената поръчка : не се изискват. Доказателства за технически възможности и квалификация по чл. 51, ал. 1 от ЗОП, съгласно Раздел III.2.3) „Технически възможности” на обявлението за обществена поръчка и в Раздел т. 1.2.2 на Раздел V от тази документация, Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП от участника за предвидени подизпълнители (ако предвижда такива), видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка - оригинал, по приложен Образец ,Декларация за съгласие за участие на подизпълнителя, ако участникът предвижда такъв - оригинал, по приложен Образец, Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник - оригинал, по приложен Образец, Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 за приемане условията на проекта на договора оригинал - приложен Образец, Декларация (оригинал, свободен текст) за срока на валидност на офертата, който не може да е по-кратък от 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от датата, обявена като краен срок за получаване на офертите.Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” с надписани предмет на поръчката и наименованието на участника, в който се поставя техническото предложение, и ако е приложимо – декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП – по приложен Образец. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, с надписани предмет на поръчката и наименованието на участника, който съдържа ценовото предложение на участника по приложен образец.
Документи, доказващи икономическото и финансово състояние на участника - не се изискват
Възложителят не поставя изисквания за финансово и икономическо състояние на участниците
1. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 ЗОП на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, заедна с доказателство за извършените услуги, под формата на удостоверение/я /референция/и/, издадено от получателя или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Декларация – списък чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка. Списъкът следва да съдържа посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на услугата. В списъка се описват /прилагат сертификати за проведено обучение от производитела на рентгеновата апаратура на сервизните инженери, документите за правоспособност за работа с ИЙЛ на служителите, които ще извършват монтаж, демоннтаж, измервания и ремонтни дейности на апаратурата, представляваща източник на йонизиращи лъчения. Към списъка се прилагат декларации за ангажираност на експертите по чл. 51а от ЗОП, които не са служители на участника /ако е приложимо/. 3. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството – (ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентно) на участника за въведена Система за управление на качеството с обхват по предмета на поръчката – заверено копие, придружено с превод на български език, ако е на чужд език. 4. Заверено копие на лицензия от АЯР за работа с ИЙЛ с цел сервизно обслужване, монтаж, демонтаж, измервания и ремонтни дейности 5. Сертификат за система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001 или еквивалентен, с обхват по предмета на поръчката - заверено от участника копие. 6.Сертификат за система за управление на процесите по осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд по стандарт BS OHSAS 18001 или еквивалентен, с обхват по предмета на поръчката - заверено от участника копие.
1. През последните 3 години, считано до датата на представяне на офертата, да е изпълнявал ремонтни и сервизни дейности на медицински апарати - предмет на обществената поръчката. „Еднакви” са услуги по абонаментно сервизно обслужване, вкл. доставка на резервни части на рентгенови апарати. „Сходни” са по абонаментно сервизно обслужване, вкл. доставка на резервни части на апарати за рентгенова и образна диагностика. 2.1 Участникът да разполага с минимум 2 сервизни инженери /на трудов или граждански договор/, които са сертифицирани инженери от производителя на рентгенова апаратура, подлежаща на абонаментно сервизно обслужване. 2.2. Участнинкът следва да разполага с минимум 4 (четири) служители, които притежават правоспособност за работа с ИЙЛ за извършване на техническо обслужване, монтаж, демонтаж, измервания и ремонтни дейности на апаратурата, представляваща източник на йонизиращи лъчения 3. Участникът да има внедрена система за управление на качеството – ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентна, с обхват по предмета на поръчката. 4. Участникът да е лицензиран за работа с ИЙЛ с цел техническо обслужване, монтаж, демонтаж, измервания и ремонтни дейности 5. Участникът да има внедрена система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001 или еквивалентен, с обхват по предмета на поръчката. 6. Участникът да има внедрена система за управление на процесите по осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд по стандарт BS OHSAS 18001 или еквивалентен, с обхват по предмета на поръчката.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
ДА
Обявление в профила на купувача
ДА
Само когато кандидат или участник изиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, документацията се заплаща в размер на 6 (шест) лева, чрез превод по сметка на Възложителя BG43 BNBG 9661 3100 1506 01 BIC BNBGBGSD и след представяне на доказателство за извършено плащане
Всеки от официалните езици на ЕС
120
София, ВМА - партер, зала №10
При извършване на действия на комисията по чл. 68, ал. 4 и 5 , могат да присъстват участниците в тях или упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и наюридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица е необходимо да представят следните документи: документ за самоличност, за упълномощените представители и нотариално заверено пълномощно, за представителите на медиите - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното им положение, по силата на което лицето има право да присъства
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Чл.120 от ЗОП
06.04.2016 г.