00267-2016-0039
Технически редакции | ||
06.04.2016 11:36 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
06.04.2016 11:36 ч. : | 06/04/2016 11:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.04.2016 11:36 ч. : | 06/04/2016 11:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
А) за откриване на процедура
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Петя Гавазова - главен експерт в дирекция Обществени поръчки, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656751, E-mail: otdel_op@abv.bg, Факс: 032 660571
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.plovdiv.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160404eKHm3095380.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ІI: ОТКРИВАНЕ
процедура за възлагане на обществена поръчка
Открита процедура
IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Настоящата обществена поръчка се възлага в изпълнение на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-8.001-0002-С01 „Бюджетна линия (финансов план) на Община Пловдив – Бенефициент по процедура BG16RFOP001-8.001”. С настоящата поръчка се цели да се избере изпълнител за изпълнение на мерки за информация и комуникация, във връзка с изпълнение на дейностите по проекта. Определеният за изпълнител следва да организира два информационни дни с цел запознаване на обществеността с изпълнението на бюджетната линия и ролята на фондовете на Европейски съюз и на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020 г. Определеният за изпълнител, следва да организира два информационни дни, съгласно техническите спецификации от настоящата обществена поръчка, неразделна част от документацията за участие. Всеки информационен ден включва: наем на зала за 2 часа, техническо осигуряване, което включва мултимедиен проектор и преносим компютър с два броя микрофони и кетъринг. Спецификация за кетъринг, който ще бъде организиран за всеки от информационните дни: - наливно кафе – 40 чаши по 100 мл и чай – 20 чаши по 200 мл, пакетчета захар – 80 бр. и сметана 30 бр., сладки – 2 вида по 1 кг., соленки – 2 вида по 1 кг. , PVC бутилки минерална вода по 500мл – 50 бр., сандвичи - 40 бр. с месен продукт по 350 гр. и 10 бр. постен по 350 гр., хапки 4 вида - 4 плата по 40 бр. хапки всяко.
НЕ
НЕ
V: МОТИВИ
Не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или процедури на договаряне.
VI: ОДОБРЯВАМ
обявлението и документацията за участие
VII: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9887315
VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
06.04.2016 г.
Възложител