Версия за печат

00265-2016-0052

BG-Раднево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров № 13, За: По техническите въпроси: Димо Георгиев - инженер ж.п. транспорт; Даниел Демирев - експерт търговия, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3234/; 0417 83305/3073/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Ж.П. Транспорт, отдел Търговски

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура отдел Търговски, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел Търговски

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на съоръжения и ж.п. материали за рехабилитация на гара Разделна“ - реф. № 042/2016 г. – ЗОП

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: DDP складова база на Възложителя в рудник "Трояново-1", с. Трояново /Инкотермс 2010/
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обособена позиция № 1 – Доставка на стрелки и материали за нормални ж.п. линии; Обособена позиция № 2 – Доставка на траверси дървени импрегнирани за нормални ж.п. линии. Материалите ще бъдат вложени при рехабилитацията на железен път и стрелки на гара „Разделна“. Подробно описание на техническите изисквания и условия са подробоно описани в Документацията за участие - Технически спецификации.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34946224, 34947100

Описание:

Стрелки
Траверси

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно технически спецификации към документацията за участие. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс, осигурен от възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по обособените позиции, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
380000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е както следва: за първа обособена позиция - 3 000 лева или равностойността им в евро; за втора обособена позиция - 500 лева или равностойността им в евро. Представят се с офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договор е в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписване на договор и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева: "Първа Инвестиционна Банка"АД - клон гр. Раднево, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05; SWIFT BIC: FINVBGSF, или банкова сметка в евро: „БНП Париба С.А.” АД – клон гр. София, IBAN: BG40 BNPA 9440 1420 0150 10; SWIFT BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Условия на плащане: разсрочено, по банков път, до 30 календарни дни след всяка доставка, срещу представена фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане по доставка, започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол), по същата доставка. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата на всеки участник трябва да съдържа: 1. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие; 3. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващият обединението, в която се декларира разпределението на дейностите; 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП; 5. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива, документи за всеки от подизпълнителите или декларация за липса на подизпълнители; 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 7. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие; 8. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности

За обособена позиция № 1: 1. Участниците да декларират производителите на железопътни стрелки, резервни части за тях и материали за железния път (По образец, приложен в документацията за участие). 2. Производителят на съответното изделие да притежава валиден сертификат по ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват включващ и производство на изделието, което произвежда. Доказва се с копие на сертификата, с превод на български език. За еквивалент на изисквания стандарт възложителят приема и валиден към датата на подаване на офертата сертификат по ISO 9001:2008. 3. Участниците които не са производители, да са оторизирани от производителя на съответното изделие да извършват доставка на неговата продукция. Доказва се с оригинал или заверено от участника копие на документа (оторизационно писмо, пълномощно, дистрибуторски договор или друг документ издаден от производителя). С предложението си за изпълнение на поръчката (техническа оферта) участниците да представят: 1. Декларация за съответствие на предлаганите от тях стрелки, изготвена от производителя, съдържаща номера на сертификата за съответствие, издаден от лице за оценка на съответните железопътни системи, нотифицирано с идентификационен номер в регистъра на Европейската комисия. 2. Декларация от производителя за съответствие на качеството и техническите параметри на предлаганите от тях стрелкови части (рамена релси и кръстовини) с „Техническа спецификация съгласно Технически условия (ТУ) за доставка на железопътни стрелки и части за тях от релси тип 49Е1(S49) и 60Е1 (UIC60). За обособена позиция № 2: 1. Участниците да декларират производителя на предлаганите от него траверси за железния път (По образец, приложен в документацията за участие). 2. Производителите да притежават валиден сертификат по ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват включващ и импрегниране на дървени траверси (Доказва се с копие на сертификата, с превод на български език). За еквивалент на изисквания стандарт възложителят приема и валиден към датата на подаване на офертата сертификат по ISO 9001:2008. 3. Участниците които не са производители, да са оторизирани от производителя на съответното изделие да извършват доставка на неговата продукция. Доказва се с оригинал или заверено от участника копие на документа (оторизационно писмо, пълномощно, дистрибуторски договор или друг документ издаден от производителя). С предложението си за изпълнение на поръчката (техническа оферта) участниците да представят: 1. Декларация за съответствие на предлаганите от тях траверси, изготвена от производителя.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

реф. № 42/2016 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.05.2016 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.05.2016 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.05.2016 г.  Час: 09:30
Място

Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта всеки участник писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и следващи от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на стрелки и материали за нормални ж.п. линии
1) Кратко описание

Доставка на стрелки и материали за нормални ж.п. линии

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34946224

Описание:

Стрелки

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация към документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
324000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на траверси дървени импрегнирани за нормални ж.п. линии
1) Кратко описание

Доставка на траверси дървени импрегнирани за нормални ж.п. линии

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34947100

Описание:

Траверси

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация към документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
56000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12