Версия за печат

00127-2016-0005

BG-Дългопол: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Дългопол, гр. Дългопол, ул. Георги Димитров № 105, За: Атанас Запрянов, Република България 9250, Дългопол, Тел.: 0517 22185, E-mail: eu_pr@dalgopol.org, Факс: 0517 22135

Място/места за контакт: гр. Дългопол, ул. Георги Димитров № 105

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dalgopol.org/.

Адрес на профила на купувача: http://www.dalgopol.org/parts.php?page=2&category_id=44.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изработване на работни проекти , количествено-стойностни сметки и последващо осъществяване на авторски надзор на обекти, с които ще кандидатства община Дългопол за финансиране по ПРСР 2014-2020 за рехабилитация и реконструкция на общинска пътна мрежа, община Дългопол

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Дългопол
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Изработване на работни проекти , количествено-стойностни сметки и последващо осъществяване на авторски надзор на обекти, с които ще кандидатства община Дългопол за финансиране по ПРСР 2014-2020 за рехабилитация и реконструкция на общинска пътна мрежа, община Дългопол” Работните проекти за нуждите на Възложителя следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. Работният проект следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрен от главния архитект на Общината. Извършва се от Възложителя или от упълномощено от него лице, за което Изпълнителят следва да оказва пълно съдействие и подпомагане до получаването на одобрение на изготвения инвестиционен проект. В обяснителните записки проектантите следва подробно да опишат необходимите изходни данни, дейности, технико-икономически показатели, спецификация на предвидените за влагане строителни продукти (материали, изделия, комплекти и системи) с технически изисквания към тях в съответствие с действащи норми и стандарти и технология на изпълнение, количествени и стойностни сметки. Работните проекти се изработват в обхват и съдържание съгласно изискванията на Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Процесът на изготвяне на техническата документация се предшества от осигуряване на скица и виза за проектиране, ако е приложимо. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект следва да отразява и изпълнява изискванията на Възложителя в съответствие с техническото задание / спецификация за изпълнение на поръчката.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000, 71200000, 71220000, 71240000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Архитектурни и свързани с тях услуги
Архитектурно проектиране
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изработване на работни проекти с подробни количествени и количествено- стойностни сметки за реконструкция на общински пътища в община Дългопол, с обща дължина 9970 линейни метра, Изготвянето на работни проекти се възлага на екип от правоспособни проектанти. Работните проекти следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествени и количествено- стойности сметки по приложимите части и една обобщена количествена сметка. В обяснителните записки проектантите подробно описват необходимите изходни данни, дейности, технико-икономически показатели, спецификация на предвидените за влагане строителни продукти (материали, изделия, комплекти и системи) с технически изисквания към тях в съответствие с действащи норми и стандарти и технология на изпълнение. Осъществяване на авторски надзор при изпълнението на строително- монтажните работи Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават квалификация, съответстваща на заложените в процедурата минимални изисквания. Авторският надзор ще бъде упражняван във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително, относно: • Присъствие при съставяне на и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др.; • Наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на изработения от него проект от страна на всички участници в строителството; • Изработване и съгласуване на промени в проектната документация при необходимост по искане на Възложителя и/или по предложение на строителния надзор и др.;

Прогнозна стойност без ДДС
243666.8 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.06.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

5. Гаранции Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. 5.1. Гаранция за участие Гаранцията за участие е в размер 2400 лв. ( две хиляди и четиристотин лева). Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие - парична сума, тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: „Централна кооперативна банка”АД- клон Дългопол; Банков код (BIC): CECBBGSF; Банкова сметка (IBAN): BG 05 CECB 9790 3377 5366 01. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. 5.2. Гаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение е в размер на 2% (два процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка и със срок на валидност – съгласно указаното в договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: „Централна кооперативна банка”АД- клон Дългопол; Банков код (BIC): CECBBGSF; Банкова сметка (IBAN): BG 05 CECB 9790 3377 5366 01 или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Всички останали указания, касаещи гаранциите за участие и изпълнение са подробно описани в РАЗДЕЛ V: УКАЗАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ/УЧАСТНИЦИТЕ на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури във основа на Договор/и за безвъзмездна финансова помощ по мярка 07 „ Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” , Подмярка 7.2 „ Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия” и / или други програми и проекти. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ дължи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ общо възнаграждение в размер на: ................. лв.(без ДДС) и.............. (с включен ДДС), от които : 2.1.1 Цена за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „работен проект” по проектни части от заданието, включително подробни количествени и количествено-стойностни сметки за видовете строително-монтажни работи (СМР), съгласно Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти: ........ лв. (....) без ДДС, с включени всички разходи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по изготвяне на проекта. 2.1.2 Цена за упражняване на авторския надзор по време на строителството, предмет на този договор: ............. лв. (..........) без ДДС с включени всички разходи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за извършване на авторски надзор. 2.2. Заплащането се извършва както следва: 2.2.1. Плащане на стойност 1 000,00 лв. без ДДС от стойността по т. 2.1.1., в срок до 20 (двадесет) работни дни след сключване на настоящия договор и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2.2.2. Сума в размер равна на остатъка от дължимото възнаграждение, посочено в т. 2.1.1, в срок до 20 (двадесет) календарни дни при наличие на получено от Възложителя авансово плащане от Държавен фонд „Земеделие“ по Договор за финансова помощ и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2.2.3. Авансово плащане в размер на 50 % от дължимото възнаграждение посочено в т. 2.1.2, в срок до 20 (двадесет) календарни дни от подписването на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво (обр. 2а) и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2.2.4. Окончателно плащане в размер на сума равна на остатъка от дължимото възнаграждение, посочено в 2.1.2, в срок до 20 (двадесет) календарни дни след въвеждане на обектите в експлоатация и представяне на оригинална фактура от Изпълнителя. 2.3.1.Разходи извършени от Изпълнителя, но неодобрени от финансиращия орган и / или редуцирани не са задължения на Възложителя. 2.4. Плащането се извършва в български лева по банкова сметка, посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват договор помежду си, което се прилага към офертата в копие, който договор следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. - да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и договора следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в договора. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всички изисквания към участниците са подробно описани в указанията към документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено от участника копие на валидна застрахователна полица “Застраховка професионална отговорност” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата, в която са установени. Същата трябва да е придружена с декларация от участника в свободен текст, че в случай, че преди или по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по- малък от срока на договора.Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на обекта на поръчката. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите за доказване на минималните изисквания за икономическо и финансово състояние се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
Минимални изисквания: Заверено копие на Застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171, ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ и декларация в свободен текст, че същата ще да бъде поддържана валидна за целия срок на изпълнение на договора. В случай на обединение – обстоятелствата се удостоверяват от всеки един участник в него, ако е приложимо. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 2.1. Участникът трябва да е изпълнил/извършил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, успешно поне една услуга/услуги, включваща/и проектиране. *Под услуги еднакви или сходни с предмета на поръчката следва да се разбират изпълнение на услуги по проектиране на инфраструктурен или друг обект. Представя се Декларация – Списък на услугите* по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, преди датата на подаване на офертата на участника, с посочване на стойностите, датите и получателите – Приложение № 15 от документацията за участие. Към декларацията се прилагат и доказателства за извършването на услугата съгласно чл. 51, ал.4 от ЗОП – заверено копие на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата му най-малко една услуга еднаква или сходна с предмета на поръчката. *Под услуги еднакви или сходни с предмета на поръчката следва да се разбират изпълнение на услуги по проектиране на инфраструктурен или друг обект. Представя се Декларация – Списък на услугите* по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, преди датата на подаване на офертата на участника, с посочване на стойностите, датите и получателите – Приложение № 15 от документацията за участие. Към декларацията се прилагат и доказателства за извършването на услугата съгласно чл. 51, ал.4 от ЗОП – заверено копие на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. За изпълнение на настоящата поръчка участникът трябва да предложи необходимия експертен състав от ключови експерти, който да извърши дейностите, предмет на настоящата процедура. Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка трябва да разполага като минимум със следните ключови експерти – проектанти по посочените части: •Експерт „Геодезия“ за част „Геодезия“ – с придобита образователна степен магистър „Геодезия“ или еквивалентно и пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; •Експерт „Пътно строителство“ за част „Пътна“ – с придобита образователна степен магистър „Пътно строителство“ или еквивалентно и пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; •Експерт „Конструктор“ за част „Мостови съоръжения“– с придобита образователна степен магистър „Конструкции“ или еквивалентно и пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; •Експерт „ПБЗ“ за част „План за безопасност и здраве“ – с придобита образователна степен магистър в областта на строителство или еквивалентно и пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; •Експерт „ПБ“ за част „Пожарна безопасност“ – с придобита образователна степен магистър в областта на строителството или еквивалентно и притежаващи удостоверение по интердисциплинарна част „ПБ”; •Експерт „ПУСО“ за част „Управление на строителните отпадъци“ – с придобита образователна степен магистър в областта на строителството или еквивалентно, завършил успешно квалификационен курс на обучение: „Нормативен контекст, основни положения и практически указания по приложението на Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали“ и притежаващ такъв сертификат или еквивалент. Допуска се едно и също лице-проектант да бъде изпълнител на повече от една проектна част, когато това лице притежава пълна проектантска правоспособност за съответните части от инвестиционния проект. ** При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. *** Участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите на горното трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Участникът следва да разполага с инженерно-технически екип за изпълнение на поръчката, осигуряващи качественото изпълнение на настоящата поръчка. Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка трябва да разполага като минимум с набора от ключови експерти-проектанти, описани в т. III.2.3. от настоящото обявление. Експертите-проектанти следва да притежават за съответната част от инвестиционния проект, за която са посочени, пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица. Всяко от посочените лица трябва да притежава придобита професионална квалификация за съответната част от инвестиционния проект, за която е посочено. Допуска се едно и също лице-проектант да бъде изпълнител на повече от една проектна част, когато това лице притежава пълна проектантска правоспособност за съответните части от инвестиционния проект. Забележка: Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” да се разбира придобито образование или специалност приравнени към посочените.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Срок за изпълнение на дейностите от поръчката (С); тежест: 10
Показател: Tехническо предложение (Т); тежест: 40
Показател: Предложена цена (Ф); тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.05.2016 г.  Час: 14:00
Място

гр. Дългопол, ул. Георги Димитров № 105

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането на дейностите по настоящата обществена поръчка ще представлява допустими разходи по одобрените проекти на Община Дългопол по „Програма за развитие на селските райони 2014 – 2020“.

VI.3) Допълнителна информация

Проддължение от т. III 1.2. 2.5. Съотношенията на предложената цена за проектиране и авторския надзор към обема на СМР, предмет на поръчката , остава константна величина и задължение за плащане/ възнаграждение при кандидатстване за БФП с част от общия обем на проектираните СМР. Съответните проценти и стойности за всяко заявление за кандидатстване с обем , по-малък от общия обем на проектираните СМР , предмет на този договор, са предмет на допълнително споразумение към договора по настоящата процедура. Стойността на задължението/ възнаграждението е до одобрената стойност от финансиращия орган. 2.6. За направените, но неодобрени от Държавен фонд „Земеделие” разходи, предмет на договора, Възложителят не носи отговорност и не дължи плащане. __________________________________________________________________________________________________________ 1.Документация за участие в процедурата може да бъде намерена на официалния уеб-сайт на Възложителя в „Профила на купувача“ (посочен в раздел І от наст.обявление) от датата на публикуването на Обявлението. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалния уеб-сайт на Възложителя в „Профила на купувача“ (посочен в раздел І от наст.обявление) 2. Обменът на информация между възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; б) по факс на посочения от възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; в) по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; г) чрез комбинация от средствата по букви "а" – "в".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ