Версия за печат

01220-2016-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Висше строително училище Любен Каравелов, ул. Суходолска № 175, За: инж. Борислав Димитров, Република България 1373, София, Тел.: 02 8029137, E-mail: eip@vsu.bg

Място/места за контакт: ул. Суходолска № 175

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vsu.bg.

Адрес на профила на купувача: https://www.vsu.bg/index.php?pid=194.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на електрическа енергия ниско напрежение по свободно договорени цени от координатор на балансираща група.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ул. Суходолска № 175
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на електрическа енергия ниско напрежение от координатор на балансираща група за 2 /два/ броя обекти за нуждите на ВСУ „Л. Каравелов” – София Поръчката се изпълнява в местата на доставка на територията на ВСУ „Л. Каравелов” – София - град към включени в електроразпределителна мрежа обекти на възложителя - 2 броя, находящи се на ул. Суходолска № 175. Срок на изпълнение 12 месеца, считано от датата на влизане в сила на договора. Договорът ще бъде сключен след приключване на сега действащия договор - м. 09.2016 година.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозно количество е определено на база консумирана енергия за периода 01.01.2015 г. до 31.12.2015 г. /12 месеца/ и възлиза на 1 864150 KWh.

Прогнозна стойност без ДДС
320000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 3 200 /три хиляди и двеста/ лева. Гаранция за изпълнение - 4% от прогнозната стойност на договора. Представя се от участника определен за изпълнител в една от следните форми - парична сума, внесена в набирателната сметка на ВСУ Л. Каравелов - БНБ ЦУ София, IBAN: BG 90 BNBG 96613300 1461 01, BIС: BNBGBGSD или под формата на банкова гаранция - оригинална безусловна, неотменяема в полза на ВСУ "Л. Каравелов" със срок на валидност не по-малко от 13 /месеца/.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Собствено финансиране. Плащането се извършва в срок до 30 календарни дни от датата на издаване на фактурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участва всеки, който отговаря на предварително обявените условия от Възложителя, посочени в обявлението и документацията за участие.Всеки участник има право да представи само една оферта, като не се допуска представяне на варианти в офертата. Участниците следва да представят: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; Данни за участника - посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистъри/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата - Образец № 1. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - Образец № 2.; При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; Оферта за участие в открита процедура - Образец № 4; Декларация по чл. 47, ал. 8 от ЗОП – Образец № 5; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 - Образец № 6; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор - Образец № 7; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се извършват от подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка -Образец № 8; Декларация от участника, че разполага с изградена система за мониторинг на измервателна точка, достъпна за Възложителя – on line - свободен текст; Документ за внесена гаранция за участие – представя се в една от следните форми: 1. Парична сума, внесена в банкова сметка на ВСУ: БНБ ЦУ София, IBAN: BG 90 BNBG 96613300 1461 01, BIС: BNBGBGSD - представя се оригинал или заверено копие на вносната бележка (платежно нареждане); 2. Банкова гаранция; Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, 2, 3 и 4 от ЗОП, чл. 47, ал. 2 , т. 1, от ЗОП, и по чл. 47, ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки (ЗОП).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата -Образец № 3; Като доказателство се представя удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата. Валиден лиценз за търговия с електрическа енергия, издаден отДКЕВР в съответствие със ЗЕ, включващ и дейността координатор на балансираща група - заверено копие; Сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват сходен с предмета на поръчката - заверено копие; Като доказателството за извършената доставка участникът представя удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата.
Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил минимум една доставка, еднаква или сходна с предмета на настоящата поръчка. Участникът следва да разполага с валиден лиценз за търговия с електрическа енергия, издаден от ДКЕВР в съответствие със ЗЕ, включващ и дейността координатор на балансираща група. Участникът да разполага със сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват сходен с предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31.05.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.05.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.06.2016 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. Суходолска № 175, ректорат, ет. з, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 ат ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ