Версия за печат

00856-2016-0003

BG-Търговище: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Водоснабдяване и Канализация ООД Търговище, бул. 29-ти Януари №3, За: Гл.Юрисконсулт-Румяна Милушева, Република България 7700, Търговище, Тел.: 0601 61256, E-mail: urist@viktg.com, Факс: 0601 67465

Място/места за контакт: Правен отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.viktg.com.

Адрес на профила на купувача: http://viktg.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160405GuMo521289.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Водоснабдяване и Канализация ООД Търговище, бул. 29-ти Януари №3, За: Николинка Белчева, Република България 7700, Търговище, Тел.: 0601 62075, Факс: 0601 67465

Място/места за контакт: отдел Деловодство

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на водомери за питейна вода, водомерни шахти с монтирани водомери за питейна вода с възможност за дистанционно отчитане с радиосигнал и устройства за измерване на потока за нуждите на „Водоснабдявне и Канализация” ООД гр.Търговище”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Доставка на изделията до складова база на Възложителя– гр.Търговище , бул.“29 Януари“ №3.
Код NUTS: BG334
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на водомери за питейна вода, водомерни шахти с монтирани водомери за питейна вода с възможност за дистанционно отчитане с радиосигнал и устройства за измерване на потока за нуждите на „Водоснабдявне и Канализация” ООД гр.Търговище”. Описание на предмета на поръчката: Доставка на водомери за питейна вода с възможност за дистанционно отчитане с радиосигнал, радио модули за дистанционно отчитане, водомерни шахти с монтирани водомери за питейна вода с възможност за дистанционно отчитане с радиосигнал и устройства за измерване на потока за нуждите на „Водоснабдявне и Канализация” ООД гр.Търговище, всички те подробно описани в документацията за участие . Поръчката включва: 1. Доставка Доставките ще се извършват периодично до складова база в гр.Търговище по предварителна заявка от Възложителя. Доставяните стоки трябва да отговарят на посочените в документацията технически спецификации, да са нови, неизползвани и с гарантиран произход. 1.1. Доставка на водомери и радиомодули за водомери за питейна вода. 1.2. Доставка на водомерни шахти с монтирани водомери за питейна вода с възможност за дистанционно отчитане с радиосигнал. 1.3. Доставка на устройства за измерване на потока. Всички водомери и устройства за измерване на потока да се доставят директно от производителя или от оторизиран дистрибутор на производителя, съобразно текущите нужди на Възложителя. Всеки участник трябва да предложи оферта за целия обем на поръчката.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38421100, 38550000

Описание:

Водомери
Измервателни уреди

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозно количество – предвижда се извършване на периодични доставки в количества, определени по предварителни заявки от Възложителя, съобразно нуждите на дружеството. Прогнозна стойност на поръчката: 300 000.00 /триста хиляди/ лева без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
300000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят не изисква представяне на гаранция за участие в процедурата. Определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Форма и размер на гаранцията за изпълнение: Парична сума или банкова гаранция, по избор на участника. Сумите да се превеждат по следната сметка: IBAN BG 30UBBS8501 1010002511:В1С UBBSBGSF npи ОББ-клон Търговище или внесени в касата на дружеството. Гаранция за изпълнение: 2% от прогнозната стойност на обществената поръчка. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е от "ВиК" ООД Търговище и ще се извърши със собствени средства. Начинът на плащане е съобразно условията от проекта на договор от документацията за участие - Раздел II. ЦЕНА И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Съгласно чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия

I.Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник,който:1.е осъден с влязла в сила присъда,освен ако е реабилитиран,за:а)престъпление против финансовата,данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари,по чл.253 -260 от Наказателния кодекс(НК);б)подкуп по чл.301-307 от НК;в)участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК;г)престъпление против собствеността по чл.194-217 от НК;д)престъпление против стопанството по чл.219-252 от НК;2.е обявен в несъстоятелност;3.е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;4.има задължения по смисъла на чл.162,ал.2,т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община,установени с влязъл в сила акт на компетентен орган,освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията,или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата,в която участникът е установен.II.Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници:1.при които лицата по чл.47 ал.4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;2.които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.III.Изискванията по т.I и т.II се прилагат и за подизпълнителите.IV.Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице,за което в държавата,в която е установено,e налице някое от обстоятелствата по чл.47,ал.1 от ЗОП.За разглеждане ще бъде приета само оферта,отговаряща на нормативните изисквания и изискванията,предвидени в документацията за участие.Участниците трябва да проучат всички указания и условия за участие,дадени в документацията.Отговорността за правилното разучаване на документацията е на участниците.Разходите по изработването (изготвянето) на офертите са за сметка на участниците в процедурата.Участниците не могат да имат претенции по направените от тях разходи.Документацията за участие не се заплаща и може да бъде намерена на електронната страница на Възложителя www.viktg.com (в Профил на купувача в електронната преписка на настоящата обществена поръчка).Възложителят предоставя документацията безплатно на всяко лице,поискало това,включително като му я изпрати за негова сметка. Срок за получаване на документацията:До 17:00 часа на 03.05.2016г. Лицата може да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие–до 7 дни,преди изтичането на срока за получаване на офертите.Поисканите разяснения се публикуват в профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането.Ако лицата са посочили електронен адрес,разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача.В разясненията не се посочва информация за лицата,които са ги поискали. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник:1.който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл.56 от ЗОП;2.за когото са налице обстоятелства по чл.47,ал.1 и 5 от ЗОП.3.който е представил оферта,която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя;4.който е представил оферта,която не отговаря на изискванията на чл.57,ал.2 от ЗОП;5.за когото по реда на чл.68,ал.11 от ЗОП е установено,че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл.47,ал.1 и 5 от ЗОП,в 7-дневен срок от настъпването им. Пликът с цената,предлагана от участник,чиято оферта не отговаря на изискванията на възложителя,не се отваря.Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти комисията обявява чрез съобщение в профила на купувача (www.viktg.com ) датата,часа и мястото на отварянето на ценовите оферти.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Представяне на участника,с приложен списък на документите,съдържащи се в офертата,подписан от участника. 2.Декларация по чл.47,ал.9 ЗОП. 3.Нотариално заверено пълномощно на лицето,упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата,които имат право на това,съгласно документите му за регистрация). *Когато документите са ксерокопия,следва да бъдат заверени от участника–за такъв документ се счита този,при който върху копието на документа представляващия участникът е записал текста „Вярно с оригинала”,като следва да има собственоръчен подпис на представляващия участника и положен печат (ако има такъв). 4.При участници обединения,копие на договора за обединение,а когато в договора не е посочено лицето,което представлява участниците в обединението и документ,подписан от лицата в обединението,в който се посочва представляващият. 5.Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл.55,ал.7 ЗОП,както и за липса на обстоятелство по чл.8,ал.8,т.2 ЗОП. 6.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /в случаите,когато е приложимо/. 7.Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 8.Техническо предложение за изпълнение на поръчката. Минимални изисквания: Гаранционен срок на всеки вид изделие–не по-кратък от 12 месеца,считано от датата на извършената доставка и издадената фактура. Срок за изпълнение–доставка на всеки вид изделие–не по-дълъг от 5 /пет/ работни дни,считано от датата на получена заявка от Възложителя. 9.Декларация за конфиденциалност по чл.33,ал.4 ЗОП /не е задължителна,представя се по преценка на участника и при наличие на основания за това/. Участник,който представи техническо предложение неотговарящо на посочените минимални изисквания за изпълнение на поръчката и неотговарящо на посочените изисквания,съгласно Техническата спецификация се отстранява от участие в процедурата. 10.Ценово предложение. Ценовото предложение трябва да включва: Единични цени в лева без ДДС посочени в Таблица 1,Таблица 2 и Таблица 3. Сума,формирана от сбора на всички единични цени в лева без ДДС от Таблица 1,Таблица 2 и Таблица 3. Обща цена,формирана от сбора на сумите на единичните цени в лева без ДДС от Таблица 1,Таблица 2 и Таблица 3. Предложените цени трябва да включват всички разходи на участника по доставката до складова база на Възложителя–гр.Търговище ,бул.“29 Януари“ №3. Предложените цени следва да са в български лева без ДДС,с точност до два знака след десетичната запетая. Участник непредложил единична цена за някой от изисканите видове водомери,радиомодули за дистанционно отчитане, водомерни шахти с монтирани водомери,измерващи потока устройства и регистратори на дани,сума на единичните цени в лева без ДДС на някоя от Таблица 1,Таблица 2 и Таблица 3 и/или обща цена,няма да бъде допуснат до оценка и класиране и ще бъде отстранен от процедурата.Участникът е единствено отговорен за евентуално допуснати грешки или пропуски в изчисленията на предложените от него цени и ще бъде отстранен: Ако сумите на някоя от Таблица 1,Таблица 2 и Таблица 3 не отговарят на сбора от всички предложени единични цени в лева без ДДС в съоветната таблица. Ако общата цена не отговаря на сбора на сумите на единичните цени в лева без ДДС от Таблица 1,Таблица 2 и Таблица 3. При несъответствие между цифровата и изписаната с думи цена ще се взима в предвид изписаната с думи.Извън плика с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената.Участници,които и по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика „Предлагана цена” елементи,свързани с предлаганата цена (или части от нея),ще бъдат отстранени от участие в процедурата. На оценка и класиране подлежат само офертите,които отговарят на изискванията на Възложителя.Не се допускат варианти.Участник,предложил най-ниска обща цена без ДДС се класира на първо място.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват в настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Доказателства за техническите възможности по чл.51 от ЗОП: 1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателствата за извършените доставки се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Представените доказателства да съдържат информация за стойностите, датите и получателите, идентична със съдържащата се в списъка, така че да може да бъде направена категорична кореспонденция между тях. Минимално изискване: Участниците да имат опит в изпълнение на еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка доставки, на обща стайност не по-малка от 300 000 лв. без ДДС през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Минимално изискване–минимум 1 (една) изпълнена доставка, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка. 2. Документ, доказващ, че участникът е производител или оторизиран дистрибутор на производителя на изделията. 3. Валидно удостоверение за признаване на одобрен тип средство за измерване, вписано в Регистъра за одобрените за използване средства за измерване от Държавната агенция за метрология и техничеки надзор или валидно ЕИО удостоверение за одобрен тип средство за измерване или валиден MID сертификат за оценено съответствие за предлаганите водомери и измерващи потока устройства (тип сонда). 4. Валидни сертификати на производителя/ите на водомерите, предмет на поръчката, за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001 или еквивалентни. 5. Каталози, проспекти и други информационни материали /без цени/ относно предмета на поръчката.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.05.2016 г.  Час: 10:30
Място

гр.Търговище, бул.„29-ти Януари” №3, Административна сграда на „ВиК” ООД – Зала №1.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ