Версия за печат

00115-2016-0005

BG-Русе:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-01-1022 от 04.04.2016 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Русе, пл. Свобода, 6, За: Спасимир Димитров - ръководител на проекта, тел. 082 881 622; Пенка Енчева - строителен инженер на проекта, тел. 082 881 649; Моника Петрова - мл. експерт дирекция ЕР, тел. 082 881 710, България 7000, Русе, Тел.: 082 881622, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Екип на проекта

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/516/168/index.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Строителство
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Проектиране, строителство и авторски надзор във връзка с преустройство и промяна предназначението на втори етаж от съществуваща сграда с идентификатор 63427.8.693.3 на бивше училище „Стефан Караджа“ в „Кризисен център за жертви на домашно насилие и насилие, основано на полов признак“ и външен асансьор – УПИ II-340 в кв.ИПЗ, гр. Русе, ул. „Тракия“ №25, идентификатор 63427.8.693 по Кадастралната карта на гр. Русе.

II.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на обществената поръчка е: „Проектиране, строителство и авторски надзор във връзка с преустройство и промяна предназначението на втори етаж от съществуваща сграда с идентификатор 63427.8.693.3 на бивше училище „Стефан Караджа“ в „Кризисен център за жертви на домашно насилие и насилие, основано на полов признак“ и външен асансьор – УПИ II-340 в кв.ИПЗ, гр. Русе, ул. „Тракия“ №25, идентификатор 63427.8.693 по Кадастралната карта на гр. Русе“. Проект: „Кризисен център на територията на община Русе за жертви на домашно насилие и насилие, основано на полов признак и предоставяне на услуги в него“. Мярка 1: "Услуги за подкрепа на жертвите на домашно насилие и насилие, основано на полов признак", Програма BG 12 “Домашно насилие и насилие, основано на полов признак” в рамките на НФМ 2009-2014.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

71315000, 45200000, 71320000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-01-757 от 14.03.2016 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2016-719421
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 115-2016-5
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

719421

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

14.03.2016 г. 


ІV: ПРЕКРАТЯВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

IV.1) Правно основание
Чл. 39, ал. 1, т. 6 от ЗОП
IV.2) Мотиви за прекратяване на процедура

В раздел ІІ.2.1 от обявлението за обществена поръчка е налице несъответствие между изписаната цифром и словом прогнозна стойност за извършване на строително-монтажни работи (т. 3): „3. Прогнозна стойност за извършване на строително-монтажни работи – 800 211 лева (седемстотин хиляди, двеста и единадесет лева)“. Съгласно раздел ІІІ.2.1 от обявлението се поставя в плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката“ Техническото предложение на участника съгласно изискванията на Възложителя. Техническото предложение се изготвя от участника по образец от документацията за участие в процедурата, в който участниците вписват предложенията си за изпълнение на поръчката по оценими показатели, различни от цена. В образеца са изброени документи и информация, които участниците трябва да приложат към него. Те са както следва: „Приложения: 1 Предлагана цена, в лева без включен ДДС; 2 Срок за проектиране; 3 Срок за изпълнение на строителството, вкл. авторски надзор; 4 Техническо предложение.“ Съгласно чл. 57, ал. 2, т. 3, ценовото предложение се поставя в самостоятелен, запечатан, непрозрачен плик, който се обозначава с пореден № 3 и надпис "Предлагана цена". Изискването на чл. 57, ал. 2, т. 3 е въведено с цел гарантирането на тайната на ценовото предложение. Извън Плик 3 “Предлагана цена” не трябва да е посочена информация относно цената, предложена от кандидата или свързани с нея елементи. Същото изискване е записано и в раздел 6 „Указания за подготовка на офертите“, част „Плик № 3 – Предлагана цена. Начин на образуване на предлаганата цена.“ Относно съдържанието на Плик № 3 „Предлагана цена“ раздел ІІІ.2.1 от обявлението са изброени приложения към ценовото предложение (по образец) както следва: „Количествено-стойностна сметка за изпълнение на СМР, Ценови показатели за формиране на единичните цени и Анализ на единичните цени, съответстващи на позициите в КСС се представя в един оригинал на хартиен носител и на електронен носител във формат xls.“ Изброените приложения към ценовото предложение се изготвят на база проектни разработки, които не са налични към момента, а са предмет на поръчката. Поставянето на изискване за представянето им преди определяне на изпълнител и възлагане на поръчката не съответства и не взема предвид спецификата на предмета й – проектиране и строителство. Чл. 27а, ал. 1 от ЗОП предвижда възможност възложителя по собствена инициатива или по сигнал за нередност, еднократно да направи промени в обявлението и/или документацията на обществена поръчка, свързани с осигуряване законосъобразност на процедурата, отстраняване на пропуски или явна фактическа грешка в срока по чл. 27а, ал. 3 – от 14 дни от публикуването на обявлението в Регистъра на обществените поръчки. Както е видно от електронна преписка № 00115-2016-0005, водена във връзка с процедурата в Регистъра на обществените поръчки, обявлението е публикувано на 14.03.2016г., което лишава възложителя от възможността да направи необходимите промени в обявлението и документацията. Съгласно чл. 39, ал. 1, т. 6 от ЗОП възложителят прекратява процедурата с мотивирано решение, когато са установени нарушения при откриването и провеждането й, които не могат да бъдат отстранени, без това да промени условията, при които е обявена процедурата.

IV.5) Поръчката може да бъде предмет на повторно публикуване

ДА


V: ОБЖАЛВАНЕ

V.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

V.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

04.04.2016 г. 


Възложител

Трите имена: Пламен Пасев Стоилов
Длъжност: Кмет на Община Русе