Версия за печат

00022-2016-0002

BG-Асеновград: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Асеновград, гр.Асеновград, пл. Академик Николай Хайтов 9, За: Айтен Салим, България 4230, Асеновград, Тел.: 0331 20283, E-mail: obstina@assenovgrad.com

Място/места за контакт: 0331 20283

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.assenovgrad.com.

Адрес на профила на купувача: http://op.assenovgrad.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160404tfAE390162.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Ремонт на сградата на Общинска администрация гр. Асеновград" в т.ч.: СОП 1: "Ремонт ІІІ етаж в сградата на Общината"; СОП 2: "Ремонт и оборудване на зала и хранилище за европейски проекти по различни оперативни програми"; СОП 3: "ОР стаи от V-ти етаж в сградата на Общината"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Асеновград
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на ремонт на част от съществуваща сграда (административна сграда на общината), с адрес гр. Асеновград, пл. „Акад. Николай Хайтов“ №9.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на строителството и видовете работи са посочени в техническите спецификации към процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

40


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие в лева е в размер на 2 000,00 лева. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: парична сума или безусловна и неотменима банкова гаранция. Възложителят има право да задържи/усвои гаранцията при условията на чл. 61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие при условията на чл. 62 от ЗОП. Банковата гаранция за участие се издава в полза на Община Асеновград и е неотменяема и безусловна. Влиза в слиза от крайния срок за подаване на оферти и има срок на валидност равен на този на подадената оферта, удължен с 15 дни. Гаранцията за изпълнение на договора е 3% от стойността на поръчката без вкл. ДДС. Банковата гаранция за изпълнение се издава в полза на Община Асеновград и е неотменяема, безусловна и изискуема при първо поискване. Влиза в сила от датата на издаването й и има срок на валидност не по-малък от дванадесет месеца от датата на приемо- предавателния протокол за реално извършени СМР. Гаранцията се задържа и освобождава при условията посочени в договора. Сметки за внасяне на гаранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума: Община Асеновград „Инвестбанк” АД IBAN: BG54IORT73753304000003 BIC: IORTBGSF Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица. включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносители на сумите по гаранциите, ако в договора за учредяване на обединението не е предвидено друго.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на изпълнението на обекта на поръчката е със средства от бюджета на Община Асеновград. Плащането е съгласно условията на проекто-договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато определеният за изпълнител участник е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, но Изпълнителят следва да изпълни изискванията на чл. 49 от ППЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участниците в процедурата следва да отговарят на условията на чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: А. В Плик №1 с надпис “Документи за подбор” се поставят документите, изискани от възложителя, съгласно чл. 56, ал. 1 от ЗОП, а именно: 1. Представяне на участника {Образец №1), което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър. БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) Декларация за обстоятелствата но чл. 47, ал. 9 от ЗОП - Образец №2; в) Удостоверение, валидно най-малко към датата, определена като краен срок за подаване на офертите, издадено от компетентни органи, съгласно националното законодателство на страната, в която е регистриран участника, доказващо регистрацията му в професионалните или търговските регистри на страната с предмет строителство. За българските участници - Удостоверение и Талон за вписване в Централния професионален регистър за извършване на строежи минимум от Първа група, V - та (пета) категория - във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. 2. Копие на споразумение или учредителен договор, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. В него изрично следва да е вписано, че обединението ще участва или е създадено за настоящата обществена поръчка и до действието на срока й и евентуално подписания по нея договор, и че за този период съставът на обединението няма да се променя. В документът следва задължително да е определено лицето, което представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на поръчката. Ако не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва с изрично пълномощно (оригинал или нотариално заверено копне) да овластят представляващ обединението. 3. Декларация за липса на свързаност по чл. 55, ал. 7 от ЗОП - Образец №3 - декларацията се представя от всяко едно от лицата, които могат самостоятелно да представляват юридическото лице; 4. Декларация за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Образец №4 5. Декларация за ползване/неползване на подизпълнител - образец №5; 6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Образец № 6; 7. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - Образец № 7; 8. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари - Образец № 8; 9. Изискуеми документи и информация за доказване на техническите възможности и квалификация на участника но чл. 51 от ЗОП съгласно посоченото в т. 2 от раздел III. „Условия за участие в процедурата за възлагане на поръчката". 10. Документ за представена гаранция за участие - заверено от участника копие на платежно нареждане за внесена по сметка на Община Асеновград парична сума или Банкова гаранция, оформена съгласно изискванията на ЗОП и условията на настоящата обществена поръчка в оригинал. 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (свободен текст). 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договор - в оригинал, подписана от участника (свободен текст). 13. Списък на документите и информацията, съдържащи се (приложени) в офертата. Списъкът трябва да е подписан от законния представител на участника или упълномощено от него лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 1, букви „а“ и „б", т. 3, т. 4, т. 7 и т. 8 се представят за всяко от физическите и/или юридическите лица, включени в обединението.Плик №2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката”, се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избраните от възложителя критерии. Плик №3 с надпис “Предлагана цена”, съдържа ценовото предложение на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не са изискват
Минимални изисквания: Не са поставени
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, сходно с предмета на поръчката*, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване офертата. В списъка се посочва и: а) информация за публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, за доказване на която се прилагат удостоверения по чл. 51, ал. 1, т. 2, буква „б“, или в) информация за изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности, за доказване на която се прилагат документите по чл. 51, ал. 1, т. 2, буква „в“. Списъкът се представя в оригинал - подписан и подпечатан от участника и съдържа задължително изявление: „Известна ми е отговорността по чл. 313 от Наказателния кодекс за посочване на неверни данни.“ 2. Списък на техническите лицата на разположение на участника за изпълнение на СМР, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството. Списъкът следва да съдържа: име и фамилия на предложените технически лица и функцията им при изпълнение на строителството. За инженерно - технически (ръководен) екип се представя и информация за образованието (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение), професионалната квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател) и професионалния опит (месторабота, период, длъжност, основни функции) на предложеното лице. Списъкът се представя в оригинал - подписан и подпечатан от участника и съдържа задължително изявление: „Известна ми е отговорността по чл. 313 от Наказателния кодекс за посочване на неверни данни.“ 3. Участниците представят заверени с оригинала копия на валидни най-малко към датата, определена като краен срок за подаване на офертите сертификати за: Внедрена система за управление на качеството при участника с обхват строителство по стандарт ISO 9001, еквивалентен сертификат или други доказателства за еквивалентни мерки; Внедрена Система за управление на качеството при участника с обхват строителство по стандарт OHSAS 18001, еквивалентен сертификат или други доказателства за еквивалентни мерки. Внедрена Система за управление на качеството при участника с обхват строителство по стандарт ISO 14001, еквивалентен сертификат или други доказателства за еквивалентни мерки.
Минимални изисквания: -Участниците през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата да са изпълнили успешно строителството, сходно с предмета на поръчката, на не по-малко от 5 обекта. * За строителство, сходно с предмета на поръчката, се счита изпълнено строителство по изграждане на нови и/или осъществяване на ремонт (вкл. основен) на съществуващи сгради с обществено предназначение. -Участниците да имат на разположение екип от лица, които ще се използват за извършване на строителството както следва: Минимум 15 работника и инженерно - технически и ръководен екип, включващ най- малко лицата по-долу, които да отговарят на следните условия: - минимум по едно технически правоспособно лице. което да осъществява техническото ръководство на обекта по части строителна, електро и ВиК. Технически правоспособни са лицата получили дипломи от акредитирани висши училища с квалификация „строителен инженер“, „инженер“, както и лицата със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“ - чл. 163 а (2) от ЗУТ. Лицата по-горе следва да са с не по-малко от три години професионален опит на тази длъжност. - минимум едно правоспособно по смисъла на Наредба № 2 от 22.03.2004 г. техническо лице, което да осъществява функциите на координатор ЗБУТ, с не по-малко от една година професионален опит на тази длъжност. - Участниците да прилагат Система за управление на качеството по стандарт ISO 9001 или еквивалентна. Да прилагат Система за управление на качеството с обхват строителство по стандарт OHSAS 18001 или еквивалентна. Да прилагат Система за управление на качеството с обхват строителство по стандарт ISO 14001 или еквивалентна.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена; тежест: 60
Показател: Техническо предложение; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 6 /шест/ лева с вкл. ДДС. Документацията за участие се публикува в профила на купувача на интернет адрес: www.assenovgrad.com в първия работен ден, следващ деня на публикуване на обявлението в Регистър обществени поръчки на АОП. Документацията може да бъде получена и на място, до датата посочена в обявлението, всеки работен ден от 08,00 до 17,00 часа в Административната сграда на Община Асеновград – гр. Асеновград, пл. “Акад. Н. Хайтов” № 9, Информационен център, срещу представяне на документ за платени невъзстановими 5 (пет) лева, без ДДС, в касата на Общината. Документацията може да бъде изпратена на участниците с куриерска фирма, за тяхна сметка, след предварително писмено заявление на факс: 0331/41057, заедно с копие от платежното нареждане за внесени невъзстановими 5 (пет) лева, без ДДС, по банкова сметка на възложителя: „Инвестбанк” АД, IBAN: BG50IORT73758404020000, BIC: IORTBGSF, код за вид плащане 447000, реквизити за издаване на фактура, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията. Закупуването на документацията не е задължително условия за участие в процедурата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.05.2016 г.  Час: 10:00
Място

Асеновград, площад Академик Николай Хайтов 9, зала 305

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да прсъстват представители на участниците, на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно гл. XI от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Ремонт ІІІ етаж в сградата на Общината"
1) Кратко описание

"Ремонт ІІІ етаж в сградата на Общината"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно количествената сметка, неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
150000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 40

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Ремонт и оборудване на зала и хранилище за европейски проекти по различни оперативни програми"
1) Кратко описание

"Ремонт и оборудване на зала и хранилище за европейски проекти по различни оперативни програми"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно количествената сметка, неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
25000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 40

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция "ОР стаи от V-ти етаж в сградата на Общината"
1) Кратко описание

"ОР стаи от V-ти етаж в сградата на Общината"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно количествената сметка, неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
25000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 40