Версия за печат

02715-2016-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 201570119

Национален дворец на културата - Конгресен център София ЕАД, пл. България № 1, За: Жорж Радушев, Република България 1414, София, Тел.: 02 9166057, E-mail: gradushev@ndk.bg, Факс: 02 8657053

Място/места за контакт: пл. България № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.ndk.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/ndk-169/.

Електронен достъп до информация: http://sop.bg/ndk-169/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Отдих, култура и религия

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на конгресно-конферентна техника.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, пл. "България" № 1
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

І. Ефектно осветление – Зала 3; ІІ. Мобилна система за ефектно осветление; ІІІ. Преводаческа система; ІV. Мониторна система за наблюдение на презентациите от преводачите с управляема камера от дискусионните устройства; V. Цифрова дискусионна система; VІ. Озвучителна система; VІІ. Таванно озвучаване Зала 3 и фоайета; VІІІ. Компютри, монтаж и настройка - озвучителни системи; ІХ. Инфрасктруктура – Зали 69; Х. Преносима система; ХІ. Модул за аудио запис на езиците; ХІІ. Записващо устройство във формат МР3 и WAV; ХІІІ. Мобилни преводачески кабини (тройни); ХІV. Мониторна система за наблюдение на презентациите от преводачите; ХV. Цифрова дискусионна система; ХVІ. Звукосмесителен пулт; ХVІІ. Интерком; ХVІІІ. ТВ и АВ системи; ХІХ. Презентационно оборудване.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

32321300 (FG24)

Описание:

Аудиовизуално оборудване (За нуждите на артистични представления )

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В съответствие с Техническа спецификация - част от документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
3600000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

3

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение: 1. Банкова гаранция в полза на възложителя; 2. Депозит на парична сума по сметка на възложителя. При избор на парична сума за форма на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, плащането следва да бъде извършено по следната банкова сметка на възложителя: „УниКредит Булбанк“ АД, IBAN: BG36 UNCR 9660 1035 459803, BIC: UNCRBGSF. Гаранцията за участие е в размер на 35 000 (тридесет и пет хиляди) лева. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 1% от общата му стойност без включен ДДС. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде учредена по образец на обслужващата банка на участника. Гаранцията задължително трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да бъде усвоена изцяло или на части. Същата трябва да съдържа задължение на банката – гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя. Срокът на валидност на гаранцията за участие, когато е представена под формата на банкова гаранция, трябва да бъде равен на срока на валидност на офертата. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение, когато е представена под формата на банкова гаранция, трябва да бъде равен на срока за изпълнение на поръчката, офериран в Техническото предложение, + 30 календарни дни. Банковите разходи по учредяването/внасянето на гаранцията са за сметка на участника. Разходите по евентуалното й усвояване са за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в тази документация. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедурата, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. Отстранените участници в срок до пет работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. Класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок до пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договор.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е лишен от правото да упражнява търговска дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 5. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Съответствието на предлаганата техника с Техническите спецификации - част от документацията за участие трябва да бъде доказано чрез прилагане на официална техническа документация – оригинални каталози, проспекти и/или брошури на производителя, върху които задължително трябва да бъдат отбелязани съответствията (номерът на елемента от техническата документация да бъде записан върху съответния каталог, проспект или брошура). На основание чл. 69, ал. 1, т. 3 от ЗОП възложителят отстранява от процедурата всеки участник, представил оферта за техника, неотговаряща на една или повече от минималните технически и функционални характеристики, посочени в Техническите спецификации, или на изискванията на възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата (по образец), подписан от участника; 2. Представяне на участника (по образец), което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец); 3. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 4. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 5. Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за поръчка; 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (по образец); 7. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (по образец); 8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (по образец); 9. Декларация за конфиденциалност (по образец); 10. Декларация по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (по образец); 11. Оторизационно писмо от производителя на предлаганата техника; 12. Пълномощно в полза на лицето, подписало офертата, когато не е подписана от законен представител на участника; 13. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (по образец), включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП; 14. Ценово предложение (по образец); 15. Таблица с цените на видовете доставки – предмет на поръчката в програма Microsoft Excel (по образец). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по т. 2, букви „а“ и „б“ се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по т. 5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по т. 2, буква „а“ се представя в официален превод, а документите т. 5, които са на чужд език, се представят и в превод.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Няма.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Описание и фотографски снимки на техниката, която ще се доставя, с цел доказване на нейната автентичност – участникът представя оригинални каталози, проспекти и/или брошури на производителя, съдържащи подробните технически данни на предлаганата техника (Product Data, Technical Date sheets или други съгласно наименованията при различните производители); върху каталозите, проспектите и/или брошурите да бъде вписан номерът на всяка техническа и функционална характеристика от Техническите спецификации – част от документацията за участие; всички представени каталози, проспекти и брошури да бъдат номерирани на предната им корица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Предлаганата техника трябва да съответства на всички минимални технически и функционални характеристики, посочени в Техническите спецификации – част от документацията за участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена; тежест: 70
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
16.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.05.2016 г.  Час: 10:00
Място

Основна сграда на НДК, гр. София, пл. "България" № 1, ет. 4, Заседателна зала.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на участниците и техни упълномощени представители с изрични писмени пълномощни, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

В съответствие с чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ