Версия за печат

00530-2015-0162

BG-Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Пловдив, ул. Скопие № 106, За: Г. Иванова, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935477, E-mail: ginka.ivanova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: гр. Пловдив, ул. Скопие № 106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2796.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на хигиенни продукти, включително почистващи, полиращи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен за нуждите на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: - за ТД на НАП Пловдив- гр. Пловдив, ул. Скопие № 106; - за офис на НАП Пазарджик- гр. Пазарджик, франко склада в рамките на града, посочен от Възложителя или упълномощено от него лице в писмената заявка; - за офис на НАП Стара Загора- гр. Стара Загора, ул. Кенали № 1; - за офис на НАП Хасково- гр. Хасково, пл. Свобода № 2; -за офис на НАП Кърджали- гр. Кърджали, ул. Деспот Слав № 1; - за офис на НАП Смолян- гр. Смолян, бул. България № 12, етаж V; -за Учебната база на НАП Доспат- гр. Доспат, ул. Орфей № 17
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Поръчката включва доставка на хигиенни продукти, включително почистващи, полиращи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен по видове и количества за нуждите на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й, съгласно Пълно описание на предмета на обществената поръчка, технически спецификации и изисквания към продуктите. Доставките ще се извършват периодично по писмена заявка на възложителя на посочените места на изпълнение. Възложителят си запазва правото при необходимост да пренасочва количества от предварително обявените от една структурна единица (град) към друга в обхвата на Териториална дирекция Пловдив.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33700000, 39830000, 19640000

Описание:

Продукти за лични грижи
Почистващи продукти
Големи и малки пликове за смет от полиетилен

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
24562.25 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Процедурата е открита с Решение № РД-44-17/17.12.2015г. на директора на ТД на НАП Пловдив.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 649545 от 20.02.2015 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 703054 от 17.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 29 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Доставка на хигиенни продукти, включително почистващи, полиращи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен за нуждите на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й"
V.1) Дата на сключване договора
31.03.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.02.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Хигиенно-медицинска индустрия ЕООД, ЕИК 814181757, ул. Никола Габровски № 81а, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 634609, E-mail: head_office@hmi-company.com, Факс: 062 622429

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 35000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 24562.25 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът на действие на договора е 24 месеца, с начална дата на изпълнение от 21.04.2016 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 122 и от ЗОП обявяване недействителност на сключен договор или рамково споразумение на основанията, посочени в чл. 41б, ал. 1 от ЗОП може да иска: 1.всяко заинтересовано лице- в случаите по чл. 41б,ал. 1, т. 1 и 2 от ЗОП; 2.всяко заинтересовано лице и заинтересован кандидат- в случаите по чл. 41б, ал.1, т.3, буква "а" и "Б" от ЗОП; 3.заинтересован кандидат и/или заинтересован участник- в случаите по чл. 41б,ал.1,т. 3, буква "в" от ЗОП. Искът се предявявя по реда на Гражданския процесуален кодекс. Недействителност на договора може да се иска в срок до два месеца от публикуване на информация за сключен договор в Регистъра на обществените поръчки, а ако не е публикувана- от узнаването, но не по-късно от една година от сключването

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.04.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Хигиенно Медицинска индустрия ЕООД, ЕИК 814181757


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор