Версия за печат

01075-2016-0001

BG-Сливен: Лизинг

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Водоснабдяване и Канализация-Сливен ООД, бул. Шести септември № 27, За: инж. Янчо Събев - Ръководител звено ПТО, РБългария 8800, Сливен, Тел.: 044 662885, E-mail: viksliven@viksliven.com, Факс: 044 623413

Място/места за контакт: Водоснабдяване и Канализация-Сливен ООД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://vik.sliven.net.

Адрес на профила на купувача: http://goo.gl/nzU259.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на 7 (седем) броя нови, неупотребявани, високопроходими автомобили тип „Пикап“ при условията на 36 (тридесет и шест) месечен финансов лизинг за нуждите на „Водоснабдяване и Канализация-Сливен” ООД, гр.Сливен”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Лизинг 
Място на изпълнение: гр.Сливен, ул."Шести септември"№27
Код NUTS: BG342
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на 7 (седем) броя нови, неупотребявани, високопроходими автомобили тип „Пикап“ при условията на 36 (тридесет и шест) месечен финансов лизинг за нуждите на „Водоснабдяване и Kанализация-Сливен“ ООД, гр.Сливен”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34131000

Описание:

Камионетки (пикапи)

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

7 (седем) броя нови, неупотребявани, високопроходими автомобили тип „Пикап“

Прогнозна стойност без ДДС
210000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите могат да се представят като парични суми, внесени по банковата сметка на „Водоснабяване и Канализация - Сливен” ООД, гр.Сливен, IBAN: BG33RZBB91551004469301; BIC: RZBBBGSF при „Райфайзенбанк” ЕАД - клон Сливен или представени под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на „Водоснабяване и Канализация - Сливен” ООД, покриваща срока на валидност на офертата от 150 календарни дни, като участниците или определеният изпълнител избират сами формата на гаранцията. Гаранцията за участие е в размер на 2100 лв., а гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начин на плащане-в лева, отложено, по банков път, съгласно предложената лизингова схема на определения за изпълнител на поръчката участник.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І. Плик № 1, с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документи и информация, изискани от Възложителя съгласно чл.56, ал.1, т.1, 2, 5, 6, 8, 12-14 от ЗОП ІІ. Плик № 2, с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение, и ако е приложимо декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП ІІІ. Плик № 3, с надпис „Предлагана цена” се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 10
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Съгласно чл. 50 от ЗОП не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1) Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 1, 5, 6 и 13 от ЗОП: 1.1. Списък на доставките/услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка - Приложение № 6 от документацията за участие; 1.1.1. Доказателства за извършената доставка/услуга се представят под формата на удостоверения за извършените доставки/услуги, издадени от получателя или от компетентен орган (съдържащо дата и подпис на издателя и данни за контакт), или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата; 1.2. Оторизационен документ от производителя (за участници, които не са производители на моторните превозни средства (МПС) - предмет на поръчката), със срок на валидност не по-кратък от срока на действие на договора за изпълнение на обществената поръчка; 1.3. Изисквания към подлежащите на доставка МПС и извършваното гаранционно/извънгаранционно обслужване

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Най-ниска обща цена на автомобилите; тежест: 50
Показател: Разход на гориво л/км; тежест: 20
Показател: Емисии CO2 гр./км ; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок ; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

01075-2016-0001

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.05.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.05.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.05.2016 г.  Час: 13:00
Място

гр.Сливен,бул. "Шести септември" № 27,Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват на отварянето на офертите, е необходимо да представят следните документи: 1. за участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност; 2. за упълномощени представители на участниците – документ за самоличност и пълномощно; 3. за представители на средствата за масово осведомяване – служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право да присъства; 4. за други лица - при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ