Версия за печат

02709-2016-0051

BG-с.Борима: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Северозападно държавно предприятие гр.Враца, Териториално поделение Държавно горско стопанство Борима, ул.Девети септември № 14, За: инж.Мариана Терзиева - зам.директор, Република България 5672, с.Борима, Тел.: 0670 62298, E-mail: dgsborima@abv.bg, Факс: 0670 62298

Място/места за контакт: СЗДП ТП ДГС Борима

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.szdp.bg.

Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160331aLyV6734250.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Стопанисване и опазване на горски територии - държавна собственост

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС Борима, по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите ТП ДГС Борима, съгласно Приложение № 1; Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС Борима, съгласно Приложение № 2" Уникален номер на поръчката:

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Административна сграда ДГС Борима с.Борима, ул.Девети септември № 14
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Възлагането на обществената поръчка има за цел осигуряването на ежедневната админинистративна дейност на ТП ДГС Борима чрез извършване на периодични доставки на фабрично нови канцеларски материали, съгласно Приложение № 1 - "Техническа спецификация за отделните видове канцеларски материали за обособена позиция № 1", съответно Приложение № 2 - "Техническа спецификация за отделните видове канцеларски материали за обособена позиция № 2" За обособена позиция № 2, Възложителя прилага чл. 16г от ЗОП, тъй като част от предмета на поръчката е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания. Обособена позиция № 2 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания, както и за обединения в който участват само такива лица.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30192900, 30197220, 30199230, 30199000, 30192121, 30192131, 30192132, 30192130, 30124400, 30125110, 22800000, 22852000, 22851000, 30192125, 22820000, 22830000

Описание:

Принадлежности за офиса
Средства за коригиране
Кламери
Пощенски пликове
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Химикалки
Пиромоливи
Резервни графити (мини) за автоматични моливи
Моливи
Кутии с телчета за телбод
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Папки за сортиране
Класьори
Маркери
Формуляри
Тетрадки за упражнения

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Видовете и прогнозни количества канцеларски материали са описани в Приложение № 1 - "Техническа спецификация за отделните видове канцеларски материали за обособена позиция № 1" и съответно Приложение № 2 - "Техническа спецификация за отделните видове канцеларски материали за обособена позиция № 2". Възложителят може да заявява канцеларските материали за Обособена позиция № 1 и Обособена позиция № 2, като няма задължение за цялостно усвояване на посочените в Приложение № 1, въответно в Приложение № 2, видове и количества канцеларски материали за срока на договора. За отделни видове канцеларски материали могат да бъдат надхвърлени, но без да се надвишава общата стойност на поръчката за съответната обособена позиция. Общата прогнозна стойност на обществената поръчката е до 6 600.00 (Шест хиляди и шестстотин) лева без ДДС за срок от 36 месеца, в това число: - За обособена позиция № 1 – до 4600.00 (четири хиляди и шестстотин) лева без ДДС. - За обособена позиция № 2 – до 2000.00 (две хиляди) лева без ДДС. Прогнозните стойности са максимално допустими и не следва да бъдат надвишавани.

Прогнозна стойност без ДДС
6600 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия и размер на гаранцията за участие в процедура за възлагане на обществената поръчка: Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка – участникът внася гаранция за участие по обособени позиции в размер на: 1.1. За обособена позиция № 1 – 46.00 лева (Четиридесет и шест лева); 1.2. За обособена позиция № 2 – 20.00 лева (двадесет лева); Гаранцията за участие се внася по банковата сметка на Възложителя IBAN–BG30CECB979010E7710400, BIK код CECB BGSF, при ЦКБ – клон Троян. (в основанието на пл. нареждане се посочва вида на гаранцията). Гаранцията за участие може да бъде представена и под формата на неотменима безусловна банкова гаранция (в оригинал) за същата сума. Гаранцията за участие следва да покрива срока на валидност на офертата – 90 (деветдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора по обособена позиция №1, съответно по обособена позиция №2: Участникът, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение при сключването на договора в размер на 5% от стойността на договора, представена под формата на парична сума по сметката на ТП ДГС Борима: IBAN–BG30CECB979010E7710400, BIK код CECB BGSF, при ЦКБ – клон Троян (в основанието на пл. нареждане се посочва вида на гаранцията) или под формата на неотменима безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 10 (десет) дни след изтичане срока на договора или след прекратяването му. Банковата гаранция следва да дава възможност на Възложителя да реализира правата си по същата само въз основа на свое едностранно волеизявление, независимо от претенции на трети лица и без да са необходими други доказателства относно неизпълнение на договорно или друго задължение от страна на Изпълнителя. За участници по обособена позиция № 2, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица, гаранция за участие и за изпълнение не се изисква на основание чл. 59, ал. 6 от ЗОП. 3. Гаранцията за изпълнение на договора за Обособена позиция № 1, съответно за Обособена позиция № 2, се освобождава в срок до 30 дни след изтичане срока на договора или след прекратяването му. 4. Възложителят задържа гаранцията за изпълвение на договора в предвидените от закона и договора случаи.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща заявените и доставени артикули за Обособена позиция № 1, съответно за Обособена позиция № 2, по посочена от изпълнителя банкова сметка до 7 работни дни след представяне на фактурата при редовен пиемателно-предавателен протокол.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Наличието но обстоятелство по чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 47, ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП, води до отстраняване на участника от процедурата. Кандидат или участник, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в обществената поръчка за Обособена позиция № 2 при условие, че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие, че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се предоставя и информация по чл. 16г, ал.7 от ЗОП. В случай, че в Ценовото предложение на участника се установи аритметична грешка или при несъответствие между изписаните цифром и словом стойности, ще се счита, че ценовата оферта на участника не отговаря на изискванията на Възложителя и участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - оригинал; 2. Представяне на участника - попълва се Образец № 1 (точка 5 се попълва от участник, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, който подава оферта по обособена позиция № 2, точка 6 се попълва от участник - обединение, в което участват само специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, и подава оферта по обособена позиция № 2) - оригинал, към който се прилага: 2.1. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП (Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл.47, ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП) - Образец № 2 - оригинал; Наличието на обстоятелство по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП и посочените в обявлението за обществена поръчка обстоятелство по чл. 47, ал.2 от ЗОП води до отстраняване на участника. 3. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители Образец № 3 - оригинал. В случай, че участникът ще ползва подизпълнители представя и Декларация от подизпълнителя, че е съгласен да участва в изпълнението на поръчката - Образец № 4 - оригинал. В случай, че участника ще използва подизпълнители, към офертата си той представя и Декларация от подизплънителя/лите за отстъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП - Образец № 5 - оригинал. В хипотезата на чл.16г, ал.10 от ЗОП, при използване на подизпълнител, участникът представя Декларация Образец № 10, както и съответните декларации - Образец № 4 и Образец № 5. 4. Участници обединения представят договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия - заверено копие. 5. Декларация от членовете на обединението Образец № 6 - оригинал. 5.1. документите по т.2 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 5.2. документи по т.12 и т.13 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с документите за подбор; 5.3. останалите документи от настоящите условия за участие се представят от представляващия обединението. 6. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума - описани по обособени позиции в раздел III.1.1 от настоящото обявление 7. Декларация за срока на валидност на офертата - минимум 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите Образец № 7 - оригинал. Срокът на валидност на офертата на класираните кандидати може да бъде удължен по искане на Възложителя до момента на сключване на договора за обществена поръчка (чл.58, ал.3 от ЗОП). 8. Декларация по чл.56, ал.1,т.12 от ЗОП за приемане на условията на поекта на договор - оригинал (по Образец № 8.1 за обособена позиция № 1, по образец № 8.2 за обособена позиция № 2). При непредставяне на декларацията към офертата или при изразено несъгласие с клаузите от проекта на договора и/или предложения за промени в проекта на договор, който е част от документацията за участие, участникът се предлага за отстраняване от процедурата; 9. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП - образец № 9 - оригинал. 10.Нотариално заверено пълномощно, когато офертата се подава от упълномощено лице. 11. Декларация по чл.16г, ал.10 от ЗОП - Образец № 10 - оригинал - представя се в случай, че участникът е специализирано предприятие или кооперация за хора с увреждания. ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VI "ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ" от НАСТОЯЩОТО ОБЯВЛЕНИЕ
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък-декларация на доставките, който са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите - Образец № 11 - оригинал. 2. Доказателства за извършените доставки, описани в списъка по т.1 Доказателствата за извършените доставки следва да са под формата на удостоверения, издадени от съответните получатели или от компетентен орган, или посочен публичен регистър, в който е публикувана информация за предоставените сходни доставки.
Минимални изисквания: 1. Минимум три изпълнени доставки, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, придружени с доказателства. Под "Еднакви доставки" да се разбира: доставки на канцеларски материали, включени в предмета на съответната обособена позиция по обществената поръчка. 2. Минимум 3 (три) удостоверения (в оригинал или заверено "вярно с оригинала" копие) или посочвания на публичен регистър, в който е публикувана информацията за предоставените сходни доставки. Под "сходни доставки" да се разбират: достваки на канцеларски мателиали и/или принадлежности и други материали за офиса.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.05.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. На основание чл. 28, ал.6 от ЗОП, документацията за участие, в нейната цялост се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуването на Обявлението в Регистъра на обществените поръчки. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на Интернет страницата на Възложителя - www.szdp.bg, "профил на купувача". Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на място в Деловодството на ДГС Борима на адрес:с.Борима, ул.Девети септември № 14, всеки работен ден от 7,30 до 16,30часа, или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес, за негова сметка. В този случаи Вълзолителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е 3лв. (три лева), с вкл.ДДС и е равна на дейноствителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Предоставянето се извършва срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка:IBAN–BG30CECB979010E7710400, BIK код CECB BGSF, при ЦКБ – клон Троян

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.05.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.05.2016 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на ТП ДГС Борима, с.Борима,общ.Троян, ул.Девети септември № 14

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на други лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ раздел III.2.1. 12.Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срока на изпълнение на поръчката, съобразено с Технически спецификации и Пълно описание на предмета на поръчката (следва да бъде изготвено по Образец № 12.1 за обособена позиция № 1, съответно Образец № 12.2 за обособена позиция № 2) - оригинал. 13. Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОп (ако е приложима) - Образец № 13 - оригинал 14. Ценово предложение - подготвя се от участника по Образец № 14.1 за обособена позиция № 1, съответно по Образец № 14.2 за обособена позиция № 2 - оригинал. Предложената от участника в процедурата за обособена позиция №1 обща стойност за изпълнение на обществената поръчка не трябва да надвишава - 4600,00(четири хиляди и шестстотин) лева без ДДС. Предложената от участника в процедурата за обособена позиция №2 обща стойност за изпълнение на обществената поръчка не трябва да надвишава - 2000,00(две хиляди) лева без ДДС. Участникът попълва образеца за обособената позиция, за която участва. Участниците следва да представят ценово предложение в съответствие с приложените към документацията образци. Посочва се общата стойност за изпълнение на предмета на поръчката за 36 месеца и единични цени на предлаганите артикули за Обособена позиция №1, съответно за Обособена позиция № 2. Същата следва да е в лева без включен ДДС. Стойността не подлежи на корекция в процеса на изпълнение на поръчката. Общата стойност на предложението трябва да съответства на сбора от произведенията на единичните цени по прогнозните количества на артикулите. Изписаната с цифри обща стойност на предложението трябва да съответства на изписаната с думи. При установена явна аритметична грешка или при несъответствие между изписаната цифром и словом стойности, ще се счита, че ценовата оферта на участника не отговаря на изискванията на Възложителя и участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата. Предлаганата цена не трябва да се посочва в други от документите, приложени към офертата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП на обжалване пред Комисията за защита от конкуренцията подлежи всяко решение на възложителите по процедурата за възлагане на обществената поръчко относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Срокът за обжалване е 10-дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно регламентацията в чл. 120, ал.5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС Борима, по обособена позиция:№ 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите ТП ДГС Борима, съгласно Приложение № 1;
1) Кратко описание

Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите ТП ДГС Борима, съгласно Приложение № 1;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30192121, 30192125, 30192900, 30199000, 30192131, 30192132, 30192130, 30124400, 30125110

Описание:

Принадлежности за офиса
Химикалки
Маркери
Средства за коригиране
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Пиромоливи
Резервни графити (мини) за автоматични моливи
Моливи
Кутии с телчета за телбод
Тонер за лазерни принтери/факс машини

3) Количество или обем

1.Копирна хартия А4, 210х297мм 80 гр/м2 Клас : А Белота : 165 или повече , непрозрачност 94.3+_0.7., маса на единица площ 80.9+_0.30, степен на белота-100.1+_0.70, съдържание на влага 4.9+_0.2 /500бр в пакет по 5бр. В кашон/ кашон 75 броя 2.Копирна хартия А 3 297/420мм 80 гр/м2 Клас : А Белота : 165 или повече непрозрачност 94.3+_0.7., маса на единица площ 80.9+_0.30, степен на белота-100.1+_0.70, съдържание на влага 4.9+_0.2 /500бр. В пакет/ пакет 2 броя 3.Копирна хартия цветна A4, 210x297 mm, 80 гр., / 50 бр. в опаковка / опаковка 6 броя 4.Картон цветен А4, 210x297 mm, 160 гр., / 50 бр. в опаковка / опаковка 6 броя 5.Паус хартия форматА4, тегло92g/m2. За ръчно чертане и копирни машини. Опаковка по 100 листа пакет 1 броя 6.Папка с прозрачно лице - PVC, формат А4, цветен гръб, перфорация за поставяне в класьор, с етикет за надписване / 50 бр. в пакет / - цвят зелен, син, черен, бял пакет 30 броя 7.Папки джоб А4 кристал - прозрачни с перфорация /100 бр. в пакет/ 40 микрона пакет 45 броя 8.Телбод машинка – от 20 - 25 листа, среден, р-р 24/6 брой 3 броя 9.Антителбод брой 3 броя 10.Телчета за телбод (24/6)- минимум 1000 бр. в опаковка кутия 30 броя 11.Телчета за телбод (10/4)- минимум 1000 бр. в опаковка кутия 10 броя 12.Перфоратор – метален, с ограничител от 20 - 30 листа брой 2 броя 13.Ножица закалена стомана – дължина 21 см, ергономична пластмасова дръжка с гумирано покритие брой 3 броя 14.Макетен нож - Размер 18 мм.Заключващ механизъм, метален водач брой 10 броя 15.Тиксо – безцветно, размер 19/33 мм /4бр. В опаковка/ опаковка 4 броя 16.Тиксо – безцветно, размер 48/45мм брой 3 броя 17.Лепило – сухо, 20 гр. брой 12 броя 18.Лепило – сухо, 40 гр. брой 20 броя 19.Универсално лепило - полидур, 40 гр. брой 20 броя 20.Коректор – лента, дължина минимум 4,2 mm х 8 брой 5 броя 21.Коректор с разредител брой 5 броя 22.Коректор химикалка брой 10 броя 23.Тампон микро 2 70/110 брой 15 броя 24.Тампонно мастило, зелено 30 мл. брой 45 броя 25.Тампонно мастило, синьо, 30 мл. брой 2 броя 26.Пластмасова прозрачна линия 30 см. брой 2 броя 27.Пластмасова прозрачна линия 50 см. брой 3 броя 28.Гума – от естествен каучук, комбинирана за молив и химикал брой 10 броя 29.Гума – от естествен каучук брой 3 броя 30.Карфици/показалци/ за коркова дъска- Стоманени, с пластмасова глава, различни цветове.Опаковка 100бр. брой 5 броя 31.Метални кабъри - изработени от метал, нитовани за висока  якост на забиване, кръгла форма, метален цвят.Опаковка 50бр. брой 30 броя 32.Химикал, еднократен, син, с тънък писец, грип зона за захващане,дебелина на линията 0,7 мм брой 100 броя 33.Химикал, еднократен, черен, с тънък писец , грип зона за захващане,дебелина на линията 0,7 мм брой 10 броя 34 Химикал, еднократен, червен, с тънък писец , грип зона за захващане,дебелина на линията 0,7 мм брой 10 броя 35.Химикал, еднократен, зелен, с тънък писец , грип зона за захващане,дебелина на линията 0,7 мм брой 10 броя 36.НВ молив брой 20 броя 37.Автоматичен молив - Дебелина 0,7 мм, с вградена гумичка брой 10 броя 38.Миниграфит, размер 0,5 мм, НВ, минимум 20 бр. в опаковка опаковка 6 броя 39.Текст маркер, скосен връх – цвят: фосфорно жълт, зелен, розов, син, брой 20 броя 40.Перманентен тънкописец, черен, размер S брой 4 броя 41.Перманентен тънкописец, черен, размер F брой 4 броя 42.Перманентен тънкописец, черен, размер M брой 4 броя 43.Перманентен маркер, черен брой 5 броя 44.Био разградими чували за смет 100-120литра /10бр.опаковка/ опаковка 30 броя 45.Стреч фолио 500мм/0.023мм 1.7к брой 6 броя 46.фолио ламчиниращо А4 80 микрона опаковка 100бр брой 8 броя 47.фолио ламчиниращо 65х95мм 125микрона, опаковка 100бр брой 3 броя 48.знаме Европейски съюз 70/115см брой 6 броя 49.знаме България 70/115см брой 6 броя 50.Почистващи кърпи за монитор - навлажнени с антистатичен препарат, опаковка 100 бр. брой 6 броя 51.Почистващ спрей за монитор - високоефективен почистващ препарат , 250ml брой 2 броя Количествата и обемите продължават в т.5

Прогнозна стойност, без ДДС
4600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36
5) Допълнителна информация

52.Нов тонер касета за принтер XEROX Phaser 3040, касета Phaser 3010/3040 брой 2 броя 53.Нов тонер за принтер BROTHER HL 5250 DN, касета TH-3170 7K брой 2 броя 54.Нов тонер касета за принтер SAMSUNG ML - 1520, касета FTC ML 1710 T брой 2 броя 55.Нов тонер касета за принтер HP LASERJET P 1102, касета CE285A/85A брой 2 броя 56.Нов тонер касета за принтер LASERJET 1100, касета C 4092A брой 1 броя 57.Нов тонер касета за принтер HP LASERJET P 1320, касета ITSFQ 5949X брой 2 броя 58.Пълнене тонер касета за принтер XEROX Phaser 3040, касета Phaser 3010/3040 брой 15 броя 59.Пълнене тонер за принтер BROTHER HL 5250 DN, касета TH-3170 7K брой 6 броя 60.Пълнене тонер касета за принтер SAMSUNG ML - 1520, касета FTC ML 1710 T брой 3 броя 61.Пълнене тонер касета за принтер HP LASERJET P 1102, касета CE285A/85A брой 2 броя 62.Пълнене тонер касета за принтер LASERJET 1100, касета C 4092A брой 5 броя 63.Пълнене тонер касета за принтер HP LASERJET P 1320, касета ITSFQ 5949X брой 6 броя 64.Батерия AAA. алкална, 1,5V брой 6 броя 65.Батерия AA. алкална, 1,5V брой 6 броя


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС Борима, по обособена позиция: 2: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС Борима, съгласно Приложение № 2
1) Кратко описание

Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС Борима, по обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС Борима, съгласно Приложение № 2

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22800000, 22820000, 22830000, 22850000, 22851000, 22852100, 22852000, 30199000, 30197220, 30199230

Описание:

Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Формуляри
Тетрадки за упражнения
Класьори и аксесоари за тях
Класьори
Папки за досиета
Папки за сортиране
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Кламери
Пощенски пликове

3) Количество или обем

1.Касова книга, химизирана, прошнурована, твърда подвързия брой 6 броя 2.Касова книга за дневните финансови отчети 2/3 А4- по Наредба Н-I 8 - за фискално устройство с 184 листа брой 3 броя 3.Пътен лист универсален кочан 45 броя 4.Авансов отчет кочан 2 броя 5.Платежно нареждане за кредитен превод кочан 2 броя 6.Нареждане разписка кочан 2 броя 7.Пътна книжка брой 8 броя 8.Ролка касова термо 57мм, ф 48 /12бр пакет/ пакет 30 броя 9.Тетрадки А5 с меки корици - 60листа с редова брой 2 броя 10.Тетрадки А4 с меки корици - 100листа с редова брой 2 броя 11.Тетрадки А4 с твърди корици шр офс.спир - 100листа брой 3 броя 12.Сборна ведомост с 21 сметки кочан 5 броя 13.Искане за отпускане на материални ценности, нехимизирано 13 реда или повече кочан 3 броя 14.Дневник за ЕДСД вх./изх. /2000 записа / брой 6 броя 15.Заповед за командировка със сметка А5 100 листа кочан 2 броя 16.Книга за начален инструктаж брой 1 броя 17.Книга за периодичен инструктаж брой 1 броя 18.Книга за регистриране заповедите на директора брой 3 броя 19.Класьор PVC - гръб 8 см., черен брой 50 броя 20.Класьор PVC - гръб 8 см., зелен брой 50 броя 21.Класьор PVC - гръб 5 см., черен брой 20 броя 22.Класьор PVC - гръб 5 см., зелен брой 20 броя 23.Папка "дело" обикновенна с връзки /10 бр. в пакет/ пакет 3 броя 24.Пликове, формат С 6 СЗЛ/Л бели /100 бр. в пакет/ пакет 12 броя 25.Пликове, формат С 5 СЗЛ/Л бели /100 бр. в пакет/ пакет 6 броя 26.Пликове, формат С 4 СЗЛ/Л бели /50 бр. в пакет/ пакет 3 броя 27.Пликове, формат В 4 СЗЛ/Л бели /50 бр. в пакет/ пакет 6 броя 28.Кламери метални, размер 33 мм., минимум по 100 бр. в опаковка, 10 опаковки в кутия кутия 50 броя 29.Кламери метални, размер 50 мм., минимум по 50 бр. в опаковка, 10 опаковки в кутия кутия 5 броя 30.Хартиено кубче бяло, размер 83 мм х 83 мм, 80 гр., минимум 300 листа /6 бр. в опаковка/ опаковка 3 броя 31.Хартиено кубче самозалепващо различни цветове, размер 75 мм х 75 мм, минимум 100 листа брой 20 броя 32.Самозалепващи се листчета, различни цветове, размер 51 мм х 38 мм, /3 бр. х 100 листа в опаковка/, опаковка 25 броя 33.PVC самозалепващи се индекси, размер 45 мм х 12 мм /125 бр. минимум в опаковка/ опаковка 20 броя 34.PVC самозалепващи се индекси, размер 50 мм х 20 мм /150 бр. минимум в опаковка/ опаковка 20 броя 35.USB Flash памет, 8 GB брой 2 броя 36.USB Flash памет, 16 GB брой 2 броя 37.USB Flash памет, 32 GB брой 1 броя 38.CD-R 700 MB /25 бр. в опаковка/ опаковка 2 броя 39.Дискети /10 бр. в опаковка/ опаковка 3 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
2000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36
5) Допълнителна информация

За обособена позиция № 2, Възложителят прилага чл.16г от ЗОП, тъй като част от предмета на поръчката е включен в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания. Обособена позиция № 2 е предназначена за изпълнение от специалицирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. Офертите за Обособена позиция № 2 могат да подават и други заинтересовани лица, извън тези, за които е запезена Обособена позиция № 2, като техните оферти ще се разглеждат само ако няма кандидат или участник, за когото обособената позиция е запазена и който отговаря на критериите за подбор или няма участник, за когото обособената позиция е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на Възложителя.