01020-2016-0001
Технически редакции | ||
28.03.2016 14:19 ч. : | 28/03/2016 14:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.03.2016 14:19 ч. : | 28/03/2016 14:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
МБАЛ Св. Пантелеймон-Пловдив ЕООД, бул. Никола Вапцаров № 9, За: Доц. Д-р Петко Недев, д.м.; Георги Василев - юрисконсулт, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 603981, E-mail: office@mbal2pv.com
Място/места за контакт: бул. Никола Вапцаров № 9Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mbal2pv.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.mbal2pv.com/publics.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
МБАЛ Св. Пантелеймон-Пловдив ЕООД, бул. Никола Вапцаров № 9, За: Георги Василев - юрисконсулт, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 603981, E-mail: office@mbal2pv.com
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.mbal2pv.com/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
МБАЛ Св. Пантелеймон-Пловдив ЕООД, бул. Никола Вапцаров № 9, За: Георги Василев - юрисконсулт, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 603981, E-mail: office@mbal2pv.com
Място/места за контакт: ДеловодствоИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.mbal2pv.com/.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
МБАЛ Св. Пантелеймон-Пловдив ЕООД, бул. Никола Вапцаров № 9, За: Доц. Д-р Петко Недев, д.м.; Георги Василев - юрисконсулт, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 603981, E-mail: office@mbal2pv.com
Място/места за контакт: ДеловодствоИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.mbal2pv.com/.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на нова медицинска апаратура, за нуждите на МБАЛ „Св. Пантелеймон”-Пловдив” ЕООД”
Възлагане на обществена поръчка
Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на нова медицинска апаратура, за нуждите на МБАЛ „Св. Пантелеймон”-Пловдив” ЕООД, съгласно техническата спецификация и условията на документацията за участие. Предметът на обществената поръчка включва 2 (две) обособени позиции, подробно описани в образеца на техническата оферта, неразделна част от документацията за участие и видни в приложение Б от настоящото обявление.
33100000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Предметът на обществената поръчка включва 2 /две/ обособени позиции, видни в Приложение Б, по-долу в обявлението. Всеки участник може да представи само една оферта за участие в процедурата, за отделна обособена позиция. Участникът има право да участва за една, няколко или за всички обособени позиции, като класирането се извършва индивидуално за всяка една от тях.
НЕ
18
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Размерът на гаранцията за участие е определен съгласно чл. 59, ал. 2 от ЗОП, в абсолютна сума за отделните обособени позиции, посочен в таблицата по предходната точка и се представя в една от формите посочени в чл. 60 от ЗОП, а именно: А/ Парична сума В случай на представяне на гаранция под формата на парична сума: - паричната сума може да бъде внесена чрез банков превод по разплащателна сметка на МБАЛ „Св. Пантелеймон”-Пловдив” ЕООД в Алианц банк България АД, IBAN BG 21 BUIN 7009 1021 4533 11, BIC код BUINBGSF . Б/ Банкова гаранция В случай на представяне на банкова гаранция: - тя трябва да бъде открита със срок на валидност не по – малко от 200 дни, считано от крайния срок за подаване на оферти; - в нея следва да бъдат посочени случаите на чл. 61, ал. 1 от ЗОП, в които МБАЛ „Св. Пантелеймон”-Пловдив” ЕООД ще упражни правото си на задържането й; - тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция /представя се в оригинал/, в полза на МБАЛ „Св. Пантелеймон”-Пловдив” ЕООД; Гаранция за участие по отделните обособени позиции: № 1 - Ултразвукова диагностична апаратура - 2000 лв. № 2 - Видиоендоскопи за горна и долна ендоскопия (комплект) - 700 лв. Възложителят задържа или освобождава гаранцията за участие, при условията и сроковете, посочени в чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участникът е необходимо да приложи списък с изброяване на обособените позиции за които е подал офертно предложение, като внесе гаранцията определена за всяка позиция, за която участва. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Представя се при подписване на договора, в една от предвидените в чл. 60 от ЗОП форми и следва да е със срок на валидност не по –малко от 30 дни след изтичане на гаранционния срок на доставената апаратура. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора. В приложимите случай – когато предметът на договора включва две или повече обособени позиции и гаранционният срок на отделните апарати е различен, изпълнителят се задължава да внесе гаранцията за изпълнение, за всяка от позициите отделно, със съответния срок на валидност. В тези случаи изпълнителят представя документи за внесена гаранция за изпълнение, за всяка от обособените позиции.
Заплащането на доставеното оборудване предмет на настоящата обществена поръчка ще се извърши по банков път, в размери и срокове, както следва: 1. Авансово плащане в размер на 30% /тридесет на сто/ от стойността на договора, платимо до 30-дневен срок от неговото подписване. 2. Остатъка от 70% /седемдесет на сто/ от стойността на договора, на 18 /осемнадесет/ равни месечни вноски за целия период на договора, всяка от тях, платима до 30-то число на всеки месец, считано от месеца, следващ месеца на монтирането и след представяне на следните документи: 1. фактура – оригинал 1 /един/ брой и 2 /два/ броя заверени копия; 3. писмена заявка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ(ако е необходимо).; 4. митническа декларация (ако е необходимо).
1. Участникът трябва да е в състояние да осигури гаранционно обслужване на оборудването за минималния срок, определен от Възложителя – 24 месеца. Гаранционното поддържане е за съответната апаратура ведно с окомплектовката на последната, която е описана в техническа оферта. 2. Участниците трябва да разполагат с необходимия персонал, включително и сервизни специалисти, за изпълнение на поръчката. Те следва да гарантират време за посещение на място на сервизен специалист, при възникнала неизправност на апаратурата, до 6 (шест) часа и отстраняване неизправността в рамките на 24 (двадесет и четири) часа, считано от момента на уведомяване на Изпълнителя. Ако е необходим по-дълъг срок за отстраняване на повреда, той трябва да се определи с двустранен протокол, в който се посочват обективните причините за това. 3. Документ за регистрация на участника - при участници обединения се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият поставя се в плик №1 с надпис „Документи за подбор”; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, същият следва да представи указаните в чл. 56, ал. 3 от ЗОП документи. 4. Форми на Гаранция за участие: 4.1.оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от бъларска или чуждестранна банка. Банковата гаранция, издадена от чуждестранни банки, следва да е авизирана чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението; 4.2. Паричната сума може да бъде внесена чрез банков превод по разплащателна сметка на МБАЛ „Св. Пантелеймон”-Пловдив” ЕООД в Алианц банк България АД, IBAN BG 21 BUIN 7009 1021 4533 11, BIC код BUINBGSF. *Ако гаранцията за участие е банкова, участникът представя оригинал, ако е парична сума – оригинал на документ за внесена гаранция за участие или заверено от кандидата копие, с гриф „Вярно с оригинала”. Към документа за внесена гаранция за участие е необходимо всеки участник да приложи списък с изброяване на обособените позиции, за които е подал офертно предложение и съответната стойност на гаранцията за участие за всяка една от тях. 5. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и № 3 се представят за всяка от позициите, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП. 6. Представените от участниците документи за доказване на техническите им възможности следва да съдържат информация за кои обособени позии се отнасят.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
В случай, че кандидат заяви писмено искане за получаването на документацията за участие, цената на последната е 24 (двадесет и четири) лв. с ДДС. Възложителят е длъжен да я изпрати за сметка на участника на посочен от него адрес. Посочената сума се внася в касата на МБАЛ „Св. Пантелеймон”-Пловдив” ЕООД, или по банков път, по сметката на МБАЛ „Св. Пантелеймон”-Пловдив” ЕООД в „Алианц Банк България” АД, BIC: BUINBGSF, IBAN: BG 21 BUIN 7009 1021 4533 11, след което документацията се получава от деловодството на лечебното заведение или се изпраща на посочения от кандидата адрес. В случай, че документацията се заявява писмено е необходимо да се изпрати писмено заявление, в което да се посочат данни за фактура, копие от платежно нареждане, адрес, на който да се изпрати документацията, телефон и e-mail за контакт. Пълен и безплатен достъп до настоящата документация е предоставен и на официалната интернет страница на МБАЛ „Св. Пантелеймон”-Пловдив” ЕООД – www.mbal2pv.com към конкретната обществена поръчка в профила на купувача: http://www.mbal2pv.com/%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%B6-%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%B2-%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F-%D0%B8-%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B4%D1%80%D1%8A%D0%B6%D0%BA%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%86%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B0-%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0-%D0%B7%D0%B0
Български
200
Конферентната зала на МБАЛ „Св. Пантелеймон”-Пловдив” ЕООД, находяща се на адрес гр. Пловдив, бул. „Никола Вапцаров” № 9.
Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070
28.03.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Ултразвукова диагностична апаратура, включва: 1 бр. Стационарен ехографски апарат с кардиологична насоченост с комплектация от: 1/ Кардиологична сонда с фазова матрица с минимален честотен обхват от 2 до 5 MHz. 2/ Многопланова трансезофагеална сонда с моторизирано въртене на кристала и с минимален честотен обхват от 3 до 8 MHz; 1 бр. Стационарен ехографски апарат с абдоминална насоченост в комплектация с: 1/ Абдоминална сонда с минимален честотен обхват от 2 до 5 MHz. 2/ Линейна високочестотна сонда с минимален честотен обхват от 5 до 12 MHz. 3/ Комплект за пункционна биопсия за абдоминалния трансдюсер. 4/ Възможност за работа с многопланова трансезофагеална сонда с моторизирано въртене на кристала и с минимален честотен обхват от 3 до 8 MHz; 1 бр. Преносим ехографски апарат с кардиологична насоченост, дигитално формиране на лъча и обработка на образа тип лап-топ в комплектация с: 1/ Кардиологична сонда с фазова матрица с минимален честотен обхват от 2 до 5 MHz. 2/ Количка за апарата. 3/ Възможност за работа с многопланова трансезофагеална сонда с моторизирано въртене на кристала и с минимален честотен обхват от 3 до 8 MHz.; 1 бр. Преносим черно-бял ехографски апарат абдоминална насоченост в комплектация с: 1/ Абдоминална сонда с минимален честотен обхват от 2 до 5 MHz. 2/ Линейна високочестотна сонда с минимален честотен обхват от 6 до 10 MHz. и чело минимум 45 мм. 3/ ректалентрансдюсер от 4 до 7 MHz с радиус макс. 11 мм. 4/ Пункционен адаптер за ректален трансдюсер.
33100000
Описание:
Съгласно техническата спецификация от документацията за участие.
Гаранция за участие: 2 000 лв. (две хиляди лева)
Видеоиндоскопи за горна и долна ендоскопия с архив. Система и набор за ендоскопски манипулации (комплект).
33100000
Описание:
1 бр. съгласно техническата спецификация от документацията за участие.
Гаранция за участие - 700 лв. (седемстотин лева)