Версия за печат

02709-2016-0020

BG-Враца: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Северозападно държавно предприятие, бул. Христо Ботев № 2, ет. 3, За: Петрана Петрова, Тошко Брайков, България 3000, Враца, Тел.: 092 620032, E-mail: szdp@abv.bg

Място/места за контакт: Петрана Петрова, Тошко Брайков

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.szdp.bg.

Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160122BWhb6132701.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Дейности по чл. 165, ал.1 от Закона за горитеДруго (моля пояснете): Дейности по чл. 165, ал.1 от Закона за горите

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за нуждите на ЦУ на СЗДП ДП, по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ЦУ на СЗДП ДП, съгласно Приложение № 1; Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ЦУ на СЗДП ДП, съгласно Приложение № 2

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Враца, бул. "Христо Ботев" №2, етаж 3
Код NUTS: BG313
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Възлагането на обществената поръчка има за цел осигуряването на ежедневната административна дейност на ЦУ на СЗДП чрез извършване на периодични доставки на фабрично нови канцеларски материали, съгласно Приложение №1 - "Технически спецификации за отделните видове канцеларски материали за Обособена позиция № 1", съответно Приложение №2 - "Технически спецификации за отделните видове канцеларски материали за Обособена позиция № 2".

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30192900, 22851000, 30197220, 22800000, 22852000, 22852100, 30199230, 30199000, 30197643, 30192121, 30124400, 30197100

Описание:

Принадлежности за офиса
Средства за коригиране
Класьори
Кламери
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Папки за сортиране
Папки за досиета
Пощенски пликове
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Фотокопирна хартия
Химикалки
Кутии с телчета за телбод
Телчета за телбод, карфици, кабърчета

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
6583.27 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 709361 от 22.01.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 15 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ЦУ на СЗДП ДП – съгласно Приложение №1
V.1) Дата на сключване договора
25.03.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.02.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ХОРЕКА ЛОГИСТИК ООД, ЕИК 201718799, район Красно село, ж.к. Борово, бл. 231, ет. 14, ап. 69, България 1680, София, Тел.: 0879 383064, E-mail: info.horeka@mail.bg, Факс: 02 4789776

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4585.54 BGN без ДДС
В Брой месеци 36
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 14 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ЦУ на СЗДП ДП – съгласно Приложение №2
V.1) Дата на сключване договора
25.03.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.02.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЖЕЙДИ ВИЖЪН ООД, ЕИК 106619925, ул. Иванка Ботева № 21, България 3000, Враца, Тел.: 0878 199618

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1997.73 BGN без ДДС
В Брой месеци 36
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.03.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "ХОРЕКА ЛОГИСТИК" ООД - за обособена позиция № 1 2. "ДЖЕЙДИ-ВИЖЪН" ООД - за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор