Версия за печат

00044-2015-0171

BG-Варна: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция Пътна инфраструктура - Областно пътно управление - Варна, ул.Д-р Пюскюлиев №3, За: Людмила Маринова Чакърова-Тодорова - главен юрисконсулт, Р България 9000, Варна, Тел.: 052 613056, E-mail: opuvn_del@abv.bg, Факс: 052 613059

Място/места за контакт: инж.Румен Борисов Илиев - и.д. Директор

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=682.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Ремонт и поддържане на републиканската пътна мрежаДруго (моля пояснете): Ремонт и поддържане на републиканската пътна мрежа

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на охранителна дейност на обекти от материално техническата база в управление на АПИ, намиращи се на територията на Областно пътно управление-Варна

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 23
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр.Варна; с.Старо Оряхово, Община Долни чифлик; с.Аспарухово , Община Дългопол
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Извършване на охранителна дейност на обекти от материално техническата база в управление на АПИ, намиращи се на територията на Областно пътно управление гр.Варна” , а именно 1.Охрана на обекти с физическа невъоръжена охрана: 1.1. Извършване на жива денонощна невъоръжена охрана от 5-ма охранители на административната сграда на Областно пътно управление-Варна, находяща се в гр.Варна, ул.Д-р Пюскюлиев №3 и дежурство с приемане и предаване на информация за състоянието на републиканските пътища на територията на Варненска област; 1.2. Извършване на жива невъоръжена охрана с 4-ма охранители на База за квалификация и преквалификация ”Св.Св.Константин и Елена”. • за периода от 01.06. до 30.09. от 17.00 ч. до 07.30 часа, • за периода от 01.10. до 31.05. от 17.00 часа до 08.30 часа. • в почивни и празнични дни - денонощно 1.3. Извършване на жива невъоръжена охрана с 4-ма охранители на База за поддържане на пътища, находяща се в с.Старо Оряхово, Община Долни чифлик: • за периода от 01.06. до 30.09. от 17.00 ч. до 07.30 часа, • за периода от 01.10. до 31.05. от 17.00 часа до 08.30 часа. • в почивни и празнични дни - денонощно . 2. Охрана на обекти със СОТ: 2.1. Извършване на охрана чрез сигнално-охранителна техника на специални помещения в административна сграда - ул.„Д-р Пюскюлиев №3, а именно: - Регистратура класифицирана информация, находяща се на 4-ти етаж; - Каса ОПУ-Варна , находяща се на 3-ти; - Офис „Пътни такси и разрешителни- продажба винетни стикери”, находящ се на 1-ви етаж, като в него ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен да предвиди и паник - бутон. 2.2. Извършване на охрана чрез СОТ на имоти- публична държавна собственост: - Опорен пункт „Комитово ханче”, находящ се в гр.Варна, кв.Вл.Варненчик (срещу р-т „Комитово ханче”); -Опорен пункт с.Аспарухово,община Дългопол, м-т „Голямо буче в имот № 000246.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

70000000, 79000000, 79700000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Бизнес услуги: право, маркетинг, консултиране, набиране на персонал, печат и охрана
Детективски и охранителни услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
52494 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-37-1 / Обособена позиция №: / Заглавие:Извръшване на охранителна дейност на обекти от материално техническата база в управление на АПИ, намиращи се на територията на Областно пътно управление-Варна
V.1) Дата на сключване договора
02.03.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.01.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кротал Секюрити ЕАД , ЕИК 175145555, р-н Овча Купел, ул.Коломан №1, Р България 1618, София, Тел.: 02 9569454, E-mail: krotal.security@gmail.com, Факс: 02 9569454

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 53118.78 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 52494 BGN без ДДС
В Брой месеци 6
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.03.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"Кротал Секюрити"ЕАД гр.София, ЕИК 175145555, със седалище и адрес на управление-гр.София, р-н Овча купел , ул.Коломан №1, представлявано от Георги Каменов Ананиев; "АСО София"ООД, гр.София, ЕИК 121692528, със седалище и адрес на управление-гр.София, р-н Възраждане, ул.Средна гора №99, ет.1, представлявано от управител - Генчо Ангелов Трифонов


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

В резултат на проведена процедура по реда на Глава пета от Закона за обществените поръчки с предмет „Извършване на охранителна дейност на обекти от материално техническата база в управление на АПИ, намиращи се на територията на Областно пътно управление гр.Варна” бе сключен договор за изпълнение на обществената поръчка №РД-36-1/14.10.2013 г. с изпълнител „Вега секюрити 1“АД гр.София , със седалище и адрес на управление: гр.София, р-н Люлин, ж.к.Люлин, бл.436, , вх.1, ет.6, ап.34 с ЕИК 175192206, представлявано от Камелия Георгиева Милева, в качеството й на изпълнителен директор. Срокът на изпълнение на договора е 2 години, считано от фактическото поемане на охранителната дейност на отделните обекти. С писмо вх.№ОП-01-96 /30.10.2015 г. дружеството-изпълнител ни уведоми, че е преобразувано в еднолично дружество с ограничена отговорност „Вега Секюрити“ ЕООД с ЕИК 203744173. Действително в ЗЧОД липсва конкретна разпоредба, изискваща новоучреденото търговско дружество при преобразуване да изиска нов Лиценз за осъществяване на охранителна дейност, но съгласно чл.20 от ЗЧОД търговците, притежаващи лиценз, са длъжни в 14-дневен срок писмено да уведомят органа, издал лиценза, за промяна на обстоятелствата по чл.15 от ЗЧОД - документи, касаещи правния статут на търговеца и този на физическите лица, представляващи дружеството. От друга страна чл.25, т.4 от ЗЧОД забранява предоставяне или преотстъпване, без да се ограничават правните действия, чрез които може да стане това, то следва да се приеме че предоставянето, извършено чрез института на универсалното правоприемство, също попада в забраната на специалния закон. С оглед на изложеното – липса на лиценз са осъществяване на охранителна дейност на „Вега Секюрити“ ЕООД с ЕИК 203744173. и съобразно разпоредбата на чл. 43, ал.8 от ЗОП, договорът за изпълнение на поръчката се прекратява по право. С мое Решение №2/22.10.2015 г. , влязло в сила на 03.11.2015 г. на основание чл. 39, ал. 1, т. 5 от Закона за обществените поръчки бе прекратена обществена поръчка с уникален номер 00044-2015-0100 и Обявление №ОП-01-59/14.07. 2015г. със същия предмет. С оглед на гореизложеното, е налице хипотезата на чл. 90, ал.1, т.4 от ЗОП - възникнала е необходимост от предприемане на неотложни действия поради настъпване на „изключителни обстоятелства“, които съгласно § 1, т.8 от ДР на ЗОП са обстоятелства, предизвикани от непредвидими за Възложителя събития, като природно бедствие, авария или катастрофа, както и други, които непосредствено застрашават живота и здравето на хората или околната среда, или могат съществено да затруднят или нарушат нормалното изпълнение на нормативно установени дейности на възложителя. Възложителят е положил всички необходими усилия и е направил всичко възможно, за да осигури физическа охрана имуществото си, като е сключил договор за изпълнение на обществена поръчка с предмет: „Извършване на охранителна дейност на обекти от материално техническата база в управление на АПИ, намиращи се на територията на Областно пътно управление гр.Варна” . Предприети са действия по провеждането на нова процедура с горния предмет, която в последствие е прекратена. Оставането на обектите без охрана крие сериозна опасност от посегателства върху материалните ценности, които се съхраняват в базите за зимно поддържане и опорните пунктове. Отделно от това помещенията, в които се намират „Пункт за продажба на винетни стикери“ и „Регистратура на класифицирана информация“ подлежат на задължителна СОТ охрана, което към настоящия момент не може да бъде осигурено.