Версия за печат

00039-2015-0015

BG-Павликени: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павликени, ул. Руски № 4, За: Владимир Лечев - юрисконсулт в отдел Правно обслужване, човешки ресурси и обществени поръчки, Република България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51330, E-mail: obshtina@pavlikeni.bg, Факс: 0610 52642

Място/места за контакт: Отдел Правно обслужване, човешки ресурси и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=41&lang=bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Друг: Община (Административно-териториална единица за осъществяване на местно самооправление)Друго (моля пояснете): Община (Административно-териториална единица за осъществяване на местно самооправление)

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за дейности, свързани с осигуряване на информираност и публичност” по проект: „Античен Керамичен Център – Павликени, популяризация и модернизация”, Договор № 24-10-М1-13/22.04.2015 г., финансиран от Европейско икономическо пространство, Финансов механизъм 2009-2014, Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства”, Мярка 1 „Реставриране, обновяване и опазване на културното наследство”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Павликени
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Дейностите по договора за осигуряване на информация и публичност по проект: “Античен Керамичен Център – Павликени, популяризация и модернизация“, Договор № 24-10-М1-13/22.04.2015г., по Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства”, Мярка 1 „Реставриране, обновяване и опазване на културното наследство”, включват: Отпечатване на информационна брошура – 10 000 (десет хиляди) броя; Дизайн на лого – 1 (един) брой; Организиране на конференции (стартираща и заключителна) – 2 (два) броя; Изработване и монтиране на временен билборд – 2 (два) броя; Изработване и монтиране на постоянна табела – 4 (четири) броя; Изработване и монтиране на Табела за офис – 2 (два) броя; Създаване и поддръжка на уебсайт по проекта – 1 (един) брой; Отпечатване на публикации – 8 (осем) броя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000, 22462000, 79952000, 22120000

Описание:

Рекламни услуги
Рекламни печатни материали
Услуги, свързани с организирането на събития
Публикации

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
18930 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Показател П1 – Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Показател -П2 – срок за изработване и доставка на материали (дизайн, отпечатване и доставка); тежест: 30
Показател: Показател – П3- срок за организиране на събития; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 680345 от 31.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:Осигуряване на информация и публичност по проект: “Античен Керамичен Център – Павликени, популяризация и модернизация“, Договор № 24-10-М1-13/22.04.2015г., по Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства”, Мярка 1 „Реставриране, обновяване и опазване на културното наследство”
V.1) Дата на сключване договора
26.02.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
31.07.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ ООД ЕИК 130862812, р-н Изгрев, ул. РАЙКО АЛЕКСИЕВ , бл. 95, вх. В, България 1113, София, Тел.: 02 8321183, E-mail: lambadjiev.standard@gmail.com, Факс: 02 9310274

URL: http://www.lambadjiev-design.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 25816.96 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 18930 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.03.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Издателска къща „АБ” ЕООД, гр.Стара Загора 6000, ул. ”Отец Паисий” № 58, вх.О, ап.7, представлявано от Анелия Цветкова Минкова - управител; 2. „ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ” ООД гр.София 1233 бул.”Генерал Столетов” № 49, представлявано от Бойко Атанасов Ламбаджиев - управител; 3. „МИЛИТО“ ЕООД гр. Силистра, ул.”Добруджа” № 26, представлявано Донка Николова Костадинова – управител; 4. ФОНДАЦИЯ „ОБЩЕСТВО НА ПОЗНАНИЕТО“ гр. София 1404, ж.к. „Гоце Делчев“, ул. „Червена роза“ бл. 36, вх. Е, ап. 101, представлявана от Албена Милчева Монова – изпълнителен директор и Гергана Николова Георгиева - председател; 5. „Ди Ем Ай Дивелопмънт“ ЕООД гр. София 1360, ул. „Маслиново клонче“ № 2, представлявано от Иван Веселинов Димитров – управител; 6. СД „Ни плюс – Макаров и с-ие“ гр. София 1606, ул. „Люлин планина“ № 21А – Рекламна къща, представлявано от Светлана Симеонова Тихова – представител; 7. „Медиа Интеракт“ ЕООД гр. София, бул. „Шипченски проход“ № 65, вх. В, ет. 5, офис 6, представлявано от Ивайло Николаев Даскалов – управител; 8. Фондация „Аматерас“ гр. София, район „Лозенец“, ул. „Вишнева“ № 16, вх. „А“, ап. 13, представлявана от Даниела Стоянова Тодорова – управител; 9. „ДИДЖИТАЛ МАРКЕТИНГ ГРУП“ ООД, гр. София 1407, Комплекс: „Витоша Тюлип“, ул. „Димитър Манчев“ № 1В, Офис G10, представлявано от Наталия Кирилова Кирилова-Тодорова – управител.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор