Версия за печат

00797-2016-0026

BG-Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

Община Бургас, ул. Александровска № 26, За: Павлин Михов; Даниела Георгиева, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 907405; 056 907242, E-mail: d.georgieva@burgas.bg, Факс: 056 841996

Място/места за контакт: Дирекция Околна среда; Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.burgas.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62.

Електронен достъп до информация: http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/25706.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на 10 броя мобилни центрове за разделно събиране на отпадъци от домакинствата, с електронно отчитане на предадените количества“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Бургас
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на обществената поръчка е доставка на 10 броя Мобилни центрове за разделно събиране на отпадъци, които да бъдат предназначени за разделно събиране най-малко на следните потоци отпадъци: метал, стъкло, хартия, пластмаса, излязло от употреба електрическо и електронно оборудване /ютии, ел.отоплителни печки, компютри, вентилаторни печки, телефонни апарати, сешоари и др./, опасни отпадъци от бита /опаковки от почистващи препарати, лекарства с изтекъл срок, стари термометри и др./, акумулатори, луминисцентни лампи, текстилни отпадъци. Оборудване на центровете с необходимата техника за електронно отчитане на предадените количества разделно събрани фракции. Реализацията на проекта за Мобилни центрове за разделно събиране на отпадъци от метал, стъкло, хартия, пластмаса, излязло от употреба електрическо и електронно оборудване, опасни отпадъци от бита, акумулатори, луминисцентни лампи, текстилни отпадъци и др. представлява надграждане на действащата система за разделно събиране на отпадъци от опаковки на територията на Община Бургас, базирана на стационарни трицветни контейнери. Основната цел е намаляване количествата отпадъци, предназначени за депониране и последващо оползотворяване на рециклируемите отпадъци, чрез предоставяне на достъпна услуга за гражданите, близо до дома им. Мобилният характер на центровете за разделно събиране на отпадъци позволява позиционирането им на различни места в жилищните комплекси и квартали; по този начин се осигурява достъпност за населението, както и улеснение на гражданите да предават отпадъците от домакинствата, които могат да се рециклират и използват повторно. Въвеждането на електронна система за отчитане на предадените количества разделно събрани фракции ще даде възможност гражданите да заплащат такса само за изхвърлените неразделени количества битови отпадъци. Ползите от реализация на проекта са несъмнени: - възможност и предпоставка да се оползотворят голяма част от битовите отпадъци; - повишаване информираността на гражданите и превръщането им в ключов фактор при прилагане на йерархията на управление на отпадъците; - намаляване вредното въздействие на отпадъците чрез предотвратяване на образуването им; - намаляване количеството на битовите отпадъци за транспортиране и депониране, респективно намаляване замърсяването на почвата и водите, както и намаляване на парниковите газове в атмосферата. - мотивиране на гражданите да заплащат на такса битови отпадъци само за количеството неразделени отпадъци.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

44613800

Описание:

Контейнери за отпадъци

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Брой на мобилните центрове - 10 бр. Прогнозно очаквано количество отпадъци на месец за един мобилен център - 16 м3. 1. Основни габаритни размери и материали за изработката на един мобилен център/станция за разделно сметосъбиране: - дължина на пункта до 6100 мм - широчина на пункта до 2600 мм - височина на пункта до 2400 мм - основна конструкция, обшивка (стени) и таван – метални профили, ламарина и др. - цветовете на мобилните центрове трябва да са съгласно цветови кодове по RAL. - мобилните центрове да са разработени така, че да са лесно преместваеми и превозвани 2. Характеристика на отвори за отпадъци – 4 броя - широчина 700 мм - височина 500 мм 3. Характеристика на отваряема двукрила врата - Отваряема навън със заключващ механизъм - Отвор ширина мин. 1800 мм - Отвор височина мин. 1800 мм 4. Минимални изисквания за електрическа инсталация 4.1.) Снабден с вътрешо осветление 4.2.) Снабден с електро табло с предпазители и инсталация с минимум два контакта за захранване на мобилен компютър и настолна лампа. 4.3.) Възможност за захранване от уличната ел. мрежа. 5. Всеки мобилен център трябва да има необходимото оборудване за електронно отчитане и съхраняване на информация за предадените количества отпадъци по видове.Всеки мобилен център от вън да е обозначен с подходящи указателни стикери с размери и шрифт, одобрен от визложителя преди изработката им и поставянето им върху мобилния център. Указателните стикери да съдържат следните надписи: 1. Логото на общината възложител – от всички страни на мобилния център. 2. Надпис „МОБИЛЕН ЦЕНТЪР ЗА РАЗДЕЛНО СМЕТОСЪБИРАНЕ” – от всички страни на мобилния център. 3. Стикери, указващи местата за изхвърляне на отпадъците с надписи съответно: „МЕТАЛ”, „СТЪКЛО”, „ХАРТИЯ”, „ПЛАСТМАСА”. 4. Стикер с надпис, указващ мястото за предаване на „ЕЛЕКТРИЧЕСКО И ЕЛЕКТРОННО ОБОРУДВАНЕ, ОПАСНИ ОТПАДЪЦИ ОТ БИТА, АКУМУЛАТОРИ И БАТЕРИИ, ПЪРЖИЛНА МАЗНИНИ, ЛЕКАРСТВА С ИЗТЕКЪЛ СРОК НА ГОДНОСТ, ФЛАКОНИ СЪС СГЪСТЕНИ ГАЗОВЕ, ТОНЕР КАСЕТИ ,ЛУМИНИСЦЕНТНИ ЛАМПИ”.”. Във вътрешната част трябва да бъдат предвидени 4 броя пластмасови стандартни контейнери с обем 1100 литра, позиционирани срещу четирите отвора за отпадъци, кофи ( 4бр.х 60л.и 2бр.х40л.), варел пластмасов от 60л. ,стелажи за разделно събиране на отпадъците, както и обособяване на офис работно място с бюро, стол, ел. захранване за мобилен компютър, настолна лампа. Офис работното място да е обособено така, че да е осветено от дневна светлина. Както в досега изградената система за разделно събиране на отпадъци в България за метал, хартия, стъкло и пластмаса, така и при тези мобилни центрове ще е необходимо да се запазят цветовите кодове на основните отпадъци. Тези мобилни центрове за разделно събиране на отпадъци е необходимо да имат възможността за събиране на метал, стъкло, хартия, пластмаса, излязло от употреба дребно и едро електрическо и електронно оборудване от домакинствата както и опасни отпадъци като акумулатори. За целта е необходимо мобилният център да бъде подходящо оборудван за събиране на отпадъците.

Стойност, без да се включва ДДС
242917 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

6

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия, размер и начин на плащането на гаранцията за участие: Гаранцията за участие е в размер на 2 000 лв. (две хиляди лева). Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: ОБЩИНА БУРГАС IBAN - BG 89 SOMB 9130 3323 9965 01, BIC – SOMBBGSF в ТБ „Общинска банка“ АД, клон Бургас. Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия. 2. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 3. Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение и гаранцията за гаранционното обслужване и поддръжка: Гаранцията за изпълнение на обществената поръчка – 3 % от стойността на договора, без включен ДДС, със срок на валидност най–малко 30 (тридесет) дни след срока за изпълнение на договора, включително и срока за обезпечаване на гаранционното поддържане. Частта от гаранцията за изпълнение, предназначена за обезпечаване на гаранционно обслужване и поддръжка е в размер на 50 (петдесет) % от същата. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. 4. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение, както и частта от гаранцията за изпълнение, предназначена за обезпечаване на гаранционното обслужване и поддръжка се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя, включително и срока за обезпечаване на гаранционното обслужване и поддръжка. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение и гаранцията за гаранционното обслужване и поддръжка, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 5. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. 6. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на 30 (тридесет) % от общата цена по договора, като точният размер ще бъде според офертата на избрания за изпълнител участник. Сумата е платима в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на подписване на договора и представяне на фактура – оригинал за авансово плащане. 2. Междинно плащане – 30 % от стойността на договора, в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на всички успешно проведени изпитвания/тествания за мобилните центрове за разделно събиране на отпадъци от Възложителя, посредством двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представяне на фактура – оригинал за междинно плащане. 3. (1) Окончателното плащане в размер на оставащия процент, неизплатен като аванс или междинно плащане от стойността на договора и е платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на подписан двустранен окончателен приемо-предавателен протокол за предаване на извършената работа и представяне на фактура от страна на Изпълнителя. (2) От окончателното плащане се приспадат суми за начислени неустойки, в случай че има такива. (3) Когато Изпълнителят е сключил договор/договори за подизпълнение, Възложителят извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че Изпълнителят е заплатил на подизпълнителя/подизпълнителите за изпълнените от тях работи и приети с приемо-предавателен протокол. Приемане на извършените работи от настоящия договор. Това правило не се прилага, ако при приемане на работата Изпълнителя докаже, че договорът за подизпълнение е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от подизпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица Възложителят не поставя изискването за регистрация на юридическо лице, но изисква, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение, преди сключването на договора за изпълнение на обществената поръчка същия да представи документ за регистрация в Регистър Булстат към Агенция по вписванията.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4 ЗОП или някое от посочените в обявлението за настоящата процедура обстоятелства по чл. 47, ал. 2 ЗОП. При представяне на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по предходното изречение с декларацията по чл. 47, ал. 9 ЗОП. Когато законодателството на държавата, в която участникът е установен, не предвижда включването на някое от обстоятелствата, посочени по-горе в публичен безплатен регистър или предоставянето им служебно и безплатно на възложителя, при подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи: 1. документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4 ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 ЗОП, издадени от компетентен орган, или 2. извлечение от съдебен регистър, или 3. еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Когато в държавата, в която участникът е установен, не се издават документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал 2, т.1, 2 (предложение първо), 2а (предложение първо), 4 и 5 води до отстраняване от участие в процедурата. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с доставка на оборудване за отпадъци, контейнери за отпадъци и/или на оборудване за претоварни станции за отпадъци или депа за отпадъци, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 (предложение първо) от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура. При наличие на обстоятелства по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС) участникът ще бъде отстранен, освен ако не попада в изключенията от приложното поле на чл. 3 ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, регламентирани в чл. 4 от този закон.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

ПЛИК №1 с надпис „Документи за подбор”.Офертата и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци и да има следното съдържание:1.Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника, в оригинал (обр.2);2.Представяне на участника (по обр.1),което включва: Информация/Документ,удостоверяваща правосубектност, а именно:- посочване на ЕИК по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. - При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. - Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията, съгласно чл.56,ал.4 на ЗОП.3.Пълномощно на лицето,подписващо офертата (оригинал) – представя се,когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника,съгласно актуалната му регистрация,а от изрично упълномощен негов представител.4.Декларация по чл.47,ал.9 ЗОП относно обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 (без б.„е”),т.2,т.3 и т.4,ал.2,т.1,т.2 (предл. първо),т.2а (предл. първо),т.4 и т.5 и ал.5,т.1 и 2 ЗОП (оригинал) – попълва се и се подписва по приложения образец към настоящата документация (обр.5). Декларацията се подписва от лицата съгласно чл.47,ал.4 от ЗОП.При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.1 и 5 ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл.47,ал.2,т.1 – 5 ЗОП с една декларация, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства,или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата,в която участникът е установен,е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин и декларацията се представя на език,различен от българския, тя се представя и в превод на български език.5.Декларация по чл.3,т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС).6.Декларация по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (оригинал) – когато е приложимо (обр.7).7.Банкова гаранция за участие в обществената поръчка – оригинал или Документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума – копие.8.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП по образец (обр. 12).ПЛИК №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”.Прилага декларация (св.форма),относно това коя част от офертата има конфиденциален характер и изискване възложителят да не я разкрива.ПЛИК №3 „Предлагана цена”

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата (образец 9), с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата. 2.(1) Списък на екипа, ангажирани с изпълнението на поръчката (образец 10). В този списък участниците посочват ключовите експерти, отговарящи за изпълнение предмета на поръчката. (2) Декларация по чл. 51а от ЗОП (образец 11) за ангажираност на експерт, по образец от документацията за участие. Декларацията се попълва от всеки експерт, посочен в Декларацията – Приложение № 10 за екипа от експерти, отговарящи за изпълнението на обществената поръчка поотделно, в случай че същите не са служители на участника. !!! Участникът трябва да посочи за всяка от ключовите позиции на експертите от инженерно-техническия състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия ръководен инженерно-технически състав). 3.Копие на валиден сертификат по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен на него или др. валидни документи, които доказват внедрени мерки за управление на качеството. Забележка: Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, съгл. чл. 53 ал. 4 от ЗОП. Когато Участникът в процедурата е Обединение, което не е юридическо лице документите за доказване на техническите възможности се представят само за тези членове на Обединението, чрез които доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците трябва да имат опит в извършването на доставки, еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. *Забележка: Под „сходни“ с предмета на поръчката се има предвид: договори за доставка на оборудване за отпадъци, контейнери за отпадъци и/или на оборудване за претоварни станции за отпадъци или депа за отпадъци. 2.Участниците трябва да разполагат с екип за изпълнение на поръчката, вкл. специалисти с позиции, квалификация и професионален опит, както следва: Ключови експерти: - Технически ръководител – с висше образование с инженерна специалност – машинна или електро или еквивалент, с минимум 5 години опит и опит в управление на поне 1 (един) договор за доставка на оборудване за отпадъци или контейнери за отпадъци или оборудване за претоварни станции за отпадъци или депа за отпадъци. - Експерт „Техника и оборудване“ – висше образование в областта на инженерните науки и опит в реализацията на поне 1 (един) договор за доставка на оборудване за отпадъци или контейнери за отпадъци или оборудване за претоварни станции за отпадъци или депа за отпадъци. - Експерт „Транспорт“ – висше образование в областта на транспорта и опит в реализацията на поне 1 (един) договор за доставка на оборудване за отпадъци или контейнери за отпадъци или оборудване за претоварни станции за отпадъци или депа за отпадъци. Неключови експерти по предложение на участника, когато прецени. 3.Участниците следва да притежават актуален сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение (Срок на доставка - до 10 т.; Гаранционен срок - до 10 т.; Технически преимущества - до 15 т.; Функционални характеристики - до 15 т. и Естетически характеристики - до 10 т.); тежест: 60
Показател: Предложена цена ; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.05.2016 г.  Час: 11:00
Място

Община Бургас, ул.Александровска № 26, етаж 1,Заседателната зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Първоначалното отваряне на офертите, както и отварянето на ценовите оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква нотариална заверка на пълномощното.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата до изтичане на срока за получаването й, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите,като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление.Разяснения по документацията могат да се искат до 10 дни преди крайния срок за подаване на оферти.На осн.чл.64, ал.3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 52-дневен срок за подаване на оферти чрез използване на предвидените в закона способи. Посочената в поле II.2.1) прогнозна стойност е максимално предвиденият фин. ресурс, с който възложителят разполага.Участник,чиято ценова оферта, надвишава гореописаната обща прогнозна стоиност ще бъде отстранен от участие!ВАЖНО! Максималният срок за изпълнение на поръчката (на доставката) според документацията е 6 календарни месеца, а най-краткият реален срок за изпълнение на поръчката (на доставката), според Възложителя, е 3 календарни месеца. Предложения, които са над 6 календарни месеца или по-кратки от 3 календарни месеца ще бъдат предложени за отстраняване от процедурата. За целите на изчислението на точките относно срокът за изпълнение от методиката за оценка на офертите се приема, че 1 календарен месец съдържа 30 календарни дни. * Минималният гаранционен срок на предлаганите мобилни центрове за разделно сметосъбиране, определен в Техническата спецификация, е 2 години – 24 месеца. ВАЖНО! Максималният гаранционен срок на посочените доставки, определен от Възложителя, не може да бъде повече от 4 години – 48 месеца. Това е така с цел да се избегне предлагане на гаранционен срок за посоченото за доставяне оборудване, който е необосновано голям и може впоследствие да доведе до невъзможност да бъде спазен. Предложения, които са над максимално допустимия гаранционен срок ще бъдат предложени за отстраняване от процедурата!

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120, ал. 7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.03.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ