Версия за печат

00267-2016-0031

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл.Стефан Стамболов №1, За: Аделина Хасова - главен експерт, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656752, E-mail: zop.pd@abv.bg, Факс: 032 660571

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.plovdiv.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160307WQGE2837541.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Кмет на Община Пловдив, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656724

Място/места за контакт: Деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.plovdiv.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ИЗРАБОТВАНЕ, ДОСТАВКИ И МОНТАЖ НА МЕБЕЛИРОВКА ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ПЛОВДИВ И СТРУКТУРНИТЕ Й ЗВЕНА

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Дейностите, предмет на обществената поръчка включват изработване, доставка и монтаж на различни видове мебелировка - модулни мебели и мека мебел (обзавеждане за офиса, легла, гардероби, дивани и др.) и столове (офис столове, посетителски, трапезни).

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39100000, 39151300, 39130000, 39143100, 39143200, 39157000, 39112000

Описание:

Мебелировка
Модулни мебели
Мебелировка за офиса
Мебелировка за спални
Мебелировка за трапезария
Мебелни елементи
Столове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Мебелировката включва: ›94 артикула модулни мебели и мека мебел (мебелировка за офиса, легла, гардероби, дивани и др.) ›11 артикула столове (офис столове, посетителски, трапезни); Номенклатурата, техническите характеристики и изисквания за качество и изпълнение на поръчката са представени в техническите спецификации на възложителя - Част ІV от документацията за участие. Прогнозните количества за всеки отделен артикул са представени в образеца на ценово предложение – Приложение №1 към документацията за участие. Прогнозната стойност на поръчката е лимитна.

Прогнозна стойност без ДДС
145833.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за изпълнение на договора - определена на 5% (пет процента) от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията може да бъде представена под формата на парична сума или като банкова гаранция. Гаранцията под формата на парична сума може да бъде внесена с платежно нареждане по следната банкова сметка на Община Пловдив: Обслужваща банка - ТБ Инвестбанк АД – Клон Пловдив Банкова сметка - IBAN - BG57 IORT 7375 3302 0000 03 Банков код - BIC - IORTBGSF При представяне на банкова гаранция за изпълнение, изпълнителят ще бъде длъжен да я поддържа валидна най-малко 30 дни след приключване на изпълнението по договора. Гаранцията за изпълнение няма да бъде изисквана от лица, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Източник на финансиране на обществената поръчка е Община Пловдив като плащанията по договора ще се извършват от бюджета на Община Пловдив и на съответните структурни звена, ползватели на същия. Доставките ще се заплащат по единични цени, съгласно ценовото предложение на изпълнителя по договора. Сроковете за разплащане са определени съгласно чл. 303а, ал. 2 от Търговския закон като условията са подробно описани в проекта на договор за възлагане на поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Във връзка с условието, че количествата, посочени в ценовото предложение са прогнозни (чл. 6, ал. 2 от проекта на договор), договорът ще бъде сключен на обща стойност съответстваща на прогнозната стойност на поръчката, независимо от общата стойност, посочена в ценовото предложение на избрания изпълнител.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата, всеки участник следва да представи оферта, изготвена при условията и изискванията на възложителя, подробно описани в Част ІІІ (Условия и указания), Раздел ІV (Подготовка и представяне на офертата) от документацията за участие. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: 1. Съдържание на Плик №1 „Документи за подбор”: 1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от представляващия участника; 1.2. Представяне на оферта – по образец Приложение №3. Документа „Представяне на оферта” включва и представяне на участника по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП, поради което към него се прилага и Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – по образец Приложение №4; 1.3. При участници, предвиждащи използването на подизпълнител/и - декларация за съгласие за участие като подизпълнител (по образец № 4 от ППЗОП), представена от всеки посочен в офертата на участника подизпълнител; 1.4. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 1.5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП – по образец Приложение №5; 1.6. Доказателства за техническите възможности на участника, съгласно посоченото в настоящото обявление (Раздел ІІІ.2.3), както и в "Условия и указания" ( Раздел ІІІ, т. 2) 2. Съдържание на Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: Участникът представя попълнен документа „Техническо предложение” в пълно съответствие с изискванията на възложителя и по образеца от документацията за участие - Приложение №2. 3. Съдържание на Плик №3 „Предлагана цена”: Участникът представя попълнен документа „Ценово предложение”, изготвен в пълно съответствие с изискванията на възложителя и по образеца от документацията за участие - Приложение №1.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се поставят изисквания
Минимални изисквания: Не се поставят изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата за участие. Списъкът се представя по Образец № 5 от ППЗОП, в оригинал, подписан от участника. В списъка се посочват стойностите, датите и получателите на доставките и към него следва да бъдат приложени доказателства за успешното изпълнение на посочените доставки. Участникът преценя кои от изброените в чл. 51, ал. 4 от ЗОП документи и/или информация да представи, така че от тях да е видно изпълнението на минимално изискуемия от възложителя обем и вид услуги.
Минимални изисквания: Участникът трябва да притежава опит в извършването на доставки, сходни или еднакви с предмета на обществената поръчка, поради което следва през последните три години, считано от датата на подаване на офертата си за участие, да е изпълнил доставки на мебелировка на обща стойност минимум 145000 (сто четиридесет и пет хиляди) лева без включен ДДС.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.04.2016 г.  Час: 17:15
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.04.2016 г.  Час: 17:15
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

200

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.04.2016 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на Община Пловдив,гр.Пловдив,пл. "Стефан Стамболов" №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично е на него могат да присъстват лицата, изброени в чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ