00530-2015-0173
Технически редакции | ||
25.03.2016 10:28 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
25.03.2016 10:28 ч. : | 2016 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.03.2016 10:28 ч. : | 25/03/2016 09:31 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.03.2016 10:28 ч. : | 25/03/2016 09:31 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.03.2016 10:29 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Петрана Тодорова, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593503, E-mail: petrana.todorova@nra.bg, Факс: 02 98593348
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция Информационни системи и моделиране на бизнес процесиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.
Електронен достъп до информация: http://www.nap.bg/news?id=2815.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
„Поддръжка и осигуряване на непрекъсната работа на система Help Desk на НАП”
Поддръжането на Help Desk система на Национална агенция за приходите включва следните дейности: 1. Осигуряване изпълнението на всички необходими дейности, за да се гарантира работоспособността на всички модули на системата HelpDesk. 2. Осигуряване на пълна интеграция на модулите в системата Help Desk в НАП. 3. Разширяване и оптимизиране процеса по управление на конфигурационните единици в Help Desk системата на НАП в съответствие с новоприетите и внедрени процедури и конвенции на дирекция ИСМБП без промяна на функционалността на системата. 4. Разширяване обхвата на управлението на инциденти в Help Desk системата на НАП в съответствие с новоприетите и внедрени процедури и конвенции на дирекция ИСМБП без промяна на функционалността на системата. 5. Оптимизиране процеса по управление на промени в Help Desk системата на НАП в съответствие с новоприетите и внедрени процедури и конвенции на дирекция ИСМБП без промяна на функционалността на системата. 6. Оптимизиране процеса по управление на проблемите в Help Desk системата на НАП в съответствие с новоприетите и внедрени процедури и конвенции на дирекция ИСМБП без промяна на функционалността на системата. 7. Разширяване обхвата на съществуващата системата за наблюдение и управление на сървърите и комуникационно оборудване на НАП без промяна на функционалността на системата. 8. Развитие на функционалността на Help Desk системата на НАП в частта „база данни от знания“ – knowledge management без промяна на функционалността на системата. 9. Развитие при необходимост на съществуващите процеси за интеграция на Help Desk системата на НАП към други системи без промяна на функционалността на системата.
50324100
Описание:
Открита
НЕ
ДА
19.02.2016 г.
2
Парафлоу Комуникейшънс ООД, ЕИК: 831913775, бул.Никола Габровски № 79, България 1700, София, Тел.: 02 9604200, E-mail: Accounting-nap@paraflow.bg, Факс: 02 9604218
НЕ
НЕ
Плащанията се извършват на осем равни вноски, по банкова сметка на изпълнителя на основание издадена фактура и приложен към нея отчет за извършените услуги, всеки от които за период от три календарни месеца, подписани от координаторите по договора, в срок до тридесет дни.
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988, E-mail: adm.sgs@scc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.scc.bg.
25.03.2016 г.
Парафлоу Комуникейшънс ООД, ЕИК: 831913775 и СИЕНСИС АД, ЕИК: 121708078.