Версия за печат

00338-2016-0002

BG-Разград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разград, бул.Бели Лом № 37А, За: Нергис Федаил и Станислава Русева, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618311; 084 618261, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: директор на Дирекция Хуманитарни дейности и гл.юрисконсулт-ОП в Дирекция ПНО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razgrad.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160324iBTn1475146.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Разград, бул.Бели Лом № 37А, За: Силвия Янева; Пламена Тодорова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618213

Място/места за контакт: Деловодство на Община Разград

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на перилни и почистващи препарати, продукти за лични грижи и домакински принадлежности за потребностите на община Разград и нейните подразделения, включени в обособени позиции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Доставките по поръчката ще се изпълняват франко админисративната сграда на Община Разград и нейните поделения включени в предмета на поръчката, съгласно списък с наименованието и адресите на обектите, посочени в Приложение № 2 „Списък на обектите“ към договора за изпълнение на поръчката. Възложителят си запазва правото да включва нови обекти към посочения списък, приложение към договора за изпълнение на поръчката.
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата поръчка чрез открита процедура обхваща изпълнение на периодични доставки по предварителни заявки на перилни и почистващи препарати, продукти за лични грижи и различни домакински принадлежности, включени и описани в 5 /пет/ обособени позиции, като описание на предмета на поръчката, включително на обособените позиции и включените във всяка обособена позиция артикули, се съдържа в документ «Пълно описание на предмета на поръчката, включително на обособените позиции на основание чл.28, ал.1, т.3 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/» - Том II от документацията на обществената поръчка, както и в техническата спецификация. Доставките ще се извършват периодично по предварителни писмени заявки на възложителя по местонахождението на обектите, включени в поръчката и описани в "Списък на обектите" - приложение към проекта на договор. Поръчката се разделя на обособени позиции в съответствие с разпоредбата на чл.16г, ал.2 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ - Когато част от предмета на обществената поръчка е включена в списъка по ал.1 /списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания/, възложителят е длъжен да я отдели в една или в няколко обособени позиции, които запазва за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. По смисъла на изложеното по – горе, предмета на обществената поръчка се разделя на 5 /пет/ обособени позиции, като обособени позиции 1, 2, 4 и 5 възложителят запазва за участие само на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както следва: 1.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 „ПЕРИЛНИ И ПОЧИСТВАЩИ ПРЕПАРАТИ“ ОБОСОБЕНАТА ПОЗИЦИЯ Е ЗАПАЗЕНА ЗА УЧАСТИЕ САМО НА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ ИЛИ КООПЕРАЦИИ НА ХОРА С УВРЕЖДАНИЯ; 2.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 „ПРОДУКТИ ЗА ЛИЧНИ ГРИЖИ“ ОБОСОБЕНАТА ПОЗИЦИЯ Е ЗАПАЗЕНА ЗА УЧАСТИЕ САМО НА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ ИЛИ КООПЕРАЦИИ НА ХОРА С УВРЕЖДАНИЯ; 3.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 „МЕТЛИ И ЧЕТКИ И РАЗЛИЧНИ ВИДОВЕ ДРУГИ ИЗДЕЛИЯ И ПРЕПАРАТИ ЗА АРОМАТИЗИРАНЕ“; 4.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4 „ДОМАКИНСКИ ПРИНАДЛЕЖНОСТИ“ ОБОСОБЕНАТА ПОЗИЦИЯ Е ЗАПАЗЕНА ЗА УЧАСТИЕ САМО НА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ ИЛИ КООПЕРАЦИИ НА ХОРА С УВРЕЖДАНИЯ; 5.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 5 „ПЛИКОВЕ ЗА СМЕТ ОТ ПОЛИЕТИЛЕН И ЧАНТИ, ИЗПОЛЗВАНИ ЗА АМБАЛАЖ“ ОБОСОБЕНАТА ПОЗИЦИЯ Е ЗАПАЗЕНА ЗА УЧАСТИЕ САМО НА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ ИЛИ КООПЕРАЦИИ НА ХОРА С УВРЕЖДАНИЯ. Посочената информация е в съответствие с разпоредбата на чл.16г, ал.5, т.1 от Закона за обществените поръчки.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39831000, 33700000, 39224000, 39224320, 39810000, 39224330, 39224350, 34928480, 19640000, 18937000

Описание:

Перилни и почистващи препарати
Продукти за лични грижи
Метли и четки и различни видове други изделия
Гъби
Препарати за ароматизиране и восъчни препарати
Кофи
Лопатки за смет
Контейнери и кофи за отпадъци и смет
Големи и малки пликове за смет от полиетилен
Чанти, използвани за амбалаж

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 226 453.84 лв. /двеста двадесет и шест хиляди четиристотин петдесет и три лева и осемдесет и четири стотинки/ без вкл.ДДС, разпределени по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1 "Перилни и почистващи препарати" – 79 844.97 лв. без вкл.ДДС; Обособена позиция 2 "Продукти за лични грижи" – 85 198.30 лв. без вкл.ДДС; Обособена позиция 3 "Метли и четки и различни видове други изделия и препарати за ароматизиране" – 39 751.36 лв. без вкл.ДДС; Обособена позиция 4 "Домакински принадлежности" – 7 213.09 лв. без вкл.ДДС; Обособена позиция 5 "Пликове за смет от полиетилен и чанти използвани за амбалаж" – 14 446.12 лв. без вкл.ДДС. Същата е определена в съответствие с разпоредбата на чл.15 от ЗОП и при съобразяване разпоредбата на чл.15, ал.4, изр.първо от ЗОП, като стойността на поръчката е равна на сбора от стойностите на включените в предмета на поръчката обособени позиции. Посочените в Техническата спецификация на поръчката количества на отделните артикули са прогнозни и зависят от обема на дейността на Възложителя и възникналите потребности. Възложителят не се ангажира с посочените количества.

Прогнозна стойност без ДДС
226453.84 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Възложителят определя размера на гаранцията за участие в абсолютна сума за всяка от обособените позиции в предмета на обществената поръчка, в размер на 1 на сто от прогнозната стойност без ДДС на всяка от тях, в съответствие с разпоредбата на чл.59, ал.2 от ЗОП, равняваща се на: За Обособена позиция 1 - 798.45 лв.; За Обособена позиция 2 - 851.98 лв.; За Обособена позиция 3 - 397.51 лв.; За Обособена позиция 4 - 72.13 лв.; За Обособена позиция 5 - 144.46 лв. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, като гаранциите се представят под формата на парична сума или банкова гаранция. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: - Оригинал на Банкова гаранция за участие; - Копие на Документ за внесена гаранция под формата на парична сума, удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за участие, в който изрично е посочен предмета на поръчката /обос.п-ция/, внесена по следната сметка на възложителя: IBAN: BG63SOMB91303358628200, BIC CODE: SOMBBGSF при Общинска банка АД, Финансов Център Разград. - Копие на Документ, удостоверяващ внесена гаранция за участие по касов път, в който изрично е посочена обособената/те позиция/и от предмета на обществената поръчка, за която/които се отнася внесенета гаранция, внесена на касата на Община Разград, находяща се в административната сграда на общината на адрес: гр.Разград 7200, бул."Бели Лом" № 37А, ет.4, ст.403. Задържане, усвояване и освобождаване на внесената гаранция за участие - съгласно разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. В хипотезата на чл.62а от ЗОП, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл.62, ал.1, т.2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Всички разходи, свързани с гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на поръчката, са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати съответните такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че техният размер да не бъде по - малък от определените в настоящия раздел размери. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията за участие, са за сметка на възложителя. Участник, който не представи гаранция за участие, ще бъде отстранен от участие в обществената поръчка. В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, респективно на обособена/ни позиция/и от предмета на поръчката, същият следва да представи преди подписване на договора, гаранция за изпълнението му в размер на 3% от прогнозната стойност на поръчката за всяка обособена позиция от нейния предмет без вкл.ДДС. Договор за възлагане на обществената поръчка, респективно на обособена/ни позиция/и от нейния предмет, не се сключва преди избрания изпълнител да представи гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: - Оригинал на банкова гаранция за изпълнение , в която изрично следва да бъде записано, че: същата е безусловна и неотменима; е в полза на възложителя; е със срок на валидност най - малко за срока на изпълнение на договора; има възможност за нейното усвояване на части; - Документ /оригинал или копие/ , удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за изпълнение . .. продължава в Раздел Допълнителна информация

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката се осигурява със собствени бюджетни средства. Плащането се извършва в български левове, с платежно нареждане, по цени посочени в офертата, от бюджета на съответния разпоредител с бюджетни средства при Община Разград, включен в предмета на поръчката и описан в „Списък на обектите“ – приложение към договора за изпълнение на поръчката. Плащането на всяка доставка се извършва по реда описан в приложения към документацията на поръчката проект на договор. Предложената от участника цена за изпълнение на съответната/ните обособена/и позиция/и от предмета на обществената поръчка, следва да е съобразена с обявената пределна прогнозна стойност за изпълнение на същата/ите. В случай на наличие на сключен договор/и за подизпълнение, възложителят извършва окончателното плащане на изпълнителя по договор за обществена поръчка, след получаване на доказателства от изпълнителя, че същият е заплатил на подизпълнителя/подизпълнителите изпълнените от него/тях работи, приети по реда на чл.45б, ал.1 от ЗОП.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Обединението на физически и/или юридически лица има качеството на "участник" в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка. Когато участник, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, възложителят не предвижда изискване за създаване на юридическо лице. Задължителен елемент от съдържанието на офертата, при участници - обединения, е представяне на копие на договора за създаване на обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение - чл.49, ал.1 от ППЗОП. Съгласно ал.2 от цитираната разпоредба - в случаите по ал.1, ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.Възложителят предвижда отстраняване на участник при наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т.1, 4, и 5 от ЗОП. Настоящето отбелязване е в съответствие с разпоредбата на чл. 47, ал. 3 от ЗОП. 2. В съответствие с разпоредбата на чл. 47, ал. 8 от ЗОП за подизпълнителите се прилагат само изискванията по ал.1 и ал. 5 на цитираната разпоредба от ЗОП, което изключва посочените в Обявлението изисквания по ал. 2 по отношение на подизпълнителите. 3.Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 или някое от посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. При представяне на офертата участникът удостоверява липсата на тези обстоятелства с декларацията по чл. 47, ал.9 - аналогия разпоредбата на чл.48, ал.1 и ал.2 от ЗОП. 4.С офертата си участниците могат без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители - чл.56, ал.2 от ЗОП. 5.Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник: - който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл.56 от ЗОП; - за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 от Закона за обществените поръчки; - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП; - за когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор; - който е представил самостоятелна оферта и същевременно е декларирал съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг Участник и/или участва като партньор/член в обединение; - не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 или някое от посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП; - който не отговаря на минималните изисквания, посочени в настоящата документация, за технически възможности и/или квалификация на участниците за изпълнение на обществената поръчка; - при настъпване на хипотезата на чл.58, ал.3 от ЗОП; - при настъпване на хипотезата на чл.62а от ЗОП; - при настъпване на хипотезата на чл.5, т.3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – когато въз основа на неверни данни е приложено изключение по чл.4, в случаите по чл.3, т.8 от същия закон; - когато комисията за провеждане на процедурата установи, че декларацията по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП е с невярно съдържание, отстранява от процедурата всички участници, които са свързани лица или свързани предприятия – аналогия с разпоредбата на чл.24а, ал.2 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки /ППЗОП/, както и във всички случаи, в които съгласно действащото законодателство третиращо участие в процедури по обществени поръчки по Закона за обществените поръчки и нормативните актове по прилагането му, е предвидено отстраняване от участие в процедура по обществена поръчка. 6.Провежданата обществена поръчка попада в обхвата на чл.16г от ЗОП, като в съответствие с ал.2 на цитираната разпоредба Обособени позиции 1, 2, 4 и 5 са запазени за участие само на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.Предвид изложеното по отношение на посочените обособени позиции намират приложение разпоредбите на чл.16г, ал.6 и ал.9, като за същите оферти могат да подават и други заинтересовани лица, извън тези, за които поръчката е запазена, като техните оферти се разглеждат в хипотезите на ал.9. 7.Чл.16г, ал.10 от ЗОП - като условие за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, отговарящи на обявените с документацията на обществената поръчка условия. Възложителят няма право да изисква обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят оферта за участие в процедурата. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, с посочен върху плика адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес и за коя/и позиция/и се отнася. Пликът с офертата съдържа 3 /три/ отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: I.Плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят документите и информацията по чл.56, ал.1, т.1-5, 8, 11-14 от ЗОП, а именно: 1. Оферта, изготвена в съответствие с приложен образец към документацията, в оригинал; 2.Представяне на участника /по образец, Приложение № 1/, което включва: 2.1.Посочване на единен идентификационен код /ЕИК/ по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл.електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 2.2.Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП /по образец, Приложение № 2/, удостоверяваща липсата на обстоятелствата по ал.1 и ал.5 и посочените в обявлението изисквания по ал.2 на цитираната разпоредба и по чл.48, ал.2 относно липсата на обстоятелствата по ал.1, подписана от лицето или лицата, които представляват участника според документите му за регистрация. За подизпълнителите се прилагат само изискванията по ал.1 и ал.5 на чл.47 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице - документите по чл.56, ал.1, т.1, б."а" и "б" от ЗОП /Приложение № 1 и Приложение № 2/ се представят за всяко физическо или юридическо лице, включени в обединението - чл.56, ал.3, т.1 от ЗОП; Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, а представянето на участника /по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП/ се представя в официален превод; 3.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника /по образец - Приложение № 3/, в оригинал; 4.Когато участникът в процедурата е обединение - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 5.Документ за внесена гаранция за участие - оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; В случаите по чл.16г от ЗОП, възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно разпоредбата на чл.59, ал.6 от ЗОП.6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника по чл.51 от ЗОП, посочени в Раздел III.2.3) на настоящото обявление; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, доказателствата по чл.51 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор; Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по чл.56, ал.1, т.5 /док-ва за техн.възможности/ , които са на чужд език, се представят и в превод; 7.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП /по образец, Приложение № 6/; 8.Декларация за обстоятелствата по чл.55, ал.5 и ал.6 от ЗОП /Пр-ние 7/; 9.Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за видовете работи, които ще се предложат на подизпълнители и предвидените под-ли /Пр-ние № 8/ .....продължава в Р-л "Допълн.информация"
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: В съответствие с разпоредбата на чл.50 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в настоящата обществена поръчка.
Минимални изисквания: В съответствие с разпоредбата на чл.50 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в настоящата обществена поръчка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП /по образец, Приложение № 4 към офертата/. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката в съответствие с разпоредбата на чл.51, ал.4 от ЗОП. Участникът може да прилага или да се позовава на едно или повече от изброените в чл. 51, ал. 4 ЗОП доказателства. Приложените доказателства за изпълнение следва да са издадени след датата на приключване на съответната/ните доставка/и. 2.Декларация, съдържаща списък на превозните средства – основно и резервно, с които участникът разполага и предлага изпълнение на поръчката, както и за тяхната техническа изправност /по образец, Приложение № 5 към офертата/ . При участник обединение, което не е юридическо лице, документите по чл.56, ал.1, т.5 от ЗОП /доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка/, се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с крителиите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, а документите по чл.56, ал.1, т.5, които са на чужд език, се представят и в превод.
Минимални изисквания: 1.Участникът да притежава опит в изпълнението на доставки, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, като има успешно и качествено изпълнен и завършен договор/и за доставка от сходен характер за последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата. Навсякъде в документацията под "доставки сходни с предмета на обществената поръчка", следва да се разбират доставки, свързани с перилни и почистващи препарати, продукти за лични грижи и такива от домакинството, които служат за поддържане на санитарно – хигиенните условия. За покриване на минималното изискване се взема предвид само доставка, която вече е изпълнена, а не в процес на изпълнение. Минималното изискване за една изпълнена доставка важи независимо дали участникът участва за една или повече обособени позиции от предмета на обществената поръчка. 2. Участникът следва да разполага със собствени или /наети или на лизинг/ превозни средства, технически изправни и регистрирани. Участникът да разполага с минимум едно основно и едно на брой резервно превозно средство – технически изправни за изпълнение на доставките. Минималното изискване за превозните средства важи независимо дали участникът участва за една или повече обособени позиции.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.04.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.04.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.04.2016 г.  Час: 10:00
Място

Зала № 102 на административната сграда на Община Разград, на адрес: гр.Разград 7200, бул."Бели Лом" № 37А, ет.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на общ.администрация, в която се извършва отварянето, по смисъла на чл.68, ал.3 от ЗОП. При представляване на участниците при отваряне на офертите от упълномощени представители, същите трябва да се легитимират с нотариално заверено пълномощно, даващо право за това /оригинал или заверено от участника копие/, което след своето представяне се предава на възложителя и става неразделна част от документацията на обществената поръчка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Продължение на т.III.1.1) "Изискуеми депозити и гаранции": на договора, в който изрично е посочен предмета на поръчката /на обособената/те позиция/и/, внесена по следната сметка на възложителя: IBAN: BG63SOMB91303358628200, BIC CODE: SOMBBGSF при Общинска банка АД, Финансов Център Разград; - Документ /оригинал или копие/, удостоверяващ внесена гаранция по касов път за изпълнение на договора, в който изрично е посочен предмета на поръчката, внесена в касата на Община Разград , находяща се в адм.сграда на общината на адрес: гр.Разград 7200, бул."Бели Лом" № 37А, ет.4, ст.403. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка или съответна/ни обс.позиция/и от нейния предмет. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковата гаранция за участие трябва да отговаря на следните изисквания: да е изписан точно и пълно предмета на обществената поръчка, респективно обос.п-ция/и, за която/които се отнася гаранцията, да е учредена в полза на възложителя - Община Разград; да съдържа неотменимо и безусловно задължение на банката гарант да извърши плащане в срок до 3 /три/ работни дни при първо писмено искане от страна на възложителя; да има печат на банката, име и длъжност на лицето, което я е подписало; предвидената отговорност по гаранцията да е съобразена с валидността на офертата на участника. В съответствие с разпоредбата на чл.59, ал.6 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ в случаите по чл.16г от закона, възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания. 2.Продължение на Раздел III.2.1) ...10.Декларация от всеки подизпълнител за съгласие за участие в поръчката /по образец, Приложение № 9/; 11.Декларация за приемане на условията в проекта на договор на основание чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП /по образец, Приложение № 10/; 12.Декларация по чл.16г, ал.7 от ЗОП /по образец, Приложение № 11/;13.Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП /по образец, Приложение № 12/; 14.Декларация за наличие/отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС /по образец, Приложение № 13/;15.Нотариално заверено пълномощно оригинал или заверено от участника копие/ относно лицето/ата упълномощени за подписване на съдържанието на офертата в случай, че същата не е подписана от законния представител на участника; 16.Д-р за дистрибуторство/представителство-когато участника не е производител и е представител за Б-я; II.Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя техническото предложение за съответната обособена/и позиция/и от предмета на общ.поръчка, за която/които се отнася офертата /по образец, Пр-ние №14/ с приложения и ако е приложимо - Декларация по чл.33,ал.4 от ЗОП /по образец, Пр-ние №15/; III.Плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника за съответната/ите обособена/и позиция/и, за която/ито се отнася офертата /по образец, Приложение № 23/ с приложена към него "Таблица за образуване на предл.цена" /по образец/. Извън Плик № 3 с надпис "Предлагана цена" не трябва да е посочена и да се съдържа някаква информация от ценовите предложения на участниците. 3.Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициите. Когато документи и информация, съдържащи се в плик № 1, са еднакви и за две или повече обос.позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по позицията с най - малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликовете на ост. п-ции. 4. По отношение направеното отбелязване в Раздел III.2.4) "Запазени поръчки" - към провежданата обществена поръчка относима се явява разпоредбата на чл.16г, ал.2 от ЗОП.Отбелязването е предвид описаните опции.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Обжалването е регламентирано в Глава единадесета "Обжалване" на Закона за обществените поръчка /ЗОП/, като срока за подаване на жалба е определен в чл.120, ал.5 на ЗОП, включен в посочената по - горе глава единадесета. С разпоредбите на същия член са разписани и лицата, които могат да подават жалби.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Разград, бул.Бели Лом № 37А, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618261, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Интернет адрес/и:

URL: www.razgrad.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Перилни и почистващи препарати"
1) Кратко описание

Предметът на обществената поръчка по посочената обособена позиция обхваща извършване на доставки по предварителни писмени заявки на перилни и почистващи препарати за потребностите на обектите посочени в "Списък на обектите" - приложение към проекта на договор за изпълнение на поръчката, като включените в обособената позиция артикули са 31 /тридесет и един/ на брой. Обособената позиция като част от предмета на обществената поръчка е запазена за участие само на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което в настоящото обявление е включена информация и по отношение на нея са приложими разпоредбите на чл.16г от ЗОП. Условията за изпълнение на доставките се съдържат в Техническата спецификация и цялата документация на обществената поръчка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39831000

Описание:

Перилни и почистващи препарати

3) Количество или обем

Прогнозната стойност на Обособена позиция 1 "Перилни и почистващи препарати" е в размер на 79 844.97 лв. без вкл.ДДС. Посочените в Техническата спецификация на поръчката количества на отделните артикули са прогнозни и зависят от обема на дейността на Възложителя. Възложителят не се ангажира с посочените количества.

Прогнозна стойност, без ДДС
79844.97 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Поръчката е съобразена с Националния план за действие за насърчаване на „зелените“ обществени поръчки за периода 2012 – 2014 г., публикуван в сайта на Агенцията за обществени поръчки www.aop.bg, като попада в продуктова група „Почистващи продукти и услуги“, от общо 8 /осем/ продуктови групи. Основни зелени критерии се съдържат в Техническата спецификация на обществената поръчка, като са обхванати четири категории продукти, съответстващи на обхванатите от екомаркировката на ЕС (http://ec.europa.eu/environment/ecolabel/index en.htm): • универсални почистващи средства, почистващи средства за санитарни помещения и почистващи средства за прозорци; • миещи препарати и подобрители на мокренето за съдомиялни машини; • препарати за ръчно миене на съдове; • предназначени за перални машини перилни препарати и препарати за предварителна обработка за отстраняване на петна.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Продукти за лични грижи"
1) Кратко описание

Предметът на обществената поръчка по посочената обособена позиция обхваща извършване на доставки по предварителни писмени заявки на продукти за лични грижи за потребностите на обектите посочени в "Списък на обектите" - приложение към проекта на договор за изпълнение на поръчката, като включените в обособената позиция артикули са 32 /тридесет и два/ на брой. Обособената позиция като част от предмета на обществената поръчка е запазена за участие само на специализирани предприятия или коопирации на хора с увреждания, за което в настоящото обявление е включена информация и по отношение на нея са приложими разпоредбите на чл.16г от ЗОП. Условията за изпълнение на доставките се съдържат в Техническата спецификация и цялата документация на обществената поръчка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33700000

Описание:

Продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Прогнозната стойност на Обособена позиция 2 "Продукти за лични грижи" е в размер на 85 198.30 лв. без вкл.ДДС. Посочените в Техническата спецификация на поръчката количества на отделните артикули са прогнозни и зависят от обема на дейността на Възложителя. Възложителят не се ангажира с посочените количества.

Прогнозна стойност, без ДДС
85198.3 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Поръчката е съобразена с Националния план за действие за насърчаване на „зелените“ обществени поръчки за периода 2012 – 2014 г., публикуван в сайта на Агенцията за обществени поръчки www.aop.bg, като попада в продуктова група „Почистващи продукти и услуги“, от общо 8 /осем/ продуктови групи. Основни зелени критерии се съдържат в Техническата спецификация на обществената поръчка, като са обхванати четири категории продукти, съответстващи на обхванатите от екомаркировката на ЕС (http://ec.europa.eu/environment/ecolabel/index en.htm): • универсални почистващи средства, почистващи средства за санитарни помещения и почистващи средства за прозорци; • миещи препарати и подобрители на мокренето за съдомиялни машини; • препарати за ръчно миене на съдове; • предназначени за перални машини перилни препарати и препарати за предварителна обработка за отстраняване на петна.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция "Метли и четки и различни видове други изделия и препарати за ароматизиране"
1) Кратко описание

Предметът на обществената поръчка по посочената обособена позиция обхваща извършване на доставки по предварителни писмени заявки на включени в обособената позиция артикули за потребностите на обектите посочени в "Списък на обектите" - приложение към проекта на договор за изпълнение на поръчката, като включените в обособената позиция артикули са 31 /тридесет и един/ на брой. Условията за изпълнение на доставките се съдържат в Техническата спецификация и цялата документация на обществената поръчка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39224000, 39224320, 39810000

Описание:

Метли и четки и различни видове други изделия
Гъби
Препарати за ароматизиране и восъчни препарати

3) Количество или обем

Прогнозната стойност на Обособена позиция 3 "Метли и четки и различни видове други изделия и препарати за ароматизиране" е в размер на 39 751.36 лв. без вкл.ДДС. Посочените в Техническата спецификация на поръчката количества на отделните артикули са прогнозни и зависят от обема на дейността на Възложителя. Възложителят не се ангажира с посочените количества.

Прогнозна стойност, без ДДС
39751.36 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Поръчката е съобразена с Националния план за действие за насърчаване на „зелените“ обществени поръчки за периода 2012 – 2014 г., публикуван в сайта на Агенцията за обществени поръчки www.aop.bg, като попада в продуктова група „Почистващи продукти и услуги“, от общо 8 /осем/ продуктови групи. Основни зелени критерии се съдържат в Техническата спецификация на обществената поръчка, като са обхванати четири категории продукти, съответстващи на обхванатите от екомаркировката на ЕС (http://ec.europa.eu/environment/ecolabel/index en.htm): • универсални почистващи средства, почистващи средства за санитарни помещения и почистващи средства за прозорци; • миещи препарати и подобрители на мокренето за съдомиялни машини; • препарати за ръчно миене на съдове; • предназначени за перални машини перилни препарати и препарати за предварителна обработка за отстраняване на петна.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция "Домакински принадлежности"
1) Кратко описание

Предметът на обществената поръчка по посочената обособена позиция обхваща извършване на доставки по предварителни писмени заявки на включени в обособената позиция артикули за потребностите на обектите посочени в "Списък на обектите" - приложение към проекта на договор за изпълнение на поръчката, като включените в обособената позиция артикули са 9 /девет/ на брой. Обособената позиция като част от предмета на обществената поръчка е запазена за участие само на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което в настоящото обявление е включена информация и по отношение на нея са приложими разпоредбите на чл.16г от ЗОП. Условията за изпълнение на доставките се съдържат в Техническата спецификация и цялата документация на обществената поръчка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39224330, 39224350, 34928480

Описание:

Кофи
Лопатки за смет
Контейнери и кофи за отпадъци и смет

3) Количество или обем

Прогнозната стойност на Обособена позиция 4 "Домакински принадлежности" е в размер на 7 213.09 лв. без вкл.ДДС. Посочените в Техническата спецификация на поръчката количества на отделните артикули са прогнозни и зависят от обема на дейността на Възложителя. Възложителят не се ангажира с посочените количества.

Прогнозна стойност, без ДДС
7213.09 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Поръчката е съобразена с Националния план за действие за насърчаване на „зелените“ обществени поръчки за периода 2012 – 2014 г., публикуван в сайта на Агенцията за обществени поръчки www.aop.bg, като попада в продуктова група „Почистващи продукти и услуги“, от общо 8 /осем/ продуктови групи. Основни зелени критерии се съдържат в Техническата спецификация на обществената поръчка, като са обхванати четири категории продукти, съответстващи на обхванатите от екомаркировката на ЕС (http://ec.europa.eu/environment/ecolabel/index en.htm): • универсални почистващи средства, почистващи средства за санитарни помещения и почистващи средства за прозорци; • миещи препарати и подобрители на мокренето за съдомиялни машини; • препарати за ръчно миене на съдове; • предназначени за перални машини перилни препарати и препарати за предварителна обработка за отстраняване на петна.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция "Пликове за смет от полиетилен и чанти използвани за амбалаж"
1) Кратко описание

Предметът на обществената поръчка по посочената обособена позиция обхваща извършване на доставки по предварителни писмени заявки на включените в обособената позиция артикули за потребностите на обектите посочени в "Списък на обектите" - приложение към проекта на договор за изпълнение на поръчката, като включените в обособената позиция артикули са 8 /осем/ на брой. Обособената позиция като част от предмета на обществената поръчка е запазена за участие само на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което в настоящото обявление е включена информация и по отношение на нея са приложими разпоредбите на чл.16г от ЗОП. Условията за изпълнение на доставките се съдържат в Техническата спецификация и цялата документация на обществената поръчка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

19640000, 18937000

Описание:

Големи и малки пликове за смет от полиетилен
Чанти, използвани за амбалаж

3) Количество или обем

Прогнозната стойност на Обособена позиция 5 "Пликове за смет от полиетилен и чанти използвани за амбалаж" е в размер на 14 446.12 лв. без вкл.ДДС. Посочените в Техническата спецификация на поръчката количества на отделните артикули са прогнозни и зависят от обема на дейността на Възложителя. Възложителят не се ангажира с посочените количества.

Прогнозна стойност, без ДДС
14446.12 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Поръчката е съобразена с Националния план за действие за насърчаване на „зелените“ обществени поръчки за периода 2012 – 2014 г., публикуван в сайта на Агенцията за обществени поръчки www.aop.bg, като попада в продуктова група „Почистващи продукти и услуги“, от общо 8 /осем/ продуктови групи. Основни зелени критерии се съдържат в Техническата спецификация на обществената поръчка, като са обхванати четири категории продукти, съответстващи на обхванатите от екомаркировката на ЕС (http://ec.europa.eu/environment/ecolabel/index en.htm): • универсални почистващи средства, почистващи средства за санитарни помещения и почистващи средства за прозорци; • миещи препарати и подобрители на мокренето за съдомиялни машини; • препарати за ръчно миене на съдове; • предназначени за перални машини перилни препарати и препарати за предварителна обработка за отстраняване на петна.