Версия за печат

02718-2016-0038

BG-ДЕВИН: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЮЦДП ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО - ИЗВОРА, УЛ. ОСВОБОЖДЕНИЕ №18, За: Вероника Сариева, Р.България 4800, ДЕВИН, Тел.: 03041 2393, E-mail: dlsizvora@ucdp-smolian.com, Факс: 03041 2393

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://ucdp-smolian.com/viewart.php?id=942.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Лов и спомагателни дейностиДруго (моля пояснете): Лов и спомагателни дейности

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

”Следгаранционно сервизно и техническо обслужване, профилактика, диагностика, ремонт, доставка и монтаж на резервни части и консумативи за багер „Коматцу” за нуждите на ТП „ДЛС- Извора” за срок до 24 месеца

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Място на изпълнение на поръчката: - В сервиз/и, на Изпълнителя посочено в образец № 11. - И на място в района на дейност на Възложителя.
Код NUTS: BG424
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

1. ”Следгаранционно сервизно и техническо обслужване, профилактика, диагностика, ремонт, доставка и монтаж на резервни части и консумативи за багер „Коматцу” за нуждите на ТП „ДЛС- Извора” за срок до 24 месеца. Предметът на обществената поръчка е неделим – участникът следва да предложи оферта за пълното обслужване на наличния багер товарач.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50100000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
15000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Технически оценка; тежест: 50
Показател: Финансова оценка; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02718-2016-0038

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 776 / Обособена позиция №: / Заглавие:”Следгаранционно сервизно и техническо обслужване, профилактика, диагностика, ремонт, доставка и монтаж на резервни части и консумативи за багер „Коматцу” за нуждите на ТП „ДЛС- Извора”
V.1) Дата на сключване договора
24.03.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.03.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Евромаркет Кънстракшън АД ЕИК 131433890, ул. Андрей Ляпчев № 51, Р.България 1532, София, Тел.: 02 9767100, E-mail: construction@euromarket.bg, Факс: 02 9767111

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 15000 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

По реда на чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул Витоша №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9807040, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.03.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"Евромаркет Кънстракшън" АД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

Първоначално обявената открита процедура е прекратена защото в законоустановеният срок не бе подадена оферта и процедурата бе прекратена на основание чл.39, ал.1 т.1 не е подадена нито една оферта. Възложителя пристъпи към процедура на договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал.1, т.1 от ЗОП.