Версия за печат

00267-2016-0029

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл.Стефан Стамболов № 1, За: Тодор Анчев - гл.юрисконсулт дирекция Обществени поръчки, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656726, E-mail: otdel_op@abv.bg

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160321QFcK2955092.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Пловдив, пл.Стефан Стамболов № 1, За: Милена Трифонова - деловодител, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656724

Място/места за контакт: Деловодството - ет.1

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на 2 (два) броя нови автомобила за нуждите на Община Пловдив, с две обособени позиции: Позиция № 1 – Доставка на 1 (един) брой нов автомобил - миниван за нуждите на Комплекс за социални услуги „Св.Св. Константин и Елена”, гр.Пловдив и Позиция № 2 – Доставка на 1 (един) брой нов лек автомобил за нуждите на Център за социална рехабилитация и интеграция за възрастни правонарушители и лица със статут на бежанци (ЦСРИВПЛСБ)– Община Пловдив.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на 2 (два) броя нови автомобила за нуждите на Община Пловдив, с две обособени позиции: Позиция № 1 – Доставка на 1 (един) брой нов автомобил - миниван за нуждите на Комплекс за социални услуги „Св.Св. Константин и Елена”, гр.Пловдив и Позиция № 2 – Доставка на 1 (един) брой нов лек автомобил за нуждите на Център за социална рехабилитация и интеграция за възрастни правонарушители и лица със статут на бежанци (ЦСРИВПЛСБ)– Община Пловдив.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34110000

Описание:

Леки автомобили

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на поръчката (за двете обособени позиции) е в размер на 53 500 (петдесет и три хиляди и петстотин) лева с включен ДДС, която сума е лимитна и е разпределена по обособени позиции, както следва: По обособена позиция № 1: до 29 000 (двадесет и девет хиляди) лева с включен ДДС. По обособена позиция № 2: до 24 500 (двадесет и четири хиляди и петстотин) лева с включен ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
44583.34 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

20


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: а/ Парична сума, внесена по банковата сметка на Община Пловдив в ТБ ИНВЕСТБАНК АД - КЛОН ПЛОВДИВ, IBAN: BG 57 IORT 73753302000003, BIC: IORTBGSF, или б/ Банкова гаранция, която задължава банката неотменяемо и безусловно, независимо от валидността и действието на договора, да извършва плащанията до размера на гаранцията, при получаване на подписано и подпечатано искане за плащане от страна на възложителя, деклариращо неизпълнение от страна на изпълнителя на задължения съгласно договора. Изискуеми гаранции:Възложителят изисква гаранция за добро изпълнение на договора - 2% /два процента/ от предложената цена за изпълнение на всеки договор без ДДС, като същата се дължи от определения за изпълнител участник при подписване на договора. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата се осигуряват от бюджета на Община Пловдив за 2016г. Заплащането на доставените автомобили ще се извършва по банков път, в срок съгласно чл. 303а от Търговския закон, и след представяне на фактура за извършена доставка в съответствие с условията на проекта на договор.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник: - за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т.1, 2а и 5 и ал.5 от ЗОП; - който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл.56 от ЗОП, в т.ч. и основанията по чл.58, ал.3 от ЗОП; - който представи оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта за участие в процедурата трябва задължително да съдържа: ПЛИК № 1 с надпис „Документи за подбор”, който следва да съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата. 2. Документ „Оферта”, изготвен в съответствие с образеца от документацията за участие (Образец № 1). 3. Представяне на участника, което включва: А) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; Б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, изготвена в съответствие с образеца от документацията (Образец № 4). Декларацията по чл.47, ал.9 от ЗОП се представя от лицата, които представляват участника, съобразено с чл.47, ал.4 от ЗОП. 4. При участници обединения – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ , подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. 5. Доказателства за технически възможности, съгласно Раздел III.2.3). 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП (Образец № 5). 7. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за ползване/неползване на подизпълнители (Образец № 6). В декларацията се посочват предвидените подизпълнители, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите, и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнението на поръчката, всеки един от посочените в декларацията подизпълнители задължително попълва декларацията за съгласие за участие като подизпълнител по образеца от документацията (Образец № 7), която се поставя в Плик № 1. 8. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП (Образец № 8). 9. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС) (Образец №9). ПЛИК № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който участникът трябва да постави попълнен документа „Техническо предложение”, изготвен в пълно съответствие с образците (по Образец № 2.1 и Образец № 2.2.) от документацията за участие. Ако е приложимо се прилага и декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП. ПЛИК № 3 с надпис „Предлагана цена”, в който участникът трябва да постави документа „Ценово предложение”, изготвен в пълно съответствие с образците от документацията за участие (по Образец № 3.1. и образец № 3.2.). Пликът „Предлагана цена” трябва да съдържа единствено и само документа „Ценово предложение”. ВАЖНО: Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 1, № 2 и № 3 се представят за всяка позиция, за която се участва, поотделно. Когато документи и информация, съдържащи се в плик № 1, са еднакви за две или повече обособени позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по позицията с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликовете на останалите позиции. Върху всеки отделен плик № 1, № 2 и № 3 участникът задължително посочва обособената позиция за която участва.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Не се поставят.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът следва да представи декларация – опис (в свободен текст) на разполагаемата от доставчика на автомобилите сервизна база. 2. Копие на валиден сертификат, че фирмата-доставчик е сертифицирана по системата за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има на свое разположение не по-малко от 1 (една) оторизирана от производителя на предлаганите автомобили сервизна база, намираща се до 20 км. (двадесет километра) от границите на гр.Пловдив. 2. Участникът да докаже, че фирмата-доставчик притежава валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с област на приложение, сходен с предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател 1 – Предлагана цена ; тежест: 60
Показател: Показател 2 – Гаранционен срок; тежест: 30
Показател: Показател 3 - Срок за доставка ; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.04.2016 г.  Час: 17:15
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.04.2016 г.  Час: 17:15
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.04.2016 г.  Час: 11:00
Място

гр.Пловдив, пл.Стефан Стамболов № 1, зала 36, ет.3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно разпоредбите на чл.68, ал.3 от ЗОП при отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на 1 (един) брой нов автомобил - миниван за нуждите на Комплекс за социални услуги „Св.Св. Константин и Елена”, гр.Пловдив
1) Кратко описание

Доставка на 1 (един) брой нов автомобил - миниван за нуждите на Комплекс за социални услуги „Св.Св. Константин и Елена”, гр.Пловдив.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34110000

Описание:

Леки автомобили

3) Количество или обем

Доставка на 1 (един) брой нов автомобил - миниван за нуждите на Комплекс за социални услуги „Св.Св. Константин и Елена”, гр.Пловдив.

Прогнозна стойност, без ДДС
24166.67 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на 1 (един) брой нов лек автомобил за нуждите на Център за социална рехабилитация и интеграция за възрастни правонарушители и лица със статут на бежанци (ЦСРИВПЛСБ)– Община Пловдив
1) Кратко описание

Доставка на 1 (един) брой нов лек автомобил за нуждите на Център за социална рехабилитация и интеграция за възрастни правонарушители и лица със статут на бежанци (ЦСРИВПЛСБ)– Община Пловдив.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34110000

Описание:

Леки автомобили

3) Количество или обем

Доставка на 1 (един) брой нов лек автомобил за нуждите на Център за социална рехабилитация и интеграция за възрастни правонарушители и лица със статут на бежанци (ЦСРИВПЛСБ)– Община Пловдив.

Прогнозна стойност, без ДДС
20416.67 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение