Версия за печат

01019-2016-0004

BG-Неделино: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Неделино, ул. Александър Стамболийски №104, За: Боян Радоев Кехайов - Кмет на Община Неделино, България 4990, Неделино, Тел.: 0892 278476, E-mail: oba_nedelino@abv.bg, Факс: 03072 8850

Място/места за контакт: Община Неделино

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nedelino.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nedelino.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=474&Itemid=117.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Друг: Общинска администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини, център за настаняване от семеен тип и социална кухня на територията на община Неделино” по обособени позиции

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: община Неделино
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини, център за настаняване от семеен тип и социална кухня на територията на община Неделино” по обособени позиции Обособена позиция №1-Доставка на мляко,млечни продукти и масла за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино Обособена позиция №2- Доставка на месо и месни продукти за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино Обособена позиция №3- Доставка на риба, рибни продукти за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино Обособена позиция №4 - Доставка на хляб и храни на зърнена основа за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино Обособена позиция №5 -Доставка на трайни хранителни продукти за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино Обособена позиция №6- Доставка на плодове и зеленчуци за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино Обособена позиция №7 - Доставка на консерви - плодови и зеленчукови и други хранителни продукти за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на поръчката е в размер 251914.66лв.(двеста петдесет и една хиляди деветстотин и четиринадесет лева и 66ст.) без ДДС; 302297.59 (триста и две хиляди двеста деветдесет и седем лева и 59ст.) лв. с ДДС. Обособена позиция №1-Доставка на мляко,млечни продукти и масла за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино – 70359.00лв. без ДДС; 84430.80лв. с ДДС Обособена позиция №2- Доставка на месо и месни продукти за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино – 35167.66лв. без ДДС; 42201.19 лв. с ДДС Обособена позиция №3- Доставка на риба, рибни продукти за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино – 14005.00лв. без ДДС; 16806.00 лв. с ДДС Обособена позиция №4 - Доставка на хляб и храни на зърнена основа за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино – 14895.00лв.без ДДС; 17874.00 лв. с ДДС Обособена позиция №5 -Доставка на трайни хранителни продукти за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино – 26928.84лв. без ДДС; 32314.60лв. с ДДС Обособена позиция №6- Доставка на плодове и зеленчуци за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино – 56836.16лв. без ДДС; 68203.39 лв. с ДДС Обособена позиция №7 - Доставка на консерви - плодови и зеленчукови и други хранителни продукти за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино – 33723.00лв. без ДДС 40467.60лв. с ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
251914.66 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането Гаранцията за участие е в размер по обособени позици, както следва: Обособена позиция №1-Доставка на мляко,млечни продукти и масла – 703лв.Обособена позиция №2- Доставка на месо и месни продукти – 350лв.Обособена позиция №3- Доставка на риба, рибни продукти– 140лв.Обособена позиция №4 - Доставка на хляб и храни на зърнена основа – 148лв.Обособена позиция №5 -Доставка на трайни хранителни продукти – 269лв. Обособена позиция №6- Доставка на плодове и зеленчуци – 568лв.Обособена позиция №7 - Доставка на консерви - плодови и зеленчукови и други хранителни продукти – 337лв.Участниците, които са вписани регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквиввалентен регистър на държава членка на Европейския съюз и участват съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП не представят гаранция за участие.Гаранцията за участие може да се представи под формата на парична сума, внесена в касата на Общината или по сметка на Възложителя, или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя със срок на валидност минимум 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за подаване на Офертата, и в нея трябва да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка.Когато Участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, в което изрично е посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Община Неделино, по следната сметка на Община Неделино:Сметка в лв (BGN):"Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино,Банков код (BIC): IABGBGSF , Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103. Когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от прогнозната стойност на поръчката по обособени позиции. Участниците, които са вписани регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава членка на Европейския съюз и участват в съответствие с чл.59, ал.6 от ЗОП не представят гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на парична сума, внесена в касата на Общината или по сметка на Възложителя, или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение на договора.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената парична гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.Когато Участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя със срок на валидност най – малко за срока на изпълнение на договора и в нея трябва да е изрично посочен договорът, за който се представя гаранцията.Когато Участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочен договорът, за който се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена на името на Община Неделино, по следната сметка на Община Неделино:Сметка в лв (BGN):"Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино,Банков код (BIC): IABGBGSF,Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103.Банковите разходи по откриването на гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на Участника.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

В левове с ДДС, като кандидатът представя документ за доставената стока, приемателно-предавателен протокол, сертификат за произход и качество на всички ханителни продукти и ветиринарно медицинско свидетелство и експертен лист за продуктите от животински произход, по банкова сметка на изпълнителя след издаване на съответната фактура;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на ПЛИК № 1 "Документи за подбор": 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в Офертата, подписан от Участника (Образец № 1).2.Оферта (Образец № 2).3. Представяне на Участника, което включва:3.1.Информация по чл. 56, ал. 1, т.1, б. а) от Закона за обществените поръчки (Образец № 3) с приложени оригинали или заверени копия от съответните документи, доказващи посочената информация.3.2.Декларация по чл. 47, ал. 9 от Закона за обществените поръчки (Образец № 4).Декларациите по чл. 47, ал. 9 от ЗОП се представят от Участника лично от всяко от лицата, съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП, а когато Участникът е Обединение или се предвижда участието на подизпълнител - от всеки един от членовете в Обединението и обявен подизпълнител.4. Заверено копие на договора за създаване на Обединение, когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице.5.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо Офертата (оригинал) – когато Офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия Участника, съгласно актуалната му търговска регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.6.Декларация по чл. 8, ал. 8, т. 2 от Закона за обществените поръчки (Образец № 5).7.Декларация по чл. 55, ал. 7 от Закона за обществените поръчки (Образец № 6).8.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция за участие под формата на парична сума. 9.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от Закона за обществените поръчки (Образец № 10).10.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 11) - ако Участникът е посочил в своята Оферта Подизпълнители.11.Декларация по чл. 56, ал. 1, т.12 от Закона за обществените поръчки (Образец № 12).12.Декларация, че участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава членка на Европейския съюз – свободен текст. Съдържание на ПЛИК № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката"1.Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Образец № 13);2.Приложение към Техническо предложение за изпълнение на поръчката.3.Декларация по чл. 33, ал. 4 от Закона за обществените поръчки (Образец № 14) - когато е приложимо. Съдържание на ПЛИК №3 "Предлагана цена":1.Ценово предложение (Образец № 15).2.Приложение към Ценово предложение.При оферирането на отстъпката или надценка Участника следва да е предвидил всички разходи по доставката франко складовете на детските градини, центъра за настаняване от семеен тип и социалната кухня, както и планираната печалба и ДДС. Отстъпката/надценката за всеки продукт от ценовата оферта следва да е записана цифром в лева в колона № 8, като отстъпката се записва със знак „минус” пред числото, а надценката със знак “плюс” пред числото. Участник чиято ценова оферта съдържа отстъпка или надценка, която не отговаря на записаните по-горе изисквания на Възложителя по отношение на правилното записване, ще бъде отстранен от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на Офертата съгласно чл. 51, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (Образец № 7). Под "доставки, еднакви или сходни с предмета на настоящата обществената поръчка" следва да се разбира доставка на хранителни продукти. 2.Доказателства за извършените доставки, включени в Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на Офертата съгласно чл. 51, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (Образец № 7). 3. Декларация по чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП за техническото оборудване, налично и предвидено за изпълнение на поръчката – образец № 8. В нея задължително следва да бъде декларирано, че превозните средства ще бъдат използвани за изпълнение на настоящата поръчка, както и че всички представени удостоверения за регистрация по Закона за храните са актуални и няма образувани производства по отнемането им. Към декларацията следва да бъдат приложени: За моторните превозни средства да се представят заверени копия на санитарни разрешителни /удостоверения за регистрация по съответния ред/ за превоз на хранителни продукти от животински и неживотински произход, издадени съответно от областната дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) / Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ) (http://www.babh.government.bg/) на името на участника, в съответствие с действащото законодателсво в сферата на търговията и безопасността на храните, а за чуждестранните участници – от компетентните органи съгласно националния закон на държавата, в която са установени. 4. Списък на обектите за производство, съхранение и/или търговия с хранителни продукти, налични и предвидени за изпълнение на поръчката /образец № 9/. За всеки посочен от участника обект да се представи удостоверение за регистрация на обекта съгласно чл. 12 от Закона за храните, заверено с гриф „Валидно, вярно с оригинала” от ОДБХ, издадено на името на участника.
Минимални изисквания: 1.Участниците трябва да имат опит в съответствие с предмета на обществената поръчка и да са изпълнили 1/една/ доставкa, еднаквa или сходнa с предмета на настоящата обществена поръчка през последните три години, считано от датата на подаване на Офертата. Под "доставки, еднакви или сходни с предмета на настоящата обществената поръчка" следва да се разбира доставка на хранителни продукти. 2.Да разполага минимум с един брой автомобил (собствен или нает), регистриран съгласно изискванията на действащото законодателство – чл.6 от Регламент №852 от 2004г. и отговарящ на изискванията за транспортиране на хранителни продукти по обособени позиции, за които участникът е подал оферта; 3. Участникът трябва да разполага с минимално изискуем брой обекти за производство, съхранение и/или търговия с хранителни продукти, както следва: - 1/един/ собствен или нает обект за производство, съхранение и/или търговия, притежаващ валидно удостоверение за регистрация на обекта съгласно чл. 12 от Закона за храните, издаден от съответния компетентен орган по местонахождение на обекта;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за доставка ; тежест: 30
Показател: Предлагана цена за изпълнение на поръчката; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.04.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.04.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.04.2016 г.  Час: 11:00
Място

община Неделино, град Неделино, ул. „Александър Стамболийски“ № 104,заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на Офертите е публично и на него могат да присъстват Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на мляко,млечни продукти и масла за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино
1) Кратко описание

Доставка на мляко,млечни продукти и масла за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000, 15551000, 15550000

Описание:

Млечни продукти
Кисело мляко и други ферментирали млечни продукти
Други млечни продукти

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
70359 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на месо и месни продукти за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино
1) Кратко описание

Доставка на месо и месни продукти за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

съгласно техническа спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
35167.66 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на риба, рибни продукти за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино
1) Кратко описание

Доставка на риба, рибни продукти за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03311000

Описание:

Риба

3) Количество или обем

съгласно техническа спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
14005 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на хляб и храни на зърнена основа за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино
1) Кратко описание

Доставка на хляб и храни на зърнена основа за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15612120, 15811100

Описание:

Брашно за хляб
Хляб

3) Количество или обем

съгласно техническа спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
14895 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на трайни хранителни продукти за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино
1) Кратко описание

Доставка на трайни хранителни продукти за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

съгласно техническа спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
26928.84 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на плодове и зеленчуци за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино
1) Кратко описание

Доставка на плодове и зеленчуци за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03200000

Описание:

Зърнени култури, картофи, зеленчуци, плодове и черупкови плодове

3) Количество или обем

съгласно техническа спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
56836.16 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Доставка на консерви - плодови и зеленчукови и други хранителни продукти за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино
1) Кратко описание

Доставка на консерви - плодови и зеленчукови и други хранителни продукти за нуждите на Детските градини, Център за настаняване от семеен тип и Социална кухня на територията на община Неделино

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

съгласно техническа спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
33723 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24