00496-2016-0017
Технически редакции | ||
23.03.2016 13:16 ч. : | 23/03/2016 10:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.03.2016 13:16 ч. : | 23/03/2016 10:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Кюстендил: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Агенция за социално подпомагане чрез директора на Регионална дирекция за социално подпомагане -Кюстендил, ул.Демокрация № 44, За: Светослава Петрова Макенджиева, Република България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 551098, E-mail: kyustendil-rdsp@asp.government.bg
Място/места за контакт: РДСП - КюстендилИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.asp.government.bg..
Адрес на профила на купувача: http://www.asp.government.bg/ASP_Client/ClientServlet?cmd=add_content&lng=1§id=39&selid=39.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Национална агенция/служба
Социална закрила
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Услуги по зареждане на тонер-касети за копирна и периферна техника за нуждите на РДСП - Кюстендил и ДСП на територията на област Кюстендил"
Възлагане на обществена поръчка
Услуги по зареждане на тонер-касети за копирна и периферна техника за нуждите на РДСП - Кюстендил и ДСП на територията на област Кюстендил, включващи следните дейности: 1. Зареждане, съответно рециклиране, на тонер касети за копирна и периферна техника, подробно индивидуализирана в Списък-приложение – неразделна част от настоящия договор, включваща следните дейности: - отстраняване на остатъчния тонер; - почистване на компонентите на касетата; - контрол на електрическите контакти в касетите; - смяна и програмиране на чиповете на тонер касетите, които имат такива; - зареждане с тонер; - тестване на заредената касета, удостоверена с приложена тестова страница; 2. Осигуряване на последваща техническа поддръжка и консултиране на възложителя относно начина на експлоатация на тонер касетите, техните компоненти, честотата на зареждане и качеството на печата; 3. Предоставяне на гаранция за заредените, съответно рециклирани, тонер касети за отпечатване на минимален брой страници, предвиден от производителя в техническата спецификация на съответното устройство, но не по-малко от 3000 /три хиляди/ копия при 5 % /пет процента/ покритие на страница с формат А4.
50000000, 30125100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Количествата са индикативни и в зависимост от реалните потребности на възложителя, същите могат да бъдат актуализирани.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка, а участникът, определен за изпълнител - гаранция за изпълнение на договора. 1.1 Гаранцията за участие, на основание чл. 59, ал. 2 от ЗОП, е абсолютна сума, определена от възложителя в размер на 1 на сто от пределната прогнозна стойност на поръчката, като същата е абсолютна сума в размер на 40,00 /четирдесет/ лева. 1.2. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Срокът на валидност на банковата гаранция, в случай, че изпълнителят е предпочел тази форма, е не по-малко от 30 дни след изтичане на срока на договора. Условията за възстановяване на гаранцията са посочени в проекта на договор. 2. Гаранциите се представят в една от следните форми: 2.1. парична сума, която се превежда по банков път по следната банкова сметка: Банка БНБ IBAN BG29BNBG96613300134201, BIC BNBGBGSD 2.2. безусловна и неотменима банкова гаранция, с възможност да се усвои изцяло или на части, със срок не по-малко от 30 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. 3. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. 4. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се осъществява по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.
Финансирането на поръчката е осигурено чрез бюджетни средства с национален произход. Плащането се извършва централизирано от РДСП, със средства от бюджета на РДСП, по банков път, след надлежното приемане на изпълнението и след представяне от страна на изпълнителя на всички необходими документи. Плащането се извършва в срок до 20 /двадесет/ дни от представяне на фактурата и прилежащите към нея документи в РДСП по банковата сметка на изпълнителя.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
НЕ
Български
90
Административна сграда на РДСП - Кюстендил
Съгласно чл. 68, ал.3 ЗОП (участниците или техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване, ЮЛ с нестопанска цел)
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Документацията за тази обществена поръчка е безплатна за участниците и подлежи на публикуване на интернет-страницата на възложителя www.asp.government.bg - в сектор "Профил на купувача", при условията на чл.64, ал.3 от ЗОП. Офертите за участие в откритата процедура се подават в срока, посочен в настоящото обявление, на адрес: гр.Кюстендил, ул.Демокрация № 44 /административна сграда на Регионална дирекция за социално подпомагане - Кюстендил/, етаж 10, стая № 5
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
23.03.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ