00325-2016-0008
Технически редакции | ||
21.03.2016 15:36 ч. : | 21/03/2016 15:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.03.2016 15:36 ч. : | 21/03/2016 15:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: Покупка на изплащане
Доставки
УМБАЛ Свети Георги ЕАД, бул. Пещерско шосе №66, За: Христо Петков - специалист обществени поръчки, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 602930, E-mail: op@unihosp.com, Факс: 032 644058
Място/места за контакт: отдел Правно обслужване и обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.unihosp.prozop.com.
Адрес на профила на купувача: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151222fYQR3521790.
Електронен достъп до информация: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151222fYQR3521790.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Доставка на Компютър томограф/Симулатор за изчисляване и определянe (планиране) на физическите параметри при радиохирургия със CyberKnife
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на Компютър томограф/Симулатор за изчисляване и определянe (планиране) на физическите параметри при радиохирургия със CyberKnife, съгласно Приложение №1 от документацията за участие
33100000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Компютър томограф/Симулатор за изчисляване и определянe (планиране) на физическите параметри при радиохирургия със CyberKnife
НЕ
НЕ
70
1. Размер на гаранцията за участие – 10 000 лв., представляващи 1% от прогнозната стойност на обществената поръчка. 2. Размер на гаранцията за изпълнение на договора - 2 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за участие/изпълнение може да бъде: – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ Свети Георги ЕАД или платена в касата на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или - безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция се представя в оригинал. Кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение съгласно чл. 60 от ЗОП. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Сметка за постъпване на гранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума: Получател: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив IBAN: BG 72 CECB 9790 1051 2974 00 BIC: CECBBGSF
Доставената апаратура ще бъде заплащана със средства на лечебното заведение, съгласно условията, посочени в договора за изпълнение на обществената поръчка и документацията за участие.
НЕ
1. Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; 2. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. Доказателствата за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка и част V, т.1 и 2 от документацията за участие; 5. Доказателствата за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка и част V, т.3 и 4 от документацията за участие; 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 7. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (ако се предвиждат такива); 8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 9. Списък на всички документи и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
1. Удостоверение от банка, издадено до 30 дни преди подаване на офертата, за наличие на свободен финансов ресурс, с посочване на конкретна сума, с която разполага участника (в оригинал); или 2. Счетоводен баланс, съставен от участника до 30 дни преди подаване на офертата (в оригинал) и подписан от законния представител и счетоводителя на участника.
Участниците следва да разполагат със свободен финансов ресурс, възлизащ на не по-малко от 20 % от прогнозната стойност на поръчката.
1. Списък на основните договори за доставки на медицинските изделия, изпълнени през последните 3 години (2013, 2014 и 2015 г.) от участника, включително стойностите, датите и получателите, с приложени доказателства за изпълнението им. 2. Сертификат за съответствие с изискванията на ISO 9001 или еквивалентен за участника - копие на оригинала, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. В случай, че копието на оригинала е на чужд език, участникът трябва да представи документът и в превод на български език – заверен от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. 3. Валидна лицензия за работа с ИЙЛ съгласно Наредба №30 от 31.10.2005г. за условията и редът за осигуряване на защита на лицата при медицинско облъчване, издадена на участника.
Участниците трябва за последните три години(2013, 2014 и 2015 г.), считано от крайния срок за подаване на офертите, да са изпълнили успешно най-малко 2 (два) договора за доставка на доставка на медицинска апаратура еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, необходима за дейността на лечебни заведения за болнична помощ. Тези 2 (два) договора следва да са с вече приключило изпълнение или да се изпълняват в момента (може срокът им на действие все още да не е изтекъл), но по тях да са реализирани доставки. Изпълнението на посочените договори се доказва с удостоверения – оригинал, издадени от ръководителите на съответните лечебни заведения или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставкатa. Под „сходна с предмета на обществената поръчка“ следва да се разбира доставка на компютър томограф – минимум 16-срезов.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, административна сграда, заседателна зала
При отваряне на офертите могат да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП
НЕ
НЕ
Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е безплатна и достъпна за преглед и изтегляне свободно от профила на купувача на Възложителя, достъпен на посочения в раздел I.1) електронен адрес. По искане на лицето документацията му се изпраща по пощата за негова сметка, като лицето следва да заплати цена на документацията за участие в процедурата на стойност 6,00 лева с ДДС, които се заплащат в касата на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив, бул. „Пещерско шосе”№66 или по банков път на следната банкова сметка: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив IBAN : BG 72 CECB 9790 1051 2974 00 BIC : CECBBGSF
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
21.03.2016 г.