Версия за печат

00530-2015-0123

BG-Пловдив: 14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880039

Национална агенция за приходите, ТД на НАП Пловдив, ул.Скопие № 106, За: Г. Иванова, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935477, E-mail: ginka.ivanova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: гр. Пловдив, ул.Скопие № 106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2715.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Абонаментно екологосъобразно почистване на административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в гр. Пловдив”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 14 (14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
- гр. Пловдив, ул. Скопие № 106 - десететажна сграда; - гр. Пловдив, ул. Скопие № 106 - триетажна сграда; - гр. Пловдив, ул. Чернишевски № 3 - партер и 6 (шест) етажа от сградата, от ІІІ етаж до VІІІ етаж включително.
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Абонаментно екологосъобразно почистване на административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в гр. Пловдив

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

90911200

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
178713.96 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение № РД-44-6/05.10.2015 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 039 - 066690 от 25.02.2015 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 196 - 355063 от 09.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 22 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Абонаментно екологосъобразно почистване на административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в гр. Пловдив
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.02.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Луксима Груп ЕООД, ЕИК 202929322, ж.к.Банишора, бл.56А, вх. А, ет. 3, ап.6, Република България 1309, гр. София, Тел.: 088 2892270, E-mail: luxima_grup@abv.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 225000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 178713.96 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът е със срок 36 месеца и влиза в сила от 13.04.2016 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 122 и от ЗОП обявяване недействителност на сключен договор или рамково споразумение на основанията, посочени в чл. 41б, ал. 1 от ЗОП може да иска: 1.всяко заинтересовано лице- в случаите по чл. 41б,ал. 1, т. 1 и 2 от ЗОП; 2.всяко заинтересовано лице и заинтересован кандидат- в случаите по чл. 41б, ал.1, т.3, буква "а" и "Б" от ЗОП; 3.заинтересован кандидат и/или заинтересован участник- в случаите по чл. 41б,ал.1,т. 3, буква "в" от ЗОП. Искът се предявявя по реда на Гражданския процесуален кодекс. Недействителност на договора може да се иска в срок до два месеца от публикуване на информация за сключен договор в Регистъра на обществените поръчки, а ако не е публикувана- от узнаването, но не по-късно от една година от сключването

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.03.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„РОНИ 2015“ ЕООД, ЕИК 203695370; „ЛУКСИМА ГРУП“ ЕООД, ЕИК 202929322; „АОЯ“ ЕООД, ЕИК 121197274; „МАРИНА СЕКЮРИТИ СИКРЕТ ГРУП“ ЕООД, ЕИК 202752982.