00470-2016-0002
Технически редакции | ||
21.03.2016 14:26 ч. : | 21/03/2016 11:49 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.03.2016 14:26 ч. : | 21/03/2016 11:49 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с.Черноочене: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Черноочене, Област Кърджали, Община Черноочене, с.Черноочене, Област Кърджали, ул.Шеста № 9, За: Селями Бейсим Мустафа - заместник кмет на община, Република България 6701, с.Черноочене, Тел.: 03691 6225, E-mail: obshtina_chernoochene@abv.bg, Факс: 03691 6265
Място/места за контакт: Айдън Ариф Осман - Кмет на общинаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.chernoochene.com.
Адрес на профила на купувача: http://chernoochene.com/profil/?p=639.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Друг: Ощината и обслужващите звена
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Доставка на гориво - смазочни материали, автокозметика и други консумативи за транспортните средства - общинска собственост" - Община Черноочене, Област Кърджали.
Възлагане на обществена поръчка
"Доставка на гориво - смазочни материали, автокозметика и други консумативи за транспортните средства - общинска собственост" - Община Черноочене, Област Кърджали, както следв:горива - бензин А-92Н, А-95Н, А-96Н, дизелово гориво; масла-двигателно за бензинови и дизелови двигатели, транмисионно, хидравлично; антифриз; спирачна течност; автокозметика-течност за стъклоумиватели против замръзване, гюдерия за подсушаване, силиконов освежаващ спрей, спрей за гуми, спрей за ключалки против замръзване, ароматизатор течен и др." Водачите на МПС ще зареждат с бензин и евродизел, с масла, както и с други консумативи от съответните бензиностанции на кандидата, спечелил открита процедура. Количествата са в рамките на нуждите на Община Черноочене за три години от датата на сключване на договора.
09000000, 09100000, 09130000, 09132000, 09132100, 09200000, 09210000, 09211000, 09211100, 09211400, 09211900, 09240000, 09211600, 09211650, 24951000, 24951100, 24951311, 31400000, 34312200, 39831500, 42913300
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Според нуждите на общината, за три години от датата на сключване на договора, като се предвижда общата стойност на доставките да не надхвърля 300 000 лв. без ДДС, в рамките на договора от три години.
НЕ
36
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Гаранцията за участие съгласно чл.59, ал.2 от ЗОП - парична сума или банкова гаранция в размер на 1000 лв. и се представя в една от формите, посочени в чл.60 от ЗОП, със срок на валидност - 90 дни от крайния срок за получаване на офертите, внесени по банковата сметка на Община Черноочене в "Инвестбанк"АД - ФЦ Хасково IBAN - BG69IORT80313307000003 и Банков код - BIC:IORTBGSF, или в касата на общината. 2.Гаранцията за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3000 лв. предвидени в чл.60 от ЗОП форми, внесени по банковата сметка на Община Черноочене в "Инвестбанк"АД - ФЦ Хасково IBAN - BG69IORT80313307000003 и Банков код - BIC:IORTBGSF, или в касата на общината. Гаранциите се представят, освобождават и задържат при условията и сроковете, записани в чл.61 и чл.62 от ЗОП. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение на обществената поръчка трябва да надвишава срока на договора най-малко с един месец.
Финансирането на обществената поръчка е със средства от общинския бюджет и от бюджетите на второстепенните разпоредители с бюджетни средства, при условията на отсрочено плащане, съгласно офертата на участника и изискванията в документацията за участие. Плащане - в лева, с платежно нареждане, по банков път и по банкова сметка посочена от изпълнителя, след представена на фактура в счетоводството, в срок съгласно приложението в офертата.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документи за участие може да бъде изтеглена от електронния сайт на община Черноочене или да се закупи от центъра за услуги и информация на гражданите. Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя, сектор Профил на купувача. Възложителят предоставя документация на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В случай, че заинтересовано лице желае документацията да му бъде предоставена от Възложетеля, се прилагат изискванията на чл.28, ал.7 от ЗОП и следва да заплати сумата от 10,00 лв.(десет лева) без ДДС. Документацията за участие може да бъде получена от центъра за информация и услуги на гражданите на общината- стая № 4, всеки работен ден от 08:30 до 16:30 часа до деня и часа, посочени в обявлението за обществена поръчка. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удоставеряващ, че същата е заплатена по бюджетнта сметка на общината или на касата на общината. В случаите по чл.27а, ал.1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документацшия преди издаване на решението за промяна. Лицата могат да поискат писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие до 7(седем) дни преди изтичането на срока за получаване на офертите.
Български
90
В сградата на общинска администрация - Черноочене.
Действията на комисията по чл.68, ал.3 от ЗОП (отварянето на офертите) е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители във връзка с предмета на обществената поръчка, при извършване на действията по чл.68, ал. 3 и ал.4 от ЗОП, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица. Представителят на Участника удостоверява своята самоличност и представя пълномощно, освен ако не е законен представител на участника. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в регисъра или в списъка за присъствието на представителите при отварянето на офертите, удостоверяващ тяхното присъствие. Същите могат да присъстват и при отварянето на плик № 3 с надпис "Предлагана цена".
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Всяка оферта, подадена от Участник, трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят документите и информацията по чл.56, ал.1, т.1 - 5, 8, 11 - 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участгниците; Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя техническото предложение и ако е приложимо декларация от участника за конфиденциалност на информацията, съгласно чл.33, ал.4 от ЗОП; Плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал.1, т.4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд езек, се представят и в превод на български език. Участникът да работи с екологични чисти продукти съгласно изискванията на БДС и други международни стандарти. Доставките да са придружени със сертификат за качество и за производство, съгласно фирмената техническа спецификация на основния производител.
Комисия за защита на конкуренцията, гр.София, бул.Витоша № 18, Република България 1000, гр.София, бул.Витоша № 18, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Обжалването се извършва съгласно изискванията на чл.120 и чл.121 от ЗОП. Редът и условията за обжалване актовете на възложителите соа подробно описани в чл.120 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП, от получаване на документацията, от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действи, срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна.
Комисия за защита на конкуренцията, гр.София, бул.Витоша № 18, Република България 1000, гр.София, бул.Витоша № 18, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
21.03.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ