Версия за печат

00193-2015-0014

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831917834

Технически университет - София, бул. Климент Охридски №8, За: Петя Иванова - ст. експерт в отдел ОП, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9652031, E-mail: petiva @tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: Петя Иванова - ст. експерт в отдел ОП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://zop.tu-sofia.bg.

Електронен достъп до информация: http://zop.tu-sofia.bg/ZopProcedures/preview/86.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на нови настолни компютри, плоски дисплеи, преносими компютри, таблетни компютри, мултифункционални устройства, принтери, скенери, мрежово оборудване, компютърна периферия и компоненти за компютри за нуждите на Технически университет – София“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ТУ-София, гр. София, бул. „Св. Кл. Охридски“ № 8
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката е: „Доставка на нови настолни компютри, плоски дисплеи, преносими компютри, таблетни компютри, мултифункционални устройства, принтери, скенери, мрежово оборудване, периферия и компоненти за компютри за нуждите на Технически университет – София“, по обособени позиции: обособена позиция 1: Доставка на нови настолни компютри и нови плоски дисплеи. обособена позиция 2: Доставка на нови преносими и нови таблетни компютри. обособена позиция 3: Доставка на нови многофункционални устройства, нови принтери и нови скенери. обособена позиция 4: Доставка на ново мрежово оборудване. обособена позиция 5: Доставка на нова компютърна периферия и нови компоненти за компютри. Доставката ще се извърши чрез покупка на стоките, предмет на поръчката и е предназначена за Техническия университет – София. Предлаганите изделия трябва да са оригинални, нови и неупотребявани, в оригинална фабрична опаковка, да отговарят на техническите изисквания, приложени в документацията и да фигурират в актуалната производствена листа на производителя, както и да не са свалени от производство към датата, определена за краен срок за подаване на оферти, посочена в обявлението. Гаранционният срок за всяко изделие е посочен в Техническата спецификация от документацията за участие, публикувана на Профила на купувача. Началото на всички гаранционни срокове започва да тече от датата на подписване на двустранен приемо–предавателен протокол без забележки за доставката на съответното изделие. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен да извършва със свои средства (включително транспорт) гаранционен ремонт на доставените изделия в срок до 2 (два) работни дни, на място при ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, а само когато това е невъзможно – в сервиз.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30213300, 30232110, 30213200, 30234600, 30213100, 48820000, 32413100, 32420000, 30231310, 30234000, 30216110, 30232130, 30121100, 31154000, 30237410, 30237460, 30237280, 30237300, 30237200, 30236000

Описание:

Настолен компютър
Лазерни принтери
Таблетен компютър
Флашпамети
Преносими компютри (от 3 до 5 кг)
Сървъри
Рутери
Мрежово оборудване
Плоски дисплеи
Носители за съхраняване на информация
Скенери за компютри
Цветни принтери за отпечатване на текст и графика
Фотокопирни машини
Източници на непрекъсваемо електрическо захранване
Компютърна мишка
Компютърни клавиатури
Захранващи устройства
Компютърни принадлежности
Компютърни аксесоари
Различни видове компютърен хардуер

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
451956.08 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 650 - 650789 от 26.02.2015 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 221 - 402435 от 14.11.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: З-06 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на нови многофункционални устройства, нови принтери и нови скенери
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.02.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДИДЖИТЕК ООД, ЕИК:030007837, гр. София, о-на Столична, р-н Младост, жк. Младост 1 , бл. 39, вх. Г, ап. 3, Р. България 1784, София, Тел.: 02 9740090

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 55491.67 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 45575 BGN без ДДС
Брой месеци: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: З-07 / Обособена позиция №: 4 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на нова компютърна периферия и нови компоненти за компютри.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.02.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДИДЖИТЕК ООД, ЕИК:030007837, гр. София, о-на Столична, р-н Младост, жк. Младост 1 , бл. 39, вх. Г, ап. 3, Р. България 1784, гр. София, Тел.: 02 9740090

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 63398.85 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 62462.08 BGN без ДДС
Брой месеци: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: З-09 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на нови настолни компютри и нови плоски дисплеи
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.02.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДИДЖИТЕК ООД, ЕИК: 030007837, град София 1784, област София, община Столична, район Младост, ж.к. Младост 1, бл. 39, вх. Г, ап. 3, Р. България 1784, град София, Тел.: 02 9740090

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 344850 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 343919 BGN без ДДС
Брой месеци: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.03.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Участник - ДИДЖИТЕК ООД 2. Участник - Сирма Солюшънс АД