00692-2016-0002
Технически редакции | ||
18.03.2016 16:26 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
18.03.2016 16:26 ч. : | 18/03/2016 16:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
18.03.2016 16:26 ч. : | 18/03/2016 16:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
18.03.2016 16:26 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 27 - Други услуги
Услуги
УМБАЛ Света Анна - София АД, ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1, За: Боян Авджийски/Диана Бенгарска, България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: otdel.opd@abv.bg, Факс: 02 9759011
Място/места за контакт: ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.sveta-anna.eu/.
Адрес на профила на купувача: http://www.sveta-anna.eu/.
Електронен достъп до информация: http://www.sveta-anna.eu/.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Извънгаранционна абонаментна поддръжка, обслужване и доставка на резервни части за медицинска техника, производство на "Дженерал Електрик" за Клиника по образна диагностика при УМБАЛ „Света Анна” – София АД
Извънгаранционна абонаментна поддръжка, обслужване и доставка на резервни части за медицинска техника, производство на "Дженерал Електрик" за Клиника по образна диагностика при УМБАЛ „Света Анна” – София АД. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца от сключване на договор. Медицинската апаратура, подлежаща на абонаментен извънгаранционен сервиз, и характерът на сервизната дейност са описани в техническа спецификация, изготвена от Възложителя и представляваща неразделна част от процедурата. Извънгаранционното сервизно обслужване следва да включва: 1.Еднократна инспекция и извършване на профилактика на всяко шестмесечие на цялата апаратура 2.Отстраняване на възникнали повреди в процеса на работа с апаратурата 3.Стойността на труда при посещение за ремонт на дефектирали апарати 4.Време за реакция при уведомяване за възникнала повреда – до 8 часа 5.Максимален срок за извършване на ремонт на всеки един апарат – до 4 календарни дни 6.Влагане само на оригинални резервни части 7.Изготвяне на протоколи за състоянието на техниката и списък (оферта) с частите, подлежащи на периодична подмяна по препоръка на производителя, който се издава след провеждане на инспекция. 8.Приложена ценова листа на частите, подлежащи на периодична подмяна по предписание на производителя , които се влагат при профилактика. 9.Доставка на резервните части при необходимост от ремонт по приложена ценова листа
50400000
Описание:
Открита
НЕ
Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата са одобрени от Изпълнителния директор на УМБАЛ "Света Анна" - София, АД с Решение №46/05.01.2016 година и е изпратено за публикуване в регистъра на АОП по електронен път при условията на чл.64, ал.3 от ЗОП.
ДА
25.02.2016 г.
1
Джи и Хелткеър Бъргария ЕООД, ЕИК:201952777, ж.к.Световен търговски център Интерпред, Драган Цанков №36, офис 405 Б, Република България 1000, София, Тел.: 02 9712040, Факс: 02 8704002
НЕ
НЕ
Посочената в Раздел ІІ.2.1) сума на договора, визира единствено разходите за абонаментна поддръжка за целия срок на договора. Предвид специфичния предмет на поръчката - Извънгаранционна абонаментна поддръжка, обслужване и доставка на резервни части за медицинска техника, към момента на сключване на договора, Възложителят не може да определи точната стойност на разходите за вложени резервни части. Същата ще бъде добавена към стойността на договора и ще бъде отразена в информацията за изпълнен договор.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
18.03.2016 г.
1.Джи И Хелткеър България ЕООД, ЕИК: 201952777